Nou Ster, het wordt nu zeker spannend! Lastig he dat je het niet gewoon gelijk weet! Hopelijk is dat gevoel wat je hebt alleen maar een heel goed gevoel! Wel fijn dat de pijnaanvallen weg zijn gebleven, daar heb je er nu wel genoeg van gehad! Hihi Arie, een goede reden om geen Facebook te nemen. Ik had altijd een schurfthekel aan mensen die maar zwangerschapsfoto's en babyfoto's bleven plaatsen (erg onterecht van mij natuurlijk, maar was gewoon stikjaloers) en ik had besloten om dat noooooooiiiit te gaan doen.. Moet nu toegeven dat ik er net zo hard aan mee doe En als jullie het leuk vinden wil ik hier wel een fotootje plaatsen van ons kleintje, maar als er 1 iemand is die er moeite mee heeft... eerlijk zeggen. Dan doe ik het niet of dan kicken jullie me maar uit de groep hoor Lieve Fozzy, ik ben inderdaad ook heel erg benieuwd hoe het met je is! Hoop zo dat dit voor jou een wachtperiode met een positief einde is geweest!
Zo dames wat zijn we stil??? Straks ff teruglezen. Weten we al wat over Fozzy? Ster nog steeds geen bloed gespot? Spannend....
Nou hè! Het is zeker stil! We hebben nog niets van Fozzy gehoord. Ben wel benieuwd hoor! Hoop het zo voor haar! Hoe is het met jou Arie? Goed weekend gehad? Onze kleine meid heeft net voor t eerst hardop gelachen. .. zo leuk! (Ik deed ook wel heel raar hoor )
Ja he! Allemaal zeker feestvierend geweest haha. Mega nieuwsgierig of het bij fozzy gelukt is. Btw ik heb er geen probleem mee als je een foto van je kleintje plaatst hoor! Weet niet wat de andere dames vinden of heb je ze soms weggejaagd hihi Leuk hoor er kan uit je dametje ook leuk geluid komen Lekker weekend gehad en jullie ook? Was lekker weertje. Vind bizar hoor pilloos v.a. vandaag..vind ook beetje eng en natuurlijk de vraag wordt ik ziek of niet? Zo ja dan geen fijn weekend in het vooruitzicht. Altijd pijn op dag 3 en 4.. Jij bijna doktersbezoekje toch?
Hihi oooohhhhhhh is het daarom zo rustig hier Ik wacht de reacties even af voordat ik een foto plaats. Ja nu zonder de pil! ben ook benieuwd hoe je reageert. Spannend is dat dan hè! Bizar eigenlijk dat je zo afhankelijk bent van zo'n klein rot dingetje. Mijn weekend was heerlijk! Het eerste weekend zonder kraamvisite. Echt fijn om je eigen ding te kunnen doen. Ik moet idd as woensdag naar de gynaecoloog. Goed onthouden zeg!
Chickie en Arie hier helaas geen feestje dit weekend. Zaterdag de cytotec ingebracht en zondagochtend om 5 uur het vruchtje verloren. Lichamelijk is het me dit keer zo meegevallen. Geen krampen en ook bijna geen bloedverlies, op het moment na dat ik het vruchtje verloor. Zag er echt heel erg tegenop na de vorige keer, maar gelukkig viel het lichamelijk heel erg mee. Psychisch was het wel even zwaar. Nu hopen dat mijn baarmoeder schoon is en we weer verder kunnen. We gaan het nu natuurlijk ook weer op de natuurlijke manier proberen, maar gaan ook weer starten met IVF. We weten alleen nog niet waar Nl of DD. Mijn verzekering doet nl behoorlijk moeilijk. 4 april eerst nog een bespreking met mijn gyn in Nl. Eens kijken of ze openstaan voor de manier van stimuleren in DD Arie hopelijk valt de pijn dit keer mee. Woensdag begin je toch met spuiten? Chickie ik zie het al helemaal voor me hoe je gekke bekken aan t trekken bent om die kleine aan t lachen te krijgen Van mij mag je ook best een keer een foto plaatsen van je kleine meid hoor. Fozzy ik hoop dat het goed met je gaat.
