Endometriose en in de Medische Malle Molen >>DEEL 2<<

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cindii, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Dank je wel, boboke! Vandaag m'n schoonfamilie op bezoek gehad, zondag m'n eigen familie. Dus goed jarig geweest :D
    Spannend, onderhandelingen voor een nieuw huis. Hopelijk komen jullie eruit!
    @willeke: bij mij begonnen ze met de ivf op het moment dat de lucrin nog 2 weken werkte. Dus op dat moment moest ik beginnen met spuiten. Ze rekenen op ongeveer 2 weken spuiten, dus de punctie is ongeveer als de lucrin uitgewerkt is.

2. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Stiertje is dat lang protocol of kort?
    Ik begin waarschijnlijk 2 dagen voor de Lucrin uitgewerkt is (by the way I'm feeling amazing! Overgang staat me goed &#128515;)

En nu ik toch ff kort reageer.
    Oh. Hm. Ben het kwijt.
    Sorry ik kom er later wel op terug!

3. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Angelhope wat vervelend nu weet je nog niet waar je aan toe bent.
    Zou idd vervolggesprek vragen want hebben ze nou alles bij je weggehaald?
    Btw denk dat je wel zware endo hebt hoor..ik had ook bloed in ontlasting dan is de endo in je darmen doorgedrongen..er zit een verschil tussen op je organen en vergroeiing in je organen.
    Tja ze zeggen dat je kansen met adenomyose normaal zijn maar bij mij is het ook nog niet gelukt. Endo zit dan zeg maar in je baarmoederspier.
    Officieel kunnen ze dat alleen zeggen als je baarmoeder verwijdert wordt en dan mwordt onderzocht.
    Houd je wel je symptomen in de gaten als je het verder zelf blijft proberen?
    Endo kan zich aardig door je lichaam verspreiden tot op plekken waar het gevaarlijk is..

Stiertje nog gefeliciteerd!

Willeke mijn vu ervaring is dat ze wachten totdat 4 weken voorbij zijn dan meteen over op decapeptyl en op dag 3 gonal f erbij.
    Ik reageerde daar echter heel slecht op..
    Je kan vragen wat stiertje noemt..helaas wist ik dat niet toen ik begon.

Lelie haha mooi dat het goed werkt behalve je geheugen kennelijk.
    Hoop voor je dat die terug komt. Mijne is helaas achteruit gegaan. Komt iemanf dat bekend voor btw?

Boboke..succes met onderhandelen..is zoooo spannend..
    Blijft toch een gokje. Toen wij gingen kopen gingen huizen nog als broodjes.
    Dit huis hebben we binnen 5 minuten geboden nadat we wegliepen.
    Maar dit is een betonnen huis dus kon niet veel mis mee zijn.
    Duim voor jullie.

Ster morgen weer echo toch?
    Ben benieuwd..

Schattig morgen punctie. Hoop dat je lekker slaapt vannacht.
    Succes morgen..

4. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Mineraal ik bedoel de website endometriosedieet.nl
    Staan veel nuttige dingen op.

Boboke ik heb net via iherb besteld..27 euro voor 120 tabletten.
    Incl verzendkosten..wel met een creditcard.
    Heb ook zus gevraagd.
    Mocht je interresse hebben, heb een kortingscode ontvangen voor een nieuwe klant dus mocht je interresse hebben dan kan ik die doorsturen.
    Dan kan je ff kijken of het iets voor je is.
    Ik heb er iig dus ff meer dan 40 euro mee bespaard en ms zijn meerdere supplementen daar goedkoper?
    Hoor het wel als ik het je moet doorsturen..

5. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    :$:$:$ Wow wat een lappen tekst! Dat is bijna niet bij te houden!
    Sorry als ik niet overal op reageer hoor.

Vind het wel super dat het hier weer zo levendig is en dat jullie zoveel aan elkaar hebben!

@ Angelhope, wat jammer dat de arts niet zoveel tijd voor je had! Anders misschien toch nog een keer een afspraak maken en je tijd opeisen als je echt nog heel veel vragen hebt!
    Wbt. endo opsturen naar het lab... dat is na mijn operatie ook gedaan. Ze twijfelden aan een plekje in mijn lies of dat endometrioseweefsel was omdat het er anders uitzag en daar is toen een kweekje van genomen en opgestuurd (bleek toch endo te zijn).

