Endometriose en in de Medische Malle Molen >>DEEL 2<<

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cindii, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Lieve meisjes: gelukkig nieuwjaar! Hier samen met ons meiske een heeeel relaxte oud & nieuw gehad. Er is hier op de prairie sowieso heel weinig te beleven qua vuurwerk enzo, en we lagen lekker om half 1 al in bed.
    Ik hoop dat er in het nieuwe jaar veel wensen uit mogen komen!!

2. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gelukkig nieuwjaar meiden! Op naar een heel mooi, gezond en vruchtbaar jaar!

Haha stiertje op de prairie dus niet zo spetterend ;). Wel bijzonder om het met die kleine meid erbij te kunnen vieren!

Pien, lekker knus om zo het oude jaar te kunnen afsluiten!

Witroosje, jammer dat bij sommige mensen het empatisch vermogen lijkt te ontbreken. Het komt nu toch heel anders aan bij jullie. Hopelijk schreeuw jij het over een poosje zelf van de daken!

Mijn oud en nieuw was super gezellig! Gewoon gezellig bij familie met oliebollen en lekkere hapjes. Nu op naar de andere familie voor het verplichtte handje schudden ;)
    Witroosje, ze controleren inderdaad goed op zwangerschapsvergiftiging. Wel een fijn idee. Morgen weer.

3. fozzy

fozzy Actief lid

18 jul 2013
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    gelukkig nieuwjaar meisjes!
    het is me gelukt om even naar die vriendin te gaan heb nu alleen enorme rugpijn denk toch van het zitten maar heb vandaag een rustig dagje straks alleen even een vriendinnetje op bezoek v de rest lekker in m'n bedje met een warmtekussentje in m'n rug :)

witroosje: niet echt tactvol die zwangerschapsmeldingen. vind knap hoe je er mee omgaat. vrijdag was jouw afspraak toch?

Pien&Stier heerlijk toch een rustig avondje.

Chick: jouw avond was ook gezellig succes morgen bij je afspraak. hopelijk gaat het gewoon allemaal goed :) en goed dat ze controleren op vergiftiging mijn zus heeft het gehad en had dus ineens een spoedkeizersnee echt heel heftig. maar bij jou houden ze het goed in de gaten. je bent er al bijna!

4. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Gelukkig nieuwjaar!

Witroosje wat vervelend om 2 keer zulk nieuws te horen. Jammer dat ze jullie niet vantevoren hebben ingelicht.

Chickie heerlijk zeg, relaxed bankhangen en hapjes eten. Hoe voel je je verder? Alles ook klaar voor de kleine?

Fozzy een lekker rustig dagje dus voor jou vandaag! Gaat het al wat betet met je rug?

All, oud en nieuw goed doorgehouden met een groep vrienden (toch nog, last minute). Vandaag bij ouders en schoonouders geweest en veel te veel gegeten!
    Ik heb een antibioticakuur die 3x per dag moet dus om de 3 uur. Maar... wel 2 uur na eten en dan nog 1 uur wachten voor ik weer mag eten. Das best lastig vooral gisteren en vandaag. Vamdaag maar 2 gehad ipv 3 ik ga er ook echt geen wekker voor zetten vannacht. Ben benieuwd of ik morgen al verbetering merk.

5. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    Fozzy: de klachten kunnen komen van de stents helaas. Kan je pijnstillers nemen ervoor?
    Fijn dat je je al beter voelt.
    Merk dat ik echt onzettend moe ben van alles.Ben blij dat het allemaal weer achter de rug is.

Chickie: arts gemaild en toen wij in het zhuis waren kwamen we hem tegen :D (hij stapte net de lift uit en wij in) Meteen doorbesproken en heb een ab kuur van 2 tabletten gehad, hij weet niet wat het is, maar dit is een breed spectrum antibiotica dus wie weet helpt het. Ik heb er minder last van (geur) nog wel een bruinige kleur. Dus heb ze maar gewoon genomen, kan geen kwaad denk ik dan.

Celia: geen idee wat betreft bloedingen, maar snap je verhaal dat je het beu bent. Lucrin kan wel ervoor zorgen dat de cyste krimpt, lees overigens van fozzy dat het niet zo is. Mij is verteld van wel.:(

arie: jij hebt ook al een heel verhaal achter de rug. Jammer dat je zo heb moeten vechten. Je bent welkom om mee te schrijven hoor!

lelie: balen van je telefoon! Hoop dat de ab zijn werk doet!

ego: ik ben qua nieren goedgekeurd! geen stuwing meer. Hoef ook niet meer terug naar zhuis daarvoor.
    Iedereen bedankt voor de steun...en op naar een mooi jaar voor ons alle. Dat alles wensen uit mogen komen!!!

