Endometriose en in de Medische Malle Molen >>DEEL 2<<

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cindii, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fozzy

fozzy Actief lid

18 jul 2013
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi Celia

jeetje ook een flink verhaal zeg.
    Betreft doorbraakbloedingen daar heb ik nooit last van gehad toen ik aan de pil zat v m'n kinderwens. zelf zit ik nu al ruim 3 maanden aan de lucrin en geen bloedingen menstruaties niets. dus het zou v je kunnen werken.
    Mijn gyn zegt dat lucrin de boel rustiger houdt maar als cystes al een bepaalde grootte hebben gaan die niet meer weg. (ik had er twee zowel links als rechts van 6&3cm daar kon lucrin niks v betekenen behalve operatie) hoe hebben ze de endoplekken gezien? want met een echo zien ze echt een hoop over het hoofd. MRI daarentegen sluit wel een hoop uit
    hopelijk heb je wat aan de info!

2. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pien hoe gaat t met spuiten? Weer al helemaal gewend? Hoe gaat t nu eigenlijk met je maagklachten? Ga je nog iets leuks doen in je vakantie?

Fozzy hoe gaat nu? Is de longontsteking al beter aan t worden? Gaat t lukken om bij het O&N feestje te zijn?

Chickie hoe was de controle vandaag? Heb je rustig genoeg gedaan ;)?

Lelie al een beetje aan t opknappen?

Mineraal heb je al bericht terug van je arts over het bruin/bloedverlies?

Celia jeetje jij hebt ook al een behoorlijk (pijnlijk) traject afgelegd. Met je vraag kan ik je niet helpen, maar er zijn hier genoeg meiden die wel lucrin gebruikt hebben. Sterkte

Hoe is t met alle andere meiden?

Ego. Ik snap echt helemaal niks meer van mijn lichaam...de afgelopen 3 weken elke dag 1 of 2 ovutesten gebruikt, die bijna allemaal zo goed als wit waren en nu ben ik vandaag ongesteld geworden :(. Super blij natuurlijk dat we nu dus over een maandje weer kunnen starten, maar het blijft weer een beetje vaag.

Iedereen een fijne oud&nieuw en dat voor ons allemaal 2014 een mooi en vruchtbaar jaar gaat worden!

3. fozzy

fozzy Actief lid

18 jul 2013
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Boboke ineens ongesteld vaag maar nu kan je wel verder.
    ga jij morgen nog iets leuks doen?
    hier gaat het redelijk was even naar buiten geweest vandaag en dat werd me teveel kreeg enorme pijnen aan m'n rug en blaas/buik. ineens ook weer bloed bij de urine. lig al paar uur in bed nu en gaat weer beter.
    wil morgen wel nr het feestje maar zal denk ik niet zo lang zijn.
    kga iig veel rust nemen en overdag goed slapen zodat ik iig tot 12 wakker blijf haha.

chickie hoe was je controle?

jullie leuke plannen morgen?

