Niet zwanger Ik voel me ontroostbaar chickie prachtige fotos arie ooh nee stomme pijn aanvallen. Veel beterschap emma wat byzonder zo'n knipperlichtje Steva laatste loodjes meid. Effe volhouden nog stiertje ik heb nog geen druppel bloedverlies. Bij mij houdt de utro het wss wel tegen Het zkh wil dat ik utro blijf gebruiken totdat ik bloed verlies krijg. Ik zie daar het nut niet van in. Wat nou als ik pas ongesteld wordt als ik met utro stop?? Dan duurt het nog wel ff als ik daarmee moet doorgaan
Chickie idd! kon vanaf 3 tot 5 niet meer slapen.. Even voor iedereen.. Ik ben gister opgenomen in het ziekenhuis voor zwangerschapsvergiftiging. Bloeddruk te hoog en ook een hoge concentratie aan eiwitten. Ik wacht nu de arts af. Hoop dat ik naar huis mag en daar op bed mag gaan liggen en rustig aan doen.. Vind dit maar niks! Twee keer een hartfilmpje gemaakt van de beebie en een groeiecho.. Alles is gelukkig goed met ons mini meisje! Ze is nu 2540 gram. Ik wordt nu sowieso ingeleid, Max met 37 weken. Dat betekend dat ik over twee weken mamma ben! Zooo spannend, echt onwerkelijk ook nog. Voel me op zich wel prima, heb met vlagen last van hoofdpijn en misselijkheid. Hoop dat de bloeddruk stabiel blijft en ik kan rekken, nog twee weekjes langer zou natuurlijk beter zijn! Liefs
Ster. Dank je maar verdorie wat een verdriet voor jou. Bah. Dan ben je ms wel even zwanger geweest Snap heel goed dat je zoveel verdriet hebt. Je hebt er even aan kunnen ruiken. Overigens alle keren dat ik wist niet zwanger ben ik meteen gestopt. Houd de boel alleen maar tegen idd. Heel veel sterkte samen. Steva bij jou gaat het ook al zo lekker ahum. Wel mooi dat je meisje nergens last van heeft. Ook jij heel veel sterkte en duim voor je dat je naar huis mag
Bedankt lieve meiden! Ik ga je nog even knuffelen hoor Ster! Wat ongelooflijk rot is dit! Nu vind ik het wel rot dat ik net de foto's er op had gezet! Hoop dat jij (en de andere met jou) snel ook zo'n kleintje in je armen kunt sluiten! Steva, goed om jezelf denken hoor en laat ze je maar goed in de gaten houden. Het kan best gevaarlijk zijn! Wel een bijzonder idee dat jullie kleintje sowieso in maart geboren gaat worden en je dan dus gewoon mama bent! Arie, lief dat je dat zegt! en fijn dat het je kracht geeft! Hopelijk gaat dit nog in 2014 voor je gebeuren! Wel proberen goed te blijven eten hoor, je lijf heeft ook de energie nodig voor alles! (die kilo's zijn dan wel weer mooi meegenomen,hihi!)
Pff, ster, dikke knuf voor jou. Denk dat je idd wel eventjes zwanger bent geweest. Des te moeilijker dat het dan toch niet blijft. Sterkte!! Steva: laatste loodjes dus. Rustig aan! Hoop dat minimeisje idd nog 2 weekjes blijft zitten.
Ook hier even een algemene update het gaat allemaal niet zoals gepland . Eergisteren heeft de verloskundige me doorgestuurd vanwege een te hoge bloeddruk en eiwit in m'n urine. Uren in het ziekenhuis geweest en mocht niet meer naar huis onderdruk te hoog. Baby alles goed. Bloeddruk bleef te hoog en uitslag van het lab ook niet goed. Nieren zijn achteruit aan het gaan en bloedplaatjes aan het dalen. Toch voor elkaar gekregen (voel(de) me echt heel ellendig in het ziekenhuis, wil gewoon thuis zijn) dat ik ondanks dat naar huis mocht op voorwaarde dat ik me vandaag weer om 11u zou melden. Gister thuisgekomen en gelijk vm bericht van arts. Andere waardes waren binnen moest terugkomen, te gevaarlijk thuis ivm insult die ik eventueel kan krijgen. Net voordat bericht ging ik op bed liggen en begon te rillen. Dus geluisterd en naar het ziekenhuis. Daar weer infuus gekregen voor de zekerheid. Ben sowieso en nu extra door vocht heel slecht te prikken. Redelijk verdrietig gister weer terug en godzijdank mag perc ook blijven. Vannacht soort aanval gehad ook veel harde buiken, nu medicijnen waar ik aan vast zit tot de bevalling.. Aan infuus dus. Ze gaan me sowieso inleiden.. Kan vandaag of morgen zijn maar Max met 37 weken. Ligt eraan hoe slecht het gaat.. Mag nihil bezoek ontvangen, bellen etc. 😓 dikke zoen
Ooooh Steef, ik heb het je al gezegd..... maar ik weet zo goed hoe je jezelf voelt! Je wilt daar helemaal niet liggen, maar het is wel het beste helaas! Houd je echt goed rustig hoor, het is oh zo gevaarlijk! Denk goed om jezelf en je kleine meid! Fijn dat je vriend bij je mag blijven! Heel veel sterkte en kracht! Jullie kunnen dit! XxX
Steva het komt goed! Jullie 3 zijn nu op de juiste plaats Er wordt goed voor jullie gezorgd. Hopelijk heb je vannacht een beetje kunnen slapen en heb je minder klachten. Dikke knuffel!!
