Oefff dames jep mega hard doorgezet. Zit weer te puffen op de bank..duik maar in bad denk. Had zo gehoopt dat op tijd en veel pijnstilling zou helpen. Nu moet ik me ms morgen weer ziekmelden en dat is voor mijn collegas niet bepaald leuk. Daar baal ik echt enorm van.. Heb vanmiddag snel boodschappen gedaan omdat het anders ms niet meer kon. Hebben jullie dat ook dat je echt alles om je ongi moet plannen? Ik ga weer op rantsoen..minder eten is minder pijn. En ik heb besloten toch geen pil nog. Eerst maar normale cyclus en dan over op pil. Ik ga ook kijken wat acupunctuur en slikken van nac ms kan doen voor mij. Echt balen voelde me vandaag weet redelijk. Mineraal oh heerlijk he die bruine resten. Zo onfris! Ster zo apart he echt elk zkh weer anders. Hoe gaat het met jou en pijn? Is het te doen? Alvast gefeliciteerd! Hier als het goed is eerste dag brunchen bij ouders. Tweede ws thuis..ga lekker koken als ik niet ziek ben tenminste en jij? Extra speciaal natuurlijk zondag voor jou Willeke haha ja dat zei ze ook tegen mij, dame die ik had had ook endo dus ze kon me ze goed begrijpen en door haar bloed gaan prikken en achter heel veel ellende gekomen.. je kunt dus eerste maand dus wel nog zwanger worden ja. Alles ligt niet meteen plat.. maar ja door de tijd heen is het bij ons toch op een laag pitje gekomen ..had altijd zoveel pijn en nog die angst maakt het lastig. Net zoals de opmerking van de arts "u kunt ook beter glijmiddel gaan gebruiken ivm uitdroging" en het kwam er heel norma uit haha. Uh die bijwerking is er dus ook nog. Chickie ach ja kleintjes en hun pijntjes. Het gaat door merg en been..en dan nog die traantjes erbij. Je moet maar onthouden dat ze later er niets meer van weten..
Ster ik heb wel zin om te beginnen met ivf! 6 mei intake, waarschijnlijk 14 mei starten. Dat is zo rond de bruiloft! Ben vandaag ook weer gaan passen (met proefkapsel) en het is fantastisch! Voelt echt geweldig! Was jij het trouwens die in het Catharina ziekenhuis het voor elkaar had gekregen om geen deca te spuiten vanuit Lucrin? Mineraal, succes morgen! Wel vervelend dat je nog bruinverlies hebt, niet prettig. Pasen: ik werk dit paasweekend.
Bijna alles weg dus snel verstuurd pff Maar chickie ik dacht ook altijd harder te zijn maar bij mijn neefje is het soms ook slikken hoor..vooral omdat ik niet echt het echte huilen kan onderscheiden. Kon ze je maar wat vertellen.. Pfff ben dus echt maar weer bad ingedoken wat is dit toch een onvoorspare ziekte.morgen maar weer dd mailen.. Boboke ondanks het ziek zijn wel een leuke verjaardag gehad? Taart goed gelukt? Ben je lekker deze week vrij dan?
Wij gaan op eerste paasdag mijn verjaardag alvast vieren met mijn familie (ben as. woensdag jarig). En verder een beetje klooien in huis en in de tuin. Genoeg te doen! Misschien nog ff naar een kweker in de buurt. Wat fruitboompjes kopen. En ik wil graag een notenboom. @ster: ja, de operatie komt idd dichterbij. Wel spannend. Ik hoop dat het allemaal goed zal gaan. De kleine meid zit volop in een ontwikkelingssprong. Haar tweede tandje is erdoor (vorige week het eerste) en ze kan zich omdraaien van de rug naar de buik. Heb ik zelf trouwens nog niet eens gezien, want dat deed ze bij m'n ouders toen ik aan het werk was
Lelie zo te horen voel je je duidelijk beter..fijn om te horen. En natuurlijke goede vooruitzichten. Je hield het kleinschalig toch? Bizar ipv honeymoon start ivf maar wel met betere kansen dan iui. Moet je nog veel doen voor de grote dag? Mineraal naaa slecht van me lees wel bruine zooi maar niet echo Succes morgen. Als het goed is dan hopelijk tussen nu en 1 week een tp. Btw ik had dat ook bij de laatste tp heeeel lang bruinverlies en prompt bij tp stopte het meteen..heb je wel utro na de tp?
