Lelie dat worden helaas weer lange dagen Fijn ook om te weten dat zaad goed is toch? Eendebek is idd nooit prettig. Hoop voor je dat dit de laatste iui voor jullie wordt!
lelie waauuw het is nu achter de rug. wat een byzonder moment !! nu goed voor jezelf zorgen. lekker uitrusten. laat je maar goed verwennen door je mannetje corien voor jou wordt het nu echt spannend. blijf moed houden hoor meid! ik ben in ieder geval voor jou aan het duimen fozzy heb je last van bijwerkingen van de deca ? ik heb nog steeds opvliegers en zweten en moe maar dat is denk ik nog steeds van de lucrin die nog niet helemaal is uitgewerkt. chickie de kleine meid heeft zich voorbeeldig gedragen. goed opgevoed arie ik zal het vanavond zelf moeten doen want mij man was niet mee tijdens de uitleg. maar misschien kan hij het dan vanaf morgen doen
Ster dat had ik ook dus van de deca. Ik had daardoor ook het idee dat te zwaar werd onderdrukt. Opvliegers gehad tot na mislukte poging. Is ff doorbijten helaas. Ja joh zet die man van je ook aan het werk haha. Zoveel hoeven ze ook niet te doen
lelie: bloedirritant he hele tijd andere artsen dat had ik in mijn vorige ziekenhuis ook maar dat heb je vaak bij die academische tenten. chick: je kleintje is lief en voorbeeldig geweest fijn dat dat zo goed ging. ster: ik moet zeggen dat ik weinig klachten heb. af en toe wat hoofdpijntjes. moe valt eigenlijk ook wel mee. Gaat gelukkig best prima met me ben ook gewoon aan het werk paar uurtjes per dag maar rust veel tussendoor. Enige wat ik merk is wat steekjes hier en daar in mn buik. En heb sinds vandaag ineens last van wat slijm daarbeneden oeps zeg ik dat nu hier haha. maar ik denk dat dat wel positief is. mag straks al weer prikjes gaan zetten. iig super om te horen dat je schoon bent meis, dat is toch wel waar je al maanden naar uitgekeken hebt.
All: hier lijkt het weer mis te gaan . Bruine troep is weer gearriveerd. Ik voelde het al aankomen. Ik heb nog niet getest, maar dat is misschien ook nog wat vroeg. Zaterdag is pas de officiële testdatum. Vandaag is 13 dagen na punctie. Voor mij heel normaal om rond deze datum ongesteld te worden... Kijk vorige keer was ik te vroeg met mijn conclusie dus ik ga nog door met de utrobollen en zal ik voor de zekerheid zaterdag ook nog een test doen, ook al ben ik zo ongesteld als het maar kan geweest. Maar de hoop is voor 99% verdwenen. Er zijn, t.ov. de vorige keer, ook helemaal geen symptomen meer over dat het toch goed zou kunnen zitten. Mijn borsten zijn echt weer helemaal slapjes geworden, de cyste in mijn eierstok begint weer te irriteren. 1 en 1 is 2... Ik denk dat ik de komende tijd ff wat minder aanwezig zal zijn. Heb wel even gehad...
Ach lieve pien kan wel keihard gillen hoop houden maar denk dat je daar niet veel aaan hebt..helaas weten velen van ons hoe dit voelt. Hoop natuurlijk wel dat je ongelijk hebt. In ieder geval heel veel sterkte en snap heel goed dat je er ff helemaal genoeg van hebt. Ff ego ik tijd.
Pien ik hoop toch echt dat het deze keer goed gaat! Dat de bruine zooi van de innesteling is... of omdat het meer doorbloed is door een zwangerschap. Snap dat je even tijd voor jezelf nodig hebt!
@ Lelie, nu komen de lange dagen. Spannend hoor! Hoop zo voor je dat het is gelukt! En voor jou geldt hetzelfde Pien! Hoop zo dat je gevoel het nu eens niet goed heeft! Maar ik begrijp je gevoel heel goed hoor! Knuffel! Ster, je kunt ook gewoon zelf blijven spuiten toch? het lijkt me voor je man ook best lastig om te doen. Fozzy, hier kun je alles zeggen hoor! Slijm, aambeien, kontpijn hihi!
