Hallo allemaal!!! Ik ben weer terug in den lande Heerlijke vakantie gehad, veel gezien en vandaag gelijk weer regen bah... Ach, hier gaat het mooie weer nog komen Ik heb tijdens mijn vakantie wel meegelezen op mijn foon, maar berichten sturen is dan zo irritant. @ Mineraal: De punctie is geweest... Hoe is het gegaan? Mijn duimen draaien! Ik heb weleens bultjes gehad, maar dit waren soort van wratjes. Cadeautje van mijn ex, waardoor ik echt zekerheid dat hij was vreemdgegaan :x :x Maar als de gyn er al naar heeft gekeken is dat het gelukkig bij jou niet. @ Stiertje: wow, wat een hoop lammetjes. Daar heb je inmiddels vast je handen vol aan. Leuk dat je nu zelf ook de kunsten heb gezien van je kleine meid. Balen dat de operatie wordt uitgesteld. Je stelt je er toch op in en houdt er rekening mee. @ Willeke: Hoe voel je je nu na je tweede spuit? En lekker geshopt? @ Ster: soms kan die ovutest echt opeens knalpositief zijn. Een echo voor extra zekerheid kan ook nooit kwaad. Ik heb hem ook weleens gemist tijdens mijn cyclus, dus er zijn soms dagen dat ik twee keer test. @ Schattig: O, dat is veel... Hopelijk wordt het geen daadwerkelijke overstimulatie. Hoe is het gegaan vandaag? @ Angelhope: Welkom! @ Arie: Hoe is het nu met je, meis? Voor de rest zwaai!!! Mijn vakantie was dus heerlijk, ondanks ik ongesteld ben geworden op de tweede dag . Bij vlagen buikpijn, maar dit was redelijk te doen. Gelukkig hadden we de eerste dagen ook geen excursies. Het lijkt ook wel dat als je je koest houdt het ook beter gaat met de pijn? Hebben anderen ook deze ervaring? Het enige nadeel was dat ik erg moe was, phoe.. Gelukkig heb ik mijn laatste dag er weer op zitten en voel ik mij sinds een dag of twee weer de oude. Ook op naar 6 mei en dan eens overleggen met de gyn. Wij hebben er over gesproken en besloten dat we het weer voorleggen en vragen wat onze opties zijn. Het liefst heb ik een periode rust en hopelijk kunnen we daarna direct aan de slag met wat hulp om de kans op een menstruatie zo klein mogelijk te maken en de kans op een zwangerschap zo groot mogelijk. Op deze manier is het gewoon geen doen met die rotpijn. Hopelijk kan de gyn ons een goede oplossing bieden. Tegenover lucrin heb ik een wat minder gevoel, dan laat ik liever de Mirena weer plaatsen. Mocht iemand nog andere ideeen hebben, dan hoor ik het graag natuurlijk. Ik wil wel beslagen ten ijs komen de 6e
Hey dames, Ik heb vanmorgen bloed laten prikken en dit was goed maar ik blijf een risico houden voor overstimulatie dus alles goed in de gaten blijven houden. Om 10.30uur werden we door Utrecht gebeld dat er maar liefst 14 embryo's zijn ontstaan{heel blij}. Morgen hoor ik hoeveel er ingevroren kunnen worden. Vanmiddag de terugplaatsing gehad en nu wachten, SPANNEND!!!
Wow,.wat veel zeg!!! Hoe is de terugplaatsing gegaan?? Nu maar afwachten, mijn duimen draaien overuren
@ Schattig! Wowwwie wat veel zeg! Hopelijk blijven er nog een flink aantal over om in te vriezen (toch een fijn idee om wat achter de hand te hebben, maar hopelijk heb je ze voorlopig niet nodig)!. Goed dat ze je goed volgen wbt overstimulatie! Daar kun je best veel last van hebben. Wel lijkt het dat in situaties van (bijna) overstimulatie je meer kans hebt dat de cryo blijft zitten (geen idee waarom en of het waar is, maar op dit forum viel dat ook op). @ Balou, welkom terug! Fijn dat je het zo goed hebt gehad! Het zou best kunnen hoor dat je bij rust minder last hebt van de pijn. Ik geloof dat ik even geen nieuwe ideeen voor je heb wbt lucrin, mirena of iets anders... Misschien dat iemand anders dat wel heeft...?! @ Stiertje, drukke boel bij jullie schaapjes! Wat heerlijk dat je nu zelf het kunstje van je dochter hebt gezien! Ze was zeker trots?! (en mama ook lijkt me?! ) @ Mineraal, fijn dat je er niet zoveel last van hebt! Het gaat nu weer spannend worden he?! @ Ster, succes morgen bij de echo! Ben benieuwd wanneer je test positief is! @ Willeke, mooi dat de tweede spuit erin zit! Hopelijk krijg je er niet teveel last van! Hoe was het shoppen?
