9 dagen na eisprong. Pien wat leuk dat jullie naar Parijs gaan! Romantisch... geniet ervan schijnt erg mooi te zijn!
@ XxxxxX, Stiertje heeft inderdaad helemaal gelijk! Een vriendin van mij heeft die injecties ook gehad en er hoeft dus helemaal geen probleem te zijn. Wat dat betreft is het wel fijn dat er nu zoveel medische mogelijkheden zijn! Fijn dat de kleine goed in beeld kwam op de echo! Hihi 2 cm alweer, schattig! @ Boboke en Pien, ja kinderen zijn echt geweldig! Zo heerlijk spontaan! En XxxX, ik ga 'mijn' kindjes zeker missen! Vind het best moeilijk om ze los te moeten laten! Ik werk volgende week nog de hele week en het is wel een speciale week, want woensdagavond hebben we het kerstdiner en donderdag voeren wij als leerkrachten 3 keer een kerstmusical op voor de kids. Dus een druk maar leuk afsluitend weekje! @ Lelie, hè wat naar zo'n witte test! Je hoopt het toch echt anders! @ Fozzy, die stomme hormonen hè! Je huid zal er vast aardig op reageren Je voelt je dan niet meer echt jezelf hè! @ Pien, oeh bijna het onderzoek! Het zal misschien niet zo prettig zijn, maar hopelijk word je wel wat wijzer! Mooi vooruitzicht hoor lekker naar Parijs! De stad van de liefde. .. als dat niet romantisch wordt! @ Stiertje, nou dat zal wat geweest zijn in de zomer! Ik kan mijn charmante pootjes nog verstoppen in laarzen, hihi! Maar id zomer zal dat lastig zijn geweest! Ik snap best dat je vriend zich versprak. .. maaaar oepsie! Dan kun je jezelf wel voor je hoofd slaan!
K.. t !!!!!!!!! Na 3 uur en 4 wijntjes zie ik een tweede streepje! Weliswaar indrooglijntje maar dat heb ik nooit gehad.... Ik heb wijn gedronken!
Jeetje Lelie, wat een schrik! Maar wel een positieve schrik! Volgens mij is het zo dat in het allereerste begin van een zwangerschap er nog geen directe 'bloedverbinding' (lees: navelstreng) is tussen moeder en kind. Dus volgens mij kan het niet veel kwaad. En bedenk: in deze fase weten de meeste vrouwen nog niet eens dat ze zwanger zijn en zullen er heus wel meer zijn die een glaasje wijn drinken. Ik zou zeggen: morgen weer testen (met ochtendurine) en dan kijken of 'ie donkerder wordt. Spannend hoor! @xxx: valt mee he, ten hoogste 2 prikjes. En misschien wel geen enkele! Met ons meiske gaat het wel weer goed. Ze is weer vrolijk en lacht veel. Ze begint ook geluidjes te maken, zo schattig.
Ahhhh! geen paniek! Je kunt het toch niet terugdraaien! Over een poosje maar weer een keer testen en in de tussentijd niet teveel in de rats zitten!
ohhh lelie! wat spannend nu!!! heb je al getest? ik zou me niet al te druk maken over die wijntjes hoor! klopt wat stiertje zegt de meeste die niet weten dat ze zwanger zijn drinken ook af en toe alcohol...
Ik heb geen testen meer in huis. Dadelijk halen en morgenochtend pas testen. Wat heb ik me druk gemaakt zeg... beetje dom! Te vroeg testen, indrooglijntje wil niks zeggen, kan ook nog pregnyl zijn... kan alle kanten nog op. Stiertje je hebt gelijk als het goed is kan het geen kwaad alcohol in dit stadium (als ik echt zwanger zou zijn) Steva, zuiplap ben ik ja! Sinds ik dat stoma heb gehad is 4 wijntjes veel
O spannend Lelie! Niet meer druk maken om die wijn, maar nu hopen dat het streepje morgen of overmorgen duidelijker wordt !
