Endometriose en in de Medische Malle Molen >>DEEL 2<<

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cindii, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Schattig, leuk mvm! Heb je ook zo'n lekkere omslagdoek gekregen? Top dat je er aan meedoet!

@ Yaraah, heb je een leuke avond gehad met je hubbie?

@ Simoon, jeetje wat spannend! Wat een onzekere tijd! En je hebt al zoveel voor je kiezen gehad!

@ Stiertje, hoe is het met de kleine meid?

@ Willeke, hihi Benjamin ;) het heeft te maken met het aantal geplaatste berichten.... dus schrijven maar:D
    Veel plezier dit weekend!

@ Balou, wat leuk een nieuwe baan! Wat ga je doen?

@ Arie, knuffel!

Ik ga zo naar mijn broertje die is jarig.

2. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    @chickie: ja best wel een leuke avond gehad. We hebben echt genoten van de tijd met elkaar. Ik moet wel zeggen dat ik sinds de operatie veel meer steekjes voel links en rechts in mijn buik dan ervoor. Mss is alles nu zoals het moet

3. Simoon73

Simoon73 Actief lid

23 jun 2012
    111
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Willeke, ik denk dat we junior members zijn ivm het aantal berichten dat we hebben geplaatst:) Ik ben nml sinds 2012 ingeschreven en nu net 41. Maar voel me wel junior:D

@yaraah, dat zijn de belangrijke momenten:) Goed om te horen!

Hier is het allemaal nog steeds spannend. Nog steeds geen bloed verlies, bepaalde symptomen zijn weer meer aanwezig dan paar dgn geleden. HCG waarde was donderdag 3840 (zou bij verdubbeling 6000 moeten zijn, maar mijn waarden verdubbelden vanaf het begin al niet) Heb gelezen dat er dames zijn met lage HCG waarde en dat daardoor ook de symptomen minder zijn. Ik probeer dan ook maar nog steeds positief te blijven.
    Maandag ochtend weer HCG testen.

4. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @simoon: het blijft spannend dus. Ik hoop zo dat het goed is!! En leuk om je nog eens 'junior' te voelen op onze leeftijd, toch?? :D
    @chickie: gaat goed met ons meiske. Alle slangetjes etc. zijn verwijderd, ze heeft alleen nog een wondcatheter. De uroloog komt zo langs om die eruit te halen en de wond te bekijken. En ze moet nog even zelf plassen (de urinecatheter is er net uit). Als dat allemaal goed is, mag ze hopelijk vandaag naar huis. En dat hoop ik heel erg, want ik heb het echt wel gehad hier.

5. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ga duimen voor je Stiertje! Thuis is voor jullie beide toch het fijnste!!!
    Het is wel heel wat hoor voor zo'n kleine meid!

Hihi Simoon... je bent zo jong als je je voelt toch?! :D Ik hoop zo voor je dat dit een goede afloop heeft! Duim duim duim!!!

6. Simoon73

Simoon73 Actief lid

23 jun 2012
    111
    0
    16
    NULL
    NULL
    @chickie, helemaal gelijk:) En dank je wel xxx

@ stiertje, fijn om te horen. Hoop dat jullie vandaag weer heerlijk thuis zijn met de kleine meid. En klopt:D

@ Willeke, woon inderdaad ook in FR. Gelukkig is mijn partner Frans, maar ben ook wel zo eigenwijs dat ik vanalles zelf wil vragen:) Dat gaat niet altijd goed, maar tot nu toe red ik het aardig, al is het soms wel heel frustrerend juist als het om details of gevoeligheden gaat. Blijft het woordenschat toch wat ingebreken.

7. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    We zijn weer thuis!!! Heel blij.
    Simoon, gaan ze nog echo's maken?

8. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Super fijn Stiertje!!!!

9. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Fijn dat ze weer thuis is Stiertje! Nu lekker vertroetelen!

Simoon, das wel lastig ja, snap dat het daardoor soms extra verwarrend is. Hoop voor je dat je toch goed nieuws krijgt, geen bloed geeft moed is het toch?

Chickie, ja ik ben nog een jonkie hihi!