Je weet dat het er uit moet Boboke, maar het lijkt me vreselijk als je dan toch het vruchtje verliest, zeker ook nog eens nadat deze op zo'n mooie manier ontstaan was. Ik heb zo met je te doen en nu moet je je ook nog eens druk gaan maken om de nieuwe behandeling/verzekering Het is dat je door wil! Laat het geluk maar snel aan jou kant staan! XxX
Sorry boboke voor jou geen feestje geweest..het spijt me heel erg dat jullie dat moeten doorstaan. Ik vind het zo knap dat je de kracht hebt om verder te denken. Hoe doe je dat . Echt je klinkt megasterk. Gingen ze wel nog verder kijken voor stolling? Wat een hel meid echt gun je echt wat anders bah. En dan gezeur met verzekering eroverheen bleh. Zo klaag even voor je. Ik start met snuiven woensdag. Vrijdag start menopur. Ik ben zelf heel labiel merk ik. Laatste kans..pffff
chickie ik heb je meisje al een paar keer gezien op een foto op fb, maar je mag van mij gerust een foto plaatsen hoor. ik vind haar zo schattig ooh ik zie het al helemaal voor me dat je lekker gek aan het doen bent en dat ze dan om jou moet lachen. Heerlijk toch!! ik kijk ook zo uit naar dat moment dat ik dat met mijn dochter kan doen succes woensdag bij de gyn arie ooh wat spannend zeg. woensdag snuiven en vrijdag spuiten hihi junkie maar eindelijk komt er weer wat actie, dat moet wel een goed gevoel geven toch ? en het is logisch dat je een beetje labiel bent nu, je wilt ook zo graag zwanger worden en een kindje krijgen, en dat komt er nu weer zo'n spannende en emotionele tijd aan. maar jij kan dit hoor!! bobo wat fijn dat het is meegevallen ten opzichte van de vorige keer. maar het lijkt me een hele emotionele gebeurtenis. en dan ook nog die rot verzekering die nu moeilijk doet. Daar wil je je nu toch helemaal niet mee bezig houden! je hebt al genoeg aan je hoofd. dikke knuffel ego, met mij gaat het goed. nog geen bloedverlies. dag 11 na tp vandaag. woensdag testen spannend....... ik hoop het zo
Chickie thanks, ik hoop ook dat eens het geluk aan onze kant staat Arie hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. Ik ben dan wel een Brabander, maar ik was zowiezo geen carnaval gaan vieren. Blijf er het liefste zo ver mogelijk uit de buurt. Lief dat je even voor mij klaagt . Ze gaan inderdaad nog wel kijken naar de stolling, maar dat kan pas 10 weken na de miskraam en dan nog een paar weken voor de uitslag. Duurt dus nog even. Tja qua verzekering ben ik een lastig geval, omdat ik in Dtsl werk en daar ook mijn (basis) ziekenfonds betaal. Het is bij de verzekeringsmensen onderling niet duidelijk of ze wel of niet DD vergoeden. En dan moet ik er nog wijs uit worden?? Aangezien we ook geen zin hebben om alles zelf te betalen, we hebben tenslotte nog 3 betaalde pogingen in NL, denken we erover om toch in mijn oude ziekenhuis verder te gaan. Nu eerst weer wachten tot mijn cyclus weer op gang komt... Succes met het snuiven en spuiten van de week junkie Hopelijk een mooi resultaat voor jullie. Ik kan me voorstellen dat je de druk van de laatste keer nu ook wel voelt.
Boboke, je komt inderdaad heel sterk over. Knap hoor, na alle ellende die je de afgelopen tijd hebt meegemaakt. Ik hoop voor je dat de komende periode positief voor je zal zijn. Dat is je gegund! Ster, wat ontzettend spannende zeg. Hoop met je mee! Sterkte die laatste dagen... Ego, met mij gaat alles gelukkig nog goed. Eind vd week eerst echo...
