@ Sis, zitten jullie nog naast elkaar? Meisss toch, je hebt dit wel vaker aan gesneden en het is ook wel zo dat een man er vaak toch anders instaat dan een vrouw. Heel logisch dat jij toch nog met die tp in je hoofd zit die nu niet plaats gaat vinden. Een man baalt daar misschien even van, maar zet ook veel makkelijker het knopje om gaat dan weer door met de orde van de dag (even kort gezegd). En kan ook gewoon dan soms niet begrijpen dat bij ons het knopje niet zo makkelijk omgaat en dat je humeur danig beïnvloed kan worden door zwangere familie in je omgeving. Gekmakend hoor! Toch is het voor jezelf ook wel heel erg rot dat je je dus heel erg naar voelt na zo'n bezoekje van je moeder, zus en schoonzus. En het zou veel fijner zijn als je je er niet zo aan zou storen en het kan negeren, maar dat kan nou eenmaal niet en het is vaak makkelijker gezegd dan gedaan. Goed dat je het toen wel geprobeerd hebt om je verhaal te delen met die vriendin (je had dat geloof ik ook gezegd hier). Ik denk dat het voor jou al een hele stap was om überhaupt te proberen om het aan haar te vertellen. Misschien was dat wel al een kleine overwinning van jezelf. Je gaf trouwens aan dat je man alleen maar een dreigement uitte en het waarschijnlijk niet meent, maar mocht het toch een issue voor hem zijn dat hij het aan niemand kwijt kan. Zou het dan een optie zijn voor jou als hij het bijvoorbeeld met een goede vriend kan delen (die uiteraard zijn mond heel goed dicht kan houden). Of zou je dat moeilijk vinden? Ikzelf ben er namelijk ook veel opener over dan mijn man, en dit vond hij in het begin wel eens lastig. Nu vindt hij het ook prettig om het er af en toe met andere mensen over te kunnen hebben. Maar dit is ook voor hem best wel een proces geweest. @ Pien, hihi een slechtziende junk... mmm aparte combi! Fijn dat in ieder geval de eerste spuit er in zit! Maar bij de menopur is het inderdaad wel handig om iets meer te zien . In dat geval is 's ochtends spuiten weer niet zo ideaal, dan kun je er soms toch wat minder de tijd voor nemen. Je bent wel ijverig geweest zeg vandaag! Top! Heb je je man nog een beetje gerust kunnen stellen wbt de zaadkwaliteit? @ Cindy, hoi!!!! leuk dat je weer even wat post! Spannende tijd hoor met je hondje die kan gaan bevallen! Ik blijf het ongelooflijk vinden dat het bij honden zo snel gaat Hoe is het met je ongi? Is het weggebleven? of klopte je gevoel?
lieve meiden! Weer lekker veel geschreven, heerlijk Lag gister al om 20.30 uur in dromenland. Dacht na de douche heel even te gaan liggen hihi. Heb vriendlief er niet meer in horen gaan... Was kapot! Drukke week zoals jullie weten en gister door het weer een slechte moederdag Balen twee bussen bloemen over. Normaal zijn we leeg.. Maargoed meer dan je best kan je niet doen.. Nu vakantie!! Morgen koffer inpakken en gaan met die banaan (Misschien van de week zelfs wel op een banaan hihi) Vloei nog steeds! Morgen dokter bellen voor de tweede spuit lucrin en als ik terug ben van vakantie afspraak voor IVF........ Pien vanaf gister dus een officiele slechtziende junk hihi. Zet hem op meis met alle spuiten, knap! Denk niet dat een bad erg is.. Heb ik trouwens ook helemaal niks over gehoord.. Chickie nee inlegkruisje is idd niet genoeg.. Ga morgen het ziekenhuis maar nog is bellen, kijken wat de mogelijkheden zijn. Wil als ik terug ben ook nog even naar de ' wond' laten kijken door de gyn. Wil ivm met het vloeien zeker weten of alles goed is daarbinnen. Misschien morgen testen Lekker ego, kan ik met volle trots naar Bodrum Kanp hoor van jullie... Nog maar een paar dagen tot de officiele testdatum.. Wat zou het fantastisch zijn als jij en Boboke gewoon allebei een positieve test in handen hebben... Niet weggaan van het forum hoor Geldt ook voor jou, Boboke Met die bolle buik kan je alvast wennen! Boboke vandaag een testje???? Ik denk altijd als ik te vroeg test dat je wel al zou moeten zien dat je zwanger bent. Maar als die test dan negatief is, is mijn hoop nog niet helemaal weg, want dan denk ik ' misschien toch te vroeg' Dus ja, het verstandigste in om te wachten denk ik maar het spannenste in nu testen hihi. Kortom je hebt helemaal niks aan mijn advies hihi. Succes! En trouwens als jij nu positief zou testen dan kan chickie ook testen en dan weten we alles. Ohhhh wat spannend! Dinsdag vertrekken.. Stiertje wat fijn dat het allemaal weer goed was bij de verloskundige! Wat zegt je gevoel? Jongen of meisje? Weet niet of ik het al had gezegd maar mijn gevoel zegt een jongen op dit moment hihi Het lijkt mij ook heel speciaal om te weten wat er groeit.. Cindii ik zag het filmpje van diva! Leuk hoor dat je lekker kan voelen en kijken naar de kleintjes! Spannend ook. Wij (bij mijn ouders) Hebben ook een nestje gehad. Ons hondje was half york en half shih tzu. Klein hondje dus en ze kreeg er zes! Waarvan we er 1 hebben gehouden. Helaas zijn ze er allebei niet meer.. Maar het waren fantastische hondjes! Geniet er lekker van! Sis! Daar ben je Meis wat moeilijk allemaal. Snap je vriend wel hoor maar snap jou ook. Ik denk nog steeds alleen dat je het jezelf nog moeilijker maakt dan het al is. Heb al een paar keer gezegd dat ik denk dat je jezelf en je vriend zoveel last ontneemt als je het verteld.. Misschien alleen aan je moeder en zus? Dat zijn toch de mensen die dichtbij je staan.. En je zus, die kan zoveel meer rekening met je houden. Snap heel goed dat je denkt aan het ' alleen doen' Als het moet is dat niet makkelijk denk ik maar waar een wil is, is een wonder zoals mijn blog naam al zegt hihi. Door jullie onvervulde kinderwens heeft jullie relatie zoveel te voorduren gehad en nog steeds klap na klap krijgt. Misschien kunnen jullie samen met iemand gaan praten? een psycholoog ofzo? Misschien heel rot gezegd, maar jij denkt al jaren aan kindjes kindjes en kindjes. Daarbij komt elke stap naar een kindje. Je vriend denkt meer aan jou en jullie (liefdes) relatie. Een kindje is voor hem niet nummer 1 maar dat ben jij en de relatie.. Als jij, jij niet meer voor hem bent is dat voor hem ook heel moeilijk. Praat goed met elkaar meis, misschien proberen om in de vakantie echt alleen van elkaar te genieten en de IVF voor vier weken te vergeten. Hoe moeilijk dat ook is.. Wees deze vier weken lief voor je vriend en verwen hem Dan kan hij misschien weer tegen al dat IVF gedoe wat misschien voor hem gezeik is geworden.. Het is ooit jullie droom geweest en samen sta je toch sterker dan alleen.. Knuffel Hoe helpen de vezels? Morgen tweede spuit Lucrin dus als het tegenzit dat nog een week of zeven... Nee tampon vind ik eigenlijk ook een eng idee omdat het toch nog open is daar beneden.. Ik ga nog even een dutje doen Liefs