Het kan trouwens dat je een milde vorm hebt van endometriose en wel heel veel pijnklachten. Het is bij sommige ook wel eens andersom... een ernstige vorm en weinig klachten. Maar als het in je darmen zou zijn gegroeid is het inderdaad geen type 1. Maar goed, verder maakt het type eigenlijk niet zoveel uit. Je hebt het en dat is al rot genoeg.
    Toch denk ik dat hier best een verklaring voor je miskramen in zou kunnen zitten hoor. Gaan ze hier nog verder onderzoek naar doen?

Ik duim mee met je hoor voor het wonder!!!

@ Boboke, ooohhhhhh hihi jij moest ook weer werken.. Ik dacht dat je nog vrij was.. vooruit, dan mag je dat inderdaad wel zeggen!
    Hopelijk zijn die mensen nu lekker aan het zweten en krijgen ze nachtmerries over hun 'onverkoopbare' huis... en dan accepteren ze jullie volgende bod gewoon gelijk :)

@ Stiertje... gefeliciteerd!!! Hoe is het met de aanloop naar de operatie van je kleine meid? Zie je er tegenop?

@ Lelie, hihi! Lucrin is the bomb! ;) Fijn dat je je er gelukkig zo goed bij voelt! Hoe is het verder met je?

@ Willeke, hihi dat rectale stukje... briljant! Wij hebben het hier altijd over de kijkdoos ;):D
    Tis trouwens wel handig hoor om de 'schaamte' kwijt te zijn voor tijdens en na een bevalling. (en daar hoopt hier iedereen op, dus dan is het mooi meegenomen).

@ Arie, soms is het handiger als je voorafgaand aan het traject al wat dingen weet he! Nu is dat helaas niet meer terug te draaien voor je.
    Hihi, dat betonnen huis... ik zie nu iets heeeeeel ongezelligs voor me ;)

Schattig, heel veel succes morgen meid! En jij ook Ster!

@ Mineraal, het klopt inderdaad wat boboke zegt wbt het innestelen van je ukkie! Dus wie weet... mijn duimen draaien in ieder geval nog!

6. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Haha chickie neeeeeee zo errug is het niet.
    Nee terugdraaien kunnen we het niet en helaas moeten we leren van onze ervaringen.. maar ze zijn gelukkig niet allemaal slecht.
    Hoop ook dat we elkaar zo kunnen helpen.

En ja willeke mijn god rectaal??? Uhh doen ze dat standaard?
    Ik weet van niets dus schrok een beetje.
    Zo stom eigenlijk tich keer met benen wijd gelegen en daar geen seconde bij stil gestaan haha. Beetje naief en je dan wel vreselijk druk maken dat er nou net even een pukkeltje is ontstaan down under bij je onderbroek rand :)
    En het gras bijhouden ook zon leuke naaaaa. Hihi
    Waar een vrouw toch al niet op moet letten. Pffff
    Trust allemaal..morgen weer fijn een dagje werken.

7. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Willeke: ja hij heeft twee dingen opgestuurd naar het lab voor onderzoek: dat plakaat van binnenin mijn baarmoeder, en ook verschillende stukken van de endo in mijn buikholte.

Ik vroeg hem als het geen endo zou zijn (hij is overtuigd dat het dat wel is) waar dan zulke hevige verklevingen van kunnen komen. Hij zij drie oorzaken voor die verklevingen: endo, operatie in buikholte (heb ik nooit gehad) of ontsteking in de buikholte (zou je daar niets van merken?). Maar hij gelooft dus dat het wel endo is, maar dat de uitslag vertroebeld is doordat ik eigenlijk nog zwanger was op het moment van de operatie :(.

Hebben jullie ook wel eens gehoord van Asherman? Dat zijn toch ook verklevingen? Enig idee wat het verschil is met endo?

