Ik hoop dat een van jullie mij hier meer over kan vertellen; kan je cyclus veranderen na een miskraam? Ik had altijd een cyclus van rond de 4/4,5 week. Kan het zijn dat die nu verandert omdat ik een miskraam heb gehad?
Wat vervelend dat je een miskraam heb gehad! Ik denk dat dat per persoon verschilt, de 1e (paar) keer kan het sowieso langer duren voordat je lichaam weer een beetje op de rit is. Hier was het niet het geval, ook een miskraam gehad hiervoor en was 4 weken later weer zwanger! Dus het valt niet te zeggen denk ik! Zijn je cyclussen nu langer?
Bij mij is het wel veranderd, voor mijn miskraam had ik altijd een cyclus van 28 dagen met op dag 14 mijn eisprong. Nu is hij onregelmatiger geworden (zie handtekening)
Ook bij mij is mijn cyclus veranderd. Voordat ik zwanger werd had ik een cyclus van 28 dagen met eisprong op dag 14. Nu erna heb ik wel een hele regelmatige cyclus, maar wel een langere. 31 dagen met eisprong op dag 20.
Wees blij met een cyclus.. snap je frustratie maar ik menstrueer nog steeds niet na curettage 17 oktober. Zal een moord doen voor in ieder geval iets!! hoor van meer dames dat alles even ontregelt is.. Hopelijk ben je gauw weer zwanger!
Hi mom88, Mijn cyclus is ook erg van slag na de curettage begin juli. Vanwege dit gedoe ben ik een paar weken geleden naar de gynaecoloog geweest, hij gaf aan dat dit heel normaal is en wel een half jaar kan duren voordat je cyclus weer enigzins "normaal" is. Stom he..
Dank dames voor de reacties! Was benieuwd of m'n eisprong nu ook op een andere dag zou kunnen komen, maar dit kan dus. Even afwachten. De eerst twee menstruaties na de miskraam waten ook onregelmatiger en duurden twee weken. Net een kuur provera gehad dus hopelijk nu regelmatiger. We gaan het zien. Net eerste menstruatie gehad na de provera dus weet nog niet hoelang de cyclussen nu zijn. @ Appelsientje; ik snap jouw frustratie ook hoor! Hoop dat jouw ovulatietesten snel knalpositief zijn ( zag hem voorbij komen in je eigen topic). Superfrustrerend als er gewoon niks gebeurt...