Endometriose en in de Medische Malle Molen >>DEEL 2<<

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cindii, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma4

Emma4 Lid

9 aug 2013
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Arie, ja blijf toch meer een mee-lezer merk ik ;)
    Alles gelukkig nog goed hoor! Nu bijna 11,5 week...

2. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Haha emma..geeft niet..komt me heel bekend voor uhhh :)
    Gaat snel hoor. Bijna weer een grens gehaald.
    Dan gaan we maar uit van geen nieuws is goed nieuws!

3. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Arie helaas hier vrijdag ook de ervaring samen met vele zwangeren in de wachtkamer te zitten, blijft toch pijnlijk.
    Jeetje dat is toch even flink balen. Hopelijk is het geen cyste, maar vandaar dat je de afgelopen tijd zoveel pijn had. Is je ongi nu wel doorgezet, hoe is de pijn? 1 follikel is inderdaad niet zo veel, maar normaal kijken ze toch tijdens of net na je menstruatie? Ik weet niet of dat nog verschil uitmaakt. Dikke knuffel

Ster fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad en je nu weer verder kan. En inderdaad omschakelen naar kunstmatige cyclus kan altijd nog. Over een volgende punctie hoef jij hopelijk helemaal niet na te denken. Er moet gewoon een plakkerd bij die 5 zitten!

Willeke misschien was die pijn wel je eisprong?? De arts had toch gezegd dat je ei al groter was. Ik weet niet hoe snel lucrin werkt, maar misschien toch nog gesprongen? Een goede reis terug.

Chickie ben niet nieuwsgierig hoor ;):p, maar heb je een bepaalde reden dat je nu al afbouwt met de bv?

Balou je kunt ook flink pijn hebben van het groeien van je ei. Ik heb nl ruim een week voor mijn ei al behoorlijke pijn aan mijn rechter eierstok gehad. Zo erg soms dat ik er amper meer rechtop door kon lopen. Pas na het springen van mijn ei werd dat langzaam minder en is soms zelfs nu nog gevoelig.
    Ik hoop dat ze niet moeilijk doen en anders gewoon niet vragen en je ziek melden ;):cool:. Niet zo netjes, maar ja je moet wat. Ik heb t ook wel eens gedaan hoor. Ik krijg nl geen enkel uurtje van mijn werkgever, moet elke keer mijn eigen uren opnemen. En als je zo lang en zo vaak in het zkh komt ben ik zo door mijn uren heen.

@samenlevingstest, heb ik nooit gehad, maar wij gingen gelijk naar iui dus niet van belang bij ons.

Mineraal dikke knuffel meis

Stiertje wat fijn dat jullie nu eindelijk een datum hebben. Aan de ene kant fijn dat ze nu wordt geholpen en eindelijk van de ab af mag, maar ook heel zielig dat ze in dat kleine lijfje moet en opereren.

Emma wat gaat t snel bij jou :$. bijna de magische grens :)

Ego. Sorry dat ik jullie een beetje verwaarloosd heb, maar had even geen puf om te reageren. Donderdag 3 uur in de file gestaan ivm het ongeluk op de A67. Was lang, maar ja ik leef nog, denk ik dan maar.
    Gisteren gesprek gehad met mijn Nl gyn. Eerst het stukje van miskraamonderzoek. Natuurlijk kwam het chromosomenonderzoek ter sprake en dat ik het nog steeds onzin vindt dat ik uitgesloten wordt ivm mijn leeftijd. Hij heeft allerlei statistieken laten zien, maar toen kwam het hoge woord eruit....het is een duur onderzoek!! Maar we hebben nu toch bloed mogen laten prikken voor het chromosomenonderzoek :D! De rest van het onderzoek bestaat alleen nog uit stollingsonderzoek, maar hier mag je pas voor prikken 10 weken na de miskraam, dus dat betekent voor mij 22 mei :(. Dan nog een paar weken op de uitslag wachten. We zouden wel al mogen beginnen, maar mocht er nu iets uit het onderzoek komen dan ben je te laat met maatregelen nemen. Dus met pijn in mijn hart hebben we besloten te wachten tot alle uitslagen binnen zijn. Dit betekent dat we pas half juni weer mogen starten :(
    Dan nog het stukje over waar we naar toe gaan, Nl of DD. De gyn vroeg naar het behandelplan van DD en zij zijn bereid dit ook zo over te nemen (behalve dosering denk ik, daar hebben we het niet over gehad). Dit vond ik al heel verrassend, denk dat ze graag hun patienten behouden ;). Het enige wat ze niet doen is de infusen voor mijn immunologie, omdat ze hier niet bekend mee zijn. Nou is ook niet duidelijk of mijn verhoogde waarde iets met mijn miskramen te maken heeft of dat dit door allergieen komt. Daarnaast heeft DD nog de embryoscoop als extra wat ze niet in Nl hebben en een evt tp van 2 emmy's. Dus nu moeten we gaan beslissen wat we gaan doen....adviezen van harte welkom :) We hebben gelukkig ook nog even de tijd om te beslissen aangezien we nu nog minstens 2 maanden moeten wachten.

