@Willeke: als ik goed hersteld ben, mag ik direct door met ICSI in de volgende cyclus en die start, als het goed is, op 24/05. @Lelie: gefeliciteerd met je huwelijk en je zag er stralend uit meid
Wauw mooie foto Lelie! Klinkt inderdaad super geslaagd en wat fijn dat de zon scheen!! Heerlijk!! Haha fijn dat de ceremoniemeester zo oplettend was Succes met spuiten, ben benieuwd hoe het gaat!! Ja zat toch ook aan de lucrin? Waarom moet je dan aan de deca? Deca is toch om de boel plat te leggen en dat ligt het toch al?
Dat is de starheid van het Catharina ziekenhuis, niet in staat om van het protocol af te wijken en logisch na te denken. Pas als iemand er een wetenschappelijk onderzoekje tegenaan gooit zal het aangepast worden.
Gefeliciteerd, Lelie, jullie zien er stralend uit en wat een prachtige jurk! Stiertje, wat gaaf en fijn om te lezen. Heerlijk als je gelukkig als ouder alleen zo bezorgt bent en je kind gewoon weer van ouds is. Nu jullie waarschijnlijk even goed bijslapen van alles. Willeke, de stijging is niet zo hoog als ze hadden willen zien. 'Normaal' is de stijging elke 48/72 uur het dubbele, dus had ik rond 10.000-15.000 moeten zitten met 3840 4 dagen voor. Dus een stijging van 2456 in 4 dgn is niet goed. Maarrrrr HCG kan per vrouw enorm verschillen (zie ook de tabel hCG waarden gedurende de zwangerschap ) bij start week 7 staat een minimale waarde van 7650, dus dat zou nog kunnen! En er zijn gevallen bekend waarbij vrouwen met weinig stijging toch een gezonde baby hebben voldragen. En sluit me dan ook helemaal bij jou aan. Op dit moment wil ik alleen maar positief denken! tot tegendeel is bewezen!
Lelie ik kan je foto niet openen . Klinkt als een super mooie dag die jullie gehad hebben . Wel heel vreemd om dan op je bruiloft te moeten beginnen met spuiten. Mij is trouwens gezegd dat je wel zo veel mogelijk hetzelfde tijdstip moet aanhouden voor het spuiten. Chickie van harte gefeliciteerd!!! Je hebt wel een super dagje gehad qua weer. Simoon stijging van hcg klinkt goed ook al is het niet zo veel als je zou willen, het stijgt in ieder geval wel. Op naar de echo volgende week. 4 juni heb ik een gesprek staan met mijn gyn om de uitslagen te bespreken van het miskraamonderzoek, is wel makkelijk als alle uitslagen er dan ook zijn . Een week later verwacht ik mijn ongi en dan kunnen we eindelijk weer starten Willeke hè wat vervelend van je vriend. Worden er nu nog meer onderzoeken gedaan? Mijn ervaring is dat ze het heel snel op prikkelbare darm gooien als ze niks kunnen vinden, same here . En inderdaad jullie hebben jullie portie wel gehad nu alleen nog tijd voor positiviteit! Morgen over 2 weken weten we meer
Boboke ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd, misschien kun je het dan zien? Ik kreeg te horen dat ik decapeptyl savonds moest spuiten, tijd maakte niets uit. Ook over het koel bewaren zijn diverse voorschriften te vinden... Ik probeer het zo goed mogelijk te doen maar zonder routine ia dat erg lastig
Hey meiden, Ik ben net terug van bij de gyn. Mijn lichaam herstelt goed van de laparoscopie, ik mag zelfs terug beginnen met sporten . De gyn zei dat ik dan de volgende cyclus mag starten en ik zei dat zaterdag normaal dag 1 zou zijn , ja dat is dus nog een beetje te vroeg dus gewoon een cyclus overslaan en dan in juni ergens beginnen. Hij zei ja laat ik dan toch maar een uitstrijkje doen (was al een tijdje geleden) en toen ik daar toch op die stoel zat, heeft ie toch maar een inwendige echo gedaan en plots zei hij dat ik zaterdag mijn ongi niet zal krijgen, want eisprong is net gebeurd of zal gaan gebeuren . En toch heb ik een ongi gevoel: pijn in de onderrug, zeurderige onderbuik, weinig geduld en ongelooflijk veel zin in zoet. Sorry voor dit lange egobericht
Dames, hier ook even een (nog langer) egoberichtje: gisteravond weer helemaal in de stress 'S avonds bij het afwegen een beetje bruine afscheiding! Mijn adrenaline schoot omhoog. het zal toch echt niet?! Man lief heeft kopje thee gemaakt met honing en saampjes op de bank met de deken geprobeerd een filmpje te kijken. Mijn buik rommelde alsof ik ongesteld moest worden en de tranen liepen over mijn wangen. Kan ook niet zeggen welke film er nu opstond, want heb stoïcijns zitten kijken naar veranderende lichtjes. Toch maar proberen te slapen, maar een verschrikkelijke nacht gehad. Maar elke keer als ik naar toilet moest..... Nu weer helemaal niets Vanmorgen met hoofdpijn en weer zeer pijnlijke borsten opgestaan, maar mijn ongi gevoel is helemaal weg en tot heden ook verder geen bruine afscheiding. Ik zal wel weer aan het neuzelen zijn, maar ja als je na ruim 6 jaar tegen alle verwachtingen in spontaan zwanger wordt, zijn dit echt niet de leukste momenten Wat duurt het nog lang de 26ste!! Wel iedereen bedankt voor alle lieve berichtjes. Probeer nog steeds me hier op te richten
Ah Simoon, ik zou mezelf ook gek maken hoor, ik blijf duimen dat het helemaal goed zit... Ah ons lichaam kan ons toch zooooo voor de gek houden hé
Jemig Simoon, 'gewoon' afwachten tot de 26e is al vreselijk en dan helemaal als je ook nog zulke tegenstrijdige signalen krijgt! Bah! Laat dit wonder ook echt een wondertje worden! Willeke, dat is ook wat van je vriend! Jullie zitten wel allebei in het medische circuit zeg! Yaraah, dat is ook wat! Scheelt wel weer even wachten op je volgende cyclus! Laat maar komen toch.... Lelie, ik had je al gezien, maar ook dit is een supermooie foto! Heerlijk om je zo te zien stralen! Stiertje, wat is jouw meisje dapper zeg! Super dat ze zich al weer dubbelvouwt haha! Lekker ding! Boboke, ben je er weer klaar voor om te starten of heb je er een beetje dubbele gevoelens over? Meiden, nog bedankt voor de felicitaties! Ik vier het zondag pas 'echt', maar het was wel een topdag qua weer dinsdag! Ik heb mezelf een dagje niks doen cadeau gedaan en 's avonds een gebakje gegeten met wat naaste familie.