Steva wat naar allemaal voor jullie..maar het is wel beter zo. Begrijp dat je daar helemaal niet wilt zijn maar wel de beste zorg. Heel veel sterkte Chickie haha nou die extra kilootjes mag ik wel kwijt hoor! Ik kan gewoon als ik zoveel pijn heb niet eten en drinken.. Naar de wc gaan wordt ik zo ziek van dat ik dat dan maar probeer te vermijden. Gaat tot aan spugen aan toe. Tja niet zo charming ahum. Vandaag ws laatste dagje thuis. Werken totaal geen behoefte aan en vind sowieso spijkerbroek nu aantrekken een ramp. Is dit herkenbaar voor jullie? Hoe gaat het met de andere dames? Is stil hier. Niemand heeft zeker nog iets van fozzy vernomen?
Ha Arie, vanmorgen heb ik een MRI gehad. Woendsdag krijg ik de uitslag. Van zon word ik blij dus wat humeur betreft zit ik deze dagen goed
Arie toch gelijk weer zoveel pijn bij je menstruatie . Als je zoveel last hebt, geloof ik t goed dat je niet zelf wilt proberen en elke keer weer die ellende. Gelukkig zit t er bijna op en hopelijk dan de komende 9 maanden geen ongi meer . Wanneer ga je voor je eerste fm? Je vroeg hoe mijn vriend er mee omgaat. Hij is niet swereld grootste prater, maar ik weet dat hij er ook verdriet van heeft en hij vindt t vooral heel erg dat ik al de lichamelijke problemen ervan ondervindt. Hij is er voor me om te troosten. Gelukkig zijn wij er alleen maar sterker door geworden. Je leest vaak dat door de mmm juist relaties kapot gaan, maar gelukkig bij ons niet . Natuurlijk blijft t wel lastig, maar gelukkig bestaat zp waar we bij elkaar ons "ei" kwijt kunnen als vrouwen onder elkaar Ik moet zeggen dat het me psychisch steeds zwaarder valt, elke keer weer die hoop en dan de teleustelling plus nasleep van de miskramen, maar ik voel t klokje behoorlijk tikken dus opgeven of een pauze inlassen zit er niet in. Ik ben ook op mn best als ik actief met een behandeling bezig ben. Stilstaan wordt ik gek van. We zijn nu sinds kort aan t kijken om een huis te kopen dus dat geeft ook wel een goede afleiding. Blijft wel lastig, want wat als we geen kinderen kunnen krijgen, dan hebben we een groter huis niet nodig en zitten we goed in ons huurhuis . Chickie wat een dotje is je dochter. Mooi stel ook jullie samen . Je bent dus nu al begonnen met de pil? Ik kan me voorstellen dat jij ook niet zit te wachten op zelf proberen aangezien de endo zo snel terugkomt bij jou. Hopelijk houdt de pil de endo in bedwang en kunnen jullie over een tijdje 1 van cryo's gaan terugplaatsen. Eerst nog even genieten van de kleine meid. Ben je ook al weer aan t werk? Ster hier ook nog een keer een dikke knuffel voor jou. Het komt toch hard aan als je je hoop zo gezet hebt op ivf en de eerste echte kans en het mag dan toch niet zo zijn . Je hebt gelukkig wel een mooi aantal cryo's dus die ellende van een punctie blijft je gelukkig bespaard. Ik neem aan dat je nu een maand moet wachten en daarna je verder mag met een cryo? Hoe gaat t nu met je? Schattig dat soort mededelingen komen altijd hard binnen . Ik moet ook zeggen dat hoe langer ik in t traject zit en zeker na 3 miskramen dat ik er steeds meer moeite mee krijg. Vooral omdat het bij iedereen wel goed gaat als ze eenmaal zwanger zijn. maar onze tijd komt ook nog, geef de moed niet op. Wanneer mocht jij ook alweer