Endometriose en in de Medische Malle Molen >>DEEL 2<<

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cindii, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Boboke, ik snap je teleurstelling! Ik had eerlijk gezegd ook gehoopt voor je dat er meer ingevroren konden worden!
    Maarja, laten we maar hopen dat je ze voorlopig HELEMAAL niet nodig hebt! 1 van die 2 wordt gewoon een brusje voor dit kleintje in je buik.

Ik heb heerlijke dagen gehad, het was ook echt super lekker weer! Het was af en toe wel even zoeken naar een wc voor het utrofestijn. Maar ook dat is gelukt :D
    Ik heb trouwens hetzelfde als jou sinds vanavond, af en toe wat steekjes in de buurt van mijn baarmoeder/eierstokken en wel echt behoorlijk pijnlijke borsten (zullen de hormonen wel zijn). Ik schuif het ook nergens op hoor, zal er wel bij horen. Maar af en toe haal je je toch iets in je hoofd (het ene moment positief en het andere moment iets minder positief). Manlief vindt het ook wel erg spannend en vraagt steeds hoe ik me voel, hihi. Maar over het algemeen zie het nog wel heel positief in en ben ik nog steeds wel een trots mens :)

Sis, heb je een fijne verjaardag gehad? En je bbq nog een beetje droog geëindigd? Wij hebben dat vorig jaar ook gehad, met onze slippers in een paar mm water ;) Toch een beetje jammer, maar wel weer een mooi verhaal voor andere verjaardagen :D

Mf, had jij nu eigenlijk al een datum voor je afspraak in het ziekenhuis?

2. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @boboke, kan me je teleurstelling goed voorstellen, maar idd, hopelijk heb je die 2 voorlopig niet nodig en mag dit een plakkertje voor je zijn.

@chickie, fijn dat je zo genoten hebt. Ik wil je niet ontmoedigen,want ik blijf keihard duimen en hopen, maar dat weet je. Maar die stomme utrobollen geven ook zwklachten. en ze kunnen zelfs je menstruatie uitstellen. Hopelijk zijn de dingetjes die je voelt positief. Ik blijft het hopen, en idd je bent nog nooit zo dichtbij geweest zoals je al eerder ergens schreef.

Eind Juli kan ik pas terecht in het ziekenhuis. Ben benieuwd. Duurt nog even maar is niet anders. Lief dat je ernaar vraagt. knuf

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Boboke: ik begrijp het ook wel een beetje hoor, maar volgens mij is het toch een goede score hoor, 2 cryo's! Je hoort vaak genoeg dat er helemaal geen cryo's zijn. En als ik ik mijn arts mag geloven, mag je al erg blij zijn als je uberhaupt cryo's hebt. Ik ga zelf dus nog maar nergens van uit, maar zou het wel erg geruststellend vinden als ik er wel een paar had ;). Chickie is echt een toppertje wat dat betreft :).

Chickie: fijn dat je het zo leuk hebt gehad! Nu de zwaarste week nog voor je...
    En ja, zoals Musicalfan zegt, die utro is volgens mij heel verradelijk... Lijkt me zwaar irritant al die klachtjes die je in de war maken. Het komt er eigenlijk op neer dat je 14 dagen in complete onzekerheid zit:
    voel je wat, kan het door de utro komen, voel je niets, hoeft dat ook nog niets te zeggen. Bloed je een beetje, kan het een innestelling zijn, maar net zo goed een naderende ongi. Bloed je niet, dan kan je zwanger zijn, maar kan net zo goed door de utro komen waardoor je ongi uitgesteld wordt....
    Musicalfan: hoe gaat het eigenlijk met je meisje? Ontwikkelt ze zich goed enzo?

4. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pien, wat omschrijf je dat mooi! Het is precies wat je zegt qua onzekerheid. En het is ook wat MF zegt, alle klachtjes of juist het niets voelen kan overal van zijn en het enige wat je kan doen is dus afwachten! En dat is wel af en toe een beetje gekmakend hoor, ;):D.
    Heb je nog steeds van die bruine afscheiding? Of wordt het nu al wat minder?