Stiertje alvast gefeliciteerd anders ga ik het vergeten haha. Alweer tweede tandje gaat snel! Meer kans op bijtsporen haha. Wat gaat dat toch allemaal snel he! Geniet er nog van dat alles nu nog redelijk veikig is in je huis haha..
@ Willeke, mijn zwangerschapsverlof loopt deze week af, maar ik heb volledig ouderschapsverlof opgenomen en aansluitend een aantal weken onbetaald verlof. Nu kan ik volgend schooljaar pas weer beginnen (na de zomervakantie, sta voor de klas). Erg fijn dus. Oh ik wist dat ook niet hoor wat die verpleegkundige vertelde! ... Ach, klinkt misschien gek, maar het zou wel heel bijzonder zijn wil het nu opeens gebeuren! @ Arie, aiiii dat klinkt pijnlijk meis! Goed dat je alvast een spiegeltje opgebouwd hebt, misschien dat je er toch wat aan hebt straks! Een bad doet inderdaad vaak goed. Wat beïnvloed het je leven he! Stomme ziekte! @ Mineraal, smerig is dat he! Je voelt je dan ook gelijk zo vies, blegh! Bij ons doen ze in zo'n cyclus alleen maar een uitgangsecho en je hoeft zelfs geen pregnyl of ovitrelle te spuiten. @ Ster, leuk zeg je tweede trouwdag!!! Blijft een bijzondere dag! Laat er nog maar heeeeeeel veel volgen! Hopelijk hoef je niet al je cryo's te gebruiken en zitten er gewoon nog wat brusjes bij! @ Lelie, Wat komt je bruiloft dichtbij!!! (en dan ook nog eens de IVF!) Hoe was je vrijgezellendag? Ik zag de foto's op Fb! @ Schattig, goed dat ze de dosis ophogen denk ik. Hopelijk gaat er nog flink wat groeien! @ Stiertje, hoe is het met jou en de kleine meid? @ Balou en hoe is het nu met je meis? @ Ego, met ukkie gaat het weer helemaal goed hoor. hihi bij die kleintjes is het soms zo wisselvallig! En ze kunnen het niet zeggen wat er is he! Mijn man is deze week vrij en we zijn lekker een heel stuk gaan wandelen. Morgen rijden we misschien naar de Veluwe om daar lekker te gaan wandelen (heerlijk burgerlijk, i love it ) Vrijdag een vrijgezellenfeest van een vriendinnetje, zin in!!! En de paasdagen eigenlijk nog niets gepland, maar ik denk richting de beide families. Stiekem hoop ik dat ik weer eitjes mag zoeken dit jaar (chocolade dan he, hihi)! Zo'n leuke traditie, haha!
Arie77: Ik heb een echo 28maart gehad nog voor ik met de medicatie begon,dit zag er toen goed uit. De uitleg over de punctie en medicatie daarbij was erg duidelijk. Ik merk wel door die uitleg dat ik het allemaal nog spannender vind. Hoe is het nu met de pijn bij je? Ster80: Ik neem de avond voor de punctie lorazepam+ antibiotica. De dag zelf neem ik diclofenac+Lorazepam+antibiotica. Verder word tijdens de punctie de boel verdoofd en mag ik evt gebruiken van morfine{maar dat wil ik nu nog niet}. Alvast van harte gefeliciteerd met de 2jarig huwelijk, maak er een gezellige dag van. Mineraal:Ik vond de uitleg echt heel fijn maar het begint nu dan wel echt spannend te worden.