Vandaag nog 6 huizen wezen beijken op de open dag, maar op 1tje na vielen ze allemaal behoorlijk tegen. Die ene moeten we nog eens goed bekijken wat de mogelijkheden zijn qua verbouwen en kosten. Dus al met al een drukke dag.

Fijn weekend iedereen!!

4. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @chickie: het is puur een anesthesie-onderzoek (wegen, meten, bloeddruk e.d.). Alle nier- en blaasonderzoeken zijn al gedaan.
    Hee, ga je met de bv stoppen? Ik dacht dat je zo lang mogelijk door wilde ivm de endo?

5. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Boboke, nou nou dat ze dat inderdaad overnemen vanuit DD. Ze willen jullie inderdaad graag houden. Ik vind het wel erg lastig om je er in te adviseren, heb je zelf nu al voorkeur? DD heeft wel meer voors zeker? of valt dat mee?
    Wel heel fijn dat het chromosomenonderzoek nu gedaan wordt! Tis eigenlijk van de zotte dat je er zelf zo achteraan moet zitten! Lijkt me juist zo belangrijk en het lijkt me dat het de artsen ook weer nieuwe inzichten geeft in een patient/situatie. Maar ja... geld is altijd een heikel punt!
    Je moet nog wel veel geduld hebben zeg! Tegenstrijdig ook he! Het liefst wil je gewoon door, maar je wilt ook geen poging doen die misschien helemaal geen eerlijke kans heeft!

Ennnn je mag nieuwsgierig zijn hoor ;):) Ik zal het hieronder even uitleggen.

@ Stiertje, gelukkig dat dit de standaard onderzoeken zijn en dat ze niet nog meer nare onderzoeken hoeft te ondergaan!

wbt de bv... klopt helemaal hoor Stiertje, ik wilde inderdaad zo lang mogelijk doorgaan met borstvoeding om de endo daarmee onder controle te houden.
    En dat streven heb ik altijd gehad. Ik vind het daarom ook erg jammer dat ik er mee ga stoppen, maar heb het pas na veel wikken en wegen besloten.
    Het ging helaas namelijk niet altijd van een leien dakje. Ik had steeds blaren op mijn tepel. Was de ene genezen, kwam de andere weer. (zo pijnlijk! heb vaak met tranen in mijn ogen voeding gegeven en vreesde soms voor het moment dat ze weer om voeding kwam). Dit had deels te maken met het aanhappen van onze kleine meid. Ze is ontzettend fel en had een zuigkracht van een turbostofzuiger. Daarbij kwam het feit dat ik mega veel melk heb. Waardoor het aanhappen voor haar ook moeilijker werd. Bijna constant stuwing en constant fonteinen met melk die er echt bij iedere voeding uit knalden. Gevolg was steeds in de weer met doeken waardoor bv op een andere plek dan thuis erg lastig was, handmatig alvast wat wegknijpen, kleine beetjes wegkolven, natte kleding, darmkrampjes bij die kleine, steeds verslikken etc etc.
    Ik heb voordat het besluit genomen was ook echt wel een traantje gelaten hoor. Voelde me zo rot dat ik dit niet langer kon en wilde volbrengen, maar ik werd hier zelf echt ongelukkig door en kan het nu al iets beter loslaten.
    Ik bouw heel langzaam af, waardoor ik haar nog zo lang mogelijk bv kan geven en heb ook nog een aardige voorraad in de vriezer. Maar toch voelde het ook wel even als falen hoor.
    Maar goed, het besluit is genomen. Ik ga hier nu voor. Heb m'n best gedaan en haar gelukkig sowieso de eerste 3 maanden bv gegeven. (beetje warrig verhaal geworden, sorry!)