Schattig, wat fijn dat er zoveel embryo's zijn ontstaan! En nu maar hopen dat de terugplaatsing ook zo'n goed effect zal hebben! Spannend, ik ga voor je duimen! Balou, welkom terug van je vakantie. Hopelijk ben je lekker goed uitgerust om nu de strijd weer aan te gaan. Het kost toch allemaal energie he? Al dat uitzoeken, al die informatie, proberen te begrijpen hoe het werkt en hoe het zit. Ik vind het soms net een voltijd baan! Willeke, ik ben ook benieuwd hoe je je nu voelt. Hoe lang moet je die spuiten gaan gebruiken nu? Ster, hoe weet jij zo zeker dat je ovulatie eraan komt, ben je erg regelmatig? Zelf zit ik nu dus in de ronde na de operatie. Ben beginnen te testen vanaf 8 dagen na de operatie (3 dagen na stoppen bloeden). Op de dag van de operatie sloeg de zwangerschapstest nog zeer positief uit namelijk, ook al was de miskraam toen al weer 6 dagen achter de rug. Ik had dus nooit gedacht dat ik eerder dan dat zou ovuleren, maar ik begin toch een beetje te twijfelen. Ik had toen namelijk wel bepaalde symptomen van eisprong, die zijn nu weg. Mijn ovulatietesten waren toen donkerder (al waren ze niet positief) dan nu, nu was ie gewoon knalwit eigenlijk. Symptomen zijn lastig om op af te gaan, want na elke miskraam lijkt mijn lichaam andere signalen te geven, maar die testen, dat is toch wel gek. Hoewel ik ook wel eens heb gehoord dat ovulatietesten positief kunnen zijn van HCG Tja, normaal gesproken zou ik het rustig afwachten, maar toevallig moet ml eind deze week naar het buitenland voor zakenreis. Zal je net zien dat ik dan dus ovuleer Dus daar zit ik toch een beetje over in spanning op het moment. Hij moet vrij regelmatig weg, dus het komt vrij vaak voor dat ie weg is op het moment dat het ertoe doet. Al die lichamelijke vruchtbaarheidsproblemen en dan dat nog als extra uitdaging erbij Weten jullie trouwens hoe de gradatie van endo wordt bepaald? Wanneer heb je fase 1 en wanneer fase 4? Is dat gebaseerd op hoeveel er zit of hoeveel soorten er zitten? Ik heb dus behoorlijk veel verklevingen, hij heeft zelfs een en ander moeten doorsnijden en losmaken, toch maar fase 1 (begrijp me niet verkeerd, daar ben ik blij mee, maar ik begrijp het alleen niet goed). Ik had verder geloof ik geen blaasjes, cystes of wat dan ook. Dus ik vraag me af of het daarom misschien fase 1 is, omdat ik alleen maar verklevingen heb en niets anders? Tja, ik probeer gewoon een beetje vat te krijgen op de situatie. Heb ik nou wel of niet endo? Moet ik me nou wel of niet zorgen maken elke keer dat ik weer ongesteld word? Ik weet het gewoon niet meer zo goed....
@Angelhope: geen idee hoe ze de graad van endo bepalen. Weet ook niet welke graad ik zelf heb. Ik schijn ook veel verklevingen te hebben. Maar heb relatief weinig pijn. Inderdaad nog een extra uitdaging erbij met het buitenlandgebeuren. @schattig: wauw, wat veel embryo's. Heb je er 1 of 2 teruggekregen? Vast eentje, vanwege het risico op overstimulatie. @hier: nu maar even rap aan het werk.