@chickie: ja ik snap er nu wel echt niks meer van want ik voel me echt alsof ik ongesteld ga worden en daarnet had ik wat oud bloed bij afvegen, dus weet ik niet wat de gyn dan zag op die inwendige echo.
Ojee! Dan vrees ik dat jij gelijk gaat krijgen. Jij kent je lijf immers het beste! Maar inderdaad wat heeft de arts dan gezien, het lijkt me toch dat die de beelden meestal wel aardig kunnen inschatten. Vaag zeg! Moet je het dan nog doorgeven aan het ziekenhuis als het doorzet?
Nee moest niks meer doorgeven, maar ga het denk ik toch maar doen. Ondertussen echt wel helder rood en vooral rugpijn.
Ik ga morgen voor een weekje op vakantie naar turkije, heerlijk genieten!! Dus jullie horen de komende week niks van mij. Verder gaat hier alles goed, ik ben vandaag 6 weken zwanger. Het schiet nu op voor de eerste echo(3juni), ik vind het wel erg spannend.
Schattig: geniet van je weekje vakantie. Ik heb toch maar een mailtje gestuurd naar de gyn om te laten weten dat de ongi echt wel doorgebroken zijn, hoop maar dat die zwarte vlek die hij deze ochtend zag op de inwendige echo niet opnieuw op een endocyste duidt
@schattig geniet van je vakantie. Heerlijk, @yaraah, hoop het ook niet! Wel heel apart dat het binnen een paar uur anders is dan gedacht!
@ Boboke: Verhuizen! Yeah, wat leuk dat jullie toch al best snel een huisje hebben gevonden. Jeetje, tien buisjes is echt veel! Hopelijk is de uitslag er 4 juni en was het niet te vroeg. @ Simoon: Nog een paar dagen voor de echo, maar bah wat rot even. Maar ik denk dat het wel goed is dat je nu geen bruine afscheiding meer hebt. En als je belt, misschien is er wel eerder een plekje voor de echo? @ Chickie: Nog gefeliciteerd! Enjoy de club van de dertigers, haha! @ Yaraah: Raar lichaam hebben we soms ook, maar inderdaad het lijkt er toch op dat het gewoon je ongi is @ Stiertje: Wat mooi dan toch, dat kinderen het zo snel lijken te zijn vergeten. Hopelijk is de paracetamol niet meer nodig en blijft het zo. @ Willeke: Zon baan zou ik ook wel willen haha Beetje werken, beetje chillen in de zon, love it! Hopelijk komen er snel weer mooie dagen. Hoe was het bij de MDL? Hopelijk niets bijzonders uitgekomen? En inderdaad we moeten alles positief (proberen) te bekijken @ Lelie: Wat een mooi sprookje zeg, jullie huwelijk! Heel veel geluk samen en hopelijk met een mooi cadeautje over een paar weken! Ik kan je foto ook niet openen L @ Schattig: Hoe voel je je? Al wat last van zwangerschapskwaaltjes? Geniet van je vakantie! Hier behoorlijk druk geweest met mijn nieuwe baan. Daarbij ongi geworden. Gelukkig zonder al te veel buikpijn, alleen wat gerommel en soms wat flinke steken. Dit lijkt dus echt stukken beter te gaan! Alleen verschrikkelijk moe, niet normaal Maar ja, liever dat dan pijn en hopelijk zal dat komende tijd ook beter gaan. Sorry, dat ik niet zo veel heb gereageerd, maar heb af en toe toch wat last van een dubbel gevoel. Ik sta nog volledig achter mijn keus om de pauze in te lassen, maar op mijn nieuwe afdeling is iedereen zwanger en ze blijven maar zeggen dat het zon vruchtbare plek is Dus ja Onze tijd komt nog wel, zullen we maar denken. Hopelijk volgende week akkoord voor een vakantie saampjes einde van het jaar, dan gaan we lekker naar Indonesie op vakantie. Over positief blijven gesproken