@ Schattig: Ik kan mij voorstellen dat het spannend is, maar het gaat vast helemaal goed komen. @ Chickie: wat een luxe zeg, maar gelijk heb je. Heerlijk genieten van de kleine meid. Hopelijk wordt het een mooie zomer. Fijn dat jullie samen vrij zijn. Zijn jullie nog naar de Veluwe geweest, lekker burgerlijk doen? En ja, eitjes zoeken was altijd superleuk. Wij deden dit altijd bij mijn oma op de camping op een van de paasdagen. Zo leuk! @ Stiertje: leuk he die ontwikkelingen van je meiske. Jammer, dat je moest werken maar waarschijnlijk vonden je ouders het ook erg leuk. @ Lelie: klinkt goed! Goed om er met zon gevoel in te gaan! Ik zeg bruiloft, honeymoon en een little lelie om het feest compleet te maken. @ Arie: De echte ongi is nu dus toch doorgebroken. Hoe is het met je? Aan het werk of je toch moeten ziek melden? De tramadol is rotspul, maar ik had geen pijn in mijn buik en rug. Ik was wel erg suf en misselijk. Mogelijk dat de vermoeidheid daar ook door komt. Ik zal het dus alleen nemen in uiterste nood. Je kan namelijk daarna ook niet autorijden enzo. Ik heb het nu al twee dagen niet meer genomen, maar wel met valeriaan voor het slapen. De nachten waren namelijk anders bagger. Mijn vriend en ik hebben wel lekker saampjes een nachtje gespookt, midden in de nacht samen thee drinken en film kijken op de bank. In het kader van ik lijden, hij lijden Ahhh, dat was zo lief van hem. Hij wilde namelijk zelf mee naar beneden. @ Mineraal: Hoe was de echo? @ rest: zwaaaiiii! Ego: gisteren een iets betere dag gehad gelukkig. We zijn even naar oma geweest, even eruit dat was wel lekker. Maar ik ben nog snel moe, maar daar moet ik dan maar aan toegeven. De buik- en rugpijn blijft helaas, maar gelukkig met minder pieken Ik verwacht zaterdag mijn ongi, dus ik moet nog even geduld hebben. Straks hopelijk lekker de tuin in met een boek en een saoto-soepje maken.
mineraal hoe is de echo gegaan ? arie kon ik maar de pijn bij je wegnemen. ben je vandaag wel gaan werken of niet ? ik heb tijdens mijn menstruatie 2 dagen pijn en buiten dat om helemaal niks. ik heb nooit endo pijn gehad. sinds de operatie heb ik 6 keer een pijnaanval gehad. ik weet alleen niet of dat een endo aanval is of wat anders lelie fijn dat je 14 mei mag starten! dat schiet al op zeg. en ook bijjna trouwen, echt iets moois om naar uit te kijken. Ik ben benieuwd naar hoe je eruit gaat zien ik was dat idd, ze wilde mij eerst 16 dagen deca laten spuiten voordat de menopur erbij mocht, en dat is toen uiteindelijk 1 dag geworden. loop jij ook in catharina voor de ivf ? misschien komen we elkaar nog wel tegen dan stiertje oohhh dan gaat ze bij je ouders omrollen en niet bij jou, balen he dat je dat dan moet missen. Ga je nog iets leuks doen met je verjaardag ? chickie genoeg leuke dingen in het vooruitzicht zo te lezen. heeerlijk dat je man nu ook een weekje thuis is, dat is wel zo gezellig schattig, het is ook super spannend. de een ervaart een punctie als goed te doen, en de ander als super pijnlijk. Helaas was het bij mij super pijnlijk, maar ik kreeg ook bijna geen pijnstilling, moest het met 2 paracetamol en een half slaaptablettje doen dat was het. Ook lag mijn eierstok verhoogt wat het aanprikken moeilijk / onmogelijk maakte voor 2 eiblaasjes. gelukkig heb jij mogelijkheid voor meer pijnstilling dat zal zeker schelen. Ik ga voor je duimen als het zover is dat het meevalt balou geniet van het lekkere weer vandaag en van je boekje lezen in de tuin. Heerlijk, ik zou wel willen ruilen hihih ego, ik heb weining te melden haha, ik wacht geduldig tot dinsdag tot mijn eerste echo
Denk dat ik met m'n vriend en de kleine lekker uit eten ga rond m'n verjaardag. Op de dag zelf komt ws de schoonfamilie. Ook gezellig. Ik vind het niet zo heel erg hoor, dat ik die primeur van het omrollen mis. Er zullen er nog wel meer komen. En m'n ouders vonden het inderdaad superleuk. Verder gaat het goed. Druk met de lammetjes (gister samen met m'n schoonpa een drieling gehaald, en ik heb een tweeling aan de fles). Gelukkig heeft meiske me nog niet met haar tandjes in m'n boob gebeten. Wel een keer met het tandvlees, nou dat doet ook wel zeer zal ik je vertellen! Toen heb ik haar even heel bestraffend toegesproken.