4. Celia2

Celia2 Actief lid

22 apr 2009
    204
    0
    0
    Hoi meiden,
    Bedankt voor jullie snelle en duidelijke reacties.
    Ik heb in begin oktober ook een injectie Lucrin gehad (maanddepot) in de hoop dat de cysten in mn eierstok zouden krimpen en de operatie niet door zou hoeven te gaan, maar helaas krompen de cysten niet waardoor een operatie noodzakelijk was. Die maand dat ik Lucrin gebruikte was ik nogal neerslachtig en heel snel boos om de stomste dingen, ik zat echt niet lekker in mn vel, verder niet veel last van bijwerkingen. Die neerslachtigheid kan ook combinatie geweest zijn van alle spanningen/frustraties/vermoeidheid, dus dat is lastig te zeggen of het van de Lucrin kwam. Maar daarom zie ik wat op tegen de Lucrin. Misschien scheelt het nu dat ik al weer wat beter in mn vel zit dan 2 maanden terug en weer wat meer kan hebben en is de Lucrin toch het overwegen waard.
    Ik heb vorige week contact gehad met het ziekenhuis over mijn doorbraakbloeding en gevraagd of het beter is om Lucrin te gaan nemen. Ze laten het helemaal aan mijzelf over. Enig voordeel is eigenlijk dat je dan vrijwel zeker van de bloedingen af bent. Ik hoopte dat de bloeding na een week wel over zou zijn, maar helaas. Ik denk dat ik het nog een paar dagen aankijk, als het niet minder wordt, dan toch maar de Lucrin. Voor manlief is dit ook niet zo leuk, hij staat al een tijdje droog haha. Duurt nu al zo lang, ben er echt klaar mee!
    Ik heb nog een injectie thuis liggen, dus kan hem zo door de huisarts laten zetten of eventueel door mn man laten zetten. Doen jullie dat zelf of wordt dat afgeraden? Lijkt me toch dat als je het in je bil doet er weinig fout kan gaan. Vorige keer heb ik hem door de huisarts laten zetten, was geen probleem.
    Ik zag ook een paar reacties over hoe de endometriose geconstateerd is, maar ik heb in september een mri gehad en dan in november een kijkoperatie, bij beide onderzoeken zijn er verder geen andere plekken gevonden dan in mn eierstokken. Terwijl ik in 2009 vijf kleine plekjes had bij mn baarmoeder/blaas/eierstokken, maar dat kan door zwangerschap etc natuurlijk verdwenen zijn. Mijn middenrif is bij beide operaties goed bekeken en daar is niets op gevonden, terwijl de schouderpijn toch echt het hevigst is en ik daar het meeste last van heb. Maar het kan zijn dat het buikvlies zo geprikkeld wordt dat het zo doorstraalt naar mijn schouder (volgens de artsen). Een vrouwenlichaam zit maar raar in elkaar!
    Ik wens jullie allemaal een goede jaarwisseling, de één zal anders terugkijken op het afgelopen jaar dan een ander, maar ik hoop dat we allemaal vol goede moed 2014 in gaan en dat onze wensen in 2014 uit mogen komen!
    Liefs, Celia

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Boboke: nou mooi meid dat je ongesteld bent, vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan ;). Het klinkt misschien wat raar bij ons MMM meisjes, maar soms is het fijn om weer vooruit te kunnen kijken toch?
    Ik hoop echt voor jou dat 2014 in DD meer geluk gaat brengen, het moet verdorie toch een keertje lukken!

Lief dat je erom vraagt, maar mijn maagklachten zijn wonderbovenwonder eigenlijk zo goed als verdwenen ;). Misschien is het toch iets hormonaals hoor. Het is begonnen toen ik aan de medijnen ging voor de cryo. En anders had ik vaak last van mijn maag als ik ongesteld was. Ik had vlak voor het maagonderzoek de medicijnen laten staan en merkte dat het eigenlijk wel goed ging. Ik zat toen net een tijdje aan de pil. Misschien was dat de truc? Maar ja voor mij geld nu ook even: vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan ;).
    Geen wilde plannen meer deze week. Morgen zit ik gewoon met mijn man op de bank het oude jaar uit. We hebben wel 2 uitnodigingen gehad, maar blijven lekker thuis. We zijn al naar Parijs geweest en met de 1,2 en 4e kerstdag ook al weg geweest. Het is wel ff goed zo :).

Fozzy: ik hoop dat je je morgen wat goed voelt en nog iets van het feest kunt meepikken!

Ik wens alle meiden hier een hele fijne jaarwisseling toe! Dat 2014 een vruchtbaar jaar mag zijn en met de geboortes van veel lieve kindjes :)!

6. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Ik heb zometeen een afspraak bij de huisarts omdat het nog steeds niet beter gaat. Buiten dat heb ik mijn telefoon voor de tweede keer laten vallen, scherm kapot! Weer 150 euro betalen... wat ik eigenlijk niet kan missen. En gisteren vertelde een collegaatje dat ze zwanger is.... jaar eindigt negatief en begint ook negatief zo...

7. xxxxxxx

xxxxxxx Actief lid

29 jan 2013
    181
    0
    0
    Boboke: Wat kan het lichaam toch gek zijn he! Ik zou het me ook afvragen hoe dat dan kan, maar goed je bent tenminste ongesteld nu dus je kan weer verder en dat is toch ook wel heel erg lekker! Nog 1 maandje dus in Feb start je in DD? Spannend zeg! Gaan ze nog kijken hoe het kan van de miskramen met dat onderzoek? Het is je in ieder geval zo gegund lieverd! Ik wil je sowieso een hele fijne nieuwjaarswisseling wensen! 2014 moet gewoon jouw jaar worden!