Mineraal, heel spannend voor je! Duimen draaien, doen wij hier ook voor je!! Ja ik heb het echt bloedheet snachts pfff!! Ster, ja lekker geshopt! Alleen uiteindelijk is het Rotterdam geworden! (wij zitten een beetje daar tussen in, maar is toch iets dichterbij) Met die kleine van mn vriendin was het wel lekker dat we sneller terug waren Maar wat een chaos daar zeg!! Volgens mij was het al vakantie in Rotterdam e.o.! Spannend voor jou komende dagen!! Maar kan het dan zijn dan je een cryo krijgt teruggeplaatst en stel dat je eigen ei dan ook springt? (of die bevrucht je dan denk ik niet?) Heb je er straks toch 2! Stiertje, zo dat is een heel koppel zeg!! Leuk hoor! Krijgt de kleine deze week dan de operatie? Balou, fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad!! Jammer van je ongesteldheid (vond ik altijd mega irritant tijdens vakanties) maar wel lekker dat je er niet zo heel veel last van hebt gehad! Ja via de telefoon is meelezen geen probleem maar een bericht plaatsen is een gedoe he? Daar zit dan een soort vertraging in bij mij. Ervaring met de Mirena spiraal heb ik helemaal niet, ik heb altijd aan de pil gezeten. Is het niet een gedoe om hem dan nu weer te laten plaatsen en over bijv. 3 mnd er weer uit te halen? Of wil je hem dan ook wel langer dan dat laten zitten? Maar ik heb nu idd mn tweede spuit binnen en ik voel me eigenlijk prima! Alleen snachts heb ik het bloed heet en heel soms overdag voel ik opeens mn hoofd heeeel heet worden. Dan moet ik even helemaal niets doen en dan verdwijnt het heel snel weer. Stemmingswisselen nog geen last van, mn vriend beaamt dat gelukkig Dus ik ben nog geen pubermeisje geworden hihi! Tot nu toe zou ik iemand niet afraden om met Lucrin te beginnen iig. (aanraden vind ik dan weer gelijk een beetje overdreven haha) In welk zh loop jij ook al weer? Schattig, wauw joh, 14 embryos!! Wat super!! Hopelijk heb je die voorlopig niet nodig maar altijd lekker achter de hand te hebben. Hoe ging de tp? Nu lekker broeden meid! Chickie, ja tweede spuit zit erin! Nog geen 'verergeringen' Heb jij ook lucrin gebruikt? Of niet? Angelhope, leuk weekend gehad?? Ik moet 3 maanden Lucrin, dat houdt in 3 x 4 weken. Heb net mn tweede spuit gehad dus over 4 weken krijg ik de laatste spuit. Dan heb ik 2 wk later gesprek met mn gyn en hoop ik dat de cyste weg is. Ik heb geen idee hoe dat werkt met de gradaties. Ik weet niet welke ik heb. Hij spreekt van behoorlijke endometriose maar of dat nu 2,3,4 is weet ik niet. Ik ga dat 5 juni wel eens even vragen want daar ben ik ook benieuwd naar. Wel balen idd dat je man op zakenreis moet, maar flink klussen voor de zekerheid Ego, Koningsdag viel even tegen (psychisch), bij de kroeg waar we altijd staan is het altijd gezellig en druk, maar ook allemaal vrouwen met dikke buiken en babytjes. Ik heb een paar keer wel met tranen in mn ogen gestaan. Dus ik weet niet of ik daar nu wat emotioneler op reageerde door de lucrin of dat ik zonder lucrin er ook zo in had gestaan. Mn vriend zei ook al, ik denk dat het wel iets heeft versterkt maar dat het sowieso wel moeilijker steeds wordt. Gelukkig beurde hij me weer op door te zeggen dat wij hopelijk over 2 mnd ook leuk nieuws hebben. Moet er toch niet aan denken dat we 5 juni te horen krijgen dat die cyste er nog zit en dat ivf niet door kan gaan Voor wie ook lucrin gebruikte, voelde jullie ook wel eens steken/trekjes ter hoogte van de eierstokken etc? Soms voel ik nl dat zeurderige nog wel eens, maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat het gewoon nog verkleefd zit...
