Endometriose en in de Medische Malle Molen >>DEEL 2<<

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cindii, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik geef als ik moet werken altijd 3 flesjes van elk zo'n 150 ml mee. 's Ochtends drinkt ze als ze wakker wordt natuurlijk eerst bij mij. Ik geef haar dan eerst 1 borst. De andere kolf ik en daarna laat ik haar daar nog even uit drinken. En als ik na het werk thuiskom drinkt ze meteen ook weer bij mij en 's avonds natuurlijk ook.
    Op m'n werk kolf ik in 2 sessies in totaal zo'n 300 ml per dag. 's Ochtends ongeveer 80 ml, en dat doe ik iedere dag, ook als ik niet werk. Dat vries ik dan in.
    Dus ik kom net rond, zoals je ziet! Geeft wel eens een onrustig gevoel, vandaar dat ik ook altijd nog een portie poeder meegeef om kunstvoeding mee te maken. Maar tot nu toe is dat nog niet nodig geweest. Gelukkig. Over 3 weekjes hebben we een halfjaar gehaald! En dan ga ik lekker beginnen met stukjes fruit en groente en dat soort dingen. Naast de borstvoeding.

2. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Boboke oh oeps geen flat sorry :)
    Mag ik ff ruilen mijn tuin is 5bij 4 geloof ik maar goed er is zon en ruimte voor aaaalllle beesten als ze naar buiten mogen.
    Dan heb je groot gelijk voor nu prima toch.
    Ook al ben je nog niet zolang bezig je hebt wel heel veel voor je kiezen gehad.
    En dat is zeker niet niks hoor. Je moet wel de tijd krijgen om het te verwerken hoor. Dat moment komt ooit toch helaas. En ja hopelijk wanneer je een kleine hebt. Ik was vroeger niet zo dus ms ligt het bij mij toch wat minder diep.
    Bij mij begonnen de kriebels pas een paar jaar geleden.
    Op zich kan ik er nu redelijk mee omgaan maar zolang je nog vooruitkan heb je natuurlijk nog steeds wat hoop. Waar ik wel veel last van kan hebben is jankmomenten zoals bijv bij die cola reclame. Over familie. Pffff . Zo bizar.
    Bij jou weet je in ieder geval dat je zwanger kan worden...wilde je niet nog meer doemet de uitslagen van dd? Er zijn meiden die toch prednison en infuzen gebruiken? Er kwam bij jou toch ook iets uit je uitslagen?
    En had je nog gedacht aan normaal bloedonderzoek?
    B12, ijzer schildklier? Of was dat ook meegenomen in dd?
    Alles kan natuurlijk schommelen en deze zijn wel belangrijk.
    Ik doe maar een gooi hoor. Anders negeer het lekket hoor :)
    Wil je niet gek maken

Chickie. Volgens mij zitten we allemaal heerlijk in de zon met heeeel slecht onze trl haha.
    Ah dat wist ik niet van prikjes. Hoop dan voor je dat ze er lekker doorheen slaapt. Mijn neefje deed dat ook . Sliep als een blok.

3. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat is een hele klus dus Stier om voldoende mee te kunnen geven! Je pakt het wel handig aan op deze manier!
    Leuk dat je bijna hapjes kunt gaan bijgeven! Lijken me ook bijzondere momenten, zeker de eerste gekke bekken!

Wat leuk Arie en Boboke, om zo wat meer te horen over jullie qua huizen enz. Zo krijg je toch een iets completer plaatje van iemand!
    En Arie, die jankmomenten horen volgens mij helemaal bij de mmm en de hormonen.. soms best gênant...snif!

4. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Chickie hihi meer verklap ik niet hoor :)
    Op zich ben ik nu nog stabieler dan onder de gonal f. Maarre ja dat soort reclamee blijf raken :(

5. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @huizen: wij wonen op het Groninger platteland in een oude boerderij die we aan het verbouwen zijn. En we hebben 40 schapen voor de hobby. Vandaag zijn net de eerste lammetjes geboren: 2 tweelingetjes. Leuk! Maar wel weer druk met 's nachts een keertje opstaan om te kijken of er een schaap aan het lammeren is en misschien hulp nodig heeft.
    @chickie: roep ik net iets over het halfjaar volmaken, kom ik vanmiddag de kleine ophalen bij m'n moeder, bleek die een hele tijd rondgelopen te hebben met een huilend kind. De flesjes moedermelk waren op en madam beliefde geen kunstmelk. Dus morgen maar wat extra mee naar de gastouder en dan zien we wel hoelang we het uitzingen. Denk wel dat ik iets eerder ga beginnen met bijvoeding ...

6. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    O ja, we hebben ook nog kippen, 2 honden en 2 katten. De oudste hond net 2 weken geleden laten inslapen vanwege ouderdom.

7. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Wat een drukte ineens! Wel leuk!

MRI, 19 minuten Masters of Hardcore met op de achtergrond radio 2 haha! Was goed te doen. Heb geen last van jeuk gehad, wel slaap zoals Chickie.
    Lucrin, weinig last van de bijwerkingen. Wel merk ik dat ik meer last krijg als ik ongezond eet, eet ik meer endo-proof heb ik minder klachten zoals opvliegers en negatief ontvangen (feedback of opmerking die absoluut niet negatief bedoeld is).

Boboke, weer een tegenslag! Wat balen dat je baarmoeder niet schoon is... en dan ook nog zo'n behandeling. Ik vind dat je er erg beheerst mee om gaat!
    Plannen om toekomstplannen heen doen wij ook niet meer... ik denk er wel nog aan ( zoals oei hoe moet dat als ik zwanger ben en ga trouwen) maar gelukkig heb ik daar geen jurk op uitgezocht!
    Een tuin op het zuiden klinkt heerlijk... hoer hebben we nu smorgens en begin van de middag zon. In hoog zomer op het terras van 9 tot 13, de zon schuift naar achteren.

Arie, wij hebben een hond en 2 parkieten. Al moet ik eerlijk zeggen dat de parkieten erg weinig aandacht krijgen sinds de hond er is... Dieren zijn geen vervanging van kinderen maar je huis is niet zo leeg. Ze zijn ook blij als je weer thuis komt!

Chickie wat zielig he als die kleintjes een spuit krijgen! Echt hartverscheurend zoals ze dan kunnen huilen...
    Wel fijn dat je de rest van het jaar vrij hebt. Heerlijk genieten van het mamma zijn!

8. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    ;)@ Stiertje, volgens mij woon je hartstikke mooi! En wat een beestenboel bij jullie, gezellig! Maar de schapen zullen inderdaad wel wat zorg vragen! Wel heerlijk voor jullie kleine meid om daar op te groeien!
    OOooh jeetje, zul je net zien van je voeding! Dat is ook wat! Die kleintjes weten wel al goed wat ze wel en niet willen he! Al is dat wel wat lastig voor de mama's!

@ Lelie, haha dat is een mooie muziekmix... slaapverwekkend lees ik zo ;)
    Ik ben nog steeds zo benieuwd naar je jurk!

9. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Stiertje ruilen?
    Lijkt me geweldig zoveel dieren en een boerderij.
    Heerlijk. Ben echt een dierenmens maar hier regio noord holland helaas niet de ruimte. Nog veel sterkte met het verlies van je hond..mag dan wel van ouderdom zijn maar toch een vreselijk gemis.
    Zal me maar niet mengen in het voedingsverhaal ... :)

Lelie naaa jij ook al slaperig. Ik ben hele dag moe en val veel in slaap maar toen helaas niet.
    Dat van de lucrin mega herkenbaar. Heb ik ook bij arts gemeld. Wou dat men je dat meteen kon vertellen. Scheelt een hoop ellende vind je niet?
    Als je van de cafeine en suikers afblijft scheelt enorm!
    Zelf houd ik me er een beetje aan. Houd jij het vol het dieet?
    Klopt hoor ze zijn geen vervangers maar ze zijn altijd blij je te,zien en zijn er altijd.
    Ik moet ook mijn aandacht zien te verdelen haha.
    Nijnen zijn af en toe net katten maar dan wat lastiger :)
    Jij bent dus ook gestopt met plannen. Beetje zelfde insteek als ik denk.
    Ook een deel zelfbescherming denk ik hoor.
    Maarre ik weet nog steeds niet wanneer je gaat trouwen!

10. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Chickie. En? Slaapt je meid lekker?