Pien: Fijn dat de maagklachten over zijn. Zal het dan toch daaraan gelegen hebben? Maar wat je zegt het maakt niet zoveel uit als het maar weg is ! ;) Je zit nu weer midden in je behandeling en ik hoop zo dat 2014 jou jaar gaat worden en deze poging gaat lukken! Fijne jaarwisseling vanavond/vanacht! :D

Fozzy: Hoe gaat het nu? Naar buiten gaan was dus nog niet echt een succes? Ga je nog naar het feestje van je vriendin of durf je dat nu ook niet aan? Ik hoop in ieder geval dat je hoe dan ook of je nu thuis met je mannetje blijft of even naar je vriendin toe kan een super fijne jaarwisseling heb en op naar 2014!

Chickie: Hoe gaat het nu met jou? Spannend hoor de kleine meid kan nu elk moment komen! Januari is jouw maand :D Nog plannen vanavond? Fijne jaarwisseling in ieder geval meid!

Lelie: Hoe gaat het met jou? Druk met alle trouwplannen??

Mineraal: Hoe gaat het jou meid? Jij begint toch ook binnenkort weer met het traject?

Celia: Hooi meid! Je hebt al aardig wat achter de kiezen. Gelukkig heb je al 1 wondertje mogen ontvangen, ik hoop dat een tweede ook gaat lukken voor jullie :) Vervelend nu met je klachten. Ik kan je niet echt advies geven over de lucrin omdat ik die zelf destijds geweigerd heb haha huilend nog wel :$ Ik weet dus niet echt wat je het beste kan doen beide hebben voor en nadelen. Pil nadeel dat je blijft bloeden maar je kent het goed en weet hoe je erop reageert en dat is volgens mij goed toch? Geen rare verschijnselen? Lucrin helpt beter tegen de endo, geen bloed meer alleen je kan er wel vervelende bijwerkingen van krijgen. Je moet zelf denk ik samen met je man gaan afwegen wat het belangrijkste is voor jullie. Je zou het ook altijd nog even kunnen proberen je hebt er nog 1 liggen is het niks dan jas je er geen tweede meer in ;)

Hoe is het verder met alle meiden??

Ego: Hier gaat het goed! Ik was in het begin erg misselijk en die misselijkheid begint nu af te nemen. Ik was afgevallen en kom nu weer aan goed teken dus :) Ik heb op het moment een lage bloeddruk waardoor ik duizelig ben, wit zie en hoofdpijn heb plus moeheid maar zolang de baby er geen last van heeft maakt het mij allemaal niks uit. Ik hou gewoon veel rust en probeer gezond te eten!

Ik vind het nog steeds ontzettend spannend en ik ben blij als ik over de 13 weken grens ben. Ik schiet in ieder geval al op ik ben nu 11 weken morgen. Op naar 2014 meiden dat dit voor iedereen maar een top jaar mag worden en het liefst zo vruchtbaar mogelijk! Het is jullie in ieder geval allemaal zo gegund!!! Dikke knuffel voor iedereen!

8. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Hoi meiden,

Ik lees al heel lang mee. Eigenlijk al sinds ik vermoedde dat ik endo had.
    En dat weet ik nu alweer bijna 2 jaar.
    Houd alleen niet zo van openbaar praten vandaar nooit gedaan en zal ik denk ook niet veel doen.
    Maar dit forum heeft mij zo enorm geholpen en wijsheid gegeven. Vandaar dat ik toch maar eens mijn ervaringen ga delen.
    Mijn verhaal. Sinds oktober 2010 stop pil. Steeds meer menstruatiepijnen..vermoeden endo en via lange weg januari 2011 kijkoperatie
    Doorverwijzing endo centrum. Na verder onderzoeken frozen pelvis door endo en adenomyose. Start lucrin en daaropvolgend 1 mislukte ivf poging.
    Vervolgens vanuit pil weer 1 mislukte poging. Tijdens deze poging vermoeden andere problemen en hierna hsg test. Helaas had ik gelijk en na een hoop ompraten kijkoperatie aan hydrosalpinx. Linkereileider en blindedarm verwijderd in september. Daarnaast onmeetbaar laag amh dus in november door naar dusseldorf. En nu in februari retour om daar laatste poging te starten.
    En al deze info heb ik door dit forum. Helaas geen goede ervaringen met doktoren. Werd slecht geloofd en heb moeten vechten voor de operatie. Jammet genoeg heeft dit mij zeker 1 poging gekost.
    Maar 2014 nieuwe kansen.
    Vandaar dat ik ook wilde reageren op celia.
    Ff in een nieuw berichtje

9. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Celia,

Ik heb ook helaas maanden lang doorbloedingen gehad zoals vele meiden hier..rook ook niet zo fris helaas. Bij mij heb ik voor maanddepot lucrin gekozen en pas na 2 mnden ging het stoppen bij mij. Mij is verteld dat 1 mnd niks doet. Je mag ook deze periode geen sex hebben zonder bescherming omdat het niet goed werkt. Minimaal 3 mnden wil men het liefsfst omdat het dan pas zijn werk doet. vreemd dat jij dus maar 1 mnd hoefde. Bij mij verdwenen
    de eerste x van 4 mnden gebruik, alle cystes. Daardoor kon ik vanuit pil starten. Eerste x was voor mij ook een hel. Iedereen ontweek mij haha en ik kon bijna niet meer lopen. Maar nu tweede x 5 mnden heb ik endo diee t grotendeels gevolgd en een wereld van verschil! Voornamelijl suiker en caffeine. Die m
    aken het erg. Snap je dilema maar denk dat 1 mnd niet veel uit gaat halen. Eerste maand wakkert het juist eerst de boel aan. 3 mnden is mij gezegd minimum.
    Ik ben zelf weer over op de pil en ben tot nu toe zonder bloedverlies. Heerlijk.
    Nee zal niet meer zomaar lucrin pakken maar mij heeft het geholpen.

Sorry was ff een heel lang ego verhaal maar wilde mijn ervaringen delen.
    Helaas dus ook al veel moeten leren.

Wilde meteen ook zeggen voor de meiden die zwanger zijn. Heel veel geluk met jullie kleine in 2014. We hopen dit allemaal te mogen meemaken.

Voor diegenen die nog bezig zijn. Houd vol. Jullie zijn megasterk. Al ziet de buitenwereld niet wat we meemaken en wat wij elke dag met ons meedragen..wij weten dat we alles aankunnen. Dat mag ook wel eens gezegd worden. Nogmaals heel veel geluk en gezondheid voor 2014.

Ik zal denk verder weer op de achtergrond blijven hangen

Gr. Arie

10. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Arie: super lief dat je je ervaringen toch met ons komt delen! En wie weet zijn er nog zoveel meer als jij die hier alleen komen lezen en voor wie dat al genoeg is. Daarom is het zo mooi dat er toch meiden zijn die hier hun verhaal willen doen, al is het alleen maar om er anderen mee te kunnen helpen :).
    Ik hoop voor jou dat ze je in Dusseldorf goed kunnen helpen en dat 2014 jou een lief kindje gaat opleveren!! Heel veel succes!

11. fozzy

fozzy Actief lid

18 jul 2013
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Celia: ik laat de lucrin spuit altijd zetten de verpleegsters vinden het zelf altijd al een ingewikkeld ding laat staan dat ik het zelf aandurf.
    maar het is wel waar wat Arie zegt dat t pas echt gaat werken na 3 maanden. Hopelijk kom je er wel uit maar die bloedingen lijken me niks.

Xxx: yeah 11 weken al weer je bent bijna bij de magische grens :)
    hopelijk gaan deze twee weken ook snel voorbij. blij om te horen dat het naar omstandigheden goed gaat :)
    ik blijf vandaag lekker in m'n bedje en ga vanavond heel even langs bij die vriendin ze woont gelukkig maar 5 min van mij vandaan. de pijn lijkt vooral te ontstaan bij lopen dus hou me wel even koest.

Pien: fijn zeg dat die maagklachten verbeterd zijn dat ze lekker wegblijven. hoe ervaar je het spuiten nu?

Arie: ook een heftig verhaal zeg. ik herken je heel erg in het niet geloofd worden. Ik heb een jaar lang geprobeerd terwijl ik geen schijn van kans heb gemaakt (heb graad 4 en alles was verkleefd nu net geopereerd) en beide zussen hebben het maar tegen mij bleven ze zeggen ach meid je bent zo jong jouw tijd komt wel echt bloedirritant.
    Ik hoop dan ook dat je in DD de juiste hulp krijgt. en dat 2014 een vruchtbaar jaar wordt.