Pien mannen blijven mannen . Ik moet mijn vriend ook alles uitleggen, en iets zelf opzoeken??? hahaha Als ik je vriend was zou ik voorlopig niet meer badderen en als ie toch zou willen zeker niet te heet. Het wordt in ieder geval afgeraden. Maar jullie zitten nu nog een behoorlijke tijd voor de punctie dus zal t wel loslopen. Ook ik heb trouwens die nep microgenon gehad en ik vond hem verschrikkelijk!!! Ik kreeg t er ontzettend benauwd van. Kon na 3 weken amper n stukje lopen (lees 50 m!) zonder naar adem te happen. Ik ben er ook iets eerder mee gestopt na overleg met t ziekenhuis. Ik heb trouwens de deca nooit van te voren uit de koelkast gehaald, had ik gewoon de tijd niet voor. Als je de vloeistof heel langzaam inspuit heb je er ook zo goed als geen last van, vond ik. Ondanks dat ik na t spuiten nog wachtte met t eruit halen van de naald had ik vaak nog een druppeltje vloeistof en een paar keer bloed. Is niet zo erg hoor. Chickie vandaag is inderdaad 5 dagen voor de testdatum, maar ik mag pas 16 dagen na tp testen en jij al na 15.... Ik heb van mezelf al wat reserves op mijn buik zitten dus ik merk niet zoveel van een bol buikje (niks extra's dan) . Ik ben toen we zijn begonnen met onze kinderwens gestopt met roken en dat heb ik helaas gemerkt aan mijn gewicht . Door de hormonen die er daarna nog bij zijn gekomen ben ik er nog niet in geslaagd t eraf te krijgen. Ik kan t me wel voorstellen dat je t eng vindt om te stoppen met utro, zeker omdat jij al moet stoppen voor je gaat testen. Heb je niet genoeg in huis om t langzaam af te bouwen in ieder geval tot je getest hebt? Stiertje oh ok. Fijn dat je de kleine weer even gehoord hebt . Nu dus wachten op de oproep. Heb je zelf al n gevoel wat t wordt? Bedankt voor je advies en succes wensen!! Cindii spannend hoor met jullie diva. En ook spannend weer bij jou! Weet je ondertussen al meer? Getest of toch al ongi? Sissie wat n moeilijke situatie zitten jullie. Blijven jullie wel goed met elkaar praten? En misschien een idee om eens een keer iets leuks te gaan doen en t dan niet over ivf te hebben? gewoon weer even zoals vroeger. Ik denk inderdaad dat je man de oude Sissie mist. Hopelijk gaat t snel weer goed met jullie. Knuffel Steva balen dat jullie niet zo'n goede dag gehad hebben door t slechte weer. Hier was t trouwens 's middags helemaal niet zo onaardig. Lekker hoor dinsdag al op vakantie! Eindelijk een beetje zon en warmte. Hopelijk heb je geen last meer van vloeien, maar ik zou toch oppassen met zwemmen hoor, zolang t nog niet dicht is heb je meer kans op infectie en dit kun je al helemaal niet gebruiken! Wat gaat t daarna allemaal snel he! Voor je t weet ben je ook een junkie ! Ego. Vandaag niet getest. Durf t gewoon niet, ben veel te bang voor omo-test. Ook al weet ik dat t te vroeg kan zijn, er zijn er zat die zo vroeg al wel positief testen...Dus ik wacht gewoon nog even met t risico dat ik ongi wordt op mijn werk, maar dat zie ik dan wel. Fijne zondag allemaal!!
@testen: niets meer killing dan dat. Ik had heel vaak dat ik al door de utrogestan heen ongesteld werd, dus als dat dan een keertje niet zo was, was het wel extra spannend. @ego: inmiddels de oproep voor de 20-wekenecho binnen: 23 mei. Spannend hoor. Ik denk zelf een meisje. @moederdag: ook al weet ik dat dit jaar de laatste keer is dat ik zelf geen moeder ben, toch vind ik het altijd wel behoorlijk commerciële shit. En het is zo moeilijk als je al zo lang in de MMM zit, om al die stomme reclame voorbij te zien komen ...