Jeetje Musicalfan, eind juli! Dan moet je toch nog wel een tijdje wachten! Je was toch wel al onder behandeling in dat ziekenhuis?! Vreemd dat je dan niet eerder terecht kan eigenlijk!

Boboke, wanneer moet jij eigenlijk de utro gaan afbouwen? Ik moet maandag alleen 's ochtends nog gebruiken en daarna niet meer, ook wel spannend! Hoe is het verder met je?

Steva, overleef je de Moederdagdrukte een beetje?

5. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @steva: wij kunnen er samen goed over praten, we hebben beide onze dips maar gelukkig niet tegelijkertijd ;)

@boboke: dat van dat downloaden doe ik bij ons...erg fijn!
    Fijn dat het het er toch 2 zijn, snap je teleurstelling maar de artsen geven vaak aan dat je ervanuit moet gaan dat er geen ingevroren worden. Hoop dat je ze voorlopig niet nodig hebt!

@Chick: fijn dat je dagen lekker waren. Je hebt het getroffen met het weer! Utro is blegh..maar oke we hebben het er voor over..net zoals al het andere vervelende ;)

6. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    boboke mmmm snap dat je baalt hoor twee cryo's maar meis het zijn er iig twee.. en we gaan er vanuit dat je die helemaal niet nodig hebt.. Maar van te voren heb je natuurlijk wel verwachtingen of beter gezegd goede hoop... Hoe voel je je? Trek je het nog een beetje? Zo te lezen gaat het jullie wel goed af dat wachten hihi. Goed hoor! God meiden chickie en boboke. Ik ben natuurlijk op vakantie als jullie ons het goede nieuws gaan vertellen, ik check dus iedere dag even hahahah

Chick fijn dat je zo positief ben en je ook zo voelt.. Ik duim nog steeds en denk heel veel aan jou en boboke. Kan niet wachten! Fijn dat jullie lekker genoten hebben...

MF Eind juli pas pff maargoed het is niet anders.. Heerlijk he het mooie weer, lekker met je mooie meisje erop uit. Als je je tenminste goed voelt. Vind het zo knap van je met zn tweetjes... Je meisje zag er op het filmpje er gezond en gelukkig uit dus je doet het vast fantastisch :)

Sissie Hoe is het met jou? Je bent ook wat minder op het forum of je schrijft wat minder iig hihi. Nog even meis en dan heerlijk broeden in het zuiden..

Pien hoe gaat het met de junk ;) Je bent toch al begonnen met spuiten?

All Met mij gaat het goed. Geen pijn! Wel ontzettend druk op werk.. Vandaag waren we de vrachtwagen aan het laden voor de markt. Ik stond in het magazijn , mijn vader naast de vrachtwagen en een collega in de vrachtwagen. Er stond nog 1 kar op de laadklep en opeens hoor ik me vader schreeuwen ' kijk uit!' Ik kijk naar buiten en zie zo de kar met stukjes (die mijn vader de hele week heeft staan maken) van de laadklep vallen :( Alles kapot. Echt zo balen, vooral voor mijn vader, al z'n werk kapot. Maargoed ik heb deze week denk 250 boeketten gemaakt dus we zijn er klaar voor :) Morgen en zaterdag markt. Ben het al wel goed zat moet ik zeggen... Maar nog even. Ik merk trouwens ook dat als ik hard werk, ik meer vloei. Ziekenhuis gesproken en die zei dat het normaal is dat je na de lisexcisie nog vloeit.. Ik vind het alleen rete irritant en vies. Ik ben best wel schoon, douche twee keer per dag maar van onder ruikt het niet zo fris (Sorry voor de details) Nu las ik ook op internet dat je, zolang je vloeit, niet mag zwemmen, tampons dragen en sex hebben (aan dat laatste moet ik niet denken, niet zo fris hihi) iemand hier ervaring mee? Ga natuurlijk naar Bodrum en zou het fijn vinden als ik in bikini kan!