Lelie: hoe was het bij de huisarts? shit van je telefoon.
    Toch hoop ik dat je 2014 positief in gaat hoe moeilijk en shit het nu ook is.
    knuffel v jou.

Voor alle andere meiden: geniet vanavond met je man, familie of vrienden en laten we positief 2014 ingaan. Xx

12. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Boboke, apart maar wel fijn dat je ongesteld bent geworden. Nu kan het beginnen!

Arie wat leuk dat jij je verhaal wil delen! Zo kunnen we elkaar toch goed helpen.

Pien zou best kunnen dat medicatie invloed heeft op je klachten. Heel fij dat je er nu wel vanaf bent.

Ik heb een antibioticakuur gekregen. Zou een hardnekkige keelontsteking kunnen zijn of Pfeiffer. Als het dinsdag niet over is moet ik bloed laten prikken.

13. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fozzy wij blijven lekker thuis met z'n tweetjes. Ik blijf t toch 1 van de zwaarste momenten vinden door het terugkijken op het jaar en weer de hoop dat het volgend jaar anders zal zijn.
    Veel plezier vanavond en niet te veel doen hè ;)?!

Pien inderdaad maar niet te veel bij stil staan, maar toch ga ik dan denken dat het aan mijn lage amh ligt. Bij mijn eerste cryo-tp kwamen we erachter dat mijn ei niet goed sprong dus ik begin nu wel te denken dat het daardoor bij ons spontaan nooit eens kans heeft gehad. Maar gelukkig bestaat er zoiets als ivf :D. Ben ook nu weer gelijk hoopvoller gestemt met t begin van de volgende poging in zicht. Donderdag kan ik naar DD bellen voor mijn uitgangsecho (die wordt daar een week voor je ongi gedaan).
    Wat fijn dat je maagklachten nu helemaal weggebleven zijn, net op tijd met al dat eten met de kerst ;). Vanavond heerlijk met je mannetje thuis genieten (doe ik ook :))
    Wanneer mag jij beginnen met stimuleren?

Lelie het zit je zeker niet mee zo de laatste dagen :(. Hopelijk slaat de ab snel aan en voel je je snel weer beter. Beterschap!

xxx normaal gesproken heb ik een cyclus van 28 dagen dus kunnen we nog net eind januari beginnen. In DD krijg ik kort protocol dus ik vermoed rond 14 februari de punctie :D.
    Gelukkig wordt voor jou de misselijkheid nu eindelijk minder en kan je weer iets binnen houden. En elke fase blijft weer spannend, straks leef je weer naar de 20 weken echo toe. Laat je trouwens ook nekplooimeting doen?

Arie dank je wel voor t delen van je verhaal. Ik heb ook een hele tijd meegelezen op t forum voor ik mee ging schrijven en heb hier echt heel veel steun aan gehad.
    Jij dus ook naar DD, wie weet komen we elkaar daar nog eens tegen aangezien ik daar in februari ook regelmatig te vinden zal zijn :D

Graag wil ik jullie allemaal nog even bedanken voor alle steun en lieve woorden in het afgelopen jaar :). Hopelijk wordt 2014 voor iedereen het jaar waar al onze wensen mogen uitkomen!

Liefs Boboke

14. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Arie, hoi!!! Ik had je al een paar keer mee zien lezen… Haha… gespot ;):D ! En dat is prima hoor! Juist fijn dat je er wat aan gehad hebt, helaas wel heel erg vervelend dat het allemaal zo moeizaam is gegaan en dat het heel wat energie kost voordat je op de goede manier behandeld wordt/werd! Ik hoop dat DD je meer geluk gaat brengen en nu eindelijk met een ‘eerlijke’ kans!
    Als ik je weer mee zie lezen, zwaai ik in gedachten naar je hoor! Heel veel succes voor de komende tijd!!!

@ Lelie, aiiii! Dat schiet niet op! Ik hoop dat het toch een hardnekkige keelontsteking is, dan ben je er het snelste vanaf! Balen van je telefoon zeg! Het is maar ‘materiaal’, maar wat kun je ervan balen he! Het is vaak zo’n duur grapje! En het wordt voor jou toch al een duur jaar! Wel proberen om ook naar de mooie kanten van het komende jaar te kijken hoor, want als het goed is heb je ook nog een hele mooie bruiloft staan…..