Arie, had ik al gezegd dat ik het een slim idee vind dat je in juni nog een afspraak in dd pland? Ik zou zo graag tegen je zeggen 'geef de moed niet op' meid, maar dat heb je waarschijnlijk al zo vaak gehoord.. Vind het heftig voor je hoor :)

Iedereen een lekker weekend gehad? De fair vandaag was ruk!! :( slechte omzet! Volgens mij zat iedereen op het terras of bij de bbq :)
    Maar ach, soms zit het mee en soms tegen!

10. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Stiertje wat fijn!!! Hoe gaat het nu verder in zijn werk? Krijgt ze nog pijnstilling en wanneer krijgt ze controle?

Willeke tja voor jou ff k..... Vandaag dat het zo mooi weer was maar voor de rest vab ons heerlijk. Gister lekker bbqtje vandaag winkelen voor vakantie nog.
    Denk dat het door het weer toch op het laatste moment alles nog doen wordt.
    Helaas door al het gedoe heb ik niet meer op dieet gelet dus er zit aardig wat extras aan :( dus passen was weer pfff.. is helaas niet anders.

Simoon aha je woont in fr. Mijn zus ook kom zaterdag naar jullie land toe.
    Dan snap ik dat je niet ff bij ons in de buurt gaat.
    Jij hebt ook links pijn? Bij mij ook linkereileider weg en ik blijf daar idd veel pijn houden. Met zitten en liggen .lopen geeft rust..ik vemoed zelf dat het ook door verkleefde darmen daar komt. Heb jij dat pas sinds de operatie of had je dat ook daarvoor..ik vind het een rotpijn.straalt door naar rug..nu hele dag op pad geweest en geen pijn. Ben benieuwd met autorit.
    Hebben ze bij jou gezegd waardoor die pijn komt?
    Hoop nog steeds voor je dat je morgen een goede hcg waarde hebt.

Yaraah wat voor steekjes bedoel je? Ben je nu niet aan de pil of iets?
    Hoe ga jij straks met icsi starten?

11. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    He ster. hoe is ie??? Ben je ongi geworden? Kan je wel genieten?

12. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden daar ben ik ook weer even :)

Mineraal hoe gaat t met spuiten? Heb je al een echo gehad?

Lelie hoe was je grote dag? En nu ook begonnen met ivf toch?

Chickie weer heerlijk weg geweest en genoten?

Arie voor jou bijna vakantie! Hoe is het deze ongi geweest met de pijn? Ben je er al uit wat jullie gaan doen of wacht je het gesprek af in DD na je vakantie?

Yaraah al aardig hersteld van de operatie? Wanneer had je ook alweer een gesprek over aanvang van de icsi?

Simoon jeetje wat een spannende en slopende tijden voor je. Heb je deze week ook nog een echo. Duim dat alles goed zit.

Ster hopelijk kun je toch nog een beetje genieten van je vakantie.

Stiertje gelukkig is alles goed gegaan met de operatie en zijn jullie al lekker thuis. Heeft ze er veel last van?

Willeke nog 3 weken ;):D

Balou hoe gaat t met jou? Buikpijn al minder?

Hopelijk ben ik niemand vergeten, want ik heb het dit keer uit mijn hoofd gedaan :)

Ego. Vandaag dan eindelijk bloed geprikt voor t miskraamonderzoek, 10 buisjes!!!! Eigenlijk 3 dagen te vroeg, maar ik ben bang dat de uitslagen er anders 4 juni nog niet zijn en wat zijn nu 3 dagen op 10 weken :)
    Verder nog huizen nieuws....vandaag is ons bod geaccepteerd :D. Dus als alles goed gaat dan verhuizen we eind juli naar ons nieuwe huis :) Is overigens een ander huis dan we eerst gezien hadden. Dit huis is al volledig af en ook nog naar onze smaak. De eerste jaren hoeven we er dus niks aan te doen.

13. Simoon73

Simoon73 Actief lid

23 jun 2012
    111
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hè allen,
    Heb de uitslag en de HCG is wel gestegen naar 6296 (was 3840 op 15/5) Helaas niet uitzonderlijk veel, maar probeer me wederom vast te houden aan het positieve:) Had al gelezen dat er dames zijn met een lage stijging en het allemaal toch goed komt, dus zolang ik verder niets weet probeer ik maar te denken dat ik 1 van die dames ben. In plaats van de andere optie:(

Er staat inderdaad nog een echo gepland op 26 mei. Dus nog een week langer inspanning!

