stiertje: jeetje wat heftig zo'n pittige operatie v jouw kleine meid. lijkt me echt zo rot maar hopelijk met het juiste resultaat. ster : dat is echt gewoon prima meis jouw meting. ik had echt redelijk hetzelfde bij de eerste meting op die twee uitschieters na en die werken nu zelfs in m'n nadeel. positief blijven meis. ego: zelf ook meting gehad en de groottes lopen volgens de arts 'helaas' wat uiteen. grootste nu 24 en kleinste 10mm na 10 dagen stimuleren. en er zijn er 2 onder de 10 die waarschijnlijk niet mee gaan doen. wel twee bijgegroeid dus weegt elkaar weer af. vandaag nog een dag stimuleren en morgen de pregnyl/ovitrelle. donderdag punctie. ontzettend spannend dus. bms wordt met de dag dikker ik vind het maar eng. tis nu al 14,9 maar de arts beweert dat t prima is. mja kheb natuurlijk weer zitten googlen en maak me dan toch een beetje zorgen...ik hoop dat t allemaal maar goed mag gaan.
Stiertje; Wat heftig zeg! Best een grote operatie voor zo'n klein meisje... Ik hoop wel dat het daarna goed is en ze geen problemen meer heeft. Je doet het toch voor haar gezondheid. Ster; Mooi aantal! Niet sippen hoor, wat Chickie zegt het is een mooi aantal en kwaliteit is beter dan kwantiteit. Fozzy; Spannend zeg donderdag punctie! Hopelijk zijn de meeste follikels dan even groot.
Stiertje:wat heftig zeg, ik hoop dat jullie meisje er goed uit mag komen. Heel veel sterkte. Fozzy: spannend voor donderdag, ik ga duimen voor je! Bedankt voor jullie lieve reacties, jullie zijn schatten! Ik ben weer heerlijk thuis maar voel me nog niet echt oke. Ik heb nog veel last van mijn borstkas, de arts zei dat dit nog wel even gaat duren omdat ik ook een longontsteking heb. Ik lig heerlijk op bed naar dvds te kijken verder heb ik nergens engerie voor.
Hoe is het met jou Lelie? @ Fozzy, hopelijk gaan de kleinere nog een spurt maken bij jou! Wel spannend hè nu zo in de aanloop naar de punctie! @ Schattig, fijn om weer wat van je te horen! Het herstel zal best nog wat tijd nodig hebben! word je een beetje vertroeteld? Rustig aan doen hoor, die longontsteking heeft ook z'n tijd nodig!
Nou Schattig dan ben je toch snel thuis! Laat je maar lekker verwennen en doe rustig aan, neem je tijd! Chickie met mij gaat het goed. Ik voel niks meer, niks raars en niets bijzonders. Vanmiddag wel misselijk geweest! Dat kwam door een reep chocolade (waarom, wáárom at ik een héle reep op!). Een uur later flinke krampen en rennen naar het toilet. .. Het wachten ben ik eigenlijk wel zat. Morgen is het een week geleden en ik moet nog ruim een week wachten voor ik kan testen.
Wachten duurt lang hè Lelie! En waarom een hele reep chocolade..... ik snap het wel hoor. .... mjammie! Jammer dat je het daarna moet bekopen!
Dames tijdelijk geen internet thuis en op het werk ook niet echt veel tijd om te praten Reageer snel weer. Ff ego maandag naar dd dan hopelijk eindelijk plan de campagne..maar zal ook niet raar opkijken als ik eerst bloedprikken enz moet afwachten. Maar dan kan ik iig met de verzekering aan de slag en ben ik een stuk geruster als dat ook geregeld is In de tussentijd sterkte allemaal. Kom weer snel terug
Lelie: wat duurt wachten toch lang, ik hoop dat je wachten beloont word. Arie77:Ik hoop dat je maandag wat duidelijkheid krijgt.Succes
schattig hoe voel je je nu ? gelukkig ben je weer thuis. rustig aan herstellen nu. arie succes maandag !! fozzy succes morgen !! lelie konden de wachtweken maar wat sneller gaan he . nog 1 week, je bent al op de helft! ego, morgen weer fm. spannend moment weer, hopelijk zijn alle eitjes doorgegroeid. misschien kan er al voorzichtig over een punctie datum gesproken worden ??
