Fijne vakantie Schattig! Na de vakantie hopelijk een mooi knipperlichtje op de echo! Yaraah, goed dat je even contact hebt opgenomen met de arts!
Sorry meiden geen tijd gehad..vertrek vannacht. Tweede pinksterdag terug. Paps ook in zkh vanwege beginnende longontsteking en werk nog gekkenhuis. Ws kan ik niet bij internet dus denk niet dat ik reageer. Tot over 2 en halve week ws..dikke knuffel allemaal.
Lieve Arie, geniet van je vakantie! Even de realiteit ontvluchten en tijd voor jezelf en je vriend/man! Heel veel sterkte met je vader!
Arie ik denk niet dat je het nog leest, maar toch nog een hele fijne vakantie gewenst! Schattig ook voor jou, mocht je het nog lezen, een hele fijne vakantie! Simoon alvast heel veel succes voor maandag! Duim voor goed nieuws Balou een nieuwe baan vreet ook altijd energie en dan ook nog ongi, dan ben je wel moe ja. Gelukkig niet zo veel last dit keer. Ik kan me voorstellen dat het niet echt prettig is elke keer die commentaren over vruchtbaarheid op je werk, maar ja zij weten natuurlijk nergens van. Hier word ik elke keer aangesproken over de geboorte van het zoontje van mijn collega, of ik het al gehoord heb eh jaa natuurlijk . Begrijp ook niet zo goed waarom ze mij daar allemaal op aanspreken, maar ja lachen en doorgaan... Ego. Huis gaat niet door. Wij hebben ons bod terug getrokken na een paar vreemde ontwikkelingen waardoor wij geen goed gevoel meer hadden over het huis. Voorlopig ook geen huizen meer voor ons. Iedereen een fijn weekend!
@ Arie: Fijne vakantie! @ Boboke: Dat vreet echt energie, maar ben echt blij met deze job... Mijn lichaam had alleen ff een verkeerde timing haha en dan kan je ook iets minder tegen dat soort opmerkingen. Gelukkig gaan we de goede weken weer in en hopelijk denkt mijn lijf door de mirena: ik word wel niet ongi. Plse.... Jeetje, dat is dan opeens de andere kant zeg! Ik begrijp dat je het niet nader kan omschrijven, maar goed dat jullie dan jullie gevoel hebben gevolgd. Hoe is het met de rest? Is hier wel heeeeeeeel stil
Lelie, oh hmm.. vervelend inderdaad die starheid vh zh! Ben benieuwd waar ik allemaal dan tegenaan loop aangezien ik ook aan de lucrin zit nu. Simoon, oh oké ja dat is dan wellicht aan de lage kant.. maar inderdaad: positief blijven denken!! Je weet het niet, lichaam zit (helaas) soms ingewikkeld in elkaar..! Hopelijk ben jij de uitzondering op de regel! Heb je geen last meer gehad van bruinverlies? Misschien was het nog een restje ofzo..? Boboke, gesprek ging prima, er moeten nu nog een paar (kleine) dingen uitgesloten worden (de 'grote' dingen waren al uitgesloten door endoscopie) en als er dus niets uitkomt is het een PDS. Je huis niet door?? Wat jammer!! Maar je moet er idd wel achter staan! Hmm.. domper joh! Voorlopig dus ff klaar met huizenjacht? Tja, zulke opmerking.. blijft moeilijk ja Yaraah, oh dat is vreemd?? Heb je nog contact gehad met je gyn hoe dat nu dan kan? Wel fijn dat je snel mag beginnen met icsi! Chickie, morgen big party!! Je hebt wederom een mooie dag uitgezocht!! Hoe is het verder? Balou, hihi ja dat zijn de voordelen er soms aan Snap echt je dubbele gevoel hoor.. vind het knap wat je nu besloten hebt! Maar je hebt een mooie reis in het verschiet!! Lekker hoor! En daarna kunnen jullie er misschien wel voor gaan! Ego, donderdag mn (hopelijk laatste) lucrin gezet, zo hij deed gewoon pijn! Afgelopen week nog bij de maatschappelijk werkster geweest, moet eigenlijk toegeven dat ik er best wel wat aan heb. Ze heeft me een klein beetje een andere mindset gegeven en dat voelt best goed eigenlijk! Neemt niet weg dat ik de dagen nog steeds aftel (nog 11 om precies te zijn) Maar ik blijf positief denken dat het allemaal goed komt Tijdje geleden jullie verteld over mn vriendin die me eigenlijk een beetje heeft laten zitten, sloot me (voor mijn gevoel) buiten omdat ik geen kind heb e.d. vroeg ook nooit naar mn situatie e.d. Afgelopen zaterdag hadden we een gezamelijke bbq van een vriend en zodra we ff samen stonden begon ze er gélijk over (lekker handig waar allemaal anderen ook in de buurt zijn ), dus in korte lijnen heb ik gezegd dat het allemaal tegen valt op dit moment en dat ik het daar bij wil laten. Als ik er aan toe ben om meer erover te vertellen dan komt dat vanzelf. Dat begreep ze volkomen en ze zei dat ze vaak aan me dacht. Serieus: stond ze dus dinsdag voor mn neus bij me thuis! Dat ze eigenlijk best was geschrokken van wat ik had gezegd afgelopen zaterdag en dat ze het knap van me vond en ik hoefde er niets over te vertellen maar als ik het wilde kon ik bij haar terecht (niet dat ik dat nog doe, maar goed). Met tranen in dr ogen!! Ik denk echt dat ze was wakker geschud en dat ze zich realiseerde dat ze er niet echt was geweest voor me. Dus opzich kon ik dat wel weer waarderen dat ze deze stap genomen heeft