Pien,bobo en chick ik weet inderdaad al meer.. Ben gister middag weer ong geworden, en de komkommer is vandaag ook weer gearriveerd, dus vanmiddag maar even naar de albertheijn om wat pruimen in te slaan.. Mogen we weer aan het pruimen dieet. Dus me gevoel klopte chick! Pien, dat er een druppeltje uitloopt na het spuiten maakt volgens mij idd ook niet uit! En dat wordt de volgende keer vooral met de meno maar toch idd je bril op doen haha.. Bobo, verstandig dat je toch afwacht! Ben benieuwd! Steva, ja het is echt heeeeel gaaf om dat mee te maken, was echt helemaal aan het genieten.. Kan niet wachten tot ze geboren zijn! Onze puppies worden denk ik net muisjes als ze geboren zijn zo klein haha.. Ik ga de komende dagen nog een paar filmpjes maken als ik ze wat meer zie bewegen want ze zijn soms echt zo actief.. Ego: zit er echt wel een beetje door heen.. De moed zakt me steeds verder in me schoenen! Heb ookal besloten dat ik geen ovu testen meer ga doen.. En we zien het verder wel.. Denk toch dat het niet zo mag zijn dat ik de IVF mag overslaan.. En vanaf morgen gaan we op een matras in de huiskamer slapen, om zo 24 uur bij diva in de buurt te zijn, en dan gaan we in de slaapkamer beginnen met inpakken.. Bed uit elkaar enz.. Want de slaap kamer gaat de opslag plek worden voor de ingepakte spullen.. Nog ongeveer een week of 6 en dan krijgen we eindelijk de sleutel van ons huisje!
Steva: ben lichtelijk jaloers, jij gaat lekker naar de zon , op een banaan! Da's beter dan op een komkommer . Hopelijk stopt het vloeien snel! Geniet van je vakantie meid!! Boboke: heb vandaag de deca ook rechtstreeks uit de koelkast gespoten. Was prima te doen. Zoveel ist ook niet. De menopur is straks veel meer qua vloeistof. Ik hoop dat het zo doorgaat, want ik voelde er amper pijn van vandaag. So far, so good . Dus toch nog niet getest? Snap je angst om te testen. Persoonlijk had ik liever dat ik door de ongi wist dat het over was dan dat ik een witte test had. Heb dan ook maar heel weinig getest in mijn zwanger wordt carriere . Maar hoop voor jou dat je straks toch testen mag, omdat het wel moet, omdat je gewoon harstikke zwanger bent en er niets geen ongi komt ! Stiertje: eens, moederdag vind ik op zich een mooi fenomeen hoor, want ik heb gelukkig een hele lieve moeder en die wil ik best 1 x per jaar in het zonnetje te zetten. Ik heb daar alleen niet van die overdreven reclame voor nodig . O ja en ik hoef eigenlijk op dit moment ook niet al die gelukkige moedertjes met knutselwerkjes op facebook te zien. Dus voor mij geen facebook meer vandaag, voordat mijn goede humeur er aan te gronde gaat . Wel super dat jij vanaf volgend jaar mee mag doen aan het moederdagfestijn! Cindii: Balen van je ongi en je komkommer . En zijn er al puppies om je op te vrolijken? Sissie: snap dat je man de vrolijke Sissie weer terug krijgt! Dat is ook het belangrijkst. Wil je zelf ook niet weer wat vrolijker worden? Het is echt een kunst om naast de MMM een gewoon en leuk leven te leiden. Maar het kan wel hoor, maar je moet echt blijven investeren in elkaar. Probeer je echt te concentreren op je naderende vakantie, op de leuke dingen die jullie daar gaan doen, aan het mooie weer daar! Dan wordt je misschien vanzelf wat vrolijker, is je mannetje ook weer blij en zal hij vast straks ook wel weer bereid zijn om energie in het IVF gebeuren te willen steken. T' is een kwestie van de juiste balans zien te vinden . All: zo weer actief geweest vandaag, weer verder gegaan met schilderen. Nu de rest van de trapleuning gedaan. Best trots op mezelf dat ik de verfdrempel weer over ben gestapt. Had er echt een tijdje helemaal geen zin meer in, maar nu heb ik de smaak weer wat te pakken. Gewoon af en toe een beetje, dan blijft het wel te overzien, en als ik straks zwanger ben, mag het niet meer, dus gewoon nog ff doorzetten .