@ Emma, geeft niets hoor. Fijn om te horen dat het zo goed gaat!
    Bijna weer naar je kleintje kijken!

@ Arie, die reclame ken ik niet. Klinkt inderdaad wel bizar!
    Hoe is het nu met je?

6. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    O meis, da's inderdaad geen leien dakje wat je beschrijft. En dat je dan al opziet tegen de volgende voeding, dat lijkt me heel naar. Ik voel me echt heel bevoorrecht dat het bij mij zo als een speer gaat, en ik kan me heel goed voorstellen dat jij het zo graag anders had gewild en daar een traantje om hebt gelaten. Maar je hebt zo je best gedaan, en idd toch 3 maanden gegeven. Niet schuldig voelen hoor!!
    Voordat ik zelf aan borstvoeding begon, kon ik nooit zo goed begrijpen waarom dit voor vrouwen zo belangrijk was en soms zo met emotie beladen. Als het niet lukte, was er toch altijd kunstvoeding? Maar nu snap ik het helemaal.
    Ik verkeer zelf nu in het lastige dilemma: doorgaan met bv (wat ik eigenlijk het liefste wil) of afbouwen/stoppen om de cyclus terug te laten komen voor een brusje. Ik ga iig tot en met de operatie bv geven, daarna zien we wel weer verder. Scheelt ook dat ze bijvoeding (brood/rijstwafel/banaan/peer) ENORM lekker vindt, dus mss gaat het ook wel vanzelf.

7. Balou23

Balou23 Actief lid

12 okt 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Stiertje: ik lees nog niet zolang mee op het forum, maar waaraan moet je kleine meid geopereerd worden? Wel spannend hoor, ze zijn nog zo kleinÂ…
    @ Arie: Die spiegel opbouwen had ik inderdaad ook van gehoord en het helpt iets, maar zoooo (te) weinig, echt balen. Kom jij je ongi een beetje door? Bruinverlies telt inderdaad niet mee, pas als het helderrood bloed is. Toevallig vertelde de verpleegkundige dat een paar weken geleden dat nog aan mij ivm het bloedonderzoek. Ik bazuin het ook niet rond, maar de mensen in mijn directe omgeving weten er wel van. Ze snappen het dan ook, als ik plotseling een afspraak moet afzeggen etc. Ik merk dat het voor mijzelf ook wel fijn is. En inderdaad we zijn echt niet de enige. De reclame heb ik ook niet gezien, maar kijk eerlijk gezegd ook zelden televisie. Hoe is het nu en is je ongi inmiddels al wel doorgezet?

@ Chickie: ik snap het hoor van Mineraal. Ik kreeg al zoÂ’n voorgevoel. Ik vind het echt erg voor haarÂ… Geef haar ook maar van mij een dikke knuffel! Auw, ik snap dat het een lastige keuze was, maar als je vanwege de pijn tegen de voeding geven op gaat zien dan is dat ook niet goed.

@ Boboke: Je uren gaan inderdaad hard op deze manier, heb mij vorig jaar daarom ook ziek gemeld hoor. Het is niet anders. Ik werk ook niet in de buurt van het ziekenhuis, dus even tussendoor gaat ook niet. Ik heb gelukkig wel vanaf volgende maand een nieuwe functie: dichter bij huis, veeel leuker werk en regelmatige werktijden, dus in alle opzichten is dat ook gewoon gunstig. Ik heb alleen te horen gekregen dat ik een opleiding moet gaan doen (die ontzettend gaaf is), alleen deze opleiding is zwanger niet te volgen. Het is nog niet bekend wanneer deze opleiding is, dus dat is even afwachten. Ik wil eigenlijk niet zomaar even een pauze inlassen, dus hopelijk weet ik snel wanneer de opleiding start.
    Top dat je toch voor elkaar hebt gekregen om een chromosomenonderzoek te laten doen! Tja, en dat rotgeld ook. Waarschijnlijk is dat ook een van de reden dat ze jou in nl willen houden. Wel bijzonder dat ze het behandelplan overnemen. Wat ik uit jouw verhaal begrijp is dat dd toch meer voordelen heeft.
    En dan ook op zoek naar een nieuw huisÂ… Ik ben zelf echt helemaal klaar met klussen, haha. Maar je kan een huis wel helemaal naar je eigen smaak maken.

