Meiden! Even kort vanuit het stormachtige en bewolkte bodrum gelukkig vanaf morgen weer top! Zo maar even shoppen. Ze hebben hier zulke leuke babykleding. Zei gister tegen m'n moeder.. Zal ik dit alvast meenemen hihihi mocht niet hahah gelukkig heb ik een klein schoonbroertje van 4 dus heb al twee stoere vesten gekocht Mineraal wat super, zondag al! Over drie weken gewoon weer goed nieuws! Maui en aloha gezellig dat jullie er weer zijn kan alleen niet vol reageren ook voor de andere meiden sorry! Vloei nog steeds wordt gelukkig wel minder l Liefs!
Sorry hoor, was even drukjes gisteren was mijn broertje jarig en ik ben zondag jarig dus even wat voorbereidingen getroffen. @ Sis, Mijn ouders vonden het echt geweldig! Ze hadden wel al een donkerbruin vermoeden hoor, omdat ik diverse keren heb laat weten hoe ik me voelde en omdat ze nog geen negatief nieuws gehoord hadden. Hoe is het met je dipje? Het is inderdaad al een heel goed begin dat je zelf wat positiever wilt denken! Komt wel goed schatje (vind ik zon grappige reclame ). Vind je het geen gek idee dat je anders afgelopen week de terugplaatsing had gehad? Ik ga trouwens duimen dat je terugplaatsing nog voor de vakantie kan plaatsvinden! @ Boboke, wat leuk dat jij 3 juni de echo hebt! Onwerkelijk is het he! Dat heb ik ook hoor. Soms loop ik heel hard van stapel en het andere moment ben ik erg voorzichtig en durf ik niet te veel vooruit te denken. Maar blijf erg blij! Ik heb trouwens 5 juni de eerste echo. Lijkt nog zo ver weg he! Ik hoop zo op een knikkerlichtje. Geniet van je twee vakantieweekjes, lekker! Heb je nog leuke plannen? @ Maui, het was heel lief hoor van dat berichtje (Joepie). Maar toch zal dat voor sommige mensen genoeg zeggen . Hihi dus voor de zekerheid maar even weggehaald, mijn ouders waren toen ook nog niet op de hoogte en mijn moeder trekt snel haar conclusies, haha. Was je nou nog naar het militaire ziekenhuis geweest? Hoe is het gegaan? Ik vind het voor jou ook wel heel wat hoor, je derde IVF! Lijkt me ook wel heel erg spannend! @ Cindii . Tis nog stilletjes bij je hondje he! Wat maakt ze het spannend! En daar liggen jullie dan op je matrasje, hihi! Ik kreeg tijdens de punctie ook een morfine shotje, daar werd ik een beetje stoned van en de avond ervoor en 1,5 uur van te voren moest ik 1 naproxen innemen. Narcose wordt hier in Nederland niet veel gedaan. @ Aloha, wat heb jij een toepasselijke banner zeg met al dat zand! Hihi, ach we lachen er maar om! Struisvogels leggen trouwens wel hele grote eieren he?! @ Pien, ik ben niet zon sporten haha. Maar ik had wel enigszins een vol gevoel hoor. Als ik bijvoorbeeld met mijn onderrug/kont ergens tegenaan leunde dan voelde ik dat behoorlijk en dat had ik ook met bijvoorbeeld springen enzo. Dus ben lekker met beide benen op de grond gebleven. Dit waren verder eigenlijk de enige klachten hoor. Ik denk dat je snel genoeg voelt of je het wel of niet prettig vindt om te blijven sporten. @ Mineraal, heeft het duimen geholpen? Weet je al of je de terugplaatsing zondag krijgt? Ik duim gewoon nog even verder! @ Bbibi, lief dat je even komt feliciteren! @ Steva, bewolking .. stormachtig!!!! ????!!! Hopelijk morgen beter bij je!!!! Ben je al op de banaan geweest? Leuk he al die babykleertjes! Daar wordt je spontaan hebberig van! En leuk die kleertjes voor je neefje! Mooi dat de bloeding al wat minder wordt! Heb je al een beetje kunnen zwemmen? @ ego, ik heb aan een collegadinnetje verteld dat ik zwanger ben en toen moest ik gelijk naar een fotootje van haar komen kijken. Zij is gewoon ook zwanger! 1 week verder! Wat gaaf he! Het is wel heel erg leuk, want we hebben al een heleboel geheimzinnige blikken uitgewisseld!