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Mineraal: fijn dat je nieren goedgekeurd zijn :)! En zou mooi zijn als die ab kuur je bruine troep klachten oplost. Wanneer ga je weer verder met de IVF?

All: bleh, voel me ineens weer wat depri. Misschien omdat ik vaonchtend via via hoorde dat er weer iemand zwanger is, of vamwege de decaptyl of omdat ik nu ongesteld zit te worden omdat ik nu met de pil gestopt ben, of omdat ik vannacht een vervelende droom had dat ik in het ziekenhuis de juiste afdeling voor de ivf niet meer vinden kon...Of door alles bij elkaar. Pfff. Straks vriendin op bezoek, geen zin om vrolijk te doen, maar dat zal wel weer loslopen...

7. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ook van mij nog voor iedereen een gelukkig en hopelijk vruchtbaar 2014!

Chickie vervelend dat je nu zo op t einde nog wat problemen hebt met je bloeddruk, maar gelukkig hebben jij en de kleine er verder weinig last van. Hoe was t vandaag?

Ster gelukkig gaat t lichamelijk weer beter met je, nu het geestelijke nog. Als je straks actief kunt beginnen met het zwanger worden, gaat t vast stukken beter (is bij mij in ieder geval altijd zo ;)) Sterkte ook weer met je laatste!! lucrinspuit. Nog even doorbijten meis. Dikke knuffel

Witroosje jeetje wat een timing zeg :(, hadden ze dan toch wel even een paar dagen eerder kunnen doen, zodat het even kan bezinken. Maar wel super knap hoe je je erdoorheen hebt geslagen. Ik ben even kwijt wat bij jou nu nog allemaal op de planning staat :), deze maand toch nog een operatie of niet??

Stiertje lijkt me wel heel bijzonder zo'n eerste kerst en o&n met jullie kleine meisje

Fozzy wat fijn dat je toch naar je vriendin kon, ook al was het maar even. Gaat t nu weer wat beter?

Lelie meot je die ab dan niet om de 8 uur ipv 3 uur?? Hopelijk voel je je snel beter

Mineraal jeej weer een hoofdstuk afgesloten :) Hoe gaat t bij jou nu verder? Mag je nu ook weer bijna beginnen met ivf?

Pien pffff dat zijn wel een hele hoop goede redenen om je wat depri te voelen. Vooral de zwangerschapsmeldingen hakken er altijd flink in :(. Hopelijk ben jij degene die over een aantal weken die melding kan maken. Sterkte meis, knuffel

Ego. Vandaag naar DD gebeld en 22 januari uitgangsecho en dan hopelijk binnen een klein weekje beginnen met spuiten :D. Het einde van het wachten is eindelijk in zicht!!

8. fozzy

fozzy Actief lid

18 jul 2013
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    ben vandaan door m'n rug gegaan :(
    dit komt denk ik echt door de combinatie van de Stents en ehler danlos.
    heb al een berg pijnstillers op hopelijk voel ik me morgen beter.

Mineraal ben zo blij voor je dat die ellende nu v je achter de rug is. hopelijk werkt de ab kuur voor het bruinverlies.
    en wanneer start jij weer? is er al een datum bekend?

bobo: jeej 22 januari naar DD. 22 jan hoor ik ook of ik mag gaan starten. dus wie weet lopen we vrij gelijk.

Lelie: ik heb ook net een kuur achter de rug amoxyline/nog wat maar dat was 8u ochtend 2u in de middag en 10u Savonds. is dat bij jou niet het geval? voel je je wel al beter?

Pien; wat minder dat je je depri voelt maar kan t me voorstellen met weer zo'n melding bah. dikke knuffel v jou.

witroosje jij had morgen een afspraak toch?

chickie hoe was het vandaag?

9. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fozzy jeetje balen van je rug zeg. Hopelijk voel je je snel weer beter. Ennuh niks persoonlijks hoor, maar ik start dit keer liever niet met iemand tegelijk. Dit heb ik al 2x gedaan en 2x ben ik degene, waarbij de zwangerschap is geeindigd in een miskraam...Het is bijna de goden verzoeken om weer tegelijk te starten

10. fozzy

fozzy Actief lid

18 jul 2013
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    thanks Boboke. en kan ik me helemaal voorstellen dat je niet gelijk wil lopen eigenlijk. denk ook wel dat je eerder dan mij start heb nog allerlei instructies etc v de boeg. en een ding wat me al is opgevallen is dat de mmm niet vlot is.
    dus zal vast wel weer even duren.
    ik duim dan ook v je dat je in DD een succesvolle behandeling krijgt.
    nog last v menstruatie of valt het mee?

11. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fozzy nee helemaal niet. Is zelfs al voorbij. Ik behoor tot de gelukkigen zonder pijnklachten van de endo, behalve toen ik mijn cyste van 10 cm had.

12. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden! Wat zijn jullie toch lief dat jullie ook steeds belangstelling in mij tonen (kan me voorstellen dat dat voor jullie soms best moeilijk is)

En Boboke, wbt dat gelijk starten snap ik je helemaal hoor! Vond het toen ook zo onwijs rot voor je! Had zo graag de mooie momenten met je gedeeld! Het is nu toch echt wel jouw beurt hoor!

@ Fozzy, ai door je rug gegaan! Kan er ook nog wel bij!
    Rustig aan hoor! Wel leuk dat je nog even bij je vriendin langs bent gegaan met O&N!

@ Lelie, merk je al wat verbetering?

@ Pien, niet zo gek met de combi van al die dingen dat je je even wat minder voelt! Mag ook best hoor! Niets om je voor te schamen! Kon die vriendin je een beetje afleiden?

@ Mineraal, ook toevallig dat je de arts tegen het lijf liep! Werkt soms wel het beste! Fijn dat hij je serieus nam, hopelijk werkt de ab! Mooi dat je nieren verder goedgekeurd zijn! Ik ben nu ook wel benieuwd naar het verdere verloop bij jou!

@ Ego, helaas was mijn bloeddruk vandaag weer iets gestegen. Zit nu wel op de gevarenlijn. Urine was gelukkig nog wel mooi schoon.
    As maandag moet ik weer terug bij de verloskundige (kreeg een plekje ergens tussen geschoven) als mijn bloeddruk dan nog hetzelfde is of is gestegen word ik weer doorverwezen naar de gynaecoloog en worden alle onderzoeken van vorige week weer uitgevoerd. Als dat het geval is vrees ik dat ik niet meer zomaar naar huis gestuurd wordt. Op zich niet zo erg hoor, maar ik had stiekem gehoopt het nog een weekje langer uit te zingen. Maar alles voor Emmy, dus we zullen zien :D
    Er lopen wel wat geboortepoules (puur voor de lol hoor) in mijn omgeving en iedereen is spontaan de datum naar voren toe aan het bijstellen, haha!
    Gelukkig lijkt de kleine er tot nu toe geen last van te hebben, maar begin me er nu wel een klein beetje meer zorgen over te maken. Dus vanaf nu ben ik wel heel alert op ieder klein signaaltje oid.

13. fozzy

fozzy Actief lid

18 jul 2013
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    oh dat lijkt me echt fijn dat je geen pijn meer hebt.
    fijne avond nog meis!

14. fozzy

fozzy Actief lid

18 jul 2013
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    chick oh dat is wel even schrikken zeg :(
    pas goed op jezelf en gelukkig heeft de kleine er nog geen last van.
    lekker rustig weekendje houden dan maar!

15. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Komt goed hoor Fozzy! Lief van je!
    Ik heb morgen een zwangerschapsmassage gepland staan, dus dat is in ieder geval al heerlijk ontspannend!
    Let jij ook een beetje op jezelf?!

16. fozzy

fozzy Actief lid

18 jul 2013
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    chick hoe was je massage? hopelijk lekker zen nu :)
    doe idd rustig aan maar die rug is echt slecht te harden maar komt goed!
    fijn weekend v iedereen hier!

17. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou dat zal best Fozzy! Pijnlijk hoor!

De massage was echt heerlijk! Een echte aanrader!:)

18. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Chickie: rustig aan! Hoop dat Emmy nog ff blijft zitten!

19. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    dankje Stier! Lief!
    En anders is het ook geen probleem hoor, ben nu immers bijna 38 weken.

Hoe is het met jouw kleine meid?

20. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Chickie, spannend die laatste loodjes! Hoe voel je je verder?

Ego, ik denk eraan om eind deze maand, over een week of 2 toch te beginnen met iui 2. Ben wel erg onzeker over mijn jurk, omdat sommigen met 13 weken al een aardig buikje hebben. Stom he dat ik me daarover zorgen maak... terwijl er ook veel kans is dat de poging niet lukt. Vind het eng.

Deel Deze Pagina