Endometriose en in de Medische Malle Molen >>DEEL 2<<

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cindii, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Boboke ms is het van de serrapeptase idd maar daar begon ik al eerder mee.
    Iig dacht ik eerst maar het een dan pas het ander..heb jij nergens last van?
    Btw heb nog verder gegoogled over nac..beste is om met vitamine c in te nemen en je moet opletten met je maagslijmvlies. Ik probeer het binnenkort weer opnieuw. Jammer dat huis niet gelukt is maar gelukkig meer keuze idd en er zo in kunnen trekken is wel fijn hoor. Verbouwen is toch weer extra stress.
    Haha lopen wij synchroon ofzo? Ik ook hele dag eipijn maar vriend is weg dus pech :( gerommel begon van het weekend al dus ik dacht toen eisprong..zo zie je maar niet te voorspellen.
    Maarre jij heel veel plezier met kansen benutten haha.

2. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Arie hih lijkt er wel op ja :D. Afgelopen dagen al genoeg benut, vanavond even niet, ook niet echt lekker met die eipijn :). Balen dat jouw vriend er net niet is :(. Wie weet is morgen ook nog net op tijd? Gebruik je nu ook ovutesten?
    Ik slik nu sinds vorige week de nac (3x/week) en ik heb nergens last van. de serrapeptase heb ik nog niet in huis.
    Zo in kunnen trekken heeft inderdaad ook wel iets. Zelfs mijn vriend zag achteraf toch wel op tegen de hele verbouwing ;)

3. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Haha boboke nou rust dan maar even uit.
    Mmm jij nergens last van.. ga wel ff googlen op bijwerkingen serrapeptase.
    Nee gebruik geen testen nu..vergat steeds te halen :(
    Vrijdag begon het te rommelen dus dacht mooi maar bleef maar duren.totdat vsnmiddag toen erge pijn en weet dus genoeg. Ja helaas meneer ff nachtje weg ms morgen maar proberen :)
    Zo zie je maar je droomhuis moet gewoon nog komen!

4. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Boboke: Er zijn 8 cryo's ingevroren, ik hoop dat ik er voorlopig niet aan hoef te zitten!!!!!

5. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Schattig wat goed nieuws!!!
    Hoop het ook voor je. Wanneer is je testdag?

6. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @schattig: prettig idee, 8 eskimo's in de vriezer. Hopelijk blijven ze daar nog heeeel lang zitten!

7. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Arie77: Ik mag op 11mei testen, het is dan moederdag!!!!!

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Nou, dan MOET je gewoon zwanger zijn, dat kan niet anders!

9. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Schattig nou inderdaad een prachtige dag om moeder te worden :)

Ego weer megaklap gehad. Echo gehad bij vu..links nog bloedcyste van 1.5 cm geen endo dus en geslonken maar nu rechts ook 3.5 cm bloedcyste..kennelijk bij elke eisprong vult follikel zich met bloed en gisteren was eisprong.
    Morgen vervolggesprek kan maanden duren voordat lichaam cyste laat slinken.
    Word zwaar afgeraden om zonder pil door te gaan.
    Ik ga morgen eerlijk vragen of het niet beter is om te stoppen..
    Het moe zijn de pijn..ben op.
    Werk thuis alles lijdt eronder. Daarnaast was dus duidelijk te zien darm vast aan baarmoeder..dus darm blaas en eierstok zitten vast.
    Heb nu ook weer pijn. Wat is wijsheid

10. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Schattig, wauw das een prachtige dag!! Als dat geen toeval is?? En 8 in de vriezer, ik vind het een mooie score!!

Boboke, lekker dat slijm ;) gingen jullie deze cyclus zelf proberen of juist niet (staat me iets van bloedonderzoek bij?) en in juni met ivm starten?
    Jammer dat het huis niets is geworden! Maar wie weet komt de verkoper nog terug :)

Arie, jeetje meid wat een tegenvaller dit.. :(:( dus opeens zaten er 2 endocystes?? Hoe kan dat nou weer?? (ja die vraag stelde ik me precies ook zo af 3 mnd geleden ;)) Ik snap dat je er helemaal klaar mee bent.. maar wil je je kinderwens dan laten gaan..?? Kun je niet nu eerst weer 3 mnd Lucrin doen en dan nog een ivf poging in het VU???? Of heb je al 3 pogingen gehad??
    Wat een tegenvaller voor je, vind het echt heel rot... :)

Ego, geen bijzonderheden. Lag net wel een brief van het VU in de bus, mn afspraak is van 5 juni naar 4 juni verplaatst :) Jeeuuujj!! :D:D Vandaag een dagje op mijn nichtjes van 6 en 3 passen :) Altijd gezellig. Alleen ze worden nu ongeduldig want tante Willeke zit al een tijdje achter dr laptop ;)

11. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Willeke zijn bloedcystes geen endocystes gelukkig.
    Bloedcystes worden door lichaam uiteindelijk wel zelf opgelost maar duurt maanden en omdat ik zoveel verklevingen heb doet dat gewoon veel pijn.
    Elke keer als follikel springt wordt lege follikel gevuld met bloed..normaal is dat gewoon vocht.. ik heb nog ivf 3 staan maar de pijn en risicos ik weet niet of dat het nog waard is allemaal. Elke ongi geeft dus een hoop ellende.
    Gezellig hoor..veel plezier met ze :)

12. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ooh ja je hebt gelijk ik heb die cystes ook een paar keer gehad. Maar bij mij waren ze altijd na mn menstruatie gelijk weg. Dat gaat dus bij jou niet zo snel..? Oh misschien was het wel met vocht bij mij.. ik weet het eigenlijk gewoon niet :D
    Jeetje joh ik vind het echt rot voor je.. Maar morgen heb je dus weer een afspraak?? Misschien heeft ze (jij hebt een ze toch? of heb je dr. M. of dr. H. dit keer gehad?) wel een geniaal plan!! Houdt moed!!
    Knuffel voor jou!!

13. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    Arie: wat een bericht heb je gehad, en idd wat is wijsheid. Het is en blijft zooo moeilijk om die beslissing te nemen. Ik vind gezondheid voor gaan maar ik ga zelf ook elke keer een stapje verder. Laat het even bezinken en veel wijsheid meis! knuffel!

Boboke: gelukkig heb ik er geen last van en het is 1 grote.. Ik heb wel eens dat als ik te strakke broek draag (en dat deed ik tijdens de ongi) ik in mijn lies een ophoping krijg..die is nu ook weer weg. Geen zalf of jeuk gelukkig!

Schattig: super mooie score!!!

14. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Willeke haha..tja ons lichaam..na al die echos vind ik het nog steeds onduidelijk.
    Dr..m. belt morgen terug..ik denk dat ik keuzes moet gaan maken..

Mineraal klopt gezondheid is belangrijker maar idd zodra pijn wegzakt dan vergeet je dat..nu heb ik weer hele tijd pijn cystes zitten gewoon in de weg..geen ruimte..maakt me ook aan het denken is zwanger worden dan wel veilig?
    Alles zit aan bm vast..scheuren? Ga het morgen vragen.
    Thanks..dikke knuffel terug. Die laatste rotweek..de ergste week van het hele proces he? Duim heel hard voor je. Btw bedoel je een puistje?
    Op de rand van je onderbroek want dat heb ik ook wel eens.
    Komt puur door soort onderbroek.

15. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Oké dus morgen weet je hopelijk meer.. spannend joh. Dr. M. is een prettige arts vind ik persoonlijk. Zelfs mn vriend maakte uit zichzelf een opmerking over hem dat hij het zo'n aardige man vond! :cool:
    Ik hoop dus echt voor je dat hij met iets komt waar je wat mee kunt en wat niet gelijk je kinderwens beeindigd.. duim voor je..!
    En doe hem de groeten van me ;) haha

16. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Hihi willeke zou wel willen maar ik heb de damelijke versie haha.
    Trust allemaal..duik erin

17. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Oh is er ook een vrouwelijke dokter die met een M. begint? Geinig :D
    Trusten!! Keep us posted!!

18. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even kort (ik ga het leren :D:D:D)

@ Willeke, joehoe 1 dag eerder!!!! :D

@ Arie, shitzooi! Dikke knuffel! Wat een tegenvaller!
    Ik heb ze ook gehad tussen mijn IUI's door. Gelukkig ruimde mijn lichaam ze vrij snel op. Maar dat is bij jou dus niet het geval! Bah!
    nog een extra knuffel hoor!!!

@ Schattig, mooi aantal hoor! Laat ze maar lang ingevroren blijven :D! Ik heb vorig jaar ook op Moederdag getest en dat was de mooiste test ever!! Hoop dat het voor jou ook zo gaat!

@ Mineraal, duim duim duim!!!

19. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Arie jeetje meid het zit je echt niet mee...

Schattig de duimen draaien voor je dat 11 mei een positieve dag wordt.

Hier: operatie staat ingepland nu dinsdag. Mijn gyn heeft er alles aan gedaan om het nog zo snel te laten doorgaan. Dinsdag of woensdag zal ik dan ook weten of we direct door kunnen met icsi of niet. Ben wel thuis van me werk tot en met 25 mei...

20. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Yaraah, fijn dat je dinsdag al geopereerd kan worden! Wordt het een laprascopie? Wat is eigenlijk TESE? Geen ervaring mee nl...

Deel Deze Pagina