Meiden ik ga lekker slapen morgen de eerste drukke dag (hoop ik)

Liefs!

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Chickie: we slepen jou en Boboke wel door die wachtweken hoor! Laat je niet gek maken ;). Bruinverlies blijft tot nu toe redelijk beperkt gelukkig, hopelijk blijft dat nog even zo. Ik heb nu wel een zwaardere pil dan eerst, dus wellicht dat dat helpt.
    Mineraal: succes morgen bij de echo, ik duim dat er een eitje groeit!!
    Steva: o wat sneu zeg voor je vader! Nog ff volhouden he. Wanneer ga je naar Bodrum? Misschien dat het vloeien tegen die tijd wel over is? Hoop het in elk geval voor je! En ik ben nog geen junk hoor, vanaf zaterdag mag ik me een 'hormoon junk' noemen ;). Dan begin ik met de deca.

Trusten allemaal en een goed weekend!!

8. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha Steva lief van je! Dus zelfs in Bodrum kun je niet zonder ons ;):D Misschien moeten we maar een forumverbod voor je instellen die week!
    Jeetje dat is ook wat dat die hele kar naar beneden valt! Al je vaders werk!!! Hij heeft toch zeker wel even een vloekje laten vallen, zonde zeg! Maar goed dat jij dan nog zo hard aan het werk bent geweest met al die boeketten!
    Fijn dat je je weer wat beter voelt! Dat is wel lekker in zo'n drukke week! Ik hoop voor je dat het vloeien wel afneemt, want dat lijkt mij ook lastig in Turkije! Ik neem aan dat je aan een inlegkruisje niet genoeg hebt. En ze geven vaak inderdaad aan dat je beter geen tampon kunt gebruiken en een bad raden ze af. Meestal is dat voor/tegen infectiegevaar. Maar ja, wat je dan het beste kan doen :( Kijk je wel uit voor haaien als je toch besluit om een plons in de zee te nemen!

Pien, die zwaardere pil kan inderdaad schelen! Welke slik je nu?
    Morgen dus starten met de decaspuit! Succes hoor! Toch een beetje een officieel beginnetje van je IVF traject! Wie weet helpt de deca ook nog wel extra om de afscheiding af te laten nemen.

Mineraal, hoe is het vandaag gegaan?

Lelie, hoe voel je je nu?

Sis........... waar ben je?????? Gaat het goed? (hopelijk ben je gewoon erg druk).

9. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Boboke, ik kan met je teleurstelling wel voorstellen maar ik hoop echt dat je deze niet nodig hebt!

Mineraal, succes met de echo!

Pien, morgen beginnen met de spuiten... Vind het wel heftig klinken, al die spuiten en hormonen... Komt ook wel omdat ik mezelf écht niet durf te spuiten. Maar, zet 'm op!!

Musicalfan, eind juli... Damn das lang wachten! Nog ruim 2 maanden. Kom je de tijd wel een beetje goed door?

10. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden dank jullie wel allemaal voor de opbeurende woorden over de cryo's! Ik weet dat we dankbaar mogen zijn dat we er 2 hebben en deze moeten wel super zijn aangezien ze pas op dag 4 zijn ingevroren. Hopelijk hebben we ze inderdaad voorlopig nog niet nodig ;).

Chickie fijn dat jullie zulke leuke dagen gehad hebben. Wel n gehannis met die utrobollen als je onderweg bent. Ik moet ook zeggen dat ik blij zal zijn als ik niet meer zo op de tijd moet letten, eerst zorgen dat je op hetzelfde tijdstip spuit en nu weer utro om de zoveel uur :cool:.
    Ik moet utro gebruiken tot de 17de mei (testdatum). Ik moet zeggen dat ik lichamelijk eigenlijk niks merk, tepels zijn niet meer gevoelig (was maar 2 dagen). Nog maar geduldig afwachten ;).
    Weet jij al wanneer je wilt gaan testen of wacht je tot de 15de? Ik merk dat ik er nu meer mee bezig ben, vooral omdat ik tot aan de testdatum elke dag moet werken (en dan om 6 uur 's ochtends vertrek) muv zondag. Ik wil ook niet verrast worden op mijn werk met ongi...Dus ben aan t twijfelen of we zondag al n testje wagen met de wetenschap dat t te vroeg kan zijn.