beginnen? Ben t even kwijt sorry Emma gefeliciteerd met je goede echo! Wanneer mag je weer? Als je eenmaal een miskraam hebt gehad, denk ik niet dat je angst kunt loslaten de eerste tijd, dus inderdaad elke dag is er 1 Steva meid je laat ons wel schrikken hoor! Ook al ben je liever thuis, het is wel goed dat je nu onder controle staat. Wat fijn dat je vriend ook mag blijven, geeft toch wel een beetje meer rust denk ik. Heel veel sterkte met deze loodzware laatste loodjes. Dikke knuffel Lelie vandaag dus MRI gehad, ik ben benieuwd wat de uitslag is woensdag. Hoe gaat t verder? Nog veel last van de bijwerkingen van de lucrin? Mineraal hoe gaat t met jou? Witroosje ik weet niet of je af en toe nog meeleest, maar wilde alleen even laten weten dat ik aan je denk en ik hoop dat jullie er samen uitkomen. Dikke knuffel Fozzy hetzelfde voor jou. Ik hoop dat alles goed is met je. Dikke knuffel Ik hoop dat ik niemand vergeten ben, anders sorry Ego. Vandaag controle gehad in het ziekenhuis en zoals verwacht is mijn baarmoeder niet schoon. De hoeveelheid restweefsel is nog zo groot, dat het niet mogelijk is met een hysteroscopie dus ik krijg donderdag een curretage. Nu heb ik alle scenario's na een miskraam wel gehad geloof ik . Nu hopen dat dit de allerlaatste keer gaat zijn.
He lelie. Al weer achter de rug. Apart he? En ook grappig dat als je opeens stil moet liggen je opeens overal errruugge jeuk krijgt hihi. Maar das zeker mooi! Dan weet je waar je straks een beetje aan toe bent. Mooi dat je je nu lekker voelt..zonnetje helpt natuurlijk ook mee Boboke. Jep ik zei van het weekend echt dit trek ik niet meer. Nooooit meer. Maar tja dan is het een paar dagen later en dan ben je dat redelijk vergeten. Dat is het ook als stel. Het is echt een "aanslag" op je relatie. Vooral dat hele klinische gedoe allemaal..poeh dan heb je wel echt alles van elkaar gezien haha. Maar ff serieus gelukkig kunnen jullie er goed mee om gaan. Ik vind het zo knap dat jullie dat kunnen. Snap dat je de drang voelt maarre je bent toch nog geen 40? Verlies jezelf er niet in hoor! Ik was ook 33 toen ik stopte met de pil. Wordt nu 37. Tja mijn wensen komen sowieso niet uit. 2 kindjes. Nee. Nu mikken op 1. Ik dacht heel naief. Eerste ivf 1 kind en hoppa 2 erachteraan. Nu stel ik me in op een toekomst zonder maar wel met veeeeel beesten.. Die helpen de leegte wel een beetje vullen. En als we gelukkig hebben dan toch met 1 kindje. Ben jij dan niet bang dat de endo verder groeit? Qua huis snap je maar al te goed. Hier huis met 4 slaapkamers. Concessie gedaan op de tuin wilde niet nogmaals verhuizen. Als we met zijn 2en blijven dan niet blij had een grotere tuin gewild (ook voor beesten) Maar op zich huis nu kopen is geen slechte deal toch? Het is sowieso een investering. Ik heb sowieso in de 3 en halve jaar geleerd dat ik geen rekening meer houd met wat als. Gewoon doen en dan wel zien.. ik ben er persoonlijk wel klaar mee om alles eromheen te plannen. Gewoon ook eind mei lekker op vakantie.zwanger of niet. Zo hihi ik geloof dat we ons "ei" hier wel kwijt kunnen ja. En weer geen schone baarmoeder gadverdamme. Dat is echt niet leuk meer voor je. Ik wens je daar heel veel sterkte mee. Een hele dikke knuffel. Je hebt hem heel hard nodig.