@Arie77, leuk, dus naar la Douce France:) Verblijf je dan bij je zus? Mijn Fam. Komt ook geregeld langs hetzij om even een lang weekend eruit te zijn, dan wel op doorreis naar zuid Fr.

Mbt de pijn, die is inderdaad links en heb ik eigenlijk altijd wel gehad in mindere mate tijdens mijn periode, maar door de IVF behandelingen werd het erger tot eigenlijk ondraaglijk voornamelijk tijdens de ontwikkeling van de follikels en daarna weer tijdens de periode. Dan groeide ook elke keer de cyste mee (en die knapte soms net voor mijn periode - herkenning door oud bloed verlies) Moet zeggen dat het even een paar maanden heeft geduurd na de operatie, maar voelde me ook de laatste maanden steeds beter en minder pijn. Herken het overigens wel dat alleen lopen hielp! Soms was dat de enige manier in de midden van de nacht terwijl ik zo moe was van de pijn. Dat heb ik gelukkig niet meer gehad na mijn operatie.

@Willeke, wellicht inderdaad jammer voor jou, maar het was ook zo heerlijk vandaag:D

14. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Arie, ben je al klaar voor de vakantie? Wanneer ging je ook alweer precies?

@ Simoon, jeetje wat zal dit zenuwslopend zijn zeg! Op zich positief dat de HCG waarde toeneemt... ik duim dat je bij dat groepje vrouwen hoort waarbij het een mooi einde heeft!

@ Boboke, je hebt gelijk hoor wbt het bloedprikken, dan is het maar gebeurd! Jemig... 10 buisjes :$ Vampiers!!!
    Wat gaaf dat het gelukt is met dit huis, hier had je toch ook laatst over verteld?! Handig hoor dat het zo goed als 'af' is!

@ Ego....ik ben nu een halfuurtje jarig! Jeeh! hihi! sweet 30! :$:D

15. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Goedemorgen meiden,

Ik had gisteren opleiding kapperstechnieken dus kon niet langskomen op het forum hier, maar heb alles teruggelezen hoor...

@Stiertje: ah goed dat je thuis bent met je kleine meid, dat is idd een stuk beter dan in het ziekenhuis.

@ Boboke: groot gelijk hoor dat je al bloed laten prikken hebt, zou ik ook doen. En wat goed dat ze jullie bod aanvaard hebben, op naar het verhuizen...

@ Simoon: dat is toch een mooie stijging van je HCG... Duimen dat het zo blijft stijgen meid

@Chickie: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG

@Hier: ja die steekjes die ik voel zijn zo van die kleine venijnige steekjes soms links, soms rechts en soms net onder mijn navel. Ik ben niet aan de pil omdat mijn gyn nog altijd liever start met ICSI in de eigen cyclus. Donderdag mag ik bij de gyn op nacontrole ivm de operatie en dan ga ik ook nog eens vragen of hij er al zicht op heeft wanneer we dan kunnen starten.

16. Simoon73

Simoon73 Actief lid

23 jun 2012
    111
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd chickie:D

@stiertje, gaat alles goed thuis. Slaapt de kleine meid goed of heeft ze nog veel last.

@boboken, denk ook niet dat 3 dgn nog iets uitmaakt. Hoop voor je er duidelijkheid kan komen. Is er trouwens iets dat de uitslag voor 4 juni bekend moet zijn? Gelegitimeerd met de verkoop en aankoop:D zeker in deze tijd. En helemaal lekker als je niet al te veel meer hoeft te doen:)

17. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Arie, heerlijk hoor! Wanneer ga je weg??
    Maar hier is het nu ook mooi!! Das dan weer het voordeel van ondernemer zijn, op deze dagen doe ik het even rustig aan en lig ik tussen de bestellingen door even op mn loungebankie :D

Boboke, ja 2 weken he!! Same countdown ;) 10 buisjes joh! Jeetje das veel! Ik hoop dat we beide goed nieuws krijgen de 4e, kunnen we wel gebruiken :)
    En gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!! Ook heel lekker dat het naar jullie smaak is! Ik vind klussen erg leuk, maar het kost ook echt veel tijd ja.