Je zal maar bijna naar Bodrum gaan...... Hihi Pien jij met je opmerking over die banaan die beter is dan de komkommer... Heb helemaal dubbel gelegen Ik zie der al gaan op een komkommer! Steva, ik weet niet of ik het je morgen nog kan 'zeggen' want moet morgen weer aan de slag, blijf bij mijn ouders en eten, ga 's avonds zingen en ben dus erg laat thuis. Maar geniet van je vakantie en hopelijk krijg je morgen goed advies van het ziekenhuis!!!! Wel rot trouwens dat de omzet niet zo best is geweest (van de bloemen), maar het weer zat inderdaad niet erg mee! Maar goed die stukje van je vader er niet bijstonden anders hadden die ook allemaal nog mee terug gekund (nee hoor grapje! Dat blijft ook echt sneu!). Enne, niet teveel aan ons denken hoor! Jouw enige probleem moet zijn waar en wanneer je je natje en je droogje gaat halen! GENIET!!! Dat heb je wel verdiend! Stier, fijn dat je een datum hebt! 23 mei dus... dat is al over 1,5 week! Spannend meis! Ik duim voor een mooi bericht! Boboke, je hebt gelijk hoor. Jij mag inderdaad pas later testen dan ik. Flauw eigenlijk he! Dat zou betekenen dat je dus ook gewoon 1 dag eerder al mag testen. Over de utro... ik heb precies genoeg tot morgenochtend. Dus nog 4 bollen te gaan, flauw he! Kan dus ook niet meer gaan gebruiken, maar moet er maar vertrouwen in hebben hoe lastig dat ook is. Vanavond nog 2 en morgenochtend nog 2. Pien, fijn dat het vandaag ook zo goed ging met de deca. Ik deed hem wel altijd een kwartiertje van tevoren uit de koelkast, maar mooi dat het ook lukt om hem gelijk te spuiten. Dat scheelt toch weer voor jou! Is het nog gelukt om niet te veel op facebook te kijken vandaag. Ik was even vergeten dat mensen er natuurlijk hele blije berichtjes op gaan zetten en ja hoor.... was toch even jaloers Ach, ooit hoop ik ook heel facebook vol te spammen. Ik krijg ze nog wel, hihi Goed streven trouwens om te zorgen dat het verven af is voordat je zwanger bent! Dusssss doorwerken hoor! Cindii, dus jullie gaan gezellig bij de hondjes kamperen! Hopelijk slaap je een beetje! Shit dat je ongesteld bent geworden en er dus ook weer last van hebt!!! Bah Bah! Misschien is het niet zo'n gek idee om het volgende maand even zonder ovulatietesten te gaan doen. Even de druk van de ketel. Aan de andere kant was ik ook zonder die testen altijd heel erg alert op mijn eisprong en vond ik het lastig om het los te laten. Ik hoop dat het jou beter afgaat! Mineraal, denk ook aan jou! Ik hoop dat je beter nieuws hebt!
Chick: Ja we zaten nog naast elkaar, maar met de ruggen naar elkaar toe hahaha. Ja ik kan er weinig aan doen, maar sinds de miskraam is mijn humeur toch wel om op te schieten. Ik vergelijk altijd de duur van de zwangerschap van iemand anders met die van mij mocht ik geen miskraam hebben gehad, uhh snap je de zin? . Ik baal ervan, maar krijg het niet uit mijn systeem. Ja het verhaal delen met mijn vriendin is totaal mislukt, maar ik betrap me erop dat ik daar opgelucht over ben. Ik heb overigens al tegen manlief gezegd dat hij het wel mag delen met mensen die hij denkt te vertrouwen. Klein probleempje is dat wij een gezamenlijk vriendengroep hebben opgebouwd (zijn al ruim 16 jaar samen, dus vandaar). Er heeft echter ook collegavrienden zeg maar, die mij niet kennen en waar hij wel goed mee kan praten. Dat leek mij een goede optie, maar toch heeft hij het nooit gedaan. De rust is overigens weer weder gekeerd hoor. Maar t sloopt je wel. Chick hoe staat het met je testdrang??? Nog