Endometriose en in de Medische Malle Molen >>DEEL 2<<

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cindii, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Haha balou. Dat heb ik nou ook weleens..daarom typ ik in etappes..

2. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Woops verhaal weg.... irritant he! Ik typ af en toe daarom ook maar in Word als het een lang verhaal wordt. Succes gegarandeerd!

@ Chantal, ik snap het. Fijn dat je je in dit ziekenhuis wel prettig voelt. Vertrouwen in de artsen is ook wel heel erg belangrijk!
    Ik vroeg me inderdaad ook af waarom ze nogmaals voor IUI kiezen en niet voor IVF.

@ Arie, jij kan lekker typen hoor, foutjes of niet... Mijn man wist eerst ook niet dat ik hier schreef hoor. Inmiddels wel en hij begrijpt het wel. Vooral omdat hij zag dat het toch een soort uitlaadklep was hier en dat ik hier ook nog wat opstak van de meiden. Hij heeft er zelf ook geen behoefte aan, maar zo ieder zijn manier van het omgaan met de MMM.
    Jouw menstruatie zit er dus alweer aan te komen, dat gaat voor mijn gevoel ook alweer snel. Hopelijk is daarna de buikpijn dan toch weer wat minder hoor!

@ Balou, ik geloof dat ik dan toch op mijn kop zou gaan staan.. ;) Afkicken van suikers... knap hoor!

@ Arie, het gaat hier heel erg goed hoor! Vandaag weer lekker naar buiten geweest en even een bakkie bij iemand gedaan... wat een leven he! Verder natuurlijk ook voor uk gezorgd hoor, daar heb je ook een dagtaak aan. (maar dat doe ik graag :)).
    Hoop zo dat jullie dat ook snel mogen ervaren!

3. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mineraal al weer een beetje opgeknapt? En inderdaad xxx was ook behoorlijk ziek na de tp en zie het resultaat :D Hou je t wachten nog een beetje vol?

Balou welkom hier. Het blijft me altijd verbazen hoe lang de artsen vrouwen met zulke heftige pijnen laten lopen en ook niet op t idee van endo komen. Het is niet zo alsof het iets heel zeldzaams is. Gelukkig heb je nu een arts die weet waar te zoeken en je serieus neemt.

Chickie ik heb zeker van t mooie weer genoten. Nu helaas weer aan t werk sinds maandag :(

Willeke heeeeel herkenbaar hoor, die weken van wachten door komen met elke vorm van actie, ook al is het maar bloedprikken of zo. Ik ben nu al aan t rekenen wanneer ongeveer mijn ongi, dan zal ongeveer dan wwer start ivf zijn. Maar eerste punt is nu de volgende eisprong, wie weet kunnen we nog een keer voor een verassing zorgen ;)
    Qua tips om 3 maanden door te komen...vakantie! Nu kan t nog, als de behandelingen komen plannen wij niks meer, maar pas als we weten dat het kan qua behandeling.

Arie hmm dat is balen, maar heb je geen kans dat je andere eileider t oppikt of zit die verkleefd? Balen dat je nu contimue weer last houdt van je buik. Wordt je ook wel goed zat. Ook al aan t aftellen voor de nieuwe start ;)?!

Lelie dikke knuffel meis, dat komt toch elke keer weer hard aan.

Stiertje jeetje wat zullen jullie t druk hebben met al die lammetjes, maar wel heel lief :)

Chantal welkom. Jeetje dubbelop pech voor jou dus. En hoe kunnen ze nu die poliepen over t hoofd zien :$. Hormonen kunnen ook de endo behoorlijk activeren dus houdt je pijnklachten goed in de gaten en trek bijtijds aan de bel. Oh en puregon stelt niks voor qua spuiten, dat is zo'n dun naaldje.

@ lange verhalen weg...ik typ mijn reactie altijd in een ander tabblad, dan kan je makkelijk even teruglezen en voor ik op versturen druk ALTIJD Ctrl+C. Als je te lang doet over je reactie wordt je uitgelogd. Zo hoef je nooit een tweede keer alles te typen.