@balou: welkom terug in ons kikkerlandje! Weer helemaal opgeladen? Schattig: mooie score!! En nu op het wachtbankje...succes! Angelhope: klopt ovulatietesten kunnen positief reageren op HCG. Bij mij hebben ze nooit de graad aangegeven moet ik zeggen, ik had gewoon ernstige endo. Stier: dat zijn er al veel zeg. Succes met 40 schapen scheren Willeke: het zou best kunnen dat het door de lucrin versterkt werd..Ik had goede en slechte dagen. Het blijft een rothormoon! Ik had volgens mij ook wel eens steekjes of iets. Je vergeet het allemaal erg snel weer. ego: morgen is week 1 voorbij. De rest van de week moet ik veel werken dus op zich wel handig. Weinig tijd om erover na te denken.
stiertje, wat leuk dat je de kleine nu zelf op haar buik hebt zien draaien. toch een byzonder moment om dat te zien. ze leren zo snel bij, je wilt eigenlijk niks missen. veel succes met de schapen scheren. wat een karwei zeg mineraal spannend zeg!! ik hoop het zo voor je *knuffel* willeke ik had geen last van steekjes of iets dergelijks tijdens mijn lucrin gebruik. lucrin kan ervoor zorgen dat je veeeeel emotioneler reageert dan anders ( i know) ik heb heel wat huilbuien en boze buien e.d. gehad ..... hoe langer je aan de lucrin zit hoe erger het wordt. teminste bij mij. elke maand werd het heftiger. dikke knuffel voor jou meid, het is ook super zwaar en emotioneel allemaal. ik heb rechts geen eileider meer, en het eitje wat gaat springen zit rechts. dus ik hoef niet te hopen op een spontaan wondertje helaas balou, is het niet zo dat je bij de mirena niet ongesteld wordt maar dat het wel hormonen afgeeft ? en hormonen wakkeren endo aan. ik weet het niet zeker hoor maar ik dacht altijd dat een spiraaltje ook hormonen afgeeft. in dat geval kun je dus beter de pil doorslikken of toch kiezen voor lucrin / zoladex schattig jeeeeuujjjj je hebt dus een tp gehad. duim duim duim dat het een blijvertje is 14 embryos is een top score. hopelijk ook veel cryos chickie heb je een leuke koningsdag gehad ? angelhope over de gradatie van endo weet ik ook niks. ik weet zelf niet eens welke gradatie ik heb/had. daar is nooit over gesproken. het klopt dat een ovulatie test ook positief wordt als je zwanger bent/geweest. ik denk dat je eerste paar cyclussen nog wel wat ontregeld kunnen zijn. ik weet zeker dat mijn ovulatie eraan zat te komen omdat ze dat bij mij in de gaten hebben gehouden door om de dag een echo te doen. toen mijn eitjes groter waren dan 15 mm moest ik aan de slag met ovulatie testen (2 keer per dag) om zo het juiste moment te bepalen ego, ik kwam echt geen wijs uit de ovulatie testen. zaterdag ochtend een lichte streep, zaterdag avond niks. zondag ochtend een donkerdere streep (maar niet donker genoeg) zondag avond een lichtere streep. maandag ochtend geen streep hahaha snap jij het nog ?? de echospiste zei dat ik dan toch gisteren een positieve test heb gehad , de echo bevestigde dat . nu heb ik dus komende vrijdag om 16:10 de tp als het niet goed ontdooit dan wordt ik tussen 12 en 13 gebeld. dus weer een kans jeeeujjjjj duimen jullie mee dat eskimootje goed ontdooit ?