@Boboke: oei je huis gaat niet door... maar wel goed dat jullie gevoel gevolgd hebben. @Willeke: wel goed van die vriendin toch, ok nu heb je er mss geen behoefte aan, maar dat kan na verloop van tijd toch wel weer veranderen??? @ego: ja gyn nog gehoord en hij zei dat het zeker niets ernstigs was, heeft niet gezegd wat het dan wel was en dat we dan gewoon de volgende cyclus afwachten om te starten met alles
@ Boboke, goed dat jullie je gevoel volgen wbt het huis! @ Balou, ja helaas valt met je lijf niet alles te plannen (alhoewel de mirena je nu wel een beetje helpt!). Lekker idee he dat je je vakantie in het vooruitzicht hebt! @ Willeke, ik denk dat het voor je vriendin wel duidelijk was dat het toch niet helemaal lekker liep. Op zich wel heel lief dat ze dinsdag opeens voor je neus stond! Wat is een PDS als ik vragen mag? Lief dat je het vraagt, met mij gaat alles verder goed hoor! Z'n gangetje een beetje! Morgen schijnt inderdaad mooi weer te worden, erg fijn! Fijn dat het gesprek met de Maatschappelijk Werkster goed is gegaan! Hihi de dagen aftellen is heel logisch hoor (daar verandert een MW niets aan ).
Goede morgen dames, Aftellen is nu echt begonnen. Morgen rond 16.00 weten we het. Het is de afgelopen dagen goed gegaan, minder buikkrampen, wel af en toe heel licht bruin/oud bloed bij afvegen, maar stiertje stelde me al gerust dat dit wel vaker bij endo zwangeren was voorgekomen. In ider geval niet rood en ook niet veel. Houden we ons maar even aan vast Daarnaast zijn wel alle zwangerschapssymptomen drastisch verminderd, maar ook dat hoeft niets te betekenen Al met al is het zo onzeker as wat en stel ik me op beide scenario's in. Aan de ene kant wil ik positieve energie terug geven, je weet maar nooit misschien houd de kleine dan vast aan de andere kant moet ik me ook instellen op slecht nieuws Zou er schizofreen van worden @Balou, kan met goed voorstellen dat die 2 niet samen gaan. Het is allemaal al spannend zo'n nieuwe baan en dan ook nog ongi. Wens je een betere 2e week! En ja irri die opmerkingen. Sommige mensen denken echt niet na. Ik heb 3 zwangere dames in mijn team en komen ook steeds even hun up-date aan mij te geven en proberen informatie uit mij te krijgen of ik niet een kindje wil (ben immers net 41 geworden:x!). Af en toe zou ik wel uit willen halen! Zou opluchten denk ik @ Boboke, jeetje das ook wat met het huis! Maar wel goed dat jullie je bij je gevoel zijn gebleven. Een huis is voor heeeeeel lang en moet goed voelen. En nu? Jullie hadden toch ook je eigen huis al verkocht? @ Willeke, wat een verhaal. Het is een blijft een rare situatie en kan me voorstellen dat er voor altijd iets tussen jullie in blijft staan, maar vind het wel knap dat ze er nog een keer opvolging aan heeft gegeven. Helaas hebben sommige mensen er nu eenmaal meer moeite mee om de situatie of de gevoelens van een ander in te zien. Ben benieuwd naar de resultaten van de onderzoeken. @Yaraah, op naar de volgende cyclus dan en starten @chickie, geniet van je feestje vandaag. Als het goed is heb je er een heerlijke dag bij Arie en schattig zijn heerlijk op vakantie. Als jullie toch mee lezen hoop ik dat jullie het super hebben
@simoon: gelukkig is het bijna echo-tijd. Wat spannend zeg! Irritant he, die mensen die maar gewoon vragen wat hen voor de mond komt, zonder zich af te vragen of er misschien een (verdrietige) reden is dat je geen kinderen hebt. Wij zijn echt bijna even oud Ik ben op 23 april 41 jaar geworden ...
(even snel tussen de festiviteiten door!) Heeeeeeeeeel veel succes lieve Simoon!!! Bah dat uithalen moet je gewoon eens doen joh! D) Ik blijf morgen de hele dag voor je duimen!