Steva fijn om te horen dat t weer beter met je gaat. En wat sneu voor je vader!!! Al dat werk voor niks!
    Hopelijk komt t vloeien van de ingreep snel tot n einde en kun je lekker gaan dobberen in Bodrum :). Wanneer vertrek je?

Pien voor jou gaat morgen de eerste spuit erin? Succes! Nu gaat t echt beginnen :).

Mineraal hoe was de echo vandaag? Begint er iets te groeien?

Stiertje jij had toch vandaag 20-weken echo? Hoe is t gegaan? Iets meer duidelijkheid gekregen?

Lelie hoe is t met jou meis?

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    He ladies,

Chickie: ik slik nu de microgenon 50. Eerder 30. Dinsdag moet ik met de pil stoppen dus dan verwacht ik dat mijn ongi wel echt gaat komen. Tot nu toe valt het nog erg mee gelukkig.
    Boboke: succes met de laatste loodjes, en inderdaad die cryo's zijn vast helemaal niet nodig :).

All: nou we hadden hier ook wat hoor... manlief ging in bad... we hebben in het nieuwe huis een bad. Hij was al 2 x eerder in bad geweest, maar ik had daar nog geen gedachtes bij. Nu kwam hij uit bad en zei: poe he die was flink heet! En ineens schoot het door me hee: zijn zaad! o nee, die zijn nu vast allemaal dood :(. Zijn lijf was ook helemaal rood... Heb nog even gevoeld en het water was erg warm ja... Nou was er nooit iets mis met zijn zaad, dus ik stond er ook niet echt bij stil, maar we hadden ook geen bad ;). Nu hoop ik dat het maar niet al te schadelijk is geweest. Hij voelde zich wel ineens schuldig toen ik het hem zei. Hij wist natuurlijk weer van niets... alsof hij zich ook ooit ergens in verdiepen zal he ;). Nou goed we krijgen IVF, dus er zullen toch nog wel wat zaadjes overblijven niet waar? Wat denken jullie?

12. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi Pien, je mannetje heeft dus lekker gestoomd... Ik denk trouwens dat je man tegen de tijd dat jij IVF krijgt en hij dus moet produceren allang weer voldoende goede zaadjes heeft hoor! Als het nou morgen was geweest, had je hem een flinke rechtse kunnen geven. Maar ik denk dat je je nu geen zorgen hoeft te maken.
    Oja microgynon 50 die ken ik wel, nooit gebruikt. Ik kreeg de laatste keer (voor de operatie) trouwens een vervanger van de microgynon met een moeilijke naam met een E (lekker cryptisch). Was daar nou niet echt heel erg tevreden over.

Ik snap je wel hoor Boboke, bij mij (en bij mijn man ook trouwens) gaat het ook wel kriebelen. Maar durf het niet zo goed aan om eerder te testen. Toch denk ik dat we ook wel een testje doen (voor woensdag). Want ook ik moet altijd vroeg op pad naar werk en moet volgende week weer beginnen na mijn vakantie.. dus erg druk op werk en ik vind het ook zo'n rotmoment om 's ochtends voor werk even een testje te doen. Geen idee hoe ik namelijk ga reageren op de uitslag positief of negatief. Maar ben ook bang dat een vroege test een vertekenend beeld geeft, en of je daar nou wat aan hebt...
    Als jij zondag zou testen, zou dat 5 dagen voor je testdatum zijn toch? Dan had ik vandaag moeten testen (eerlijk gezegd had ik dat nu nog niet gedurfd).
    Wij denken eerder aan maandag of dinsdag testen, dus 1 of 2 dagen voor de datum, maar vind het maar lastig hoor.
    Zondag is wel een prachtig moment, mocht je test positief zijn trouwens :D (Moederdag!).

