Endometriose en in de Medische Malle Molen >>DEEL 2<<

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cindii, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Ster spannend. Punctie komt dichterbij!
    Lelie ik was nooit misselijk van de pregnyl of andere bijwerkingen. Hoop voor je dat je niet over hoeft te gaan op ivf maar dat je lekker zwanger bent.
    Maar het vooruitzicht op snelle actie is ook fijn

Fozzy hoe is het nu bij jou?

Schattig vervelend dat je zoveel last hebt. Heb je eigenlijk de longontsteking gekregen door die buis dan? Nog nooit gehoord.

Streva poeh bij jou worden die laatste loodjes echt zwaar. Probeer rustig aan te doen.

Chickie nou wat ben jij nog aktief..heb je nog zoveel energie over om mee te schrijven :)

Stier. Naar hoor die operatie maar idd maar liever zo snel mogelijk en dan is het hopelijk klaar en hoeft ze ook geen antibiotica meer te slikken.

Boboke nog even slapen! Hoe gaat het met je?

Ja ik ben ook benieuwd maandag.weet wel dat eerst mijn amh nog geprikt wordt dus als die ook bij hun slecht is weet ik niet of daar eerst nog wat aangedaan moey worden. Dat zou weer uitstel kunnen betekenen maarrr gaan we maar niet vanuit. Beetje positief blijven :) overigens engste vind ik nog hoeveel follikels heb ik nu nog en is links bij te komen? Laatste x maar vier follikels alleen rechts en alle pijn komt van links dus denk dat die weer niet mee doet. Ach ja we gaan afwachten. De rode draad van de mmm toch?

2. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Arie ja je geduld wordt echt op de proef gesteld in de mmm. Wachten wachten en nog eens wachten.
    En als je dan eenmaal begint dan ben je onzeker over alles.
    wat moeten we toch veel doorstaan eigenlijk. Is niet eerlijk

3. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Ster idd. Hoe is het bij jou?

Is hier opeeeens heel stil haha

4. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Ik heb weinig te melden. Wachten op maandag en wachten op donderdag.

5. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Arie:ik heb geen idee hoe ik aan de longontsteking kom! Morgen heb ik controle in het ziekenhuis, ben benieuwd of de longontsteking weg is!

6. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Schattig hoe voel je je nu? Nog klachten? En moet je morgen naar de gyn of naar een longarts?

7. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden ook weer eens een teken van leven van mij :). Ik heb t emotioneel best zwaar gehad deze afgelopen weken. Ik durf niet te veel te hopen, maar onbewust doe je het toch wel. Gelukkig hebben we morgen eindelijk duidelijkheid.

Lelie hou je t nog vol op t bankje? Alvast succes voor maandag bij Dr. S

Arie succes maandag bij Dr. S. Over het algemeen kun je vrijwel direct beginnen als je eenmaal de intake gehad hebt.

Ster ziet er goed uit hoor. Op naar de punctie!

Fozzy hoe gaat t met jou? Je had vandaag toch de punctie??

Schattig weer een beetje aan t opknappen?

Mineraal hoe gaat t met jou?

Rest zwaai :)

8. Emma4

Emma4 Lid

9 aug 2013
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boboke, succes morgen!

Heb inmiddels test gedaan......er stond gewoon een plus! Ik kan het nog steeds niet bevatten. Probeer van het moment genieten en er niet te veel aan te denken dat het fout kan gaan (vorige miskraam blijft toch in je achterhoofd)...elke dag extra is er één!
    Ben wel super blij, maar vind het toch moeilijk om hier te vertellen, want ik gun het jullie ook zo ontzettend!

9. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Emma gefeliciteerd :D!!! Ik kan wel zeggen dat je moet genieten, maar helaas weet ik dat dat niet meevalt na een miskraam. Hopelijk lukt het wel snel. Weet je al wanneer je je eerste echo hebt?

10. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Emma gefeliciteerd!!!

11. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Wauw Emma gefeliciteerd !! Super goed nieuws

12. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Arie, ja joh energie zat ;)
    En tjsa de rode draad van de mmm is ons allemaal wel bekend helaas!

@ Boboke, op naar een hele bijzondere dag morgen! Ik hoop zo dat je een mooi knipperlichtje krijgt te zien!

@ Schattig, succes morgen!

@ Ster, jij hebt morgen weer een fm toch?!

@ Lelie, ja bij jou is het ook wachten, wachten, wachten!
    Ben wel benieuwd wat maandag je brengt. Mijn gynaecologe was ook geen voorstander van IUI bij endopatienten, maar ze overleggen altijd in een team en andere andere artsen vonden dat we dat eerst maar moesten proberen (omdat het zaad wel goed was, we jong en verder gezond waren). Nou hadden we dat maar nooit gedaan... Toen is het echt een puinhoop geworden in mijn buik.
    Ik ben ook van mening dat IVF veel betere slagingspercentages heeft bij meiden met endo. Maar het is ook wel zo dat iedere vrouw weer anders is en de een misschien meer kans heeft bij IUI dan de ander.

@ Fozzy, hoe is het gegaan vandaag? Emmy on board?

@ Emma, wauwwwww! Dat is al heel mooi! Heb je de echo al gepland? Het is voor jou net zo spannend al voor Boboke!

13. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Chickie ik heb precies hetzelfde idee als jou. Door zelf doen en iui geef je het alleen maar kans om te groeien, en na een operatie zijn er meer plekken waar endo zich makkelijk aan kan hechten.
    Ben eigenlijk wel bang dat ik nooit meer pijnvrij zal zijn, en kinderen krijgen nu geen optie meer is... De gyn in Weert gaf aan dat er misschien / waarschijnlijk eerst mri of ander onderzoek gedaan wordt voor ivf gestart kan worden.
    Dus al met al niet rooskleurig...

14. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat je je een beetje kunt vasthouden aan mijn verhaal. Bij mij is het nog wel gelukt ondanks de endo die al heel snel weer terug was!
    Dus hoop houden hoor Lelie! En op zich zou het niet zo gek zijn als ze nog eens even onderzoeken wat nu de staat van de endo is.

15. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    Wauw Emma! Van harte, weer een wonder rijker.. Hoop dat alles goed blijft gaan!

Boboke hoe gaat het?!?! Goed nieuws hoop ik zo!

Liefs

16. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Gisteren heel verhaal getypt grrr ineens weg dus later vandaag maar weer.

In ieder geval even boboke een hele mooie valentijnsdag wensen. We gaan uit van een mooie echo :)

En emma gefeliciteerd. Is je gegund hoor dus gewoon alles lekker delen

17. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Emma: gefeliciteerd!
    @arie: bah, balen. Wat is endo toch een rotziekte. Misschien toch aan de lucrin, in afwachting van welke behandeling dan ook? Dan groeit het iig niet verder ...

18. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    sorry, ik bedoel Lelie ipv arie.

19. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Haha stier dacht al lucrin weer pfff. Maar we duimen voor lelie dat het allemaal nirt nodig is toch?
    Overigens lelie als je een mri krijgt is alleen maar fijn hoor. Daar kunnen ze best wel goed op zien waar de endo eventueel zit. Heb ik ook gehad.
    En je hebt idd die rot lucrin. Ach snap je angst zo goed. Met mij is het nu ook erget dan voor tweede ivf maar het is gewoon niet te voorspellen hoe het loopt. Zou iig geen iui meer doen..en nog steeds duimen dat je het niet nodig hebt

20. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Helaas is onze droom weer tot een einde gekomen :(

Deel Deze Pagina