Mineraal, Dat is wel lekker, dan heb je genoeg afleiding! En daarna hopelijk goed nieuws! Ja het zit weer rechts, waar mn cyste zit/zat, maar een stukje hoger, waar mn spuit erin is gegaan vrijdag.. hoop maar niet dat het toch die cyste is.. Ster, Oké dus vrijdag wordt d-day voor jou! Heel spannend en ik ga zeker duimen voor je dat het eskimootje D) een mensje wordt! Ik dacht als je ovuleert, je dan die terugplaatsing hebt, maar dat is dus 5 dagen later. Oh dus een natuurlijke bevruchting zit er niet in, ik snap het. Maar kan je ook nog links een eitje krijgen (ooit bijvoorbeeld)? Of is die eileider niet meer intact? Arie, hoe is het met jou meid? Het is een beetje stilletjes uit jouw hoek? Hoop dat dat een goed teken is met werk etc?? Mn beste vriendinnetje die vorige maand die miskraam had belde net, weer zwanger!! 4 weken geleden, het is toch niet te geloven?! Ben heel blij voor haar, dat absoluut! Ik wil ook zo graag!! He verdorrie dat wachten zonder echo's en hopen maar dat dat stomme ding weg is, niets voor mij! Uhm.. misschien heb ik toch wel last van emo buien
Hey meiden, als het goed is kom ik hier wat meelezen en praten. Ik probeer ff kort mijn verhaal te doen. Manlief heeft teelbalkanker gehad en is dus ook onvruchtbaar. Er werden geen zaadcellen ingevroren omdat da volgens de oncologe niet nodig was. Mijn 1e gyn gaf ons geen kans en begon onmiddellijk over adoptie of KID. Op aandringen van mijn HA een second opinion gevraagd in Gent. Gelukkig TESE uitgevoerd, 6 rietjes ingevroren. Deze ochtend mocht ik bij de gyn voor uitgangsecho en opstellen behandelplan spuiten voor Icsi. Ik ben niet verder geraakt dan de echo want gyn zag zowel op linker als rechter eierstok endometriose. Nu opnieuw bloed laten prikken en hopen dat ik volgende week al operatie heb. Daarna afwachten en hopen dat we snel door kunnen met Icsi.
@ Yaraah: Welkom hoor! Pfff, dan denk je het ene gehad te hebben. Goed dat je al wel in de molen zit. Hopelijk kan je inderdaad snel door met de ICSI. @ Willeke: dubbel gevoel dan he. Het lijkt soms zo makkelijk te gaan bij andere mensen, alhoewel ook zij soms flinke tegenslagen hebben. Knuffel voor jou, hoor! Rotemoties soms ook fijn om ook een 'goede' ervaring over Lucrin te horen. Mijn gevoel is er alleen nog niet zo goed over, haha. De laatste keer is de Mirena ook voor 6 maanden geplaatst, maar het is wel een van de vragen die we gaan stellen. Op zich zou zes maanden ook prima zijn voor mij hoor... Zo dubbel soms, je wilt graag een kindje, maar dit soort dilemma's...zucht. Ik merk dat ik er toch best veel mee bezig ben. Nog een weekje en dan weet ik meer. Ik loop trouwens in het Diakonnessenhuis in Utrecht. Op de momenten dat je overal zwangere vrouwen ziet, dan wordt je er dan zo mee geconfronteerd he en inderdaad kan de lucrin het gevoel alleen maar versterken. Hopelijk goed nieuws en kunnen jullie snel starten met de ivf. @ Ster: zowel in de pil als mirena zitten hormonen, dus dat blijft. Het voordeel bij de mirena is wel dat je niet ongesteld wordt, als het mee zit, waardoor het ook niet erger kan worden. De vorige keer voelde ik mij goed bij de Mirena, dus dat speelt ook voor mij wel mee. Hoe lang gebruik je Lucrin/zoladex? Fijn die ovutesten he Maar goed dat er toch een echo is gemaakt en op naar een ontdooid eskimootje Uiteraard gaan we ook voor jou duimen!! @ Mineraal: gelukkig dan heb je lekker afleiding, het lijkt wel of die laatste week steeds spannender wordt. We hebben ook wel veel gedaan, want was een excursiereis. Dus helemaal opgeladen, jammer genoeg niet. Gelukkig nog wel twee dagen vrij, dus gaat goed komen. @ Angelhope: hopelijk is hij niet op zakenreis op het moment supreme. Ik weet ook niet wanneer je wat voor gradatie hebt.