Heeft iemand die IVF heeft gedaan ervaring met eerder testen? In mijn hoofd wacht ik liever, maar mijn hart roept iets heel anders (pffft geduld is echt een schone zaak ;):D).

Ik heb trouwens ook geen gevoelige tepels meer, maar mijn borsten daarentegen voel ik behoorlijk. De utro zal wel lekker zijn werk doen. Ik vind het wel spannnend hoor Boboke om daar al over 3 dagen mee te stoppen.
    Mijn buik is trouwens nog steeds onwijs bol. Echt een gek gezicht ;):D

13. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @testen: ik heb precies 2 weken na punctie getest (en positief!). Dat was 2 dagen eerder dan de officiële testdatum die de kliniek had opgegeven. Maar ik trok het niet meer. 2 weken na punctie moet kunnen hoor, want de pregnyl heeft ongeveer 2 weken nodig om uit je lichaam te zijn en die heb je natuurlijk nog weer een paar dagen voor de punctie gespoten.
    @boboke: nee, vandaag gingen we naar de verloskundige. Weer even lekker het hartje gehoord. Bloeddruk was prima en buik was ook goed gegroeid. Wij moeten nog een oproep krijgen voor de 20-wekenecho. Dat gaat via het ziekenhuis, omdat wij een indicatie hebben voor een GUO, op grond van de uitkomst van de combinatietest. Ik verwacht die echo over ongeveer 2 weken.
    @alle dames in de wachtweken: sterkte!! Dat is het meest ondraaglijke moment van de hele MMM, is mijn ervaring.

14. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanks Stier!!!! (ook voor je advies!)

Fijn hoor dat je het hartje weer even hebt gehoord! Lijkt me een heel fijn moment!
    En goed om te horen dat de kleine en jouw buik daarbij goed groeit!
    Hopelijk snel een oproep voor de 20weken echo! Toch spannend he?!!

15. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ja, heel spannend!! Ik hoop zo dat alles goed zal zijn! En dat we kunnen zien of we een jongen/meisje krijgen. Lijkt me ook heel speciaal om te weten wat er in je buik groeit.

16. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    Hey dames,

Sorry dat ik weer even tijdje niet geweest ben..
    Had het druk druk druk.. en de komende week wordt ook zwaar.. maar spannend! Want ons diva mag vanaf dinsdag gaan bevallen.. wat gaat dat toch snel hahaa..

Wat is er weer veel geschreven..

Chick, hou je het nog een beetje vol? En weet je trouwens al of er ook nog emmy's ingevroren zijn? zo ja hoeveel?

Bobo, hou jij het ook nog een beetje vol? Balen inderdaad dat er maar 2 ingevroren worden.. maar ja je kan er ook het positieve van in zien hoe vervelend het ook is.. beter 2 als geen toch?
    En inderdaad is het te hopen voor jou en chick allebij dat de cryo's niet nodig zijn! ik duim nog steeds voor jullie!