Ego. Maandag toch maar even het ziekenhuis gebeld ivm het bloedverlies wat eerder meer werd dan minder. Vandaag voor een echo geweest en het zag er netjes uit, alleen nog een klein restje bloed in het uiterste puntje van mijn baarmoeder, maar dit komt er vanzelf uit bij de volgende ongi. Gelukkig geen restweefsel meer.
    Voor de rest sinds maandag weer aan t werk Joehoe ;) en ik mag gelijk zaterdag ook nog werken en over 2 weken weer...ik ben schijnbaar toch gemist ;)
    Vwb mijn collega die (bijna) niks van zich liet horen, die heeft ook wel een portie ellende gehad de afgelopen tijd, Opa en schoonvader overleden. Tussendoor ook nog een huis gekocht en een ziek kind. Redenen genoeg, maar een klein stemmetje in mij blijft zeggen "hoeveel tijd kost een appje????" of is dit heel slecht gedacht van mij?

4. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hallo dames, even een update van mij! Vandaag bij mn arts geweest. Mn endocyste in de rechter eierstok was gegroeid naar 4 cm (hij was 2.6). Daarom voel ik dus ook een zeurderige pijn rechts (dat verklaard een hoop ;)) Mn linker eierstok zag er goed uit, daar zag hij al weer een eitje groeien en die begon al iets te hangen (schijnt een goed teken te zijn). Mn linkereierstok gaf dus ook een stukje mee en dat was goed, want hij dacht dat hij nl muurvast zat (door de endo). Dus hij was eigenlijk wel een beetje verrast en positief (ja ja, dat kan dus ook nog! Was even vergeten hoe dat was hihi).
    Dus wat we nu gaan doen: 3 maanden lucrin en hij verwacht dat de endocyste daarvan gaat schrompelen of verdwijnt (kan inderdaad natuurlijk ook dat het niet zo is) en daardoor komt de endo natuurlijk verder ook tot rust. Daarna gelijk starten met IVF. Operatie is op dit moment dus even van de baan. Tenzij inderdaad de endocyste er niet op reageert. Maar hopelijk zit nou eens even iets mee! :p Reageert de cyste er niet op, dan alsnog operatie. Om eerlijk te zijn ben ik eigenlijk wel blij met dit behandelplan, heb weer een beetje vertrouwen en sta er positief in, scheelt vast al wat ;)
    5 juni moet ik terug om te kijken wat de Lucrin heeft gedaan. Krijg 7 april eerste spuit (ga zaterdag weekje op vakantie nl) Qua bijwerkingen, waar hadden jullie last van? Gelijk de eerste week al? Of komt dat later pas? Vroegen jullie toen gelijk om dat tegenmedicijn? (Livia ofzo?)
    @ Mineraal, was je niet fit? Spannend allemaal ook bij jou! Bijna testen toch?? Duim voor je!
    @ Chantal, welkom! Jij hebt ook al een hoop meegemaakt! Wat vervelend ook dat je het idee hebt dat het zhuis wat steken heeft laten vallen! Dat geeft idd niet echt vertrouwen denk ik.. ?
    @ Arie en balou, ja ik zou het ook echt wel willen doen hoor, er wat van zeggen.. mocht ik eenmaal zwanger zijn, dan doe ik dat ook zeker! Van, je moest eens weten wat we allemaal hebben meegemaakt en ik had echt gedacht daarvoor bij jou terecht te kunnen… maar voor nu laat ik het even. Tenzij het inderdaad een inkoppertje wordt, dan krijgt ze hem zeker recht voor dr raap hihi ;)
    @ Boboke, haha ja erg he, heb ik dus nu met spuiten Lucrin, weer een actiemoment. Tot aan 5 juni dan. Spannend bij jou ook weer dan komende periode! En ik ben het helemaal met je eens: een appje is een hele kleine moeite en dat wordt zeer gewaardeerd (door mij iig) Ken het verhaal van je collega even niet, maar snap je helemaal!