@Simoon: al nieuws??? @hier:vandaag eerste dag gewerkt na revalidatie laparoscopie. Normaal is mijn baas heel begripvol omdat ze in dezelfde situatie zit, maar nu heeft zij beslist om er even mee te stoppen. Nu verwacht ze wel van mij dat ik niet afwezig zal zijn in de maand juli... Ik mag wel rond 20juni starten met de stimulatiefase, dus is wel goed mogelijk dat ik begin juli thuis zal moeten zijn voor een punctie
Willeke PDS (even voor chickie is prikkelbaar darmsyndroom) is eigenlijk een diagnose waar je niets mee kan. Heb die ook een paar jaar geleden gekregen, maar ik heb nog steeds niet uitgevonden waar mijn darmen op reageren, omdat ik elke dag last van mn darmen en diarree heb . Er zijn wel medicijnen voor, maar die mag je niet nemen bij een kinderwens Wat fijn eindelijk de laatste spuit erin . Nu aftellen naar de start. Hopelijk 4 juni goed nieuws vwb de cyste. Vwb je vriendin is ze nu inderdaad wakker geschud denk ik, dat het allemaal behoorlijk zwaar is voor jou. Beter laat dan nooit toch? Wel knap dat ze nog persoonlijk naar je toe is gekomen. Goed dat je gesprek met de maatschappelijk werkster je een positieve kijk gegeven hebt. Maar heel begrijpelijk dat je de dagen nog steeds aftelt. Ik tel ook mee Chickie leuk feestje gehad? Simoon ik ben ook wel heel benieuwd, hopelijk loop je nu met je hoofd in de wolken. Wij wonen in een huurhuis en gelukkig nog niet de huur opgezegd. Tijd genoeg dus om op een gegeven moment weer op zoek te gaan, maar nu voorlopig even niet. Yaraah nou daar zou ik me dus echt niks van aantrekken hoor. Alsof je vor je werk je kinderwens op de lange baan schuift! Bij mijn werk komt het in de zomerperiode ook niet goed uit, maar ze hoeven niet te verwachten dat ik het nog langer uitstel, zijn al bijna 3 jaar bezig. Dus gewoon beginnen met spuiten Gisteren nog even bij de huisarts geweest en direct gevraagd voor een controle van mijn vit D (was begin van het jaar aan de lage kant) en ook of hij vit b12 wilde controleren (is tot nu toe nog nooit gedaan) en tot mijn verbazing heeft hij dit ook gedaan. Dit had mijn oude huisarts nooit gedaan en ook in mijn ziekenhuis zijn ze niet echt behulpzaam in dit soort dingen dus ben nu heel blij met mijn huisarts Ik heb deze week vakantie en wat een heerlijk weertje heb ik besteld Gelukkig vanaf donderdag beter, want dan gaan we lekker een paar daagjes naar een hotelletje
Simoon: ik hoop zo dat jouw echo goed was!! Yaraah: nou ja zeg, wat een stomme leidinggevende. Niks van aantrekken hoor.
Boboke, chickie, oh ja hihi vergeten toe te lichten, idd Prikkelbaar Darm Syndroom. 20 juni terug. Ja ik denk ook dat ze wakker is geschud Hier hoopte ik ook op dus ik ben er wel blij mee. En het spreekt inderdaad voor haar dat ze even naar me toe kwam persoonlijk, dus dat is fijn! Vanavond komen ze allemaal eten hier dus ik moet nog een diner toveren (ben niet echt een keuken prinses zeg maar) Ik las in het ivf-topic iets over jouw korte protocol, een neusspray?! Wat is dat?? Lijkt me ideaal! Haha ja aftellen he, ook voor jou!! Yaraah, oh wat vervelend dat je baas zo reageerde , dan voel je je ook een beetje ongemakkelijk! En heel raar aangezien ze het zelf heeft meegemaakt?? Dan verwacht je toch wel wat meer inlevingsvermogen Stiertje, hoe is het met de kleine? Weer helemaal de oude? Hebben jullie eigenlijk nog de wens voor een broertje of zusje? Nou, 2014 is wel mijn jaar, morgen naar de KNO-arts voor mn neus, 2 jaar geleden aan neus geopereerd, neusslijmvliezen ingekort. Was daarvoor máánden verslaafd aan de neusspray. En ik begin het nu weer nodig te hebben dus ik ben bang dat ze weer gegroeid zijn.. Dacht dat dat niet kon maar we zullen het horen morgen. En daarna door naar mn huisarts, ben met het rodelen tijdens de skivakantie met mn hand op een ijsschots geklapt en heb nu (9 wk later) nog steeds last van mn middelvinger, kan niets zwaars tillen. Volgens mij zit er iets niet helemaal goed . Dus waarschijnlijk daarvoor ook naar het zh voor een foto oid. I love 2014!!
Hoi meiden Ik ben weer terug van vakantie. Ik moet nog even alles bij lezen. Morgen weer de 1e echo voor tp in natuurlijke cyclus. Hopelijk is 3 maal scheepsrecht ☺