Lelie137: Ik ga duimen voor je! Voor mij wordt het ook spannend want morgen is de 11de dag na mijn IUI en tot nu toe altijd op de 11de dag kwam mijn menstruatie. Ik begin langzaam ook zenuwachtig te worden voor vrijdag want dan hebben we een gesprek met de arts hoe nu verder en wanneer ws de kijkoperatie plaats gaat vinden.
Schattig heb je al getest? Ik vanmorgen wel en het is wit. Dinsdag heb ik een gesprek met de gyn over hoe nu verder. Ben erg aan het twijfelen of ik niet moet wachten tot februari nom weer te starten. Nu met de feestdagen moet ik veel werken (niet fijn met al die echo's) en in januari sta ik ook veel ingepland. Februari en maart daarentegen bijna niet... en ik denk dat ik dan nog wel in mijn trouwjurk pas haha.
Als er vandaag nog niks is dan test ik ws vanavond. Tot nu toe nog niks, het wordt steeds spannender. Lelie137; das wel balen. Ik ben benieuwd wat ze dinsdag zeggen. Doe wat je gevoel zegt!!
Lelie kan t niet gewoon zijn dat je nog erg vroeg bent met testen? Het duurt 5 tot 10 dagen om in te nestelen....ik blijf in ieder geval voor je duimen Schattig en al nieuws bij jou??? Pien heel veel succes morgen!! Fozzy voor jou voor dinsdag al heel veel succes!!! Witroosje en Ster al een beetje opgeknapt??
Mijn luteale fase is 12 dagen en ik zit nu op dag 11. Morgen of dinsdag word ik ongesteld. Het kan misschien nog veranderen maar ik denk dat ik dan een heeeel licht streepje had moeten zien vanmorgen.
Lelie: tsja het zou misschien nog kunnen, maar snap je gevoel wel. Jullie gaan dus wel gewoon door met IUI ondanks die vervelende werkgever van je vriend? Ik duim toch nog ff door voor wie weet toch nog die positieve test! Schattig: spannend, ik duim ook voor jou! Boboke: ja dankje, brrrr heb er geen zin in, maar ja ik moet me er maar aan overgeven. Ik heb vandaag geen medicijnen genomen voor de maag en ik moet zeggen dat het nog best goed gaat. Zal je zien dat mijn kwaal nu voorbij is . Maar ja kan nu niet meer onder die afspraak uit natuurlijk... Hoe gaat het nu met jou? Wanneer is die hysterescopie?
Lelie ik sluit me bij Pien aan en blijf toch ook nog even duimen. Het kan door de hormonen ook zijn dat je cyclus verandert... Schattig je houdt t spannend Pien mijn hysteroscopie is dinsdag, hopelijk ook de enige dit keer. Wat ik wel vreemd is dat mijn ovulatietestjes wel al een licht streepje laten zien de afgelopen 2 dagen. Daarvoor bleven ze wit dus kunnen ze niet reageren op hcg. Ik weet niet of je een eisprong kunt krijgen met nog restweefsel in de baarmoeder Zul je inderdaad altijd zien dat je dan geen klachten meer hebt, net als je naar de tandarts moet met tandpijn . Zo kun je in ieder geval ook dingen uitsluiten dus toch maar even doorbijten. Kreeg je nou een licht roesje of moet je wakker blijven? Sterkte voor morgen!
@xxx: fijn dat de echo goed was!! @pien: hoop dat het morgen meevalt het onderzoek. Parijs..heerlijk!! @fozzy: vervelend van je huid, hopelijk is de serum het geld waard! idd rustig opstaan na een operatie..ik ga altijd eerst rechtop in bed zitten, gaat dat goed, dan benen eruit en bungelen en zo stapje voor stapje. @lelie: ik blijf ook nog even duimen. @boboke: succes dinsdag @ego: dinsdag mogen ze er eindelijk uit! Ik kijk ernaar uit. Boboke: jij zit ook in eindhoven toch? misschien kom ik je nog wel tegen
@schattig: ik snap wel hoor, dat je niet durft te testen. In deze onwetendheid kún je zwanger zijn (en ook niet natuurlijk). Een witte test maakt daar ruw een einde aan ... Ik hoop natuurlijk van harte dat de test positief zal zijn!