Hi meiden, bedankt allemaal voor de felicitaties . Ondanks een paar last-minute afzeggingen een gezellige dag gehad. Arie we zijn inderdaad deze week lekker een weekje vrij. komt ook wel goed uit met al de dingen die we uit moeten zoekn voor het huis. Morgen een tweede bezichtiging en dan starten we waarschijnlijk de onderhandelingen. Voor jou weer een pijnlijke tijd aangebroken . Hoe gaat t nu vandaag? Ben je wel gaan werken? Wat lijkt me dat verschrikkelijk zeg, dat je echt bijna niks meer kan van de pijn en je eten en je leven erop aan moet passen. Ik prijs me echt gelukkig dat ik daar geen last van heb. Heel veel sterkte meis. Balou de taart is goed gelukt hoor en we hebben een gezelilge dag gehad met als afsluiting een lekkere bbq. Natuurlijk zoveel over dat we het de volgende dag met z'n tweeen nog een keer dunnetjes overgedaan hebben . Pfff een half jaar pauze, knap dat je dat kan hoor. Ik zou daar het geduld niet voor hebben. Maar als het beter is voor je lichaam dan moet je haast wel. Je wilt toch de meest ideale omstandigheden creeeren. Maar wie weet is heel die pauze niet nodig Verrassingen zijn we inderdaad allemaal blij mee, vooral zulke Ster wat spannend, eindelijk weer beginnen! Jeetje je moet inderdaad echt vaak voor een echo zeg. Maar beter 1 te veel dan te weinig. Kan je al een beetje inschatten wanneer de tp gaat zijn? Chickie inderdaad je blijft er altijd mee bezig, ondanks dat ik nu genoeg afleiding heb. Ik kom amper meer toe aan schrijven hier ondanks mijn vakantie . Ik heb een vriendin die 2 kleine kindjes heeft en die kon ook altijd precies aangeven wanneer er weer een sprongetje kwam in de ontwikkeling, waren dan ook altijd een aantal dagen van slag en opeens konden ze iets nieuws. Hopelijk zit ze snel weer lekker in d'r vel. Hoe gaat t eigenlijk met jou zelf, nog last van je bloeddruk? Heerlijk toch die burgelijkheid. Wij gaan ook regelmatig een stuk wandelen of fietsen hoor. Gaan we zo ook nog doen, heerlijk in het zonnetje Willeke dat heb ik ook nog nooit van gehoord. Kan hoogstens dat ei zijn dat bijna op springen stond bij je laatste echo. Vlak daarna heb je toch pas de eerste spuit gehad. En tsja veililg doen met een kinderwens??? Eigenlijk mag ik nu natuurlijk ook niet zwanger worden ivm het bloedonderzoek wat nog komt, maar reken er maar op dat we elk eitje gaan benutten Schattig hopelijk geeft de hogere dosering je eitjes een flinke boost. Als het nu allemaal dichterbij komt, komen ook de spanningen steeds meer. Bij elke fase weer die onzekerheid, groeien er wel genoeg eitjes, punctie, worden ze wel bevrucht, etc. Ik was elke keer blij als er weer een fase voorbij was. Succes voor morgen Mineraal misschien kunnen ze morgen ook zien waar die vieze stinkzooi vandaan komt. Nog maar een klein weekje en dan zit je al weer op t wachtbankje! Lelie spannende tijden dan voor jou in mei! Gelukkig kan je wel eerst genieten van je bruiloft. De eerste dagen zul je niet zo veel last hebben van de hormonen. Jullie gaan dan ook niet op huwelijksreis of later in het jaar? Stiertje dat is dan net jammer dat je zulke dingen mist als je aan t werk bent, maar ze