Had hiervoor geschreven over mn beste vriendin die zwanger was, heeft deze week een miskraam gehad.. echt vreselijk zielig. Heb echt met dr te doen. Gelukkig is ze sterk, maar tis toch een klap. Ben ‘blij’ dat ik er nu ook voor haar kan zijn…

5. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Hey Dames,

Wat een berichten allemaal!!!
    Voor degene die nieuw zijn, WELKOM, ook al is het niet fijn dat jullie zich hier moeten melden{je hoort deze problemen eigenlijk niet te hebben}.
    Ik moet even alles lezen over iedereen.

Hier gaat verder alles goed,het is bijna vrijdag en dan hoor ik wanneer ik met IVF mag beginnen,SPANNEND!!! Daarna gaan we heerlijk een weekend weg.

6. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Willeke, fijn dat een operatie eerst van de baan is. Lucrin doet vaak cystes wel slinken, dus ik heb goede hoop voor je. De bijwerkingen die ik had: opvliegers en verminderd libido (dat laatste vond mijn vriend niet zo leuk :$). Maar die bijwerkingen had ik niet meteen de eerste dag na het spuiten (ik zette die spuiten trouwens zelf). Dat medicijn wat jij bedoelt heet livial. Ik heb het wel in huis gehad, maar nooit gebruikt. Er is ook nog een homeopatisch medicijn, genaamd Famosan, van dr. Vogel. Dat heb ik wel gebruikt. Verder had ik zelf zoiets: gewoon afwachten tot het weer over is.
    @iedereen: zwaai! Ben ik een weekje vrij, zijn er al sinds zaterdag geen lammetjes geboren. Nou ja zeg! In ieder geval heb ik nu ook wat extra tijd om te klussen.

7. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Chickie heerlijk toch geoorloofd met je ukkie tutten..jij bent voorlopig nog heerlijk thuis..lekkere luxe en gewoon van genieten..gelukkig mogen wij harde werkers van het weekend van het mooie weer igenieten :)
    Ik weet zeker dat hij het absoluut niet leuk vind dus ik houd het dan maar lekker voor mezelf..

Schattig..nog ff idd en dan hoop ik dat je een datum krijgt. Dan kan je pas echt weer wat doen!

Stiertje..hihi natuur doet wat ie wil. Maar je hebt wel een heerlijke zonnige week vrij :)

Boboke wat rot zeg dat je er nog zo mee in de weer bent..maar wel fijn dat je bijna schoon bent..
    Rechts is goede kant en ik weet niet of rechts over kan nemen..wel eea over gelezen maar weet niet hoe dit zit..vreemde ook dat ik eisprongpijnen aan beide kanten voelde???? Ook zo raar.
    Hoe is het verder gegaan met werken? Tja qua collega ik zou ook denken berichtje kan er wel vanaf maar sommige mensen kunnen nou eenmaal niets meer als ze zelf ellende hebben..blind voor de hele wereld.
    Is alleen een beetje jammer.

Willeke goed nieuws. Van mij was toen ook een paar cm en na 3a4 maanden lucrin schoon. Wel kwam dit na ivf 1 weer keihard terug helaas. Denk dat je wel ff gevrijwaard ben van operatie hoor. Tegen mij zeiden ze dat ze voor een paar cm endocyste niet gingen opereren omdat het vaak toch weer terugkomt..zo zie je maar 1 ziekenhuis en verschillende methodes!
    Ik had ook livial in huis maar niet gebruikt en bij mij was het ergste de eerste 2 weken..maarrr je kunt op je voeding letten.want suikers en cafeine maken het erger. Is mijn ervaring tenminste. Bij mij werkte homeopatisch niet en ik had ook enorme opvliegers en mijn spieren werden steeds stijver (nu helaas last overgehoudrn )
    Ook kan je nog een goede bloeding krijgen. Maar das verschillend per persoon.
    Ik werd gewoon keihard ongesteld helaas.
    Is dus denk wel verstandiger na je vakantie. En tja qua libido uhhh zelfde probleem maar eerlijk gezegd is dat door mijn pijnlijke buik al wat lastiger.
    Dussse geniet van je vakantie hihi. Doe je goed aan..

8. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    En willeke wat je vriendin betreft heel naar. Ondanks dat wij allemaal wel eens jaloers zijn gunnen wij dit niemand.

Ego..ik ben er op zich nu ff niet zo mee bezig. Alleen merk ik dat mijn lichaam wel een rotklap heeft gehad van al die troep weer..ben elke avond kapot..
    Lig er dus rustig om 2100 u in..en hele dag buikpijn of rugpijn.
    Buiten dit heb ik ool vit d en ijzer tekort en prik ik ook vitamine b12 vanwege tekort.
    Dit alles bij elkaar maakt dat ik niet weet of ik zo moe ben van de endo of van de rest..
    Herkennen jullie die moeheid? Ik kon echt vanmiddag op mijn werk mijn hoofd neerleggen en dat zou ik k.o. zijn. Was wel heel druk geweest maar vind dit zo vervelend. In vergaderingen val ik heel vaak in slaap hihi..gelukkig weten mijn collegas hoe het komt anders zouden ze ook denken :)

9. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Boboke, ik snap het wel hoor je gedachten over je collega. Hij heeft het zeker ook niet makkelijk gehad. Maar waarschijnlijk had jij in zijn situatie toch een appje gestuurd en je gaat toch vaak uit van hoe jij zelf zou reageren op een situatie. Ik heb wel geleerd om niet altijd mijn verwachtingen te spiegelen aan wat ik zelf zou doen. Vaak kom je dan bedrogen uit.
    Mooi dat je baarmoeder verder schoon is! Dan speelt dat kleine restje toch nog een beetje op dus.

@ Willeke, fijn dat je nu weet hoe of wat! Het zou wel heel fijn zijn als die operatie inderdaad niet nodig is! Duimen maar!
    Wat naar voor je beste vriendin! Lief dat je haar zo steunt!

@ Schattig, succes vrijdag!!!

@ Stiertje, zwaai terug!!! Dat zie je ook altijd!!! Het wordt dit weekend wel heerlijk lenteweer hoor! Wie weet willen die lammetjes dan wel komen!

@ Arie, hup naar bed! Het is 21.00 uur geweest! (of heb je morgen nog een vergadering ;)) Lekker uitrusten! Je lijf heeft veel inspanning moeten leveren!
    En die vermoeidheid herken ik ook wel hoor. Maar vaak ga je zelf toch steeds weer over je eigen grenzen heen.

10. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @chantal: kan het niet zijn dat die poliepen later pas zijn gekomen?
    je hebt al veel meegemaakt zo te zeggen, kan mijn voorstellen dat je denkt dat die 2 voor niets zijn geweest maar geeft de arts aan dat er niets had kunnen groeien ivm de poliepen? Ik sta namelijk nergens meer versteld van.

@Arie: geen drupje rood, kan ook niet omdat ik progonova slik en utrogestan, stelt het allemaal uit. Niet leuk een ongi maar wel weer een stap dichterbij DD.

@Balou: het gaat weer wat beter...moet onderhand wel he ;)

@verhaal weg: ik kopieer het constant zodat ik het alsnog niet kwijt ben..want doe je er te lang over om alles te lezen logt ie je uit :$ Ah boboke doet hetzelfde :D

Boboke: fijn dat het schoon was, dat is al een geruststelling.
    Tja vind ik ook hoor, wat kost een appje...maar als ik naar mezelf kijk, ik vergeet het ook wel eens...maar ik kom er dan wel eerlijk voor uit en geef dat dan bijv aan. SOms schiet het er gewoon wel eens bij in en als je zelf al ellende genoeg hebt..tja dan misschien iets sneller.

@Willeke: fijn he goed nieuws. Ik weet niet meer of ik meteen bijwerkingen had de eerste week. Ik heb verder geen medicatie genomen daarvoor.
    Ik heb ook een cyste gehad en zoladex (is zelfde als lucrin) maar helaas werdt mijn cyste niet minder erdoor. Hoop dat die van jou het wel doet!!