Ff snel tussendoor; op naar Eindhoven! Wordt teruggestuurd naar dr Schoot... voor de endometriose en ivf. Als deze iui lukt dan alleen voor endo. Moest morgen wel alvast bellen voor een afspraak ivm de lange wachttijd van dr Schoot...
Ik hoop toch dat de misselijkheid een mooi voorteken is Lelie! Vind je het zelf fijn dat je teruggestuurd wordt naar deze arts Lelie? (het klinkt mij wel positief in de oren).
Meiden, Lees af en toe nog mee maar geen puf om te schrijven, er wordt zoveel geschreven niet bij te houden hihihi. Ik denk aan jullie en duim voor jullie! Lelie dat moet een goed teken zijn!! Met mij gaat het redelijk. Gelukkig met het kleintje goed! Afgelopen week weer naar de verloskundige geweest en bloeddruk was wel wat hoger dan normaal. Ik moet daarom volgende week weer terug... Helaas heb ik de laatste tijd heel veel last van m'n bekken.. Zit nu bijna helemaal in de ziektewet. Nog twee weekjes en dan gaat m'n verlof in.. Nu gaat het heel snel! Spannend! Liefs
Fijn dat ze je goed volgen Steva! Een hoge bloeddruk kan hele nare gevolgen hebben (zeg ik uit ervaring). Die bekkenpijn is wel heel erg vervelend zeg! Lijkt me erg pijnlijk! Mooi dat je verlof in het zicht komt! Wat gaat je zwangerschap nu hard hè! Bijzonder!
Arie, ben benieuwd wat ze maandag in DD zeggen. Ster, ik hoop dat ze vandaag al een indicatie weten! Succes! Steva wat gaat het nu snel.zeg! Nog 2 weekjes en dan al verlof .. het is bijna zover! Chickie ik ben wel blik datnik terug mag naar dr Schoot. Wat ik wel jammer vind zijn de wachttijden... als ik nu nog 2 maanden moet wachten kan de endo flink groeien en dat staat misschien weer een ivf in de weg. En als na 2 maanden ivf nog opgestart moet worden... Ik denk dat ik alvast vraag om een belafspraak. Hopelijk weet hij nog wie ik ben De gyn waar ik gisteren was vond het wat snel na de operatie dat het terug was en verwees me direct terug. De misselijkheid is gelukkig weer gezakt. Blijkt toch een bijwerking van de Pregnyl te zijn, je kunt er zwangerschapsklachten van krijgen. En met nog een week te wachten dacht ik al dat het niet 'echt' kon zijn.
Dat van de misselijkheid kan inderdaad kloppen Lelie, ik kreeg ook erg gevoelige borsten. Ik zou inderdaad ook gewoon vast om een belafspraak vragen. Dan kun je alles vast aan hem voorleggen en dan kan er vaart achter gezet worden. Fijn dat je dus teruggestuurd bent. Het kan trouwens echt dat de endo weer zo snel terug is (of toch niet helemaal weg is geweest). Ik merkte het beide keren binnen 1 a 2 maanden na de operatie.
Belafspraak is niet nodig, ik kan nu maandagmiddag al terecht!! Wauw! Chickie ik heb gelezen dat het toch wel vaker voorkomt dat de endometriose binnen een jaar terug komt. Dat is juist de reden dat er normaal gesproken meteen op ivf wordt ingezet en niet zelf proberen en iui... Ben heel blij dat ik zo snel al terecht kan. Is wel voor mijn testdatum maar misschien is dat alleen maar goed. Zo, nu ga ik naar de kappersschool ik ben model voor opsteken