Ster hoe gaat het met jullie?
    Alweer bezig met plan van aanpak of nog ff lekker rust?
    Ben je gestopt met de utro?
    Hoop dat de zon je een beetje goed hebt gedaan.
    Kom op meid. Zoals je tegen mij zei, je kan het.
    Ook jij dus!!!!

11. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi Arie!
    Ze slaapt juist niet nu. :D vanmiddag heeft ze veel gehuild, ze had pijn aan de prikplekjes. Hardverscheurend zo hard als ze huilde.
    Daarna opeens heel diep in slaap gevallen, wel steeds jammeren in haar slaap. Ze werd wel vrolijk wakker, maar wilde nauwelijks drinken. Nu heel blij aan het brabbelen, wel heeft ze verhoging (38,2). Hopelijk wordt het niet hoger en slaapt ze vannacht wat.
    Wat lief dat je er naar vraagt!
    Succes hè woensdag!

12. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Hoi chickie. He bah wat naar. Je hart is inmiddels wel tich keer gebroken he!.
    :(
    Bij lichte koorts mag je toch wat geven voor de nacht? Weet niet meer wat het was maar is jou denk wel verteld.
    Mijn zusje heeft dat ook een keertje gedaan bij lichte koorts.
    Maar daar weet stiertje meer van hihi.
    Thanks. Voel niks en nergens last van dus zal wel niet veel aktie zijn maar je weet het nooit toch?

Alle dames. Trust ik duik er in. Moet weer werken morgen blegh. Tuin is toch fijner met dit weer :)

13. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Gewoon kinderparacetamol. Maar dat heb ik nog nooit hoeven geven. Hoeft ook niet bij 38,2; hopelijk blijft het daarbij en wordt het niet hoger.

14. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Zie je ....ik moet me daar niet mee bemoeien...:)

15. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha arie! Moet soms wel om je lachen hoor! Juist lief dat je zo meedenkt! Het klopt dat je inderdaad zetpilletjes hebt voor baby's. Die mag je evt geven bij 38.5. Gelukkig neemt het alweer iets af nu. En aan de andere kant is t ook wel goed dat haar lijfje dit nu doet. Huppatee vechten tegen die virusjes!
    Ze zit ook alweer beter in haar vel. Grappig hoe snel dat dat gaat bij kinderen!

Wie weet wat er allemaal groeit in je buikkie Arie... succes met werken morgen!

16. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Herstel gaat snel bij die kleintjes he, chickie. Gelukkig maar dat ze alweer beter in haar vel zit.
    Arie: :D:D
    @hier: vanmorgen maar een half flesje extra meegegeven naar de gastouder. Hopelijk redt ze het daarmee vandaag. En dan morgen als ik thuis ben maar eens even experimenteren met de eerste echte hapjes. Fruithapje ofzo. Ben benieuwd.

17. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja heel snel gelukkig! Echt fijn hoor!

Hopelijk redt je kleine meid het op deze manier vandaag!
    Leuk hoor een eerste hapje! Laat je even weten hoe ze het vond?!

18. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Doe ik!

19. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Bruiloft;
    Ik trouw half mei :)
    Heb al getwijfeld om hier de jurk te plaatsen maar op foto ziet hij er toch niet zo mooi uit vind ik.
    Vanavond hebben we een afspraak voor de bruidstaart, ben benieuwd! We hebben een kleine groep daggasten dus groot wordt het niet.
    Jammer is wel dat ik behoorlijk verkouden ben... flink aan het snotteren, neus dicht, holtes dicht, hoofdpijn en ellendig voelen... alle dampo en thee ten spijt.

20. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Chickie hihi ben een mega flapuit. Is al mijn mond uit voordat ik het doorheb :)
    Gelukkig moet je er om lachen..je kan het ook irri vinden toch?

Lelie. half mei al..spannend!!!!
    Dan moet je toch wel heerlijk weer hebben.
    En joh groot hoeft niet toch? Mocht ik oooooit gaan trouwen dan ook klein hoor.
    Lekker beschaafd.
    Oh lekker. Heel veel plezier met proeven hoor.
    Qua dat denk wel fijn nu ff geen mmm. Ff rust en focussen op je bruiloft

Deel Deze Pagina