Endometriose dieet (ervaringen) ook bij adenomyose.

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Betsies, 26 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betsies

    Betsies Fanatiek lid

    21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Oh ja eten is een hobby en een talent, ik hou er van!! Ik eet geen vlees, wel soms goede vis, en verder lust ik ook echt alles, de hele dag! :roflmao:
    Ik vind dus vooral nee zeggen tegen een stroopwafel rond drie uur en geen chocola ‘s avonds echt heel moeilijk. Verder gaat het tot nu toe echt wel prima! Het dieet doe ik wel echt tegen de adenomyose want ik ben ook zo een lange, net als jij! Ik ben 1.86 en weeg ongeveer 75 (om en nabij, we hebben geen weegschaal) er hoeft dus niet echt iets af, alleen gezonder...
    Ik haalde nu de info en recepten van internetsites en ook van Rika haar site en ik ga het boek ontvangen wat ik van Jiji heb overgenomen dat is dezehttps://endometriosetelijf.nl/product/kookboek-endometriosedieet/
    Ik hoop zo dat het een beetje te doen is, ga hier zeker leuke recepten delen!!
     
    Asil vindt dit leuk.
  2. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.563
    8.992
    113
    Vrouw
    Zo niet wat ik bij je had gedacht :)
     
    Betsies vindt dit leuk.
  3. Betsies

    Betsies Fanatiek lid

    21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Haha wat grappig! Soms heb je al een heel plaatje he! :)
     
  4. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.563
    8.992
    113
    Vrouw
    Hebben jullie wel eens van Mealhero gehoord?

    https://nl.mealhero.me/?utm_source=google&utm_medium=search&utm_campaign=Merknaam_Mealhero&gclid=CjwKCAjw8-78BRA0EiwAFUw8LBkl-5xA8X8LiMh4UPdfVq-545iPI08urMgkOVrWMK0b-bOOXVk7KhoCpbAQAvD_BwE

    En in het boek word over algenolie, vitamines, four greens enz gesproken, natuurlijk wilt zij die via haar website verkopen. Snap ik best, maar in plaats van 80/100 euro aan mineralen en vitamines heb ik dit gevonden.

    https://www.superfood.nl/drinks/green-juice/green-juice-superfoodies-25-gram

    daar zit volgens mij bijna hetzelfde in.

    EDIT: shit had de zakjes gewild maar die zijn uitverkocht, een pot is gelijk 500 gr. en is ook 70 euro
     
  5. Betsies

    Betsies Fanatiek lid

    21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Dat is eigenlijk een soort stoom variant van hellofresh? Zou dat dan ook lekker zijn om alles te stomen vraag ik me af? Ze hebben wel een fikse korting nu zie ik!

    Rika is inderdaad van veel poeders en mineralen. Ik heb wel standaard de zwanger worden vitamines van de Holland and barret die hoe bevallen met veel er ik van wat ze adviseert. De groene poeders en shakes heb ik nog niet geprobeerd. Probeer nu meer vanuit de Chinese visie warm te ontbijten en lunchen en moet zeggen dat ik wel echt minder koude voeten en handen heb eigenlijk...

    Heb het boek vandaag ontvangen en gelijk wat gaan lezen, klinkt echt wel veelbelovend!!
     

Deel Deze Pagina