@ Yaraah, hoi! Het zit jullie niet mee zeg! Van het ene door in het andere! Dit is helaas voor je kansen niet heel erg fijn! Hebben ze aangegeven dat de operatie snel plaats zou kunnen vinden? @ Balou, zo'n reis is altijd intensief he! Maar je hebt vast veel leuke dingen gezien! Waar ben je eigenlijk geweest? @ Willeke, confronterend dan he die aanblik van al die gelukkige mensen met kind of kind in de buik! Dat zijn vreselijke momenten! De primark is altijd een gekkenhuis he! Zeker die bij Rotterdam Alexandrium. Daar kun je beter heel vroeg 's ochtends komen en anders moet je er ver uit de buurt blijven! @ Ster, wat vaag van die ovulatietesten! Wel fijn dat ze op de echo de stand van zaken konden zien. Bij ons in het ziekenhuis doen ze geen echo's meer bij een terugplaatsing in natuurlijke cyclus. (lijkt me best lastig, omdat je dan toch echt op de ovulatietesten moet vertrouwen). Gelukkig weet je nu wanneer de punctie is! Ik duim dat het ontdooien goed verloopt! @ Angelhope, dat is best lastig dan als je man van huis is! Helaas valt een eisprong niet altijd te plannen! Ik dacht dat de gradatie onder andere bepaald wordt aan de hand van of de endo is ingegroeid in organen of alleen oppervlakkig is. @ All, ik blijf zeker meelezen hoor meiden (en zal ook zeker wel wat schrijven), maar zal af en toe wat minder reageren. Merk dat het me soms moeite kost om het bij te houden/te lezen. en wil eigenlijk niet altijd naast mijn man op de bank zitten met laptop of met kind. Soms is het ook wel fijn om even wat meer tijd voor elkaar te hebben. Anders leef je zo langs elkaar heen.
@chickie84: als het goed zit kan de operatie volgende week dinsdag al doorgaan. Als het niet meer lukt voor de planning van de gyn dan is het pas voor volgende maand, want de operatie gebeurd best tijdens of vlak na de ongi.
Yaraah, Welkom hier! Jeetje meid, jullie hebben dan ook al een hoop meegemaakt! Wat een tegenvaller dat er gister endo bij je geconstateerd is. Ik was echt ten einde raad toen ik die diagnose kreeg.. Maar wat fijn dat je misschien volgende week al geopereerd kan worden!! Snel zeg! Dat is in mijn zh echt niet aan de orde.. Mag je daarna gelijk door voor een icsi behandeling of moet je nog lucrin oid gebruiken? Balou, thnx, lief!! Ohja, het Diakonesse, redelijk bij ons in de buurt ook, mn nichtje werkt er. Ja ik denk dat de lucrin de emoties het ook wel versterken. Het gaat beetje met ups en downs. Vannacht bijv. weer super slecht geslapen. Maar ik ben er gewoon in mn hoofd super druk mee en veel mee bezig dus dat is ook niet zo handig. Maar ja, wat doe je er aan he... Spannend volgende week dus voor jou! Wat vind je vriend ervan dat je misschien de Mirena wilt plaatsen voor 6 mnd? Hij wilde toch juist graag 'snel' een kindje? Misschien komt je gyn wel met een oplossing waar je nog niet aan gedacht had en wat ook een goed idee kan zijn! Chickie, snap je helemaal hoor! Man en kind moeten zeker niet verwaarloosd worden uiteraard haha. Ik zit hier thuis ook vaak op telefoon even het forum te checken Het is een soort verslaving op een gegeven moment Maar wel gezellig als je zo nu en dan even langskomt hier
Willeke, ja ik kan wel al snel terecht. Volgende week dinsdag is de operatie al. Of ik direct door mag daarna met Icsi hangt ervan af hoe de operatie verloopt. De gyn probeert me deze week 'savonet nog een afspraak te geven om alles eens door te nemen en de operatie in te plannen.
Ster: daarom ben ik geen fan van die rotdingen! Goed dat je de echo nog gehad hebt om het echt te kunnen zien. Mijn duimen draaien Willeke: tja...het liefst zou je elke week een echo doen he? Om maar te zien of tie weg is. Helaas gaat dat niet. Mijn duimen draaien gewoon ook voor jou dat ie rustig blijft/krimpt of wat dan ook. Yaraaa: jeetje wat heftig van je man! Wat een *** die oncoloog zeg, dat hij dat niet aanraadde. Kun je zo snel geopereerd worden dan? Balou: heb je iig veel uit je vakantie gehaald, soms moet je na je vakantie dan uitrusten Waar ben je geweest? Chickie: we lezen je vanzelf terug.. quality time met je man is heel belangrijk! ego: hier alles zijn gangetje...week geleden vandaag. Nog maar 7 dagen...