Even een Ego berichtje van mij,
    Hier 1 dag voor nod.. heb nog niet echt menstruatie krampjes ofzo.. wel al vanaf vorige week een beetje gevoelige tepels als ik ze aanraak.. meer niet.. op 10 dpo en 11 dpo een test gedaan maar natuurlijk negatief.. eigenlijk had ik helemaal geen testdrang tot me tepels begonnen.. maar ja ik ga er maar gewoon vanuit dat ik morgen avond rond een uur of 10 weer gewoon ongi ben..
    ookal een paar dagen weer een verkoudheid te pakken.. en merk dat ik er best wel moe van wordt.. ook viel me gister op dat ik best veel naar de wc moest.. ofja veel 5x op de hele dag.. maar ik had ook niet hee;l veel gedronken tussen door.. toen ik opstond moest ik meteen naar de wc, toen ongeveer 1,5 uur later na 1 bak koffie moest ik heel nodig naar de wc.. toen heb ik het vol kunnen houden tot 5 uurtjes later en toen had ik ander half glas drinken op ongeveer en moest weer heel nodig (maar in die 5 uur heel veel bezig geweest was aan het werk in een frietwagen op een braderie) en toen na 2 slokken aa en 1 koffie 2 uur later weer heeeeel nodig naar de wc moeten.. en toen na een paar slokken drinken weer 2 uur later heel nodig naar de wc moeten.. dus vind het best vaak na wat ik gedronken had.. hahaha heel schema van wat ik gedronken heb en hoevaak naar de wc moeten gaan hahaha.. sorry daarvoor maar het maakt het wel wat duidelijker waarom ik zeg dat ik best vaak naar de wc moest naar mijn mening haha

Sorry voor de rest waar ik niet op heb gereageert, maar er is zoveel geschreven.. en heb eigenlijk niet meer terug gelezen.

Liefs!

17. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden....ik ben er nog hoor...en heb alles meegelezen. Ben alleen niet in gelegenheid geweest om eens even lekker op mijn gemak te reageren. Nu eigenlijk ook niet, maar laat toch even weten dat ik er nog ben hihi. Na een verregende BBq op mijn verjaardag toch weer een minidipje. Veel discussie thuis. Manlief ( alhiewel lief) lijkt helemaal klaar te zijn met dat IVF-gedoe zoals hij het noemt. Hij dreigt soms alles te verraden omdat hij niet meer mee wil gaan in de leugens. Alhoewel ik niet weet hoe serieus ik dat moet nemen kon ik het toch niet laten om mijn mogelijkheden te bekijken om moeder te worden zonder man. Nou ja ,daar word je niet vrolijk van, maar ik zou t zeker overwegen. Voorlopig eerst maar eens de cryos. Hij heeft getekend om de Emmy's in te vriezen, dus die laat ik terugplaatsen. Sterker nog dat MOET anders mag je geen vervolgbehandeling doen. Maar zover is t nog niet. Voorde rest alles ok hoor hahaa.
    Chick en boboke. Oooo die wachtweken he. Killing. Ik testte nooit vantevoren. Altijd op de aangewezen dag. Meestal eerder ongi dan dat ik ging testen. En als e ongi wordt op je werk is dat toch even een tik die je moet verwerken hoor. Ik heb dat een paar keer gehad. En dan met je toch weer met een stalen gezicht achter je bureau kruipen. Je kan moeilijk een uur op het toilet blijven om het even te laten bezinken. Met eerder testen heb ik dus geen ervaring. 5 dagen te vroeg testen is wel erg vroeg hoor. 2 dagen vroeger kan volgens mij wel. Dat is ook al bijna.
    Pien. Een heet bad is niet ok voor de zaadjes maar herstelt volgens mij wel snel hoor. Alleen bij koorts is herstel 3 maanden. Dat is warmte van binnenuit zeg maar. Mijn manlief ging regelmatig de sauna in. Dat is soms wel 90 graden. Bij een zaadonderzoek nooit iets van gemerkt.
    Boboke. Ik begrijp je teleurstelling. Van de ingevroren cryos overleeft vaak de helft. Dat zou 1 tp betekenen voor jou. Gek genoeg had ik bij mijn eerste IVF 9 cryos en die ontdooide allemaal! Nu heb ik 5. De gyn verwacht minstens 2 tp's bij mij. Maar het komt idd ook vaak voor dat er geen cryos zijn. Het zijn wel twee toppers bij jou zeker als ze langer doorgedeeld zijn. Blijf positief. Misschien heb je ze niet nodig!
    Meiden wat moeten jullie vroeg stoppen met de utro. In het lumc tot 6e week zwangerschap. vind ik al te kort! Ik ben mijn voorraad utro nog steeds langzaam aan t aanvullen. Ook bij mijn tp wil ik aan de utrobollen. Bikini of niet :)
    Stier. Pff toch wel spannend dan he dat je voor de 20 weken echo naar te ziekenhuis moet. Heb je die bloedtest nog gedaan in België ?
    Steva. Ooo ik zie het zo vallen (de plantjes)Zou echt iets voor mij zijn zo' n actie. Wat goed dat de pijn weg is. Ik kreeg na het plassen flinke pijn linksonder in mijn buik, die niet weg wil gaan. Maar er zit ook een klein verstoppinkje in de darmen.....dus net weer wat vezeltjes naar binnen gewerkt. Wie weet werkt t. Al een nieuwe afspraak voor de IVF? Zwemmen terwijl je vloeit schijnt niet goed te zijn. Wat een pech weer. Is teveel voor een inlegkruisje? Tampon is echt niet goed hoor! Dat wordt jezelf afkoelen met een plantenspuit. Pijnvrij blijven is denk t belangrijkste toch? Hoeveel weken lucrin nog?
    Cindii. Succes met je hondje!!
    Ik ben gister ook weer op pad geweest met mijn oude hondje. Wasmand gekocht, op mijn voorbankje van de fiets vastgemaakt en naar de bossen gefietst. Hij ond. Geweldig.
    Nou meiden vandaag weer regen hier aan de kust......zucht....steva hopelijk sta je droog te werken meid....