@Arie: herken je moeheid hoor..ik zou uren kunnen slapen! Maar het is lichamelijk en geestelijk ook allemaal veel wat we doorstaan, moeten we ook niet onderschatten...

11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    De moeheid herken ik ook. Alleen het gekke is: als je al zo lang endo hebt, wen je daar dus aan. Ik ben nu ruim een jaar niet ongesteld geweest en nu merk ik juist het omgekeerde: ik heb meer energie, ondanks dat het allemaal best wel druk is met de kleine, werk, verbouwing, dieren enzo.
    Bloedingen tijdens lucringebruik heb ik nooit gehad.

12. Balou23

Balou23 Actief lid

12 okt 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij deze een verhaaltje vanuit Word…;)
    @ Boboke: fijn dat ze een echo hebben gemaakt en hopelijk snel een einde aan het bloedverlies. En goed nieuws mbt je werk, yeah!

@ Willeke: Je moet denk ik ook echt achter een behandelplan staan, goed dat dit nu zo is.

@ Schattig: Wanneer mag je beginnen met IVF?

@ Arie: rotbuik- en rugpijn… Die vermoeidheid herken ik wel hoor. Momenteel heb ik het alleen rond mijn menstruatie en kan dan altijd en overal slapen. Vorig jaar was het een stuk erger, dat ik er serieus over dacht om parttime te gaan werken, omdat ik het niet meer trok. Ik werkte, sliep en deed op mijn vrije dagen iets in het huishouden, maar het grootste gedeelte nam mijn vriend voor zijn rekening. Maar ja, van B12 tekort kan je ook erg moe worden.

@ Stiertje: Geniet ervan, want het wordt mooi weer!

@ Mineraal: Gelukkig dat het weer wat beter gaat… Al zenuwachtig??

Ego: gisteren bij de gyn geweest. De uitkomst van mijn bloedonderzoek was goed, de CA125 was laag (alhoewel ik wel eerder begreep dat dit niet altijd iets hoeft te zeggen, want eerder was deze ook laag). Het semenonderzoek was op zich ook goed, alleen zijn er antistoffen aangetroffen. Men weet (nog) niet wat dit voor antistoffen zijn. Er zal nu eerst een samenlevingstest gaan plaatsvinden. We hebben echt mazzel voor de periode,want zit inmiddels op dag 11 dus kunnen gelijk door in de molen. Heb als advies gekregen om ovulatietesten te gebruiken en als ik wil kan ik nog terecht voor een echo om te kijken hoe ver ik ben. Er is ook een echo gemaakt, want wist niet hoe ver ik nu ben. Mijn cyclus is zoooo onregelmatig, dat ik er geen touw aan kan vastknopen, maar ga vanaf morgen beginnen met testen. Ze verwachten wel weer een cyclus van een dag of 35. Mocht het weer onduidelijk zijn, dan in de loop van volgende week in het ziekenhuis langs. De vorige keer heb ik mijn eisprong ook gemist…
    Als de pijn blijft zoals afgelopen cyclus, dan doen we nog even niets. Mocht de helse pijnen terugkomen, dan kan ik gelijk weer een afspraak maken. Ben hier ook wel blij mee eerlijk gezegd, want op al die hormonen zit ik eigenlijk ook niet te wachten.

13. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Bedankt voor de lucrin tips dames! Ben benieuwd wat voor effect het bij mij gaat geven..! Ik heb de eerste spuit vanmiddag gekregen, toch nog even voor de vakantie ;). De dames van Apotheek Zorg hadden zo hun best gedaan dat ik er nog tussendoor kon dus vanmiddag de eerste injectie gehad. Stelt idd niet zo veel voor! Ben erg benieuwd wat me te wachten staat. Hoop de eerste week niet veel want we gaan nl op ski-vakantie dus dan is een heftige bloeding niet heel fijn ;) De verpleegster die de injectie gaf aan dat meestal na 10 dagen de eerste ‘verschijnselen’ zich voordoen, naja, we wachten het maar af!

