vraagje over afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nina25, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nina25

nina25 Lid

7 nov 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 nina25, 16 aug 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 aug 2013
    Goedenavond allemaal,

Ik heb een vraagje, vorige week vrijdag was mijn eisprong, nu heb ik sindsdien afscheiding gehouden gewoon normaal, nu werd ik vanmorgen wakker en had ik vreselijk veel afscheiding, heel veel waterige afscheiding toen ik opstond moest ik gelijk naar de wc lopen zeg maar.

Is er iemand die dit herkend?

Gr

2. RoxanneTobias20

RoxanneTobias20 Actief lid

13 aug 2013
    142
    0
    0
    32-33-33-33-??
    Den Haag
    hey dit herken ik ook dat heb ik ook de laaste 2 dagen echt vet irritant gr Roxanne

3. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

Ik heb dit ook een keertje gehad maar werd helaas ongesteld.. :(

4. haneen

haneen Lid

12 aug 2012
    61
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb dat ook gehad en ik was dus zwanger. Nu heb ik dat ook

5. nina25

nina25 Lid

7 nov 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey allemaal!

Ik zit nu een week voor mn nod, last van spierpijn in mijn onderbuik en ook vandaag ineens bloedend tandvlees. ...... ben niet echt super bezig met zwanger worden..... de rede dat ik dit hier plaats in omdat ik laatste x sex had en de volgende ochtend mijn eisprong duidelijk voelde.

Gr

6. nina25

nina25 Lid

7 nov 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkend iemand het toevallig ook dat je huid anders voelt? Mijn huid is sinds gisteren wat stroever/stugger ofzo, heb in maart eeen miskraam gehad en sommige dingen lijken wel een beetje als toen.... maarja dat kan natuurlijk ook tussen de oren zitten, en bij mijn tepel zeg maar in de overgang van tepel naar normale huid is het net of er bultjes zitten soort van constante kippenvel

Gr

7. nina25

nina25 Lid

7 nov 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand?

8. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    die bultjes heb ik ook, maar dat heb ik elke maand. soms zijn het talg bultjes en soms idd kippevel bultjes. niet anders dan anders. mn huid merk ik niks aan, maar he, ik ben dan ook niet zwanger ;)

9. Gupperdegup

Gupperdegup Actief lid

2 mei 2013
    166
    0
    0
    Ik ben ergotherapeut in de kinderrevalidatie
    Delft
    Ha dames,

Ik ben nu 5 weken zwanger en had in de 4e week ook veel afscheiding, vooral wit en dikkig. Had dit ook bij mijn eerste zwangerschap. Een vriendin had hetzelfde. Gaat gewoon weer weg en is normaal, tenzij het heel erg stinkt. Dan kun je beter even langs de huisarts.

Ook dat 'kippenvel' op mijn tepels herken ik. Daaraan herkende ik dat ik zwanger ben. Ik wil het meer 'superstijve' tepels noemen :D.

X

10. nina25

nina25 Lid

7 nov 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!

Ja ik kan me herinneren dat ik dit in de weken voor mn miskraam ook had ... dat kippenvel hihi, ik zit nu ongeveer drie dagen voor nod en werd wakker met een soort van rare spierpijn rechts onder in mn buik tussen mijn heup en mn navel zeg maar.
    Ik wil extra wachten met testen tot na het weekend. Is er iemand die ineens vlinders in de buik herkend? Gewoon zo uit het niets terwijl je tv kijkt of gewoon boodschappen doet? Ook heb ik het gevoel dat mijn tepels anders zijn... lijkt wel of mn tepel echt alleen mn tepel wat donkerder roze is.....

Gr

11. nina25

nina25 Lid

7 nov 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke ik ga alles even opsommen:

Sex gehad 4 uur later voelde ik mn eisprong
    Paar dagen later voelde ik me niet zo lekker en lichtelijke buikpijn.
    Sindsdien hoofdpijn, anders aanvoelende huid, soms wat licht in mijn hoofd, af en aan zwaardere borsten en bultjes ofniets rond mn tepel en sinds vandaag ook duidelijke aders op mijn borst...... in het gedeele wat nog aardig wit is van de bikini :) en nu net kreeg ik de vage ingeving om eens op mijn borst/tepel te drukken en er kwam wat vocht uit..... schrok zo dat ik het gelijk weg veegde :eek: help!!!!!

12. vlinder29

vlinder29 Lid

21 nov 2008
    55
    0
    0
    Klinkt als zwanger zijn.....weetje al wat? Spannend!!
    groetjes,vlinder29

13. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Ik ben ook wel benieuwd hoe dit is afgelopen!!

Deel Deze Pagina