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Chickie: Nog een paar daagjes meid ;). Duim me te pletter hier voor jou en voor Boboke! De vorige pil van mij was ook iets met een E hihi, da's een goedkopere variant, maar moet hetzelfde zijn als microgenon, maar dat ist natuurlijk nooit helemaal ;). Ik vond die pil ook ruk ;). Doe mij maar het zwaardere spul :p.

Boboke: zoals ik al zei: duim me ook helemaal een ongeluk voor jou! En niet veel te vroeg testen meid, dat zou ik niet doen, je kunt nog zo weinig met de uitslag..., wordt je volgens mij alleen nog maar onzekerder van ;).

Stiertje: spannend zeg, nog eventjes en dan heb je de 20 weken echo! Da's echt wel een mijlpaal. Als dan alles goed is, kun je nog weer verder genieten van je zwangerschap. Hopelijk is alles goed!

Cindii: spannend voor je hondje! En wie weet toch geen ongi morgen? Ook spannend, toch weer klachtjes, laten we hopen dat het nu iets positiefs betekent!

Sissie: goed dat je er weer even bent meid :). Maar klinkt niet echt gezellig die discussies met je man. Laat het niet teveel tussen jullie komen meid. En niet teveel vooruitlopen op de zaken, da's lastig, weet ik, want ik denk zelf ook altijd veel te ver door ;). Maar als jullie relatie goed is, laat dit het dan niet verpesten. Dat zou zo zonde zijn :(. Het is voor jou niet makkelijk, maar voor hem natuurlijk ook niet. Hij moet er ook altijd maar in meegaan, mee met wat de vrouw wil. Dat doet die van mij ook hoor, maar kan me best voorstellen dat hij ook wel eens opstandig wordt ;).
    Leuke oplossing trouwens voor je hondje, zo kun je er lekker een eind mee op pad!

