Endometriose en in de Medische Malle Molen >>DEEL 2<<

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cindii, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ga eerst even op jou reageren Ster, ik had precies hetzelfde toen ik vorig jaar ging testen. Bij mij ging het de goede kant op, maar mijn man had toen precies hetzelfde. Wij hebben ook een potje gejankt, omdat we toch echt dachten dat het niet gelukt was.
    Dagen daarna toch weer getest en het streepje werd echt duidelijker. Ik hoop dat het voor jou ook zo is, maar ik kan dat niet met zekerheid zeggen natuurlijk en ik wil je ook geen valse hoop geven.
    Maar ik blijf toch echt een heel goed gevoel houden over je testen!
    En de clear blue moet je echt pas gebruiken na de testdatum hoor, die meet het anders vaak nog niet helemaal goed.

Arie, wat fijn dat het geregeld is met de verzekering! Huppatee, een vinkje erachter! Ben jij ook zo dat je alles helemaal geregeld wil hebben (vervelend he als je dan soms afhankelijk bent van anderen).
    Ik had eerst ook microgynon, daar reageerde ik vorig jaar helemaal niet meer op en toen bouwde de endo zich in razend tempo op. Nu mag ik die pil niet gebruiken in verband met de borstvoeding.
    Jij staat straks stijf van de medicijnen joh!
    Pillen, snuiven... het moet niet gekker worden ;):D

@ Stier, de cerazette kan heel goed samen met de borstvoeding omdat er geen oestrogeen in zit. Het loopt er ook niet van terug, ideaal dus in mijn geval!
    Slim dat je het via de mail hebt neergelegd bij de verzekering. Wij doen dat tegenwoordig ook, dan heb je tenminste bewijs en iets om op terug te vallen.
    Jammer dat jullie geen cryo's meer hebben, ik dacht zoiets al onthouden te hebben. Je pogingen gaan nu wel weer opnieuw tellen toch omdat je zwanger bent geweest. Of is dat anders als je voor behandelingen naar Duitsland gaat?

2. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Klopt hoor, chickie, ik begin weer met een tegoed van 3 behandelingen. Laat ik in vredesnaam hopen dat ik die niet nodig heb.
    Handig te weten, van die cerazette.

3. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Oh ster. Nog niet wanhopen hoor.
    Ik kan helaas niets zeggen uit ervaring...altijd blanco geweest..
    Ik duim nog stug voor jullie door en wat stiertje zegt vraag anders bloedtest.
    Kan je denk gewoon via de huisarts doen.
    Enne mannen zijn anders hoor. Veel nuchterder helaas.
    Sterkte meid

4. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Stiertje clear blue is zon digitale test. ... die zei niet zwanger...

ons zkh doet in principe geen bloed test. We moeten zelf testen.
    mocht het zaterdag nog onduidelijk zijn dan bel ik het zkh wel ff over wat dan..

5. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve Ster, ik mocht van mijn man niet meer testen omdat ik mezelf anders gek zou maken.
    Ik heb (natuurlijk;)) wel getest en het resultaat ligt in mijn armen. Ik hoop dat het bij jou ook zo gaat!
    Ik duim stug door!

6. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Ster80: ik kan me voorstellen dat je nu erg onzeker ben. Ik hoop voor je dat je morgen of zaterdag alsnog een postieve test in je handen heb. Ik ga duimen en bidden voor je.

Met mij gaat het redelijk, ik ben sinds deze week weer begonnen met werken mar dit was meteen heftig. Een collega vertelde dat ze zwanger is, ik heb vanaf 22.00uur tot de volgende middag 16.00uur zitten huilen. Ik merk dat ik er echt doorheen zit maar ik geef niet op. Ik hoop eond deze maand te horen wanneer wij mogen starten met IVF.

7. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Schattig..zoooo herkenbaar..kan goed gaan en dan komt zoiets en bam terug bij af... Toen ik het net wist heb ik me 2 weken opgesloten en kon janken om zelfs iemand die op tv zwanger was.. met de tijd word het wel beter maar helaas blijf je het wel enigszins houden..zeker denk omdat jij nu nog afwachtend bent.
    Gooi het hier maar uit hoor!

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Sorry ster, ik had jouw berichtje over clearblue niet goed genoeg gelezen. Ik zou toch iedere ochtend een testje blijven doen tot en met zaterdag. Kun je anders je huisarts zo gek krijgen om een bloedtest te laten afnemen?
    @schattig: pfff, moeilijk he! Op de dag dat onze 1e iui-behandeling mislukt was, kregen we een geboortekaartje van het kindje van vrienden op de mat. Toen gingen bij mij ook de sluizen open ...

9. Emma4

Emma4 Lid

9 aug 2013
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ster, spannend zeg! Heb je vanmorgen nog een test gedaan?

Schattig, ja het blijft super confronterend hè, zulke berichten. Het lijkt soms wel of het geluk altijd alleen bij een ander is. Je gunt het ze vaak wel, maar je gunt het jezelf ook zo ;) Hoop voor je dat de komende periode hoopvol zal zijn en dat je mag starten

Ego, de controle was gelukkig goed. Het hartje kunnen zien kloppen. Zo bijzonder! Al zal dit voor sommigen ook confronterend zijn, dat begrijp ik. Iedereen op dit forum gun ik ook het geluk. Ik blijf met jullie mee hopen!

10. Emma4

Emma4 Lid

9 aug 2013
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ps. Blijf wel elke dag super bang dat het weer mis zal gaan! Maar goed, elke dag zonder bloedverlies of krampen is er één. En elke dag wordt de kans kleiner dat het mis gaat....Zal blij zijn als ik bij de 12 weken ben, maar dat duurt nog erg lang....

11. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    nou meiden

de moed zakt in m´n schoenen, ik weet het echt niet meer.
    vanmorgen weer 2 testen gedaan. na 5 minuten was niks af te lezen. maar na iets langer te hebben laten liggen heb ik weer een lijntje. alleen is de lijn wel lichter dan gisteren....

als ik geen hcg in mijn bloed had zou ik toch geen lijn moeten krijgen? Ook niet als je het langer laat liggen toch ?

maar als het positief is, waarom verschijnt de lijn dan niet gewoon in de 5 minuten ? en waarom lichter dan gisteren ?

ik heb het zkh gebeld. morgen is mijn testdatum, maar morgen en zaterdag is er niemand aanwezig van de ivf afdeling. alleen spoedgevallen en puncties.... pffffff heb ik weer....

nu heb ik op aanraden van de ivf vpk een test gekocht bij de apotheek en die doe ik dan morgenvroeg.

maandag moet ik de uitslag doorbellen. wel of niet zwanger...

als ik niet zwanger ben moet ik toch met de utro bollen doorgaan totdat ik helder rood bloed verlies krijg. maar moet ik niet onderhand een keer mijn menstruatie verwachten als het niet gelukt is ? morgen is dag 16 na tp, ik heb nog geen druppel bloed verlies gehad

ik en mijn man hebben afgesproken als ik maandag nog geen bloedverlies heb gehad, dat we dan naar de dokter gaan voor een bloed test. hopelijk wil hij die afnemen, want van die urine testen wordt ik nu zo onzeker

mijn zus vertelde trouwens, dat bij alle 3 haar zwangerschappen , ze thuis negatief teste. en pas bij de dokter met bloed test kwam er uit dat ze hartstikke zwanger was. en dan 3 keer. vreemd toch ?
    ik wil niet zeggen dat dat bij mij ook is, maar is wel raar toch

12. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Emma. Gefeliciteerd!. Wat een opluchting moet dit zijn.
    Nee hoor van mij mag je dit gewoon delen hoor..gun het iedereen.:)
    En we duimen dat deze dame of heer blijft zitten!

Ster..waarom bel je niet je huisarts en vraag je een hcg test?
    Ws niet vandaag uitslag maar dan doe je voor je gevoel iets.
    Hoop toch nog voor je dat het zo mag zijn

13. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Ego. Vanmorgen krampen en weer nare opgezette buikgevoel. Ik ben lekker thuis gebleven.. ben benieuwd of dit weekend de pijn mij gespaard blijft maar zo te voelen niet..volgende week woensdag eerste echo..ook wel weer spannend..andere meds. Ben benieuwd hoe dat gaat werken

14. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Uh ik bedoel natuurlijk bloed laten prikken op hcg :)

15. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve Ster, wat blijft het spannend op deze manier.
    Het feit dat je wel een streepje krijgt is wel een teken dat je hcg in je lichaam hebt.
    Maar of het voldoende is... ik hoop het zo!
    Je plan is denk ik inderdaad wel goed, gewoon anders maandag bij de arts vragen om een bloedtest.
    De utrogestan kan trouwens je menstruatie tegenhouden, maar ik hoop dat dat bij jou niet zo is hoor! (dat het wegblijft omdat je zwanger bent)
    Moed houden hoor!

He bah Arie, je klachten nemen dus helemaal nog niet af! Bah! Goed dat je thuis bent gebleven!

Emma, wat een mooi beeld he zo'n knipperlichtje! Dit is de eerste mijlpaal van vele die nog gaan komen! Komt goed hoor meis!

(als het goed is heb ik bij dit bericht foto's van onze kleine uk gedaan :)).

Bijgevoegde bestanden:

16. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    Van harte Emma! Ik duim mee dat alles goed blijft gaan! Chickie super foto's hoor!! Jullie zijn prachtig samen! Ook alleen natuurlijk ;) En over het nadoen ;) alle beebie foto's die ik heb gezien en de kleertjes die ze aan heeft.. Heb ik ook hihihi

Liefs

17. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dankje Steva! Lief van je!
    Hihi na-aper! Wel toevallig allemaal hoor!

Zo te zien ben je vannacht dus wel wakker geweest!
    Hopelijk heb je nog wel wat slaap gehad!

18. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Chickie. Wat een mooie dame!! En idd jullie zijn een mooi stel zo samen :)
    Ja ik ben weer gezegend met pijnaanvallen en denk lichte hoofdpijn van de menopur..Eet dus maar bijna niets meer. Meeste ellende komt als ik ahum naar de wc moet.
    Enige voordeel dus ff wat kilootjes eraf :)
    Fotos had ik ff nodig hoor!! Ff een reminder waar de pijn hopelijk voor is!

Ster gaat het nog met je?

Mineraal tijdje niet van je gehoord. Was jij nu ook al begonnen?

Steva jeetje voor jou ook niet lang meer..hoe je het nog vol?

19. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Chickie mooie foto's!

20. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @chickie: prachtige foto's!!
    @ster: pff, killing zeg, die onzekerheid. Ik hoop toch van harte dat je wel echt zwanger bent. Bij mij hield de utro nooit de menstruatie tegen.
    @emma: gefeliciteerd met knipperlichtje. Mooi he!
    Lieve dames die nog in de strijd zijn: wat wens ik jullie toe dat jullie ooit ook een knipperlichtje zullen zien en mooie babyfoto's kunnen laten zien.

Deel Deze Pagina