Weten jullie hoe de graad van de endo wordt bepaald (1 tot 4)? Is dat op basis van hoeveel verklevingen er worden aangetroffen, of meer op basis van hoeveel verschillende soorten verklevingen, cystes, poliepen en wat nog meer? Want als dat laatste het geval is, kan ik me voorstellen dat ik graad 1 heb. Maar als het op het eerste wordt gebaseerd, dan zou ik toch hoger verwachten. Ik bedoel, darmen, eierstokken en maagwanden moeten lossnijden, dat is toch niet niks? :$:(

Wat betreft dat hij het druk had en achterliep op schema enzo. Het is hier allemaal wat anders geregeld met public and private health opties. Alle ob/gyns zijn private en kosten heel veel geld. Deze man is na de zoveelste afspraak en weer miskramen, toen ik aangaf dat ik hem niet meer kon betalen, zo vriendelijk geweest om de regels wat te verdraaien en mij public in rekening te brengen. M.a.w. waar je normaal gesproken grof geld voor moet betalen, doet hij het gratis voor mij. Hij krijgt wel wat betaald van de overheid, maar veel minder dan wanneer hij mij als private zou chargen. Beetje ingewikkeld en ik heb dit wel erg kort door de bocht uitgelegd. Maar ik wil maar even aangeven dat ik weinig te eisen heb en allang dankbaar ben dat hij me wil helpen. Bovendien was hij zelf heel aardig en verontschuldigend over dat hij weinig tijd had, het was voor een deel ook mijn schuldgevoel dat ik niet durfde door te vragen, als jullie begrijpen wat ik bedoel? :) ;)

Zijn opmerking van zo gauw mogelijk zwanger worden was ook geen vervelende opmerking ofzo hoor. Ik vroeg hem om zijn advies: blijven proberen of opgeven en wat kunnen we verder nog doen. En toen zei hij dus de medicijnen blijven nemen die hij heeft voorgeschreven (DHEA en schildklier) en verder vooral blijven proberen. Niet te vergeten: ik raakte tot nu toe steeds relatief makkelijk zwanger he? Dus het is toch wat anders als ie dat tegen mij zegt, of iemand met endo die maar niet zwanger kan raken. Ik kan me voorstellen dat zo'n opmerking toch wat anders aankomt bij iemand die al jaren probeert zwanger te raken en het maar niet lukt.....

Verder was ie niet van plan een internal scan te doen, maar op mijn verzoek toch gedaan om te zien of er al een follikel groeide. Hij is erg behulpzaam wat dat betreft hoor. Er was 1 kleintje links die voorlopig nog niet zal springen. Balen, want mijn man moet over 1,5 weken op zakenreis, en dan zal je net zien dat ik ovuleer als ie weg is :x :) :(

Ovulatietesten gebruik ik ook altijd al Mineraal. Dat maakt het inderdaad wel wat makkelijker om gericht te werk te gaan :). Behalve dus als ml weer eens in het buitenland zit :(.
    Ennuhm, ik hoop dat er lekker een ukkie aan het innestellen is bij je. Ik ga voor je duimen hoor!

Boboke, tja, ik ben niet zo goed in een lang verhaal kort maken :).
    Ik begrijp ook niet goed hoe dat plakaat heeft kunnen blijven zitten met een curretage. Behalve als het zodanig verkleefd is dat het er niet makkelijk uitgezogen kan worden? :( Hij zei dat er wel kleine plekjes endo op gevonden waren, wat erop duidt dat het toch wel iets ouder zou moeten zijn dan de laatste zwangerschap. In dat geval zou het toch betekenen dat het bij de vorige currettage niet is weggehaald.

Wat spannend, die onderhandelingen over jullie nieuwe huis. Ik hoop voor jullie dat jullie een goede prijs kunnen overeenkomen. Zal wel moeilijk zijn om kalm te blijven? Of ben jij daar wel wat beter in dan ik? ;)

Arie, de dokter zei me dat ik veel meer kans zou maken nu het allemaal is weggehaald. en hij zei heel duidelijk dat dat plakaat in de bm die miskramen vrijwel zeker heeft veroorzaakt, als het er toen al heeft gezeten. Wat gek dat dokters zulke verschillende uitspraken kunnen doen he? Maar met je eigen gezonde verstand, lijkt het me toch altijd dat iets dat er niet hoort, een slechte invloed heeft op je kansen? Is het bij jou helemaal weggehaald?
    Wat voor symptomen moet ik in de gaten houden trouwens? Ik weet niet zeker wat je bedoeld. Mijn darmen lijken in ieder geval veel beter te werken. Ik ben aan het minderen met mijn medicijnen daarvoor. maar ik wil ook weer niet te vroeg juichen hoor, voorzichtig aan proberen.....