Dames even snel.. De 1ste pup is een feit! Geboren om 1:50 en weegt 52 gram en is 11 cm nu wachten op pup 2 en 3
Goeiemorgen allemaal Cindii wat n schatjes ! Is alles goed gegaan? Met moeders ook alles goed? Wordt denk ik nu een hele drukke tijd voor jullie. Houden jullie ze zelf of 1 ervan? Pien ik ben ook niet zo'n sporter , maar ik heb geen last gehad van n vol gevoel. Ik was juist bang dat er te weinig groeide, omdat ik nergens last van had en had toch aan mijn recher eierstok 12 follikels!! Je zult zelf wel voelen of het nog zal gaan. Ongi al doorgebroken? Wanneer mag je beginnen met stimuleren? Maui dank je wel! Dan ga jij ook al snel van start nu? Spannend!! We gaan ervoor dat jullie nu allemaal volgen ! Aloho dank je wel! Gezien jou klachten ben je geen zwart schaap hoor (in ons geval kun je dat eigenlijk beter wel zijn ). Ik moet zeggen dat t bij ons ook super snel gegaan is. Vorig jaar (vrijdag 13 april ) in de mmm terecht gekomen en nu al eerste ivf gehad die gelukkig ook meteen gelukt is. Hopelijk heb je snel je afspraak, zodat er duidelijkheid komt wat er nu allemaal gaat gebeuren. Steva stormachtig !!! Hopelijk is t weer vandaag weer beter. Gelukkig wordt t vloeien minder. Geniet nog van je vakantie!! Chickie dat is ook toevallig zeg van je collegaatje. Wel super leuk dat jullie zo gelijk lopen, kunnen jullie ervaringen en kwaaltjes delen . Ik ben ook nog heel voorzichtig hoor. Durf nog niet heel blij te worden, maar aan de andere kant ben ik mijn vakantiedagen al aan t indelen, zodat ik eerder met zwangerschapsverlof kan . Vandaag voor de zekerheid een digitale cb met weekindicator gedaan en die gaf netjes 2-3 weken aan . Stelt dus weer een beetje gerust. We gaan na pinksteren 3 dagen naar een hotelletje in Duitsland en voor de rest gaan we weer in de tuin werken. Met een beetje geluk en hard werken is die dan eindelijk klaar aan t eind van de vakantie. Daarna inderdaad hopen op een knipperlichtje. Mineraal heeeel veel succes morgen!!! Ik ga heel hard voor je duimen voor een goede ontdooiing en tp. Sissie hoe gaat t? Musicfan alles goed met jou en je meisje? Stiertje hoe gaat t met jou? Nog maar een paar dagen en dan heb je al de 20-weken echo!! Fijne dag allemaal!!
Cindii: van harte gefelciteerd met de pups, wat een schatjes!! Gaat het goed met ze? Geniet er van he! Chickie: wat leuk van die collega. Das wel heel toevallig zeg. En wel fijn dat ze niet veel eerder was . Mooie timing . Zelf zit ik al maanden samen te werken met een zwangere collega. Vind ik op zich niet erg hoor, want het is een hele lieve meid en ze zeurt helemaal niet enzo, maar er wordt door andere collega's natuurlijk wel veel naar haar gevraagd en dan krijg je alsnog vaak van die zwangerschapsverhalen te horen... Maar voor jou nu geen probleem, harstikke leuk zelfs, hoop dat het bij beiden goed mag blijven gaan! Boboke: leuk even een paar daagjes weg . En leuk ook om de tuin aan te pakken. Hopelijk hebben we dan wat mooier weer! Wel handschoenen aan jij he, want dat moet als je zwanger bent . All: hmmm zo goed als het ging, zo beroerd gaat het eigenlijk sinds gister... Ben ongesteld geworden, tis nog niet heftig qua bloedverlies hoor. Maar ben heel moe, heb nu 2 nachten slecht geslapen ook en ben erg humeurig... Last van mijn maag, soms van mijn onderbuik en soms van mijn hoofd. Blegh... Hoop dat het slapen vanaf vanacht weer beter gaat. Tis ook zo ellendig dat ik om 7 uur op moet voor die prik. Werd vanochtend al om 5:30 wakker en toen kon ik niet meer slapen en toen werd ik pissig en dacht aan de wekker die om 7 uur ging... Heb misschien nog een beetje geslapen, en na 7 uur ook nog een beetje. Moet de hele dag op pad. Mijn schoonzus is jarig en woont 250 km verderop . Ok, genoeg gezeurd, verder gaat het wel . Fijn weekend allemaal! Morgen wordt misschien wel een mooi dag .