@ XxxX, jeeeehhh er komen kilo’s aan bij jou, haha;)! Lijkt me een veel beter gevoel dan zo misselijk zijn!
    Wel goed op je lage bloeddruk blijven letten hoor en jezelf in acht nemen, het zou naar zijn als je opeens ergens omvalt van de duizeligheid! Alweer 11 weken zwanger… fijn he dat de grens van 12/13 weken in zicht is! Heb je al een termijnecho gepland staan?

@ Fozzy, je lichaam geeft duidelijk een grens aan! Goed dat je je er zo goed aan houdt, maar lastig is het wel! Gezellig dat je vanavond toch nog even gaat proberen om langs je vriendin te gaan, misschien wel leuk een beetje afleiding!

@ Mineraal, ik ben ook wel benieuwd of je nog wat van de arts gehoord hebt!

@ Celia, ben je er al een beetje uit meid? Wat betreft dat geprikkelde buikvlies, dat klopt (helaas) wel hoor wat de artsen zeggen! Die spuit die je nog hebt liggen met lucrin is die voor 1 maand of langer?

@ Pien, wat fijn dat je maagklachten echt gewoon helemaal weg zijn! Ook wel gezellig toch om samen met je man het jaar af te sluiten in jullie mooie huisje! En misschien ook wel met een kleine vooruitblik naar een hopelijk heel mooi 2014!

En Boboke, voor jou hetzelfde natuurlijk! Het afgelopen jaar is voor jou ook niet bepaald lief geweest! Wel heel ‘fijn’ dat je menstruatie opeens toch nog om de hoek kwam kijken! En hoe mooi rond 14 februari de punctie!!! Dat moet toch goedkomen!
    Wat onwijs lief dat je trouwens iedereen bedankt!!! En zo is het eigenlijk ook! In voor-en tegenspoed kunnen we hier altijd ons verhaal kwijt! Zooooo waardevol :)!

@ ego, gisteren had ik inderdaad weer controle bij de verloskundige. Maar mijn bloeddruk was helaas weer gestegen. Zat nu weer net zo hoog als vorige week dinsdag. Het is nog geen code rood, maar ik sta nu wel onder verscherpt toezicht ;)… As. donderdag moet ik weer terug, gelukkig heeft de kleine er tot nu toe helemaal geen last van en ik eigenlijk ook niet, dus maak me niet zo druk eigenlijk. Verder probeer ik wel mezelf in acht te nemen, maar het schijnt verder weinig invloed te hebben dus dat is eigenlijk ook wel een prettige wetenschap anders ga je jezelf nog wat kwalijk nemen.

Fijne jaarwisseling meiden en op naar een topjaar!

15. Celia2

Celia2 Actief lid

22 apr 2009
    204
    0
    0
    Hoi Arie!
    Bedankt voor je reactie en uitgebreide verhaal. Jij hebt ook al heel wat meegemaakt zeg!
    De reden dat ik maar 1 maand Lucrin heb gekregen in oktober was omdat de operatie ook gelijk ingepland werd, een week voor de operatie heb ik weer een echo gehad on te checken of de cysten aan het krimpen waren, als dat zo was geweest dan zou ik voor een half jaar aan de Lucrin gaan, maar ze waren helemaal niets gekrompen dus is de operatie doorgegaan. Mij is ook verteld door de gyn dat cysten groter dan 2 cm meestal niet meer weggaan door Lucrin. Het gaat me nu ook alleen om de bloedingen, om dat tegen te gaan. Ik kan al niet tegen tampons, en van als ik te lang maandverband gebruik krijg ik ook irritaties van onder, vandaar.
    Nogmaals bedankt voor je reactie en ik hoop dat je in DD goed geholpen wordt en dat 2014 een beter jaar voor je mag zijn!

@chicky84: ik ga het vanavond nog even met mn man bespreken, alhoewel ik zijn antwoord al wel weet (dat moet je zelf weten, het is jouw lichaam), maar nu ik het verhaal van Arie ook weer heb gehoord neig ik er toch meer naar om de Lucrin te laten liggen en het nog een maandje uit te zingen. Dan las ik een stopweek in en slik dan nog 2 a 3 maanden de pil door om toch nog even mn lichaam rust te geven en niet weer gelijk die endopijn terug te laten komen.