Arie, wel een goede instelling hoor, niet meer alles er omheen plannen. Ik vond dat trouwens wel heel erg lastig hoor. Dat stemmetje in mijn achterhoofd bleef dan altijd roepen... Morgen dus weer aan het werk... Kun je dan wel een beetje rustig aan doen, of moet je gelijk weer vol aan de bak? Lelie, zo die MRI is dus achter de rug... Fijn he zo stil liggen. Ik kreeg juist geen jeuk Arie, maar slaap... haha! En jij Lelie? Fijn dat je woensdag de uitslag al krijgt. Ik ben benieuwd hoor! Hoop natuurlijk dat die gunstig is! Boboke, jemig je hebt nu inderdaad wel alles gehad zeg! Als je dat van tevoren weet ga je misschien wel gelijk voor de curettage. Je vriend klinkt wel als een lieffie hoor! Jullie staan samen harstikke sterk volgens mij! En dat is ook wel wat waard! Ik snap je volkomen hoor trouwens wbt je toekomstplannen en je beslissingen daaromheen. Zo lastig! Heel veel succes he as donderdag!!! En doe daarna wel een beetje rustig aan he! Bedankt nog voor je complimentje! Ze is ook echt onwijs lief! Vanmorgen heeft ze haar eerste prikjes gehad... ik wist niet dat ze zo hard kon huilen Nou toen ging ik ook bijna natuurlijk.... pfft word echt een softie Ik ben trouwens nog niet aan het werk. Heb zwangerschapsverlof tot half april, daarna neem ik volledig ouderschapsverlof op tot half juni en voor de laatste weken van het schooljaar neem ik onbetaald verlof. Dus ik start in september pas weer echt (met tussendoor wel wat dagen opstarten hoor). Ik vind het heerlijk! Moet nog niet aan werken denken.
O, heerlijk, september pas. Kun je ongestoord de tijd nemen voor de borstvoeding. Live is toch leuker dan kolven hoor, hoewel ik dat natuurlijk wel doe. Ja, met de prikjes kunnen ze even flink krijsen he. Ook dan kan de borst veel troost bieden Mijn dochter had er naderhand gelukkig weinig last van. Ze ging dan 's middags heel diep slapen. En 's avonds was haar beentje een beetje gevoelig. Maar verder geen verhoging/koorts of zo.
Arie wij hebben alleen een poes en die is nogal wisselend in haar karakter . Het ene moment wil ze geaaid worden en het volgende moment haalt ze naar je uit. Niet echt een knuffeldier dus. Wij werken allebei full-time dus een hond zit er niet in helaas. Zou ik heel graag willen, maar dat kunnen we de hond en de poes niet aandoen . Qua huis kopen is het aan de ene kant een goede tijd, maar de hypotheken zijn erg laag om te verkrijgen en we houden er toch rekening mee dat ik minder ga werken als er een kleine zou komen. Al moet ik zeggen dat ik de huizen nog steeds heel duur vindt. Is natuurlijk een vraagprijs, maar toch. Vakanties enzo plan ik toch echt nog om mijn behandelingen heen, daarvoor tikt mijn klokje te hard . Ik ben inderdaad nog geen 40, maar wij hopen en dromen nog steeds op 2 kindjes en dan zou die eerste nu toch niet al te lang meer op zich moeten laten wachten (ben 36) Gelukkig is het tot nu toe elke keer goed uitgekomen en zijn we elk jaar op vakantie geweest. Inderdaad vreemd hoe snel je die pijn weer vergeet. Misschien ook wel onbewust geblokkeerd . ik ben ook wel een beetje bang dat de endo aangroeid, maar volgens mij is mijn endo niet zo aggressief als die van jou en Chickie en Lelie bv. Misschien ook n beetje struisvogel politiek . Chickie oh ja dat is waar ook. Heerlijk dat eerste half jaar bij je dochtertje. En die prikjes is ook zo zielig, dan breekt je moederhart volgens mij als ze zo ontroostbaar huilt. Ik heb inderdaad nu alle scenario's denkbaar dan wel gehad qua nasleep van miskramen . Het meest frustrerende is dat we niet verder kunnen. Ik heb een hekel aan wachten . Voor nu maar genieten van het mooie weer . Ben nl nog steeds lekker thuis (vanaf 17 feb schandalig hè ), maar om nu weer voor 2 of 3 dagen te gaan werken zie ik niet als zinnig. Dus in ieder geval tot eind volgende week thuis.