Chicky, ik weet het niet meer zo goed. Is het nou wel endo, is het nu niet endo? Ik heb al zoveel verschillende diagnoses gehad, en dan stort ik me daar volledig op met uitzoeken van informatie. Die is dan vaak weer tegenstrijdig en uiteindelijk zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik denk dus dat ik ga proberen nu voor het eerst hier niet zo mee aan de haal te gaan. Proberen te kalmeren en het 'gewoon' op de natuurlijke manier te proberen en hopen op het beste. Want als de dokter al niet eens met zekerheid kan zeggen of het endo is of niet, dan lijkt het me een beetje onzinnig om los te gaan met voedingssupplementen en dieten enzo....

zo, nou dat is alweer een onwijs lang verhaal geworden, sorry :). Zal wel beter worden als ik er iets meer vat op heb gekregen denk ik :)
    Gelukkig bestaat de scroll button! :D

8. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    PS: lang weekend hier, dus jullie krijgen even 'pauze' van Angelhope! ;) ;) :D

Nogmaals bedankt voor al jullie input, ik waardeer het enorm! :)

9. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Angelhope, nee joh voel je niet bezwaard! Helemaal geen probleem en leuk juist dat je even meekletst vanuit Australie!! Ik vind het echt bizar om te lezen dat het zorgstelsel in zo'n westers land totaal anders is geregeld. Ik had bijvoorbeeld een groot probleem gehad als ik daar zou wonen! Ik snap dat je daarom blij bent dat hij uberhaupt tijd voor je wilde maken. Ik heb hier bij mijn eigen gyn in het streekzh ook gehad dat hij gigantisch uitliep en nog 5 dames na mij had zitten, nou dan zit je echt niet lekker bij zo'n man! Voel je je zelfs soort bezwaard dat je er uberhaupt bent! Maar als hij gewoon de tijd had was het een top kerel. Wat stress met je doet he ;)
    Geniet van je lange weekend!!

Arie, haha ja ik werd ook gek toen ik het hoorde (en dit was notabene onder narcose dus had er gelukkig zelf niets van meegekregen)! Ik zal het je nog sterker vertellen, toen ik 4 feb voor het eerst in het VU kwam had ik de intake met een AIOS, en zij ging mij ook even onderzoeken. En serieus, ik maak echt geen grap, onderzocht mij dus ook even rectaal! Maar hier was ik dus gewoon bij! Ik vroeg toen ook: Ga je dat nú doen?!?! Ja nu! Zei ze. Gelukkig was dat een vrouw, scheelt toch wel iets haha. Maar ik was daar dus gewoon bíj he! Ik dacht, dat zullen ze wel standaard doen in het VU bij iedereen. Nou bij mij komt er niemand meer in! Muhwhaha! :D Haha ja het gras moet ook keurig bijgehouden worden uiteraard ;) Maar ik denk altijd maar zo, ik ben lang niet de ergste, dikste, vieste patient die ze meemaken ;)

Stiertje, ga ik dan ook zeker wel even aangeven 5 juni! Wie weet..!
    Hoe is het met de lammetjes?? Bij ons in de buurt zie ik er ook echt mega veel! Ik ga er zomaar vanuit dat je op een boerderij woont, lijkt me prachtig wonen!

Chickie, ja ik vind dit ook erg fijn hoor! Is toch anders om met 'lotgenoten' en 'ervaringsdeskundigen' te praten dat met familie!

Boboke, ja klopt voor mn webshop! Heb een webshop in woon- en modeaccessoires en daarnaast nog 2 shop-in-shops in Loods 5 (zaandam en sliedrecht, misschien kent iemand dat wel)

Voor de meiden uit het zuiden des lands, morgen kom ik Eindhoven onveilig maken!! Even naar de Primark :D:D

10. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lelie fijn dat je je zo goed voelt met de lucrin, wel jammer van die dementie ;):D

Arie klinkt nou niet echt heel aantrekkelijk dat betonnen blok ;), maar neem aan dat het er anders uit ziet dan dat ik me nu voor me zie ;)
    Huizenmarkt zit nu toch weer een beetje in de lift dus het zal niet meer zo makkelijk zijn.
    Bedankt voor het aanbod, zal het in gedachten houden, wacht eerst even af of mijn zus het kan krijgen.