@Pien: kan mij het idee van vol zitten wel begrijpen Je moet goed broeden! Ik was heerlijk duf na 2 oxazepam's, slaap je goed op! Knuffel van mij! Gaat het weer wat beter nu? @fb: soms weet ik niet welke naam nou bij wie hoort @Aloha: heerlijk onder het zand Als de zon gaat schijnen kom ik weer omhoog. @steva: jammer dat je storm hebt, hoop dat het maar 1 dag is! I hope so..we moeten met zijn allen het positieve vasthouden! @chickie: gefeli met de jarigen. @cindi: ja..eindelijk zijn ze daar dan!Gefeliciteerd! Alles goed gegaan? @ego: morgen is het dan zo ver...reuze spanennd.
Oehhhh spannend Mineraal!!!! Ik ga voor je duimen Meis! Hopelijk heeft die kleine het vanaf morgen heel erg naar zijn/haar zin in jouw buik! Laat je even weten hoe het is gegaan? Ik vind het zo spannend voor je! En heb vertrouwen in je eigen lijf hoor! @ Cindii, hoe gaat het nu met de pups en de trotse moeder? Is het voor jullie ook een beetje te doen? Het zal een hele drukte zijn! @ Boboke, Lekker dat je bijna een paar daagjes weggaat! Voor het eerst met z'n drieën op reis Ik ben van plan morgen een testje met conceptie-indicator te doen. Ben toch wel benieuwd. Ik heb me trouwens vandaag aangemeld voor Moeders voor Moeders. Wilde er eerst nog even mee wachten tot ik meer zekerheid heb, maar als ik over een weekje al iemand kan helpen dan wil ik dat eigenlijk gewoon al doen. Is je man/vriend eigenlijk ook 2 weken vrij? Leuk dat jullie verder gaan werken aan de tuin! Ik vind het ook altijd heerlijk om bezig te zijn in de tuin (vooral als het zonnetje er ook nog eens een beetje bij schijnt ). Enne inderdaad wat Pien zegt.... vanaf nu handschoentjes aan! Nou dat was ook wat. Ik ging gisteren met mijn klas naar de kinderboerderij, komt een collega naar me toe en ze waarschuwde me voor de geiten (die jonkies hadden). Geiten blijken ook een risico te vormen, pfft ben blij dat ze het even kwam zeggen anders had ik vrolijk het verblijf ingedoken met de kids en die beesten geaaid enzo. Ben nu maar uit de buurt gebleven. Dacht dat ik alles wel wist, maar dit wist ik dus echt niet! @ Pien, hoe is het? Ging het vandaag een beetje op de verjaardag van je schoonzus? (Gefeliciteerd trouwens!) Beetje jammer dat de ongesteldheid altijd gepaard gaat met die rotklachten he! Hopelijk ben je vannacht lekker moe en kun je weer eens goed slapen! Daar knap je vaak al een beetje van op! @ Sis *zwaai, zwaai* @ Steva, heb je vandaag weer lekker kunnen bakken op het strand? Is het leuk om met je moeder weg te zijn? Lijkt me heel bijzonder! @ ego, bij mij was vanmiddag een vriendin op bezoek (waar het contact steeds meer mee verwaterd) met een tweeling van net 1. Tsjee, dat was me het bezoekje wel. Beetje ongemakkelijk want zij had eigenlijk alleen maar wat te vertellen over de kids en verder vielen en een aantal ongemakkelijke stiltes. Waardoor ik als een kip zonder kop ging ratelen . hihi! Wel heel bijzonder hoor trouwens een tweeling!