Dit weekend lekker vrij! Ook een positieve ovutest in handen gehad, dus ik ben maandag ook nog vrij. Het ziekenhuis gemaild, dus hoop dat ik maandag een beetje op tijd hoor wanneer ik terecht kan. Het is dus een weekendje klussen, maar gelukkig niet met de verfkwast :p. Het was alleen zooo pijnlijk, dat we hebben besloten dat nooit meer te laten gebeuren! Ivm de samenlevingstest van morgen, moeten we vanavond weerÂ… Mocht het niet lukken, dan bel ik het ziekenhuis en vraag hoe we het dan gaan doen. Als we niet kunnen klussen op het moment supreme vanwege de pijn, dan word ik natuurlijk sowieso niet zwanger. Kortom nog steeds buikpijn en misselijk, dus hopelijk zakt dan nu weer wat weg totdat mijn ongi komt of dat ik een positieve test in handen heb. Nu lekker chillen!

Fijne zondag allemaal!

8. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Meiden..reageer binnenkort. Met mij gaat het ff niet goed.
    Ben niet ongesteld geworden, geen pijn, alleen maar 2 daagjes beetje bruinverlies gehad..ik ben heel erg bang dat ivf 3 over is. Ben dus eigenlijk beetje in rouwproces en lijkt wel of echt iedereen kinderen heeft.
    3.5 jaar heb ik nog wat hoop gehouden maar nu komt het gewoon keihard aan.
    Voelt alsof het einde er is.
    Ik heb ook geen puf om te werken..morgen maar kijken hoe ik dat aan moet pakken..
    Heb duitsland gesproken daar het onduidelijk is of dit menstruatie was slik ik nog geen pil totdat ik goed bloed verlies, als dat nog gaat gebeuren. 1 follikel voorspelt niet veel goeds. 16 april zal ik het vu wel meer horen..ms verder bloed prikken om te kijken of ik in de overgang ben.
    Sorry ben daarom stil geweest en heb nog geen puf om te reageren.
    Alhoewel je rekening houd met de optie dat het niet gaat lukken is het anders als je dichtbij de eindstreep bent..
    Als ik weer puf heb reageer ik meer.
    In de tussentijd knuf aan alle dames in deze oneerlijke strijd

9. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ach jee Arie! Wat moet jij je rot voelen!!! Natuurlijk hoef je nu even niet op andere dingen te reageren. Denk nu maar eerst eens even aan jezelf!
    16 april moet je dus naar het VU... dat bloedprikken zou misschien wel goed zijn. Dan weet je wat meer. Wat is het toch oneerlijk allemaal he! Je zegt dat heel goed, die eindstreep komt nu verdomde dichtbij en ik hoop echt dat je niet over die streep hoeft te gaan meis!

Bedankt voor jullie lieve woorden Stiertje en Balou! Lief van jullie!

Ik snap jouw dilemma ook wel hoor Stiertje! Keuzes maken is soms zo moeilijk! Fijn dat je meisje de bijvoeding zo lekker vindt! Lijkt me zo leuk om te geven!

Balou, jij hebt het dus druk gehad dit weekend, hihi! (wel onwijs naar van de pijn erbij! geef dit inderdaad goed aan in het ziekenhuis! Had ik ook. Heb zelfs een tijdje zaad ingebracht met een spuitje, wat een gedoe. Maar je wilt er alles aan doen).

10. Balou23

Balou23 Actief lid

12 okt 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Arie, jeetje! Ik snap het hoor. Denk nu maar eerst even aan jezelf... Die eindstreep ook, die hadden we nog niet in zicht willen hebben. Ik snap dat je je nu rot voelt. Over tien dagen bloedprikken en laten we hopen dat het niet de eindstreep is. Dikke knuffel voor jou!

Chickie, inderdaad een druk weekend:D Phoe, met een spuitje. Je hebt er inderdaad veel voor over, maar soms ben ik wel jaloers op anderen hoor. Ik had het mij zo niet voorgesteld, maar ja we hebben geen keus.

11. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Arie, joh wat een rot nieuws! Ik snap dat je je even heel klote voelt!! Maar even voor mij, als je nu ongesteld werd, dan mocht je starten met ivf 3? En als je dat dus niet wordt dan is het gelijk helemaal klaar? Laten we hopen op het beste meid!
    En inderdaad, het lijkt alsof iedereen ‘zomaar’ zwanger raakt. Gepland, ongepland, het maakt allemaal niet uit, ik vind het ook super oneerlijk. Zag dit weekend op FB ook iemand die aankondigde zwanger te zijn, speelde direct met de gedachte om mijn FB profiel te verwijderen! Wilde er niet meer mee geconfronteerd worden!! Herkenbaar?
    Ik vind het ook zo’n rot idee dat men zelf allemaal kan ‘beslissen’ van we beginnen aan kinderen en dat wij dat dus helemaal niet meer kunnen.
    Ik hoop dat je er met je man over kunt praten.. Ik merk bij ons dat het onze relatie goed doet dit te doen (vriend is nl totaal géén prater, maar nu moet ik zeggen dat het aardig gaat ;))

Chickie, snap het helemaal hoor! Lijkt me eerlijk gezegd echt een gedoe, borstvoeding! Vind het wel super knap, maar ik moet denk ik nog aan dat idee wennen hihi! Maar wat ik even niet begrijp, als je stopt met bv, moet je dan perse voor een brusje gaan? Omdat je dan weer gaat menstrueren ofzo? Oh wacht, ik haal jou en Stiertje door elkaar J

Balou, haha ik moest lachen om je verfkwast ;) Ging de samenlevingstest goed?? Krijg je daar dan gelijk de uitslag van? Is bij jou de kans op een natuurlijke zwangerschap nog wel aanwezig? (bij mij zo goed als uitgesloten heb ik het idee nl)

Boboke, frustrerend dat je zo lang moet wachten tot 22 meiÂ… Wel fijn dat je waarschijnlijk dan in NL kunt blijven? Is logistiek gezien wellicht ook wel wat fijner?? In welk zhuis loop je in NL?
    Ik vroeg me af wat in jouw handtekening MA betekend?

Ego, weer terug van vakantie! Heerlijk gehad!! Op de terugreis, zaterdag, kreeg ik een bloeding. Schrok me rot bij dat tankstation haha! Maar het is eigenlijk als een normale menstruatie op dit moment, niet bijzonder veel of weinig. Wacht het maar even af tot hoelang die bloeding aanhoud.
    Verder voel ik me nog goed, had het vanmorgen bloedheet (opvlieger??), maar was druk in de weer dus wellicht dat het daar door kwam ;) Ben wel een beetje bang voor eventuele depressieve buien L Hoop niet dat ik daar last van ga krijgenÂ…

12. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Chickie pfff jeetje dat zal echt geen pretje geweest zijn voor jou/jullie. Petje af dat je het toch nog al 3 maanden hebt volgehouden.
    Het klopt wat je zegt, dat DD een aantal voordelen heeft, maar het heeft ook 1 groot nadeel...we moeten hier waarschijnlijk 2 a 3 duizend euro zelf betalen. Nu moeten we dus beslissen of de voordelen het waard zijn om zoveel geld uit te geven. Zeker gezien we nog 2 (of 3) betaalde pogingen in Nl hebben. Maar ja als nu net dat wat ze extra doen in DD de ontbrekende sleutel is...We hebben nog een maand of 2 de tijd om hierover na te denken.

Balou mijn werk is inderdaad ook niet naast het ziekenhuis (ruim een uur rijden) dus ben al gauw 3 a 4 uur kwijt voor een echo van 5 minuten ;).
    Wat spannend voor jou een nieuwe baan en dan ook nog een opleiding. Weet je al wel hoelang de opleiding gaat duren? Lijkt me ook wel lastig nu je ook volop met het zwanger worden bezig bent. Ai wat vervelend dat het zo'n pijn doet en dan moet het ook nog verplicht. Inderdaad lastig om dan zwanger te worden.
    Hoe ging t vandaag in het ziekenhuis?
    Vwb huis kopen en klussen, gelukkig is mijn vriend echt superhandig :D. Ook heb ik een hele handige vader die met pensioen is en zelf kan ik ook nog wel wat, dus dat gaat helemaal goed komen. We willen zwz geen volledige opknapper, daar hebben we het geld gewoon niet voor en je kunt het tegenwoordig niet meer mee financieren. Morgen weer een huisje kijken :)

Arie dikke knuffel meis. Probeer niet direct van het ergst uit te gaan, misschien is je lichaam gewoon even van het padje af door die hoge dosering die je gespoten hebt. Dit heb je toch nog nooit eerder gehad die dosering. Ik lees wel vaker dat ze dan behoorlijk ontregeld zijn. Ik hoop in ieder geval dat de eindstreep nog niet in zicht is en je toch nog een keer kunt starten met ivf3.
    Enneh wij lopen niet weg hier hoor. Kom gewoon je hart luchten als je er behoefte aan hebt en je hoeft echt niet op iedereen te reageren hoor, lekker ego mag hier zo vaak je wilt. Sterkte!