steeds positief gevoel ..het is de 13e ..zo spannend. Ik blijf het een raar verhaal vinden van die utrobollen. Als ik het begrijp neem je er 4 per dag? Ik moet er 6 per dag. Bij de cryo doe ik denk ik 3 of 4 bollen per dag. Steva: Op vakantieeee. Ik heb een last van een soort heimwee, dus vakantie is voor mij even een drempel over. Maar eenmaal gewend aan mijn nieuwe situatie en omgeving, kan ik wel genieten. Het duurt alleen even Maar jij kijkt er echt naar uit. Lijkt me heerlijk. Je gaat met je moeder toch?? Hopelijk krijg je goede adviezen van het ziekenhuis vandaag. Waarschijnlijk vloei je nog en wordt het pootje baden, maar geniet geniet geniet of t nou op komkommers of bananen zijn geniet!! Ik vroeg me al af of je droog zou staan op moederdag, bij slecht weer gaan mensen toch eerder even naar de kruidvat voor een doos bonbons of zo dan dat ze naar een markt lopen. Lijkt mij erg moelijk hoor ondernemer zijn. Ik ben ook niet zo ondernemend .ben een echte loonslaaf .u zegt ik draai Steva je hebt helemaal gelijk hoor over mij en manlief. Ik moet het ook van mij af kunnen zetten, maar zoals ik aangaf sinds de miskraam vind ik het heel moeilijk. Over 4 weken ga ik bijna 4 weken op vakantie. Met de auto dus dat wordt echt samen op vakantie.In een heel klein autootje, dus dat wordt nog eens een avontuur. Gelukkig is mijn kleine rakkertje ook mee en is er vast wel ergens wifi J Is goed voor de heimwee. Niet aan ivf denken wordt alstig, want ik wil gewapend met cryo in mijn buik richting het zuiden gaan rijden J Maar ik denk dat ik daar juist de eerste twee weken blij van ben, ja of ik de laatste twee weken nog blij ben hangt af van de uitslag. Praten met een psycholoog is niet mijn ding, ik heb de maatschappelijk werker ook afgehouden. Ik ben gewoon een slechte prater. De vezels hebben nog niet echt geholpen, waren vast mijn darmen niet. De pijn is nu gelukkig over. Het voelde aan alsof ik net een punctie had gehad. Misschien een enorme eisprong?? Boboke: al getest??? Moeilijk he. Ik durfde het niet hoor. Ook ik wordt liever ongi dan dat ik een negatieve test in handen heb. Jij moet al snel stoppen met de utro he? Hoeveel breng jij er per dag in? Pien: Het spuiten gaat je goed af zo te lezen. Besef je wel dat je er nu middenin zit? Ik voelde me het gelukkigst tijdens de ivf en een week na de tp. Maar ik ben misschien een apart geval. Ik spoot overigens in de avond, want ik mocht zelf een tijdstip uitkiezen. Dus ik spoot rond 19 uur. Beide prikken na elkaar. Je mag overigens gewoon doorverven hoor als je zwanger bent ..alleen verf op waterbasis . Deed mijn zus ook. Maar het is een goede stok achter de deur hahahah. Vergeet je de babykamer geen leuk pasteltintje te geven . Weet je al een ongeveer punctiedatum?? Is bij een kort schema makkelijker in te schatten dan bij een lange, maar toch. Mijn facebook stond ook vol hoor, daar had ik gek genoeg weinig moeite mee. Cindii: Zijn de puppekinders er al? Leuk hoor! Lekker geslapen bij je hondje? Heb je gewone ovulatietesten of digitale? Die digitale zijn duur (via internet goedkoper), maar wel duidelijk. Ik testte vanaf dag 11. Bij een lachend gezichtje aan de bak hihi Merk je het ook niet aan je afscheiding, dat heldere reukloze slakkenspul zeg maar .ahum. Mineraal: Al wat beter nieuws voor jou?? Maaui, wensmeisje .waar zijn jullie gebleven?
hmm waarom komen mijn smileys nooit in het bericht als ik het kopieer vanuit words grrrrr, maakt zo'n berichtje toch wat sprekender...
