Schattig bah jij ook al doorbraak bloedingen? Zo naar dat je dan meteen al weer pijn hebt maar waarom ben jij niet op lucrin of iets dergelijks gezet? Ik mocht juist na operatie nog niet over op de pil. Moest nog 2 mnden door om dit te voorkomen..daarna niet meer ongi geweest. Ben nu ook benieuwd wat ik ga voelen. Brrrr over 2 weken weet ik dat. Emotionele achtbaan he? Op het moment dat je de tijd krijgt om na te kijken komt de verwerking vaak pas. Als je constant bezig bent met iets dan heb je daar gewoon geen tijd voor en is het makkelijk weg te stoppen. Heel veel sterkte nog. Wat zijn de plannen nu bij jou? Ego. Ook bij mij begint het nu een beetje aan te komen dat ik over 1 week weer bwgin. Ruim een jaar na laatste poging..juni laatste tp gehad. Wordt erop of eronder. Tenzij er volgend jaar nog 1 stapje hoger bij pno gemaakt kan worden voor ivf 4. Was ik dit jaar voor afgewezen ivm fysio zelfde pakket. Maar dat is zon kleine kans dat dit voor 90 % de laatste kans wordt. We denken wel al verder voor als we alleen blijven maar ik kan niet raden hoe ik ermee om zal,gaan. Sorry ook ik moet mezelf ff oppeppen.
@ Arie, kom op meis! Tsjakka!!! het is bijna zover! Go for it! Je hebt nog even de tijd om jezelf er op voor te bereiden (voor zover dat kan) Fijn dat je iemand hebt gevonden waar je de meds van kon overnemen. @ Ster, jemig zeg! Dat was even een avontuur! Goed dat je jezelf nu ook even de rust gunt om zelf even alles rustig te krijgen! Sorry hoor, ik houd het even kort. Zit te knikkebollen tijdens het typen... dusss bedtijd!
Ster. Je moet doen wat goed voelt hoor! Als je dat prettig vind dan neem je idd nog de tijd maar doe iig heel rustig aan. Oh en paracetamol mag tot 8 stuks per dag en werkt ook onstekingsremmend toch? Hoop echt voor je dat het afzakt. Chickie dank je..knop om komt vast wel weer maar wel ff fijn om hier te kunnen uiten Trust vast hihi. Wat vreemd toch dat je moe bent
Chickie lach me dood om jou hihihi en mijn voortuin is niet meer te zien dus ik hark op gevoel probeer de achtertuin ook mee te nemen maar dat is moeilijk op het moment.. Boboke idd op je strepen staan hoor! Is toch van de zotte! De rest knuffels!
Hihi en iedereen weet gelijk wat ik bedoel met m'n tuintjes... Steva laat die achtertuin maar lekker woekeren hoor.. gek eigenlijk he dat het gewoon buiten beeld is verdwenen Goed dat je het hier lekker uit hoor Arie! Daar zijn we voor! Zo onze kleine was gisteren aan het spoken joh. Gillen van de krampje de hele nacht! Ik hoop dat we nu een betere nacht hebben voor haar en voor ons. Hihi heb gisteren 1 uur geslapen, dus kan alleen maar meer worden
Ahh wat een ellende chickie! Dan weet je echt niet wat je moet denk is het vannacht beter gegaan? Liefs
Ja gelukkig wel Steva! Ze kwam alleen 1 keer voor een voeding (deed ze al een paar dagen niet meer, maar ja ze is klein.) Ben ook maar weer begonnen met de infacol aan haar geven en dit werkt bij haar heel goed tegen krampjes! Zonder kan ze blijkbaar nog niet. Zo zielig! Ze gaat trouwens steeds meer lachen, echt genieten.
Ster80: wat heftig zeg! Hoe voel je je nu? Arie77: Ik weet niet waarom ik met de pil door moet gaan. Eind maart heb ik weer een gesprek in het ziekenhuis en dan horen we wanneer we kunnen starten met IVF. 18 maart hebben we info-avond over IVF, dus het word erg spannend allemaal. Ik klopt helemaal wat je zegt, het allemaal verwerken gaat niet echt want dan denk je nu ga ik het een plekje geven dan gebeurt er wel weer iets waar door je weer wat moet gaan verwerken. Ik vind het ook zeker een emotionele achtbaan. Ik ben heel blij dat het bijna maart is want dan gaan we meer horen. Ik ben benieuwd hoe het bij je gaat verlopen, nog twee weken wachten, Spannend!!!!
Ik heb thuis nog een onaangebroken flesje Infacol staan. Uiteindelijk niet gebruikt omdat je het voorafgaand aan de voeding moet geven en F. lang niet bij iedere voeding kramp had. Je woont vast niet in de buurt, maar anders zou je het zo mogen hebben.
Uhmmm, Noord-Groningen (aardbevingsgebied). Gaat 'm denk ik niet worden, want opsturen loont ook niet echt.
Ster al nieuws? Hoop niet dat je in zkh bent. Ff ego. Yes neusspray is binnen. Kan starten woensdag. Nou nog verzekering goedkeuring.
ster: jeetje, wat zou jij een pijn hebben. hoe is het nu? Arie: hou moed hoor! ego: ik mag starten! uitslag was wel een afwijking maar over een half jaar herhaling. Ze doen er niets mee verder. Dus ik start 1 maart met mijn progynova schema
Mineraal dank je. Weet je ook wat voor afwijking het is dan? Kan het het bloedverlies verklaren? Jij 1 maart. Heerlijk. Je hebt ook al een tijdje stilgestaan.. Ik laatste pil 2 maart dus we lopen bijna gelijk. Schattig. Ik ben ook begin van het jaar helemaal uit mijn doen geweest. normaal sts ik vrij stevig in mijn schoenen maar leek wel een klap van afgelopen jaar. Het besef ik ben voor altijd chronisch ziek en kan het niet altijd wegstoppen.. Was toen ook net 2 weken vrij geweest dus dan heb je tijd om na te denken. Geloof dus heel goed dat je dat nu ook heb door moeten gaan.. Wat je zegt je denkt het onder controle te hebben en bam komt er weer iets tussen. Uiteindelijk overwin je dat ook wel maar helaas moet je door al die emoties heen.. ik vergelijk met een rouwprocess..je neemt afscheid van wie je was en accepteert nu wie je bent. Alleen dan kan je alles een plek geven en doorgaan. Maar ook jij gelukkig snel starten..heb ff gemist wordt dit je eerste ivf ja toch? Chickie van dat tuintjes gedoe tja waarom willen wij dat onkruid toch elke keer ff wieden voordat er gekeken wordt haha. Is echt een tik. Denk net zoals voor elke echo nog ff snel naar de wc haha. Alles ff op orde brengen en zeker geen volle blaas. Ook errug herkenbaar denk hihi. Lijkt me heel vervelend als je meisje hele nacht zo aan het spoken is. Gelukkig dat je wel wat tegen de krampjes kan doen. En ben verder bang dat je de komende jaren nog wel wat slaap tekort gaat komen Fozzy hoe is het met je? Ster laat snel wat horen.. Boboke hoe gaat het met je? Houd je het nog allemaal vol? Nog 2 nachtjes slapen en dan hoop ik dat je in ieder geval weet waar je aan toe bent..hoop nog steeds op goed nieuws voor je.