Meiden leef nog maar ik heb gewoon weinig puf. Vaak moe of hoofdpijn of misselijk. Zodra ik 40 uur werk ben ik gewoon op. Nac ben ik maar meteen mee gestopt werd er misselijk van..probeer binnenkort wel weer.. Reageer binnenkort wel weer uitgebreid.. Lees natuurlijk wel lekker mee. Oh en yaraah helaas welkom hier. Klets gezellig mee..
Schattig wow wat een mooi resultaat! Nu lekker broeden en hopen dat je straks nog voor een brusje kan met al die emmy's Weet je al hoeveel cryo's je hebt? Mineraal ik heb geen idee of dat homeopathisch is . Het zijn supplementen net als vitaminen en mineralen die je kunt slikken. Spannend nog 1 weekje Ik heb trouwens ook nog nooit bultjes gehad. Heb je wel een zalfje of zo gekregen? Hopelijk jeukt t niet, ziet er toch altijd wat vreemd uit dan Stiertje vervelend zeg dat ze nu de operatie een week uitgesteld hebben. Je leeft er toch helemaal naar toe en ik neem aan dat je ook op je werk het een en ander moet regelen om dan vrij te zijn. Chickie het huis staat pas 3 weken te koop dus wij hebben het nu afgeschreven en zijn weer ijverig op zoek naar iets anders. Ik herken het wel hoor dat zp soms wat te veel aandacht krijgt en vriendlief wat te weinig, vandaar dat ik op het moment ook wat minder schrijf. Echt veel te melden heb ik voorlopig ook niet . Ik blijf natuurlijk wel met jullie meeleven en lezen, maar schrijf misschien wat minder. Willeke gelukkig nog weinig last van bijwerkingen. Nog maar 5 weken Het lijkt inderdaad vaak dat sommige mensen elkaar maar aan hoeven te kijken en het is raak. Hoe langer in het traject des te moeilijker ga ik het ook vinden. Knuffel meis, valt zeker met die lucrin er ook nog bij niet mee. Ster lastig hè die ovutesten? Welke gebruik je? Ik heb die van zwangerenkids en ik moet zeggen dat die best goed zijn. Ik kan helaas maar 1x per dag testen en heb daardoor vorige maand mn positieve test gemist, maar gisteren had ik wel een duidelijk positieve . Gelukkig hebben ze op de echo gezien dat hij wel geweest is. Alvast succes voor vrijdag! Balou welkom thuis! Balen van die ongi net op vakantie, maar gelukkig niet te veel last gehad. Inderdaad op naar 6 mei en dan hopelijk meer duidelijkheid over hoe nu verder. Angelhope ik had de eerste ronde na mijn miskramen heel veel moeite een positieve ovutest te vinden, zelfs 2x niet gelukt, maar wel netjes op tijd ongi. Lastig met die mannen elke keer van huis. Ik had het begin vorig jaar tot 2x toe dat mijn vriend net weg zou zijn ten tijde van de iui dus hebben we toen helaas over moeten slaan. Hopelijk komt je ei nog net op tijd. Yaraah ook hier welkom Arie ook ik heb na een 40-urige werkweek vaak niet de puf om nog uitgebreid te reageren. Weet je trouwens zeker dat je zo misselijk bent van de nac?Kan het niet de serrapeptase zijn? Daar was je toch ook mee begonnen? Ego. Zoals ik hierboven al schreef gaat onze huizenjacht weer verder. We hebben al weer een mooi huis gezien waar echt niks aan gedaan hoeft te worden en ook nog helemaal in onze smaak. Wel iets duurder natuurlijk, maar dan besparen we ook de verbouwingskosten. Over ruim een week hebben we een bezichtiging. Enige puntje is dat het in een ander dorp/stad is dan waar we nu wonen. Op zich hebben we weinig binding met het dorp waar we nu wonen, maar we voelen ons hier wel thuis en we weten natuurlijk niet of we daar kunnen aarden... Verder gisteren een positieve ovutest en al 2 dagen echt mega veel slijm . heb ik echt nog nooit zo extreem gehad. Vanavond ook behoorlijk eipijn dus denk dat hij nu wel aan t springen is of bijna zover is. Blijf het wel vreemd vinden, vroeger echt nooit iets gemerkt en bij elke miskraam lijken de symptomen rond de eisprong wel steeds sterker te worden.