Willeke welkom thuis :). Lijkt me wel heerlijk even zo'n weekje weg om op te laden. Geen last meer gehad van je buik? Ik heb geen ervaring met lucrin, maar wat ik gelezen hebt is het normaal dat je nog een bloeding krijgt. Zijn hier genoeg meiden (helaas) met ervaring.
    Logistiek is het bij mij om het even aangezien ik in Duitsland werk ;). Voor de punctie en tp is het wel praktischer in Nl aangezien mijn vriend daar ook bij is en hij dan toch extra voor moet rijden.
    MA staat voor missed abortion, miskraam die pas bij een echo wordt vastgesteld en niet wordt ingeluid door bloedverlies.

13. Balou23

Balou23 Actief lid

12 okt 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Willeke: hoop voor je dat je gewoon hard aan het werk was en dat je geen last krijgt van de bijwerkingen...

@ Boboke: Gelukkig heb je dan nog even de tijd om na te denken, want is ook wel veel geld. De opleiding zelf duurt twee maanden, maar dan wel intern en lange dagen maken. Ik heb er ook echt zin in en is wel lastig, maar ja... Het komt nooit uit. Momenteel is het bedrijf aan het reorganiseren, dus het had zomaar nog twee jaar kunnen duren voordat er een nieuwe kans zou zijn op een nieuwe functie. Zolang wilden we toch ook niet wachten. We gaan het wel zien. Fijn dat jullie handig zijn en een handige vader hebben. Mijn vriend is wel handig, maar mist de peper soms in zijn reet (hij vindt het echt niet leuk om te doen), haha. Spannend hoor, op zoek naar een nieuw huis. Op een gegeven moment loop je ergens binnen en dan weet je het ;)

Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest. Er werd vooraf al wel gezegd, dat we mogelijk te laat waren omdat de ovulatietest zaterdag al positief was. Tevens is er weer een echo gemaakt. Aih, dat is niet mijn hobby hoor , rotbuik;). Maar er zaten aan allebei de kanten eiblaasjes en zoals het eruit zag, was er eentje gesprongen. De rest was namelijk te klein. De samenlevingstest was ook goed. Begin mei weer terug naar de gynaecoloog. In eerste instantie kon er nog geen afspraak worden ingepland, maar toen ik kort de situatie had uitgelegd en dat ik niet zomaar een cyclus voorbij wilde laten gaan ivm de pijn, kon er toch al een afspraak gemaakt worden:). Mocht ik zwanger zijn, dan zou de gyn al wel een echo maken :D Kortom laten we dat laatste hopen!!

14. Balou23

Balou23 Actief lid

12 okt 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trouwens hebben jullie ook wel bloedverlies gehad na een inwendige echo? Ik wel vaker, maar dit was vaak maar wat druppels. Alleen ik vloei nu nog steeds :(

15. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Balou, nee nooit last van gehad! (de laatste 2 maanden had ik wel last van spotting) Misschien hebben ze een adertje/bloedvaatje geraakt?

16. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve Arie, hoe is het met je?

Willeke, fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad! Dan kun je er weer even tegenaan! Hopelijk krijg je inderdaad niet al teveel last van de lucrin. Zo'n bloeding/menstruatie kan heel goed na de eerste prik.

Boboke, was het huis van vandaag je droomhuis?
    Dat is een flinke smak geld waar je het over hebt inderdaad. Wist je maar of het 't waard was he! Soms zou een glazen bol zo gek nog niet zijn!

Balou, mooi dat de samenlevingstest goed was! Daar ligt het dus niet aan.
    Goed dat je benadrukt hebt dat je liever geen cyclus overslaat (en daar is niets van gelogen toch?!) en nu kon je mooi al een afspraak maken.
    Ik heb inderdaad net als Willeke nooit lang bloedverlies gehad na een inwendige echo. Even in de gaten houden!

17. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Balou in ieder geval goed nieuws dat de samenlevingstest goed was. Maar met zoveel pijn tijdens de ovulatie schiet je er denk ik niet zo veel mee op. Wanneer heb je nu dan je afspraak? Ik ben benieuwd wat ze gaan voorstellen. Ik zou je wel willen adviseren met zo veel pijn niet te lang zelf te moeten proberen en ook niet te lang iui. Hormonen kunnen de endo ook aanwakkeren.
    Ik heb trouwens nog nooit bloedverlies gehad na een echo. Als je het niet vertrouwd gewoon even bellen.

Chickie ja zo'n glazen bol lijkt me wel wat ;).

Willeke je vroeg nog naar welk zieknhuis ik loop, heet MMC in Veldhoven, zij werken samen met het Catherina in Eindhoven (daar is de tp)

Arie dikke knuffel

All. We zijn vanavond dus gaan kijken naar een huis en we zijn echt beiden super enthousiast! Er zijn wel een aantal dingen die we moeten renoveren of vervangen, dus nu gaan uitzoeken hoeveel dat allemaal zou kosten en of we hiermee ook nog wat van de prijs af kunnen krijgen. Zo is er overal alleen enkel glas. Boven vind ik dat niet erg, daar staan toch altijd de ramen open en wordt er nooit gestookt, maar beneden zou wel vervangen moeten worden. En zo zijn er nog wel een aantal dingen, maar ondanks dat voelde het huis gewoon goed en was ook super groot. Ook de buurt zag er leuk uit en heel rustig. Geen achterburen en een doodlopende straat. Jullie horen het wel, ik ben dolenthousiast :D

18. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    :D:D:D:D:D Waaaahhh! Leuk Leuk leuk! Boboke! Wat fijn dat jullie zo enthousiast zijn!
    Weer even iets om je pijlen op te richten! Ben blij voor jullie!

19. Balou23

Balou23 Actief lid

12 okt 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Boboke: Dat klinkt goed, meis:D:D:D Het enthousiasme is er in ieder geval;). Kortom aan het rekenen dus en hopelijk is het mogelijk!

@ Willeke: nog steeds bloedverlies?

@ Arie: dikke knuffel voor jou!!

Hier lekker aan het snotteren en weer flink misselijk met buikpijn;). Ik denk dat ze inderdaad iets hebben geraakt, maar om dan zolang bloedverlies te hebben. Mocht ik vandaag nog steeds bloedverlies hebben, dan bel ik gewoon even. Ik moet trouwens 6 mei terugkomen. Ik ben tussendoor ook nog een week op vakantie, dus dan gaat het best snel. Ik hou het wel in de gaten hoor, dat we niet te lang doormodderen. Zolang ik mij goed voel, dan maakt het mij niet uit, maar zodra de pijn de kop opsteekt dan ben ik er gewoon klaar mee:x Ik merk dat ik dit punt toch geregeld tegenkom, dus mocht ik niet zwanger zijn 6 mei dan ga ik dat gewoon aangeven bij de gyn. Op het wachtbankje dus ;)

20. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    @ Boboke, leuk joh een nieuw huis!! Klinkt allemaal erg goed! (behalve het enkel glas dan haha) Super leuk om nieuwe dingen te zoeken, klussen en helemaal je thuis van te maken!! Ons huisje (oud huisje uit 1910) is nu al een tijdje echt af en eigenlijk vind ik dat wel jammer stiekem ;) hihi! Hopelijk dit jaar een babykamer maken haha maar dat willen we allemaal hier denk ik ;)

@ Chickie, ja was heerlijk! Maar hoe snel je weer in het 'normale' ritme is ook niet normaal! Gaat zo snel! Hoe is het met de kleine??

@ Balou, ja nog wel iets, maar ik merk dat het bloedverlies al erg verminderd. Gebruik nog wel een tampon voor de zekerheid overdag, maar het is op z'n retour. Gelukkig geen erge krampen oid gehad, echt een 'normale' menstruatie. Pfff en dan nu het wachten naar 5 juni... lijkt voor mn gevoel wel een ander jaar, zo ver weg nog!
    Hopelijk dat jij goed nieuws krijgt 6 mei! Dat zou wel lekker zijn zeg!! En de pijn natuurlijk, daar ben je snel klaar mee lijkt mij ook idd. Zeker even in de gaten houden die bloeding. Ik heb ook wel gemerkt inderdaad, voor jezelf opkomen en liever 1 x teveel bellen dan 1 x te weinig! Het gaat tenslotte om jouw lichaam!

@ Arie, hoe is het meid..?? Heb je nog last? Liefs!

Deel Deze Pagina