Bedankt meiden. Het is echt weer een zware teleurstelling . Ik heb zo mijn best gedaan positief te blijven en het was nog aardig gelukt ook en dan nog eindigt het zo... Het is gewoon niet eerlijk! Gisteravond testje gedaan, 13 dagen na punctie, witter dan wit. De hoop is hoe dan ook vervlogen... Er is nog 1 cryo. Maar ik zie er nu al tegenop, want de vorige keer heb ik heel lang maagklachten gehad van die stomme progynova. En ze doen alleen in kunstmatige cyclus... Ik ben gewoon boos :x:x:x
Hè bah pien, tis ook echt niet eerlijk! Ik zou je nu wel in het echt die knuffel willen geven! Ik hoop wel dat er nog een wondertje in zit deze ronde.... Even vooruitlopend op de zaken. ...... zou je geen ander medicijn kunnen krijgen bij de cryo ronde?
Pien tuurlijk snappen we allemaal hoe boos je bent. Het is ook niet eerlijk en elke keer een lange weg. Wat chickie zegt ms een ander medicijn en is het echt niet vanuit pil of natuurlijke cyclus mogelijk? Onthoud dat je ook voor second opinion ergens anders mag kijken he. Volgens mij mag je zelfs je cryo meenemen? Maar goed daar ga je denk pas later over nadenken. Voor nu houden we nog stiekem hoop voor je en wensen we je heel veel sterkte
Pien: wat heftig voor je! Een hele dikke knuffel van mij. Nou dames morgen is de dag van de operatie, ik begin nu zenuwachtig te worden! Ik kan straks bellen hoelaat ik er moet zijn en hoelaat ik geholpen word.
Pien: balen, shitzooi! :x:x Boos zijn mag! Wel stom trouwens dat ze alleen in kunstmatige cyclus doen. In het UMCG doen ze dat in principe ook, maar ik heb na een kunstmatige cyclus net zo lang doorgedramd totdat ik in eigen cyclus mocht. Lelie: spannend weer voor jou. Hoop dat het deze keer lukt! Chickie: leuk zeg, je meisje mee naar koor. Dus ze ging gelukkig niet 'meezingen' Schattig: spannend inderdaad, zo'n operatie. Veel sterkte alvast.
ben even niet geweest, ik ga weer bijlezen! fozzy: spannend, je bent echt gestart! ook ons zhuis bepaalt zelf of het zaad goed genoeg is voor ivf of icsi. Mijn vriend moest een half uur wachten op het teken dat het goed was. Jolie: jij de 2e wachtweek in. hoe gaat het met je? Bloedverlies kan innesteling zijn...ik heb meiden gehoord die endo klachten hadden en toch zwanger bleken te zijn. ster: goed nieuws!! succes met de start! emma: ook ik heb een rustmaand moeten houden na de punctie. Dat is blijkbaar belangrijk, vond het ook niet leuk maar de artsen zullen het wel het beste weten. Ik heb mijn menstruatie gewoon gehad, geen pil of iets dergelijks. pien: k*t meis, ik snap dat je even wat minder aanwezig bent, heel veel sterkte en dikke knuffel. Lelie: ook op het wachtbankje, succes! eendebek vreselijke dingen!! kunstmatige cyclus: ik wil dit keer juist voor een kunstmatige cyclus. Natuurlijk werkt bij mij blijkbaar niet.
Ja Schattig, weet je al wat meer? Heb je je tasje al klaar staan? Mineraal, hoe is het nu met jou? Stiertje, lukt het bij jou om alles te runnen? Arie, jij reageert hier steeds zo lief, maar hoe is het met jou?
Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik moet mij morgen om 09.30uur melden, hoelaat ik geholpen word weet ik niet!! Ik laat jullie een van de komende dagen weten hoe het gegaan is.
Heel veel succes Schattig! Hopelijk ben je ook snel daarna aan de beurt! Ik ga duimen dat alles voorspoedig verloopt!
fozzy ik heb nog geen steekjes of buikpijn of iets dergelijks. ik ben benieuwd hoeveel follikels ik ga krijgen. lijkt me geen goed teken als ik niks voel en ik ben ook al wat ouder dus hoop dat het goed genoeg groeit. ik maak me er ineens heel druk om, stom he pien neeeeeee hoe kan dat nou! ik had het je zo gegund. het is niet eerlijk. dikke knuffel meid. chickie ik heb gisteren de deca en menopur zonder ijsklontje gespoten. Dat ging ook goed, geen pijn. Ik vraag me af of ik het wel goed doe omdat het niet zeer doet. nu ga ik hier weer over twijfelen, oooh erg he, ik ben normaal altijd heel zeker overal over, en nu is alles zo onzeker schattig, oohh heel veel succes morgen!! ik ga voor je duimen dat alles goed gaat. mineraal heel veel succes vrijdag !!