Simoon, nou das toch een behoorlijke stijging?? Ik ben niet zo thuis in die cijfers, maar bijna een verdubbeling vind ik wel positief klinken! Inderdaad, vasthouden aan positieve gedachten! Zou super zijn toch??

Chickie, Happy Birthday to youuuuu!!! :D:D Je hebt een prachtige dag uitgekozen zeg!! Ga je nog wat leuks doen vandaag?? Lekker taartjes eten? :D Heeft je dochter je al verwend??

Yaraah, das vervelend dat je dat voelt! Misschien dat alles een beetje wordt recht getrokken? Is natuurlijk aan het helen vd operatie. Zal het ook maar even vragen idd. Hopelijk mag je snel starten met Icsi! Hebben ze daar al een voorspelling over gedaan? Kom je niet op een wachtlijst oid?

Ego, alles prima hier alleen snachts zoooo heet! Puf puf! Donderdag jassen we de (hopelijk) laatste spuit erin!
    Vanmiddag even naar de poli MDL voor mijn vriend, heeft al tijden last van zn darmen (endoscopie etc al gehad, gelukkig niets uitgekomen). Het is wel ons jaar zeg, 2014 ;) ;) Hopelijk sluiten we het beter af :D
    En ik heb me voorgenomen alleen nog maar positief te gaan denken, we krijgen gewoon positief nieuws, klaar! ;) Ik neem jullie gedachten over dat jullie geen operatie meer verwachten gewoon mee, is toch wel lekker om te horen hoor :D

18. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Goeiemorgen dames!

Chickie, gefeliciteerd met je verjaardag! 30 en proud momma :D

Ik heb een fantastische bruiloft gehad! Het heeft de afgelopen 2 weken geregend maar vrijdag.... scheen de zon! Weinig geslapen natuurlijk vanwege de zenuwen. Bij de kapper ging het goed, mezelf opmaken ging prima (en is nog best goed gelukt vind ik zelf!) en daarna wilde ik zo snel mogelijk mijn jurk aan haha :)
    Mijn toen nog verloofde kwam me halen, toen hij me zag sprongen de tranen in zijn ogen! (en ook in de mijne, wat zag hij er prachtig uit!)
    We zijn naar het gemeentehuis gereden en daar stonden buren en vrienden buiten te wachten. Het kleintje van vrienden van ons zei: 'mama, dat is een echte prinses!'

Na de ceremonie zijn we taart gaan eten, vervolgens was de fotoshoot. Het was prachtig weer, de locatie was ook prachtig en we hebben veel felicitaties en gelukwensen van passerende fietsers gekregen. Geweldig! We zijn ontzettend benieuwd naar de foto's...

Het diner is ook goed verlopen, erg lekker, gezellig en we kregen van iedereen te horen dat het ontzettend lekker was. (ja, duh, we hebben ook een topkok uitgezocht die toevallig ook een leuke locatie heeft).
    Na het diner tijd voor feest! Het was supergezellig, ik heb wel enorm gezweet maar dat mocht de pret niet drukken! Collega's vonden me er prachtig uit zien, Mijn man en ik straalden de hele dag.

Tijdens et diner heb ik ook de eerste spuit Decapeptyl gezet (hurray voor de ceremoniemeester want ik had er niet meer aangedacht) en hoewel het geen pijn doet vind ik het savonds spuiten maar niks. Tussen 18 en 22 uur spuit ik, want ik heb geen routine en ben hem zaterdag en gisteren al bijna vergeten... :)

Nu ga ik kijken of ik een foto van mezelf hier kan plaatsen (geen van de fotograaf want die hebben we nog niet).

19. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Chickie: gefeliciteerd met je verjaardag!
    Lelie: en jij met je huwelijk! Wat fijn dat het een mooie dag was.

Ons meiske doet het supergoed. Ze is alweer heel vrolijk en ligt te spartelen alsof er niets gebeurd is. Stopt ook alweer haar tenen in haar mond. We zijn heel blij en opgelucht dat het achter de rug is en met haar alweer zo goed gaat.
    We krijgen nog een oproep voor controle. En de hechtpleistertjes die ze nu nog heeft, laten vanzelf los. Ze heeft geen pijn, lijkt het, en als we denken dat dat wel zo is, mogen we haar een zetpil met kinderparacetamol geven.

20. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg

Deel Deze Pagina