Nog meer dames die hun punctie in maart/april hebben? Misschien fijn om hier samen te praten over alle hormonen, ervaringen, goed nieuws, slecht nieuws. Etc. Etc. Ik doe zelf ICSI i.c.m. PGD (embryoselectie i.v.m. een chromosoom translocatie). Morgen start ik weer met de Decapeptyl, en over 2 weken met Menopur. Mijn punctie staat voorlopig gepland op 4 april. Eitjes zoeken in het paasweekend
Hey, ik ben vandaag begonnen met de pil. Onze 1ste icsi staat ook voor april ingepland, maar dan eind april . Wij beginnen in april met spuiten.
Hoihoi, Eergisteren begonnen met de pil voor onze eerste IVF-poging, eind maart zal het spuiten wel gaan beginnen. Vrijdag een intake bij de verpleegkundige... spannend, hoor!
Helloo Ik heb m'n eerste icsi achter de rug, vorige week mijn punctie gehad en moet zeggen dat het pijnlijk was. Ik zit nu in de wachtweken en het is echt killing, ik denk het aller ergste van heel de rit.
Spannend, allemaal de eerste poging! Voor mij niet helaas, dus als jullie vragen hebben, kom maar op! Kan alleen helaas niets zeggen over een terugplaatsing, want zover zijn we nog niet gekomen. Hopelijk deze keer wel!!
Hoi allemaal! Wij hebben 20 maart de intake en dan horen we wanneer ik mag beginnen met spuiten ☺️
Hoi hoi! Morgen echo en hopelijk starten ivf 2.0. .spannend! Heb al 3 terugplaatsingen gehad waarvan 1 voldragen zwangerschap. .andere 2x werd mk met 6 weken..hiervoor 5x iui gehad zonder resultaat. .dus ben redelijk ervaren..helaas..maar mochten jullie vragen hebben..stel ze gerust.
Wij zijn gestart met ivf ! Afgelopen zaterdag de punctie gehad en viele reuze mee! Zou hem zo nog een keer doen ! Morgen mag ik bellen voor eventueel een terugplaatsing! Had 4 follikels en 5 eicellen gevonden
Hier ook een eerste ivf poging. Punctie afgelopen vrijdag (3 follikels => 4 eicellen). Vandaag tp van 2 10-cellige embryo's. Morgen horen of embryo 3 sterk genoeg is voor vriezer. Vandaag sinds tp meer buikpijn, welke juist in de loop van het weekend (na de punctie) weer afgenomen was. Iemand bekend met dit fenomeen? Ik ben onervaren wat dit betreft, dus weet niet wat wel/niet gebruikelijk is... Lees her en der dat het zou kunnen voortkomen op afstoten embryo.. Zal toch niet, zo snel al?
Dames die vandaag naar het ziekenhuis moeten succes!! Nog 10 dagen en dan eindelijk die intake en krijgen we de begindatum te horen!! Duurt nog lang pffff haha. maya spannend 2 embryo's! Is het al jullie 3e poging?
Hoi Roro, nee eerste poging en ik ben 32 (dus onder die 38 grens). Ze hebben uitzondering gemaakt op beleid ivm mijn zeer lage AMH. Had nu (1e poging) op max. Stimulering maar 3 follikels. Verwachting is niet dat dat nog gaat verbeteren bij evt. Volgende poging. Voor jou ook spannend, 10 dagen kun lang duren hè?!
Debbie spannend zeg! Heel veel succes! @maya aha oke! Duimen dat er 1 of allebei blijft zitten dan! Ja 10 dagen voelen als een eeuwigheid haha! Weten sinds begin februari dat we eindelijk goedgekeurd waren voor ivf, en dan kruipen de dagen voorbij.... Maar gaat goed komen!
Hallo Wij gaan voor onze eerste ivf poging Vorige week woensdag weer een nieuwe cyclus dus begonnen met decapeptyl en na de echo donderdag mocht ik ook beginnen met menopur 225 E . Aankomende donderdag voor de vervolg echo ben heel benieuwd wat er te zien is hoeveel eicellen er zitten en hoe groot ze zijn . Of we nog door moeten prikken of dat we al voor de punctie kunnen hoe snel ging dat bij jullie ?
Vanochtend In het zh geweest en mag 13 Maart beginnen weer met de Decapeptyl. .30 maart echo om te kijken hoever alles is..spannend! Dan komt de Gonal-F erbij..hopen dat k veel ga stimuleren.
Gefeliciteerd met de bevruchtingen! Ik dacht dat ziekenhuizen altijd verplicht bij de eerste ivf alleen 1 embryo mochten terugplaatsen? Kennelijk ligt dat anders. Welk ziekenhuis was dat als ik vragen mag... Mag ik vragen hoe laag jouw amh-waarde was en welke medicijnen je hebt ingenomen voor ivf?