Sissie: je moet andere codes gebruiken voor je smileys. Vind het wel grappig, want jij draait de lachebek smiley vaak om. Het moet zijn: dubbelepunt streepje haakje sluiten en niet (-:. Maar op dit forum moet je het streepje weglaten, wil er een echte smiley komen: . Gelukkig is het weer wat rustiger tussen jullie. Ik hoop dat de vakantie jullie goed zal doen en natuurlijk dat jullie blij nieuws krijgen tijdens de tocht! Ik spuit 's ochtends en vind dat eigenlijk toch wel praktisch, zo ben ik 's avonds helemaal flexibel. Het spuiten gaat prima, valt me erg mee die deca. Misschien dat de bijwerkingen later nog kunnen komen? Morgen laatste pil dus dan verwacht ik weer eens ongi te kunnen worden. Ik heb 30 mei de eerste echo, dat is na 7 dagen menopur spuiten. Gezien mijn IUI ervaringen denk ik niet dat ik daarna nog heel lang door hoef te spuiten, dus waarschijnlijk dat ik eind van die week of anders begin de week erop wel de punctie heb. Begin juni ergens.
Cindii balen dat je weer zo'n last hebt van je ongi. Ben benieuwd welke soorten groente en fruit weer langs gaan komen . De moed niet opgeven hoor! Je hebt toch nog een paar maanden voor jullie starten met ivf? En wie weet is t net dat extra zetje wat jullie nodig hebben. Wel ontzettend fijn dat jullie bijna de sleutel krijgen van jullie nieuwe huis. Lekker klussen, voor zover jullie tijd hebben dan . Pien fijn dat t goed ging met de deca direct uit de koelkast. Ik dacht ook dat ik heel snel een punctie zou hebben, omdat ik bij iui de inseminatie meestal al rond dag 12 had. Bleek allemaal toch net even iets anders te verlopen onder invloed van deca. Ik heb uiteindelijk 16 dagen gestimuleerd! En wel knap hoor dat je na zo lang klussen in jullie huis nog de energie kunt opbrengen. Sissie gelukkig gaat t weer iets beter tussen jullie. Ik moet ook 6 bollen per dag gebruiken tot 16 dagen na de tp tenzij ongi eerder doorbreekt. Ik heb er inderdaad ook al veel verschillen in ontdekt hier op zp . Ik merk wel dat mijn lf in ieder geval verlengt wordt. Normaal 10-12 dagen, zit nu 14 dagen na punctie! Steva een heeeele fijne vakantie!!! Geniet ervan!! Chickie en hou je t nog vol of heb je al een testje gewaagd?
Lieve meiden, Nog even kort. Koffer is nog niet helemaal ingepakt hihi en wil mn nageltjes ook nog lakken . Vanmiddag lekker het hele huis van mijn vader schoongemaakt. Kan ik hem met een gerust hart achter laten. Vind het het altijd moeilijk als ik op vakantie ga.. Maak me veel zorgen om m'n lieve vadertje. En nu ga ik samen met mijn moeder (ouders zijn gescheiden maar hebben nog een hele goede band) en kan m'n moeder ook niet op hem letten. Vanavond nog een hele dikke knuffel gegeven en heb ik zakgeld voor de vakantie gekregen. Wordt veels te veel verwend door mijn vader, ontzettend lief. Maargoed back too business . Om 18.00u bij de dok de tweede lucrin injectie gekregen Die zit er ook weer in! Vanmiddag ook nog even het ziekenhuis gebeld. Mag tampons gebruiken maar dan wel om het uur verwisselen en liever niet.. Als ik terug ben van vakantie willen ze me wel even zien want het is nu bijna drie weken geleden en het vloeien moet nu ongeveer wel stoppen.... Boboke en chickie ik kijk elke dag als het kan. Kan namelijk niet wachten op het goede nieuws... Sissie Fijn dat het weer wat rustiger is aan zee Het is en het blijft moeilijk... Knuffel en denk vaak aan je. Pien nog heeeel even, begin juni is al heel dichtbij! Nu verder en lekker slapen, morgen 09.30u op schiphol zijn! Meiden knuffel en liefs