Chickie. Doe burowerk dus komt goed en woensdag hele dag vrij om naar dd te gaan voor 1e follikelmeting ben benieuwd! Haha slapen met die herrie??? En elke keer bij mij zeiden ze wat ze gingen doen dus kon echt niet. Oh wat een verwennerij zeg pas in september aan de bak! Wat heerlijk zeg zo kan je alles van haar meemaken. Kan me voorstellen hoor. Zon prikje in zon klein meisje. Hoe is ze nu? Lekker slapen of koortsig? Boboke dat vergat ik nog. Woensdag eerste meting. Ben benieuwd. Vorige keren nog weinig aktie met 1 week maar nu nog hogere dosering 450 menopur... Oh meiden wat is de zon nu toch heerlijk zeg
Boboke. Mmm niet echt knuffelpoes haha. Uhhh ik heb 1 kat, 2 nijnen en 2 cavias. Geen hond omdat ik ook fulltime werk net zoals mijn vriend. Wat je zegt zielig voor een hond als je er nooit bent. Grappig wij zijn van dezelfde leeftijd en gaan hier allebei zo anders mee om. Jij voelt de druk, ik helemaal niet meer. Is mijn manier van zelfbescherming denk. Ik dacht ook echt zoals jou een jaar geleden. Opschieten en financien incalculeren en vakanties erom heen plannen. Maar toen ging het tussen ons in staan in onze relatie en vandaar dus dat ik het niet meer doe. Onze relatie blijft gewoon nr. 1 Maar ik snap wel heel goed jouw kant hoor zeker met huis en werk. Als je nu happy bent in je flat tja dan ms nog wachten? En qua thuisblijven. Je lijf is belangrijker dan je baan hoor! Inderdaad deze week moet je maar proberen op te laden. In de zon lukt het wel hihi. Heel veel sterkte donderdag. Hoop dat de nachtmerrie snel voorbij is voor jullie
Arie gezellige beestenboel dus bij jullie . Inderdaad apart hoe iedereen er weer anders in staat. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik me ook geen raad zal weten als er ooit een punt komt dat duidelijk wordt, dat er geen kinderen komen. Ik wilde vanaf een klein meisje niks liever dan moeder worden en om dan je leven anders te moeten gaan indelen en je wensen en dromen te moeten aanpassen, daar durf ik nog niet eens aan te denken. Vandaar dat ik ook altijd door wil met behandelingen. Maar als onze relatie er onder te lijden zou hebben, zou het ook wel anders zijn denk ik. Relatief gezien zijn wij natuurlijk ook nog niet heel lang bezig vergeleken met vele anderen. Ik had na het stoppen met de pil binnen 3 maanden een cyste van 10 cm, dus laparoscopie (april '12)en 3 maanden pil. Daarna 4x iui en toen weer 3 maanden pil in aanloop naar de ivf. Dus in 1 jaar tijd, maar 4 kansen gehad. Vanaf de ivf ben ik of zwanger geweest of in de nasleep van een miskraam. Dus wel veel heftige dingen, maar alles in relatief korte tijd. Vandaar dat ik de hoop nog niet (durf) op te geven. Ik woon trouwens niet in een flatje hoor . We hebben een klein rijtjeshuis met een tuin op t zuiden van zo'n 13 meter diep. Dus heerlijk toeven hier . Zit al heel de middag op de loungebank. De tuin is hier ook perfect, maar het huis is echt heel klein. Wel 3 slaapkamertjes, maar geen zolder of garage. Qua leef en bergruimte erg beperkt, zeker als er een kindje zou komen. Ook de badkamer van 2 vierkante meter is niet erg luxe te noemen . Mochten we met z'n tweeen blijven zou het ook wel volstaan, hoewel mijn vriend graag meer ruimte zou hebben om te klussen aan z'n motor en andere dingen. Succes woensdag, ben benieuwd hoe je reageert op de hoge dosering.
Hihi zo rustig als het hier de afgelopen dagen was.... zo gezellig is het nu! @ Boboke, aan struisvogelpolitiek doen we hier wel vaker... dus lekker mee doorgaan! Ik hoop iig geval ook dat het bij jou niet zo agressief is! Je hebt gelijk dat je deze dagen ook thuis bent! Daar zal vast alle begrip voor zijn! @ Arie, hihi ja echt! Die herrie was inderdaad wel wat storend, maar na een tijdje wordt dat ook 'gewoon' nou tetterden ze er bij mij niet doorheen. Ik weet nog niet of de kleine meid er last van krijgt. Prik was pas rond 12 uur en er staat 4 a 5 uur inwerkingstijd voor. Maar ik vind het al wel fijn om te horen dat Stiertjes dochter niet zoveel last had! @ stiertje, dat is zeker fijn!! Dat kolven wordt ook niet mijn hobby hoor! Hoeveel ml drinkt jouw kleine meid nu ongeveer per keer? Ons meisje is de afgelopen 4 weken onwijs gegroeid van 3840 gr naar 5410 gr. en zou dus in de flesjes meer ml moeten gaan aanbieden. Maar die hoeveelheid krijg ik niet in 1 keer gekolfd. Lukt dat jou wel?