Meiden...ik weet nog niet of ik heel actief zal zijn de komende maanden op het forum omdat ik er eigenlijk ff niet zoveel mee bezig wil zijn maar wie weet neem ik af en toe een kijkje of post ik wat.
    Heel erg bedankt voor jullie adviezen en meedenken en zet m op in 2014!!

Liefs Celia

16. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Lieve meiden ik wil jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling wensen.
    Ik heb veel steun gehad op het forum. Jullie hebben me er in sommige momenten echt doorheen gesleept. Bedankt daarvoor!

Het gaat oke met me. Geen endo pijnen of bloedverlies meer. Ik voel me wel ontzettend moe de hele tijd.
    Lichamelijk gaat het best goed. Maar emotioneel zit ik er ff doorheen.
    Gelukkig bijna starten met ivf en donderdag alweer lucrin spuit nummer 6 halen.

Vanaf nu zal ik ook weer wat meer gaan schrijven.

Dat al onze wensen mogen uitkomen en dat 2014 iets minder zwaar wordt dan 2013

17. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dikke knuffel voor jou Ster!
    Je bent een kanjer!

18. witroosje

witroosje Actief lid

17 mrt 2013
    103
    0
    0
    verkoopster drogist
    venlo
    gelukkig nieuwjaar meiden!!!!!!!!!

@ster, wat fijn dat je nu geen endopijnen meer hebt en geen bloedverlies! en alweer bijna de laatste spuit! het schiet al op nu! hopelijk krijg je binnenkort te horen dat je direct door mag met ivf! xxx

@Celia, ik hoop dat we je een beetje hebben kunnen helpen met onze adviezen! op naar een beter jaar!

@chickie, ojee alweer te hoge bloeddruk! rustig aan doen hoor! hebben ze al gecontroleerd op zwangerschapsvergiftiging?
    succes met de laatste loodjes!

@boboke, op zich wel fijn dat je ongi doorgebroken is! nu kun je weer een stapje verder! op naar die dd tweeling!

@lelie, dat is ook geen goede afsluiter van 2013...... hopelijk is het geen Pfeiffer! rustig aan doen he! xxx

@fozzy, hoe is jou o&n geweest? ben je nog bij je vriendin geweest?

@xxxxx, jeuj! alweer 11 weken! wat gaat de tijd toch snel! fijn dat je nu minder misselijk bent en dat je buik nu begint te groeien dat is toch een beetje een bewijs dat je zwanger bent!

@all, ik heb gister een heel erg leuke en gezellige o&n gehad! ml heeft wel de hele keuken ondergekotst...... dat mag hij straks mooi gaan opruimen!
    heb me gisteravond wel groot moeten houden, in het begin van de avond vermelde vriendin nr3 dat de zwanger is! arrchhh!!! is hun wel gegunt hoor aangezien ze al 4 jaar bezig waren voor een 2de en al 4 miskramen verder zijn! maar goed ze hadden me het al van te voren mogen vertellen, juist van hun aangezien dat hele goede vrienden van ons zijn! ik begin steeds meer teleurgesteld in hun te worden...... wij stonden altijd voor hun klaar en nu ze van onze situatie weten laten ze ons (voor mijn gevoel) behoorlijk barsten!!!!!!
    aan het einde van de avond en een fles wijn verder haha! kwam er nog een vriend langs en die vermelde ook dat ze spontaan zwanger zijn geworden! zij waren al 8 jaar bezig en vorig jaar bevallen van hun eerste die ze met moeite hebben gekregen (stichting geertjen) dus wonderen zijn de wereld nog niet uit!

dus meiden, die stomme 13 is er eindelijk er van af!!!!!! hopelijk hebben we dit jaar meer geluk........

19. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Hoi Meiden,

Allemaal de beste wensen voor 2014, ik wens jullie alle een mooi jaar toe!!

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Witroosje: goh wel een heftig avondje dus! Wat jammer dat die vrienden jullie niet van te voren hebben ingelicht, je zou inderdaad denken.... Maar ja... En dan dat andere stel nog, natuurlijk is het mooi voor ze, maar zulk nieuws is toch altijd lastig.
    Maar laten we afspreken dat jij in dit jaar met zulk mooi nieuws komt :)!

Hier heel rustig met zijn tweetjes op de bank gezeten met wat lekkere hapjes en 2 slokken port (toen begon ik me schuldig te voelen en ben over op de fris gegaan ;)).

Hebben de andere meiden ook een leuke avond gehad?

Deel Deze Pagina