Hallo dames Ik heb al meerdere forums bekeken Maar ik kan mijn vraag niet er tussen vinden, Sinds kort weet ik dat ik endometriose heb Waarschijnlijk heb ik het lang want ik heb jaren Buikklachten , en menstruatie klachten. Ik ben vrijdag begonnen met clomid Waarvan ik veel hoofdpijn heb vaak zweten gatstie En soms vel kan reageren . Ze willen over 2 weken starten met iui Dus volgende week een check hoe me eisprong is. Heeft iemand ervaring met endometriose en iui? Heeft iemand een positief verhaal? Of meer informatie . Van mijn dokter Zelf word ik niet echt wijzer . Groetjes priscilla
Hoi Priscilla, wat naar dat je deze diagnose hebt gekregen. Dat moet behoorlijk schrikken geweest zijn. Nu zijn er in endometriose een heleboel verschillende gradaties. Helaas is pijn ook geen graadmeter van de ernst. Dit is alleen met een kijkoperatie vast te stellen (heb je die ook gehad?). Nu hoeft endometriose niet altijd een zwangerschap in de weg te staan, ligt eraan waar de endo zit. Met clomid heb ik geen ervaring, wel met hormonen spuiten. Ik heb gemerkt dat dit de endo erger maakte en ben daardoor gestopt met iui en direct door naar ivf. Houdt in ieder geval je klachten goed in de gaten en trek bijtijds aan de bel bij je arts als je klachten erger worden. Er is ook een topic hier op t forum met een heleboel lieve meiden die je hier ook nog heel veel over kunnen vertellen; endometriose en in de malle medische molen. Hopelijk heb ik je al een beetje kunnen helpen. Heel veel succes en hopelijk heb je snel een positieve test. Groetjes Boboke
Dankjewel voor je reactie! Ik heb geen kijk operatie laten doen. Ik durf niet ik krijg paniek aanvallen als ik aan Een narcose denk Ik heb dus besloten 3 x iui daarna moet ik me er overheen zetten En de operatie doen. Want we kunnen ook aan IVF beginnen als we willen Maar dat vind ik zonde als ik nog niet geopereerd ben Want je krijgt maar 3 kansen bij IVF . X