lieve meiden, ik heb al heel wat jaartjes ervaring in de MMM. maar nu zit ik toch met een vraag want dit is weer iets nieuws voor mij. hopelijk zijn er meiden met ervaring die mij antwoord kunnen geven. vorige ronde waren we op cd23 gestart met de Decapeptyl, en alles was netjes en goed bij de echo. toen werd ik ongesteld en op dag 5 weer echo. alles goed en mocht starten met de deca. op cd 10 had ik al veel follikels maar dit kon 2 kanten op. OF ze groeide met dit aantal netjes door tot mooie eitjes OF ze groeide niet in omvang maar aantal. en dit bleek op dag 12 helaas het geval. ze waren zelfs verdubbeld. en moest stoppen met deca. 4 dagen later brak mn menstruatie door. aantal dagen/weken overheen gegaan en toen op cd 23 weer echo. alles prima en gestart met de deca. na 41 dagen werd ik pas ongesteld. afspraak gemaakt voor cd 5 en tot mijn grote verbazing en teleurstelling vonden ze daar WEER cystes. ik moest nog week doorgaan met de deca en op dag 11 weer echo. helaas ze zaten er nog steeds en hiermee mocht ik niet starten met stimuleren dus arts besloot deze behandel ronde weer te stoppen. en nu is mijn vraag,....wanneer moet ik nu menstrueren?!?! vorige keer had ik natuurlijk heleboel follikels en brak de ongi na 4 dagen door. maar nu heb ik geen idee hoe of wat. ik heb net gebeld met de assistent en vrijdag heb ik even een echo om te kijken hoe t er voor staat. ik zit nu op cd19. maar ben benieuwd wat andere dames hebben ervaren.