Meiden, heb alles gelezen hoor. Maar ben zo moe en morgen loopt de wekker weer vroeg af. Ik moest trouwens 6 utrobollen per dag gebruiken Sis, maar moest er gisteren in totaal nog 4... Nu niets meer. Hoop dat mijn lichaam het overneemt. Vanochtend was mijn test namelijk positief (waaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh, durf het hier bijna niet te zeggen bang dat er morgen iets heel anders op de test staat). Ik houd jullie op de hoogte. Maar feliciteer me nog maar niet. Eerst maar even tot woensdag overbruggen (zondag had ik ook stiekem al een testje gedaan en kreeg toen een heel licht streepje. Manlief dacht toen dat de poging mislukt was en sleepte mij daarin mee, toen hebben we toch even een potje gejankt. Nu nog steeds heel voorzichtig, maar wel een beetje optimistischer). Hoe is het bij jou Boboke, houd jij het nog een beetje? Steva, fijn dat het ziekenhuis je zo goed adviseert en volgt (misschien vlak voor het zwemmen even een tampon er in en er dan weer uit ofzo, komt vast goed)! Fijne vakantie meis!!! Gezellig samen met je moedertje! (top dat je ouders nog zo goed met elkaar omgaan trouwens!). Sis, fijn dat de rust weer terug is meis! Maar het lijkt me dat het toch een beetje suddert! Misschien doet de vakantie jullie straks wel heel veel goed. Samen met Cryo'tje naar de zon en genieten van elkaar! Enne misschien moeten wij eens met je komen praten... ik ben namelijk ook niet zo'n prater, maar op het forum lukt het aardig. Pien, laat die menopur er maar snel bijkomen toch! Hoop dat het dan lekker voorspoedig verloopt allemaal! Er is alleen inderdaad geen peil op te trekken. Ik heb weer redelijk kort hoeven stimuleren (voor mijn doen dan). Maar ieder lijf is weer anders. Trusten meiden!
Chickie: nou en dat zeg je nu pas, streepjes verschijnen niet zomaar he! Ik weet niet waarom maar ik had er al een positief gevoel over . En ik mag je niet feliciteren met je streep? Doe het lekker toch: gefeliciteerd meid!! Je hebt nog nooit een streep gehad wel? Dan is dat al op zich een feestje waard! Super fijn meid, duimen dat het goed blijft gaan!! Oh en Boboke doet ook goed mee, hopelijk bijft je ongi helemaal uit meid en krijgen we hier dubbel roze!! Zet 'm op!
Chickie oh mijn god!!! Ik wordt gek hihi ik doe het lekker ook een streep is een streep en zeker als die donkerder is geworden!!! Van harte lieverd! Zo blij! Liefs
Chickie: waaaah! Een streep is een streep, hoe licht dan ook! Hopelijk wordt ie elke dag een beetje donkerder. (Heel zachtjes: gefeliciteerd!!!!)
chickkkkkkkkk: Pff kippenvel, tarnen in mijn ogen...gefeliciteerd....streep is streep hoe licht ook!!!! Wauwwwwwwww Uiteraard begrijp ik je voorzichtigheid. Nu wordt t pas echt echt. Streepje wordt steeds donkerder...let maar op meis. Ben zoo blij voor je!! Ik zou zeggen....sla utrobollen in. Het kan geen kwaad en geeft een veilig gevoel. Je krijgt een omgekeerde smiley van me (-: Enne je bent altijd welkom voor een babbeltje hoor (-: Heb een hele leuke grote achtertuin vol terrasjes (-;
Hoi meisjes, hier ben ik weer...het spijt me ontzettend dat ik een tijdje niets meer heb gepost op het forum, maar ik wou even niet mee denken aan de endometriosetoestanden, hopelijk verstaan jullie mij...Ik heb het ook ontzettend druk op het werk, dat is 's avonds er niet toe kom om de pc nog open te maken, plus het feit dat ik nu volkomen vast zit aan mijn bekken...Vanavond naar gynaecoloog voor allerlaatste zoladex spuit joepie, normaal knn we dan binnen een week of twee beginnen met onze 3de ivf. Hoe gaat het hier met jullie allemaal? Ik heb vreselijk veel bij te lezen, jullie knn nogal typen hoor hihihi... Ik las dat jullie nu op fb zaten ofzo? Zou het geen goed idee zijn om een gesloten groep te maken op fb enzo, dat is misschien makkelijker om te converseren? Dikke zoen, ik laat jullie moet naar acupunctuur!! xxxx