zal het vast nog vaker gaan doen Ego. Ik kon me deze maand in ieder geval een test besparen, gistermiddag ongesteld geworden. Op zich netjes 14 dagen na mijn eisprong dus daar ben ik al heel blij mee. Normaal vaak een lf van 10 dagen. Gelukkig geen pijn. Voor de rest zijn we nog druk bezieg met berekeningen maken voor de verbouwingskosten. Morgen hebben we een tweede bezichtiging met onze makelaar en ook gaan mijn ouders mee en een vriend die ervaring heeft met verbouwingen. Daarna waarschijnlijk starten we de onderhandelingen. We hebben voor onszelf een max prijs vastgesteld en mochten ze daar niet mee akkoord gaan, zal het vast even slikken zijn. Maar eerst maar eens afwachten. Fijne dag iedereen!
Zoo! Weer even wat leesvoer! Arie, hoe is het nu met je? Voel je je een beetje oké? Ster, (bijna) gefeliciteerd met jullie twee jarig jub! Spannend hoor, een eerste tp! Binnenkort? (ik ben nu inmiddels verder met lezen en zie dat je dinsdag voor de eerste echo moet, spannend!! Fijn denk ik dat er nu weer wat gaat gebeuren!) Mineraal, hoe ging je echo?? Lelie, ben jij nu ook nog lucrin aan het spuiten? Spannend 6 mei! Wel fijn dat er actie ondernomen gaat worden! Heb jij nog last van bijzondere bijwerkingen? Chickie, wat lekker zo lang verlof!! Lekker genieten, en zeker met het weer van nu! Heerlijk toch lekker wandelen enzo! Genieten van de kleine en van elkaar!! Boboke, ja je snapt idd ook wel dat we het echt niet veilig doen. Kans is toch zowat zero en als het wel zo is, is het een wonder Fijn dat je lf nu 14 dgn was! Die van mij was ook vaak 10/11 dgn dus toen ik lfs kreeg van 14 was ik ook echt blij! (niet dat ik daar nu wat aan ga hebben, maar das weer wat anders ) Leuk morgen!! En leuk die onderhandelingen, ik vond dat altijd een leuk spelletje! Ego, hier weinig bijzonders! Pasen, op de koffie bij schoonpa en eten bij mijn ouders! Niet veel bijzonders dus Ps. Net naar de kapper geweest, het zit me toch achterlijk! Heel bol en vol haarlak enzo! Straks snel douchen!!
Arie: ik plan idd alles eromheen helaas. Wil het niet maar vaak gebeurd het wel. Hoe is het nu? Geeft niets hoor...je kunt niet alles goed lezen en onthouden! Ik heb volgende week de tp. Met utro. Lelie: goed om te horen dat het helemaal geweldig was!! Nog maar even Schattig: ik vind elke stap spannend die ik doe...dus wen er maar vast aan Boboke: fijn dat je lichaam meewerkt. Spannend morgen, succes! ben benieuwd naar de onderhandelingen. Staat het al lang te koop? Willeke: ik heb dat soms ook wel eens als ik terug kom van de kapper, een douche doet wonderen. Ego: de echo was goed, bm al 6mm. Ik was erg zenuwachtig, bang voor een cyste of iets. Ik heb volgende week de tp (dinsdag) 6 mei weer testen. Heb wel alvast een afspraak gemaakt voor wat als dit niet lukt. Ik wil gewoon weten wat ik daarna weer kan verwachten. Ik mag meteen door. Maar gaan we dat doen?! of wachten we nog even ivm de vakantie. Maargoed beter goed voorbereid dan achteraf snel dingen moeten beslissen. Moet nog ergens de hoop vandaan halen dat het blijft plakken... @paasweekend: ook ik werk, het wordt wel mooi weer dit weekend dus lekker genieten!