Schattig hoe is de punctie gegaan?

Angelhope voel je alsjeblieft niet bezwaard, ik vind het juist hardstikke leuk dat je toch bent komen schrijven om je verhaal kwijt te kunnen en advies te krijgen. Dus kom na je lang weekend gerust terug. Fijn weekend!

Willeke nou nou een behoorlijk bedrijf dus. Dat zal je wel goed bezighouden. Wel leuk hoor overal lekker gaan shoppen. Dan ben je morgen bij mij in de buurt :) Ben zelf nog nooit in de primark geweest, maar zie altijd een hoop mensen lopen met tassen ervan. Veel plezier!

Ego. Het bieden staat even stil, ze hebben ons laatste bod afgewezen en wij zijn niet van plan meer te bieden dus nu afwachten of ze alsnog zwichten...

11. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Hey meiden, de punctie zit erop! Het is me redelijk mee gevallen. Ik lig nu heerlijk in bed om bij te komen.
    Tijdens de punctie werd duidelijk dat ik in de gevarenzone zit om overstimulatie te krijgen. Ik moet zondagochtend bloed laten prikken+echo, als de uitslagen g8ed zijn mag ik zondag de terugplaatsing hebben.

Na de punctie zijn we naar utrecht gereden om de follikels in te leveren+zaad. Het zaad was goed en ik 20 prachtige eitjes. Het wordt nu spannend.

12. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    Boboke: is dat homeopatische dan? Ik gebruik namelijk wel chinese kruiden. Ben benieuwd wat de verkopers doen..succes hoor!!

Stier: alsnog gefeliciteerd!

Lelie: haha ik moest lachen om je berichtje.
    Ik startte altijd meteen op de dag dat de spuit uitgewerkt zou zijn.

arie: ah bedankt! ik ga ff kijken daar. Heb je het gehoord op het nieuws over speltbrood, supermarkten kunnen het niet aanslepen blijkbaar.

Angel: lastig dat ht daar zo anders werkt..maar dan snap ik je ook wel weer. Schrijf gewoon lekker verder hoor! ;)

Willeke: bij mijn laatste echo gleed ze door de glijmiddel naar beneden..dus ik meteen hmm je glijd weg...hahah..;)

schattig: wat een mooie score!! nu lekker uitrusten.

ego: hebben jullie dat ook? ik krijg ineens wat bultjes vanonder...de gyn zei dat het een vrouwenkwaal was...nou nooit gehad!

13. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @lang/kort/weetikveel protocol: het is toch eigenlijk wel raar dat je eerst moet wachten tot de lucrin uitgewerkt is en dan met decapeptyl moet beginnen. Dan kunnen ze toch net zo goed 2 weken eerder met de ivf beginnen? Mijn eerste behandeling had ik overstimulatie en moest ik acuut stoppen met spuiten, dan een paar weken wachten en dan weer beginnen. Wilden ze dat ik ook maar even al die tijd deca ging spuiten. Dat heb ik geweigerd. Ik zei: dan kan ik toch net zo goed nog 1 spuit lucrin nemen? O ja, daar hadden ze nog niet aan gedacht. Pff. Hoezo patiëntvriendelijk?
    @lammetjes: de teller staat nu op 61! En er moet sowieso nog 1 schaap bevallen. En ja, we wonen op een boerderij met 6 hectare grond, maar hebben geen boerderij. Dit schapengebeuren is voor de hobby; we zijn woonvertrekken aan het maken in de boerderij.
    @rectaal onderzoek: denk dat ze dat tijdens mijn kijkoperatie ook gedaan hebben. Kan me echt niks schelen, toen was ik toch onder zeil.
    @schattig: goede score! Nu heel rustig aan en veel water drinken. Dat helpt om overstimulatie te voorkomen.
    @angelhope: Asherman heb ik vaag wel eens van gehoord. Zijn dat niet verklevingen alleen in de baarmoeder? Volgens mij is het anders dan endo (dat zal ook wel, anders zou het niet anders heten, haha).
    @operatie kleine meid: kreeg net vandaag een brief dat die een week uitgesteld is ivm afwezigheid van de professor. Baal ik wel van, je stelt je er toch op in. Nu moeten we weer een week langer wachten.

14. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    @willeke , dan ben je morgen maar 1 minuut bij mij verwijderd hihi ik werk in eindhoven de stad :)

@schattig wauw mooie score. nu hopen op veel embryo's. Gelukkig viel de
    punctie mee! dat zit er weer op

15. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Willeke, ja ja loods 5 ken ik wel! Leuk leuk!!! Veel plezier morgen met shoppen!

@ Stier, nee he! Wat balen zeg! Dat schiet niet op, je bent er inderdaad zo op ingesteld!

@ Boboke, afwachten maar dan... Staat het huis al lang te koop? Dat kan soms ook nog wel schelen!

@ Schattig, zo he! Dat zijn er zeker veel! Hopelijk wordt/is het geen overstimulatie! Veel drinken kan helpen.
    Fijn dat het verder goed is gegaan!

@ Angelhope, geniet van je weekend meid! Ik vind het wel gezellig hoor je lange teksten!

@ Mineraal, mmmm bultjes... nee eigenlijk niet. Maar als vrouw kun je zoveel kwaaltjes krijgen, dus sta er niet van te kijken. Wel vervelend hoor. Of heb je er weinig last van?

16. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Schattig, wat een mooie opbrengst zeg! Hopelijk worden er veel eitjes bevrucht! Morgen dus de tp! Dat schiet al op! Ben benieuwd!!

Mineraal, hoe is het met je? Alles nog op zn plekkie binnenin?? Wanneer mag je testen? Bultjes van onder ook nog niet eerder gehad..

Hoe is het met de rest??

Ego, gister spuit lucrin nummer 2 gehad. Ben benieuwd hoe ik erop ga reageren. Tot nu toe alleen snachts heel heet...!

Fijne Koningsdag allemaal!!

17. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    stier: gelukkig denken wij zelf ook nog mee..scheelt weer heel veel spuiten!
    Leuk al die lammetjes :D

chickie: heb er gelukkig niet heel veel last van.

willeke: hoop dat alles goed gaat van binnen...mag 6 mei testen. Ik had ook de nachten last van warmte...overdag viel het wel mee.

18. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    schattig hoe is de tp vandaag gegaan ? weet je al hoeveel embryos je hebt ?

mineraal hoe voel je je ? merk je al wat ?

willeke nog goed geshopt in eindhoven ?

stiertje das niet leuk nee dat je een week langer moet wachten op de operatie, je leeft toch naar een datum toe, houdt rekening met vrij vragen e.d. Maar voor je het weet is het al zover. lijkt me zo eng / spannend een operatie voor zo'n kleintje.

ego, nog steeds geen positieve ovulatie test gehad, vanmorgen was hij wel al een beetje donker, dus verwacht morgenvroeg / morgen avond een positieve test.
    heb morgenvroeg een echo aspraak staan, daar ga ik dan sowiezo maar heen, hoeft eigenlijk niet als de test al eerder postief zou zijn

witroosje ik zie je meelezen hihihi hoe gaat het meid ? nog veel last van de operatie ?

19. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    stiertje: dat is idd balen van je kleine meid!

Ster: voel nog niets...het is nog geen week geleden.
    Succces morgen!

20. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @schattig: hoe waren de bloeduitslagen + de echo? Hopelijk heb je vandaag toch je tp gehad!!

Vanochtend waren er weer 2 lammetjes geboren. Dus nu 63 stuks. We hebben nog een paar ooien waarvan we twijfelen of ze nog zullen gaan lammeren. De ram heeft er namelijk een hele tijd bij gelopen, dus deze kunnen nog een hele tijd na de eerste gedekt zijn. Binnenkort gaat m'n vriend de schapen scheren. Hele klus, met 40 volwassen schapen.
    Kleine meid lag gister op haar buik in de box. Heb ik het eindelijk zelf voor het eerst gezien. Ze had het nl. al gedaan bij de opa's en oma's, maar toen was ik aan het werk :)

Deel Deze Pagina