All: vanochtend om 7:15 de eerste deca spuit gezet. Ging op zich prima. Alleen ik weet niet goed hoe ik het precies hebben zal, want de deca komt rechtstreeks uit de koelkast en ik heb in het weekend geen zin om dan ook nog eens te wachten tot ie wat op kamertemperatuur gekomen is. Ik wil namelijk zo snel mogelijk weer gaan slapen ;). Dus vanochtend kwam ik op het idee om de spuit even op de badkamervloer met vloerverwarming te leggen... Die vloer is niet heet, maar gewoon lekker een beetje warm. Die heb ik daar 5 minuten laten liggen, nog ff in bed gelegen en toen er weer uitgegaan. Maar toen was ie inderdaad wel al helemaal niet koud meer. Weet niet of dat nou zo'n strakke actie was eigenlijk ;). En wat ook niet handig was dat ik mijn lenzen niet in had, dus eigenlijk niet zo goed zag wat ik deed. Op zich wel prettig, want waarom zou je het willen zien he? Maar goed, ik zag dus niet zo goed of ik 'm er wel ver genoeg in had en ik trok 'm er volgens mij ook iets te vroeg uit, omdat er ook nog een vochtdruppeltje uit mijn buik kwam... Voortaan maar snel even een bril opzetten ;). Nou goed, hier leer je weer van he :). Het deed niet echt pijn, viel me op zich wel mee. Die voorbereidde spuiten zijn op zich wel ideaal. Straks komt de menopur erbij, da's pas irritant, want die moet je zelf prepareren. Lekker hoor, met zo'n duf hoofd...

En ik heb nog even het traphekje op de overloop geschilderd en een paar planken voor in een kast. Dus vind dat ik al best goed bezig geweest ben vandaag. Straks nog even iets halen voor moeders voor morgen.

Goed weekend allemaal!!

19. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Sissie,
    Als ik je stukje lees gaan bij mij alarmbellen af als ik lees dat je vriend niet meer wil liegen over IVF en dat jij dáárom alleen voor een kindje zou willen gaan. Waarom kun jullie niet een paar mensen in je omgeving in vertrouwen nemen? Het is ook voor je vriend erg zwaar, zo'n traject, en al helemaal als hij er van jou met niemand over mag praten....
    Weet niet of het is zoals ik lees, dit is wat in mij opkomt als ik je stukje lees.

20. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lelie. Ik snap de alarmbellen. Het dreigen om 'rond te bazuinen' datbik aan IVF doe en het feit dat hij er helemaal klaar mee is komt doordat hij me te geobsedeerd vindt. Op mijn verjaardag kwam mijn zus met haar kindjes ( 1 nog geen twee weekjes oud)mijn schoonzus nu weer zwanger. Ik krijg er een slecht humeur van. Tenminste dat zegt manlief. Ik denk teveel aan zwanger worden vindt hij. Door de vakantieplanning is mijn tp opgeschoven. Hij denkt aan een leuke vakantie....ik denk aan een tp die misschien niet door kan gaan door die vakantie. En dat zeg ik ook duidelijk. Het in vertrouwen nemen van iemand heb ik oprecht geprobeerd bij een vriendin die ver bij mij vandaan woont. Maar ik kreeg het niet over mijn lippen. Ik kon het gewoon niet. Het onderwerp hing als het zwaard van damocles boven mijn hoofd. Ik heb daardoor ook niet haar hele gesprek onthouden. Dat was duidelijk geen succes. Ik kan t echt niet. Ik denk ook niet zozeer dat daar t probleem zit voor m'n man. Hij wil gewoon de vrolijke sis terug. Wat ik probeerde te zeggen is datbik hoe dan ook doorga met mijn kinderwens. Als hij het hele IVF gedoe zat is en alles aan de grote klok hangt dan ga ik alleen verder. Tja ook weer in t geheim. Dat zou betekenen dat we uit elkaar moeten. Zo ver is t nog niet hoor. Maar MOCHT t nodig zijn. Dan doe ik dat. Hopelijk begrijp je t een beetje. He blijft lastige materie ;)
    Pien. Nee echt gezellig ist zeker niet. Overigens ook niet tussen de lakens (; dus een natuurlijke kans zit er ook niet in. Ik had bij mijn eerste spuit ook wat druppeltjes die eruit kwamen hoor. En een druppeltje bloed .....prikte precies in een adertje. Ik vond de decaspuitjes vaak pijnlijk hoor. De gonal f hebben hele dunne naalden....maar die heb jij niet begreep ik. Had jij nou een lang schema? Nou ik ga maar weer eens gezellig op de bank zitten ....ahum...(;

Deel Deze Pagina