@ Stiertje, ik denk dat ik jouw berichtje gisteren even gemist heb. De berichtjes hadden elkaar net gekruist denk ik. Bijna jarig dus! Geniet van je verjaardagsdagje! Wat gaat jouw kleine meisje snel zeg! Het gaat ook echt met sprongen he! Hopelijk laat ze haar kunstje ook snel aan jouw zien! Auwie dat 'bijten' met het tandvlees. Ze kunnen dan al lekker die kaken dichtklemmen he! Hihi! Hopelijk wacht ze nog even met het testen van haar tandjes. @ Balou, ja hoor het was een lekker burgerlijk dagje! Heerlijk gewandeld door het bos en op een terrasje geluncht echt super! Zijn maar een half dagje gegaan hoor, maar dat was precies goed voor de kleine. Hoe was je soepje? Heerlijk die soep! Mmm jammie! Fijn dat je je vandaag iets beter voelde! Goed naar je lijf luisteren inderdaad! @ Boboke, lekker gefietst? Met mij gaat het verder goed. Mijn bloeddruk blijft stabiel en hoeft niet meer steeds gecontroleerd te worden. Ben wel emotioneel nog wat instabiel haha! Maar dat zal wel door hormoonschommelingen komen Veel plezier morgen met het bezichtigen! Gelukkig is je cyclus wel stabiel nu! (heb je geen last van de ongi?) @ Willeke, heb je je haar weer een beetje in model gekregen, hihi! Het wordt er niet altijd beter op bij de kapper he! @ Arie, gaat het een beetje meis? Is het werken vandaag gegaan of ben je maar in je bed gebleven? @ Mineraal, snap goed dat je heel erg zenuwachtig was! Fijn dat alles er goed uitzag! Dat is alvast een mooi teken! En die hoop moet je maar bij ons vandaan halen hoor! Het geluk zal toch wel een keer aan jullie kant staan!
@ Boboke: succes en veel plezier vandaag! Ik hoop dat het mag gaan lukken. Goed dat jullie alvast een prijs in gedachten hebben. Het zal inderdaad anders wel even slikken zijn, maar je gaat vaak beter de onderhandelingen in. Wij hebben dat met dit huis ook gedaan en uiteindelijk zijn ze akkoord gegaan. De makelaar van de verkoper was het er niet mee eens, want die vond de prijs veels te laag maar ja. En bah, ook ongi. Heb jij daar ook altijd veel last van? @ Willeke: Zit je haar weer wat beter? @ Mineraal: de tp komt al weer snel. Fijn, dan kan je door. Goed dat je nu al bezig bent met de eventuele vervolgstappen en vakantie, maar hopelijk krijg je 6 mei te horen dat het niet nodig is en dat jullie met zijn 3en op vakantie kunnen. @ Chickie: de sauto was heerlijk. Het was voor het eerst dat ik hem had gemaakt, maar was goed gelukt, haha. We waren tonnetje rond na het eten. Ik heb nog over, dus vanavond eten weer sauto, heel vervelend haha. @ Arie: knuffel voor jou! Yesyes, ik voel mij vandaag weer een stukje beter. Mijn buik/rug zeurt nog wel iets en moet nog wel rustig aan doen, maar wel genoeg energie om weer wat te rommelen in huis. Gelukkig maar, want moet de laatste dingen voor mijn vakantie in orde maken: strijken, tas inpakken en de laatste boodschapjes doen. Helaas heb ik niet alles kunnen doen door afgelopen week, maar ja
@willeke: haha, ik duik ook altijd meteen met m'n hoofd onder de kraan als ik bij de kapper vandaan kom! @mineraal: fijn, weer een tp in het verschiet. En je weet maar nooit, soms blijven ze toch plakken Maar ik herken het wel hoor: je bent te vaak teleurgesteld om nog te durven hopen. Ik wist ook zeker dat onze (verse) poging in DD mislukt was. Nou, het resultaat ligt toch echt nu in haar wiegje te slapen. @chickie: ja, ze gaat idd snel. Ik heb nog weer even 2 foto's in m'n album gezet.