Chickie wat heerlijk trouwens. Hebben jullie heerlijk van het weekend kunnen tutten met haar..lekker niets moeten. Boboke..jawel heb helemaal vergeten te vragen hoe het van het weekend is gegaan. Ben gewoon een beetje off denk. Maarre nu weet ik het weer 10 weken wachten.. Hoop dat je in de tussentijd dit een beetje kunt verwerken.. Durf jij dat met je endo dan wel zelf te proberen? Snap wel dat je dat wilt hoor.. Ik heb dat eigenlijk zelf nooit meer gedurfd en gewilt tot nu toe maar met ivf 3 nu weet ik het niet meer wat wijsheid is. Brabander en geen feestbeest hoe kan dat nou hihi. Ster ik vind het zo spannend voor je. Geen spatje? Wat heerlijk zeg.. ben nu al beetje jaloers. Kreeg zelf altijd wel bloedverlies 3 dagen vantevoren ondanks utro. Ga je woensdag testen? Emma. Gelukkig alles goed met je. Eind van de week echo. Heb je al wat klachten?
emma, ooh spannend zeg zo´n 1e echo. lijkt me zo bijzonder om dan voor de 1e keer je kindje te zien . heb je al last van zwangerschapskwaaltjes ? bobo hoe gaat het nu ? nog last gehad van bloedverlies ? of pijn? arie, vandaag dag 12 na tp. nog geen bloed, zelfs geen drupje. Das een goed teken, toch ? ik werd vandaag ook ineens misselijk / duizelig, dat hield een half uur aan ongeveer. Toen dacht ik wel even: ooohhh het zal toch niet ...? zou het echt zo zijn ? ik vind het zo spannend morgen hebben mijn man en ik vrij genomen. we gaan dan 's ochtends als we wakker zijn testen.....
Emma dank je wel . Hopelijk voor jullie een mooie echo over een paar dagen. Arie de genen komen uit een ander deel van het land dus geen geboren Brabander . Vwb zelf proberen, we weten nu dat het dus wel kan. Ook mag ik nu niet aan de pil, omdat mijn lichaam zich nog moet herstellen van de miskraam qua hormonen. Dit betekent dat ik zowieso moet wachten tot mijn menstruatie weer komt. De daarop volgende cyclus willen we dan ook weer starten met IVF. Daarnaast hoor ik tot de gelukkigen die geen pijnklachten heeft van de endo. Wel zijn er juist in mijn vruchtbaarheidsorganen verklevingen, maar schijnbaar is mijn rechter eileider toch nog open . Dus de tijd die we hebben tot de volgende IVF gaan we toch weer proberen te benutten. Voor mij helpt het t beste om vooruit te kijken en weer bezig te zijn met een volgende poging. Wil niet zeggen dat ik het steeds zwaarder vind om zwangeren en baby's te zien . Probeer ze zoveel mogelijk te mijden, maar is wel lastig op mijn werk. Ster de duimen draaien overuren hier. Het klinkt in ieder geval hoopvol! Hoe gaat t met de rest van de meiden? Even voor de fb, hebben jullie daar nog iets gehoord van Fozzy? Maak me wel een beetje zorgen hoe t met haar gaat....
bobo op fb hebben we fozzy een paar keer getagd, dus dan ziet ze dat bericht sowieso, maar ze reageert niet.... we zijn allemaal zo benieuwd hoe het met haar gaat.
Duimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm voor jou Ster!!!! En Boboke, tuurlijk moet je de moed er in houden dat het misschien spontaan toch zou kunnen gebeuren! Hopelijk is je lijf snel hersteld! Hoe is je man hieronder? Kunnen jullie elkaar een beetje steunen? Stiertje, heb jij eigenlijk al een operatiedatum gehoord van je dochtertje? Arie, succes met je snuiffie morgen!
Chickie: nee nog niks gehoord. Volgende week nog wel een geplande controle bij de kindernefroloog, Maar dat zal wel weinig voorstellen.