@ Balou, succes met deze cyclus, spannend! Hopelijk dat je je eisprong met ovu-testen kunt opsporen! Bij mij werkte ze altijd goed! (alleen bij mij zijn mn eileiders waarschijnlijk helemaal verkleefd dus komt het zaad niet bij het eitje terecht ;)) En hopelijk blijft de pijn idd weg, dat lijkt me toch ook wat hoor..!

14. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Hihi chickie een en al vergaderingen gisteren maar gelukkig geen voorbereidingen nodig. Hele week hadden we buitenlands bezoek en omdat ik nog alles,moet leren mbt sales..pffff.
    Maar jij mag lekker moe zijn met je kleintje :)
    Werkt je pil nog steeds goed?

Mineraal al stiekem getest? Spannend meid..wat betreft spotting. Ik had altijd alleen utro en werd daar altijd 3 dagen voor testdatum al doorheen ongesteld.
    Weet niet of dat anders is met de combi die jij hebt?

Schattig nog fffies!!!

Ster hoe gaat het met je?

Stiertje. Wat heerlijk voor je dat je dat nu weer hebt..
    Klopt wel ja. Ik sliep altijd maar 5 a 6 uur. Nu ongemerkt 7 a 8 uur.
    Was altijd ochtendmens maar kan er nu niet uitkomen.
    Huishouden ook minder puf voor.. vind wel vervelend. Ben zo bang dat ik straks minder moet werken ofzo. Die instortbuien op werk zijn niet vaak maar toch.
    Niemand ziet wat aan je :(
    Heb je lekker genoten van je weekje vrij?

Balou..ja die ca125 geeft alleen maar aan of het heel aktief is of niet.
    Niet hoeveel je hebt of hoeveel pijn je hebt. Als het niet weggehaald wordt zit het er toch nog. Maar ik had eerste keer iets van 180!
    Laatste keer 12 na 5 maanden lucrin.
    Wat houd overigens samenlevingstest in? Wel van gelezen maar nooit gehad.
    Wel fijn dat je nu meteen doorkan. Al mis ik denk nog waarom je niet aan de pil bent of iets dergelijks?
    Ivm groei endo.
    Bij jou dus ook zo erg vermoeidheid. Ja precies ik functioneer nog wel maar veel puf voor sporten oid niet.
    Voel me in ene zo oud :(
    Het is nu een heerlijke doorstraalpijn. Van linkerzij voor naar achteren. Zitten geen pretje maar ik verdom pijnstilling..allemaal troep..slik al genoeg.
    Als het zo erg blijft ms toch maar weer een echo organen ofzo..
    Nog niet eerder zolang last gehad en dan moet volgende week ongi nog beginnen. Bah.

Willeke wat fijn..stelt niks voor nee. ze doen het zo voorzichtig ik moest ervan lachen. Was prikken in spier gewend. Naald ziet er groot uit voor niets :)
    Heb je wel eventueel pijnstilling gevraagd? Voor als je wel ellende krijgt in de valantie? Maar we duimen dat je dat gewoon niet krijgt

15. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo Arie, best nog een druk weekje dus! Kun je in het weekend wel een beetje bijtanken?
    De pil doet zijn werk nog goed volgens mij. Maar ik denk dat de borstvoeding de boel ook wel ietwat remt.
    Ik zet braaf iedere avond nog mijn wekker om de pil in te nemen, want het zit nog steeds niet in mijn systeem.

Jouw pijn houdt trouwens wel lang aan zeg! Bah!

Balou, ik ben benieuwd wat die antistoffen inhouden.
    Fijn dat de onderzoeken allemaal wel in sneltreinvaart plaats kunnen vinden.
    Ik vond zo'n samenlevingstest ook wel fijn, dan wist je tenminste of het zaad op de plaats van bestemming kwam of dat je eigen lichaam al een barrière zou opwerpen.

Willeke, wanneer ga je precies op vakantie? Koffertje al gepakt?
    Fijn dat je die spuit nu maar alvast gehad hebt!
    Hopelijk kun je helemaal van je vakantie gaan genieten!

16. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @balou: fijn dat je meteen door de molen kan! Succes met de ovutesten! Wanneer krijg je de uitslag van de antistoffen?

@Arie: nee nog niet getest..heb wel even getwijfeld donderdag. Maar ik wacht tot maandag. (zo denk ik nu) ;)
    Mijn vorige keer duurde ook even ivm de utrogestan.

Heb wel het idee dat ik meer pijn heb bij ontlasting...maar of dat echt voorbodes zijn?!

17. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    Kennen jullie deze nog, dit is de laatste die ik gevonden heb.

bevallen:
    stiertje
    musical fan

zwanger (uitgerekende datum)
    chickie 20 jan 2014
    steva april 2014
    cindii 8 juli 2014
    xxxx 23 juli 2014

operatie
    witroosje, datum nog onbekend maar wss februari
    fozzy 18 dec
    schattig , datum nog onbekend

binnenkort ivf
    boboke januari in dusseldorf (ivf2)
    ster hopelijk 15 januari startsein (ivf 1)
    pien januari (ivf 2)
    fozzy maart (ivf 1)
    mineraal maart (ivf 2)

bezig met iui
    lelie , test datum ongeveer 20 dec (iui 1)
    schattig, test datum ongeveer 4 jan (iui 5)

in herstel periode van operatie
    witroosje, weer werken ongeveer 11 dec
    mineraal, weer werken half december
    ster, weer werken na 16 jan

even niet in behandeling
    sissie

18. Balou23

Balou23 Actief lid

12 okt 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Willeke: ik hoop met je mee dat je niet zoveel gaat merken van de Lucrin. Heerlijk op vakantie straks!

@ Arie: druk, druk, druk… ik vind het wel lekker hoor als het druk is op mijn werk, alleen daarna dan ben je zo afgedraaid, haha. Een samenlevingstest houdt in dat je op je ovulatiedag het ’s avonds gezellig met elkaar gaat hebben. De volgende dag wordt in het ziekenhuis wat slijm bij de vrouw weggehaald. Hierin wordt bekeken hoe de zaadcellen bewegen in het slijm. De gyn gaf aan het zo te laten, zolang de pijn zo weinig is, zonder pil of iets dergelijks. Indien de volgende menstruatie weer een hel is dan moet ik weer terugkomen. Ook omdat de CA125 laag was, wat ik begreep. Dus even geen hormonen of de cyclus stil leggen. Daar komt bij dat wij nog niet zolang bezig zijn voor een kindje, pas vanaf november 2013.

Balen van die pijn zeg. En ja, pijnstillers het is echt troep maar als je pijnstillers hebt die werken, dan mag je ook best wat kwaliteit van leven hebben hoor.

@ Chickie, we gaan eerst de samenlevingstest doen. Als die niet goed is, dan gaan ze verder onderzoek doen naar de antistoffen. De rest van het onderzoek was namelijk wel goed en er is nog geen verklaring voor de antistoffen, dit kan namelijk alleen komen door een operatie of trauma in het gebied.

@ Mineraal: geen voorbodes, pls… Deze emmy gaat gewoon blijven plakken. Er staan al blaren op mijn duimen.

19. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Hoi Meiden,

Sorry voor de late reactie meiden maar ik ben een weekendje weg geweest!! Bedankt voor jullie reactie.

Ik wil even laten weten dat ik afgelopen vrijdag in het ziekenhuis ben geweest en we eindelijk te horen hebben gekregen dat we dinsdag gaan starten met IVF.

Ik weet nog niet hoe het precies allemaal in elkaar zit maar heb een gigantische lijst met medicijnen ingeleverd bij de apotheek{in het ziekenhuis}. As dinsdag kan ik de medicijnen ophalen en dan hebben we om 15.30uur een afspraak met de arts hoe alles werkt en wanneer ik welk medicijn moet toedienen.

Zo zijn jullie weer op de hoogte!

20. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    spannend schattig!! Neem een kladblok mee ;)
    Lekker weer heb je gehad voor je weekend

@ego: morgen bloedprikken, vingers crossed!

Deel Deze Pagina