Willeke dat heb ik ook altijd als ik van de kapper kom en zo te lezen wel meerderen. Eigenlijk wel gek als je bedenkt dat ze toch een opleiding hebben om t goed te stylen Mineraal begrijpelijk die zenuwen voor de echo, je hebt helaas ook al een behoorlijke geschiedenis met cystes. Maar als ik het goed begrijp was er nu dus geen cyste te zien? Wanneer zou je weggaan met vakantie? Blijft altijd moeilijk die beslissingen. Maar hopelijk hoef je daar allemaal helemaal niet over na te denken Het huis staat helaas nog maar een week of 3 te koop dus dat is qua onderhandelingen niet zo heel gunstig. Chickie hormonen zullen zeker nog wel een rol spelen. Fijn dat jij je verder weer goed voelt. Ongi gelukkig geen pijnklachten, alleen de hoeveelheid is echt beduidend meer dan anders. Wordt het in ieder geval lekker schoon Het fietsen was niet zo'n heel groot succes door de hobbelige wegen, dat veroorzaakte dan weer wel wat pijnklachten in mijn onderbuik. Dus we zijn lekker een ijsje gaan eten en daarna weer terug. Balou gelukkig voel je je weer wat beter. Wanneer vertrek je ook alweer? Normaal gesproken vergeet ik eigenlijk altijd dat ik ongi ben en moet ik echt op de klok kijken om te weten wanneer ik weer een keer moet wisselen uit hygienische redenen en niet omdat het nodig is. Nu merk ik het wel iets meer, maar nog allemaal goed te doen. Arie hoe gaat t meis? Is de pijn al wat gezakt? Ster alvast gefeliciteerd met jullie 2-jarig huwelijk Ego. Vandaag de tweede bezichtiging gehad met een hele delegatie , mijn ouders waren mee en de makelaar en dan ook nog een vriend die verstand heeft van verbouwingen en de bijbehorende kosten. De verkopend makelaar stond wel even te kijken. We vinden nog steeds dat het huis heel veel potentie heeft en super mooi gelegen, maar we zijn ook niet blind voor het feit dat er veel gedaan moet worden. We gaan dit weekend alles op een rijtje zetten wat we precies willen laten doen en dan kijken de makelaar en die vriend ernaar om een kostenplaatje te maken. Afhankelijk daarvan starten we na de pasen evt de onderhandelingen. We zijn nu na deze bezichting wel nog gezakt met onze eigen max prijs. Je ziet dan toch wel meer bij een tweede keer.
Meiden leef nog hoor Thanks jullie zijn lief. Lees morgen ff bij en reageer dan..heb gewoon voor het eerst sinds tijden met ongi kunnen werken??? Uit voorzorg licht eten werkt geloof ik deze ronde. Snap er niks meer van maar ben heel blij. Gisteren een goede dag gehad behalve na het zware eten dan en vandaag tot nu toe ook. Ik heb wel gewoon een hele drukke werkweek gehad dus beetje moe..duik er vast in. Trust allemaal en ik reageer morgen uitgebreid.
Gister in het ziekenhuis geweest en de follikels groeien goed,er zijn er 16 geteld waarvan 10 met een mooie afmeting. Morgen weer terug komen, dus letterlijk en figuurlijk paaseieren zoeken in het ziekenhuis.