Pien komt me bekend voor die slapeloze nachten, volgens mij komt dat van die deca. Voordeel is wel dat je uiteindelijk zo moe bent dat je slaapt als een blok . Hopelijk heb je vannacht goed geslapen. Was t n gezellig feestje? Ik heb trouwens altijd handschoenen aan in de tuin . Ik kan alleen nu niet meer zoveel meehelpen, is te zwaar. We zijn de schutting (van beton) aan t vervangen voor een houten. Daarna nog een terras leggen met loeizware tegels dus kan ik ook niet echt helpen... Chickie gefeliciteerd met je verjaardag! Je hebt in ieder geval een mooie zonnige dag! En heb je je test nog gedaan vandaag? Mijn vriend is ook 2 weken vrij . Ik vind t ook lekker om buiten bezig te zijn, maar zoals ik hierboven schreef, kan ik niet meer zo veel doen. Later als we weer gaan inrichten wel gelukkig. Heel toevallig heb ik me gisteren ook aangemeld voor MvM . Vond t ook wel eng, maar volgende week al 6 weken dus dan mogen we al beginnen. Hele fijne dag vandaag! Mineraal duimduimduim Sissie hoe gaat t? Steva hopelijk nog lekker aan t bakken !! Fijne zonnige zondag allemaal!
Dames...eskimo zit warm in mijn buik. Helaas heeft de eerste het niet gered. We hebben nu een 6celige die doorgroeit. Nu moet de natuur zijn werk doen. Hoop dat t goed gaat, het is een keer gelukt dus moet nu ook... Chick gefeliciteerd met je verjaardag!
Lelie: fijn dat de artsen zo tevreden zijn over je herstel, je doet het dus super goed! (sorry voor mijn late reactie...). Ik hoop voor je dat de stoma er vlot uit kan. Heb je inmiddels al wat meer 'zin' om voor de IVF door te gaan of weet je het nog niet zo goed? Lijkt me ook wel lastig om daar nu mee bezig te zijn als je zo'n zware operatie achter de rug hebt hoor. Chickie: en nog getest? Lijkt me toch eigenlijk wel spannend iedere keer. Weet ook niet of ik het zou doen, maar aan de andere kant is het wel voor je gevoel dan een teken dat het ergens wel goed zit als je testen mooi meelopen in de juiste week . Lastig, het kan je ook weer onzeker maken. Morgen feest? Boboke: feestje was gezellig. En op zich is het wel goed om gewoon te gaan, want thuis heb je teveel de tijd om jezelf te zijn . Als je onder de mensen bent gaat het meestal vanzelf wel aardig . Maf is dat he. Jij al klaar voor vertrek? En heel goed om je man het zware werk te laten doen in de tuin. Jij kunt wel wat gezellige kleine plantjes laten aanrukken ofzo en aanwijzen waar het moet komen te staan . Mineraal: whoehoe weer een toppertje binnen! Ik duim voor je meid! Het moet nu goed gaan hoor! Hoeveel cryo's heb je dan nu nog over? Cindii: hoe gaat het met de kleine hondjes? Moet zeggen dat het slapen nog steeds niet echt lekker gaat. En iedere keer zo vroeg op te moeten, pfff.... en daarna slaap ik toch niet echt goed meer hoor, dat telt bijna niet meer mee. Maar vanavond toch maar proberen echt vroeg op bed te gaan, zodat ik tot 7 uur in elk geval voldoende slaap heb gehad. Heb de hele dag zo'n vage hoofdpijn die met paracetamol ook niet echt goed wegtrekt. Ik hoop dat het nog beter wordt en dat het de combinatie met ongi is die het nu even zo vervelend maakt. Sissie: je bent wat stilletjes. How's life? Maui: geloof dat nog niemand durft te reageren in ons fb groepje... Of misschien is het ook geen kwestie van durven hoor, ik weet het niet. Ik geloof nu wel dat het veilig is in elk geval . Maar ik vind het wel weer wat sneu voor je dat er niets mee gedaan wordt. Wat had je eigenlijk verwacht van het groepje? En hoe zit dat met de andere dames? Wat is jullie beeld bij het groepje? Of is het gewoon handig om te hebben, en is het verder geen probleem dat er weinig mee gedaan wordt? Kan natuurlijk ook he. Enfin ik zie het wel . All: hmmm het weer valt hier toch best tegen. De zon komt maar niet door die wolken heen. Alleen heel vroeg vanochtend scheen de zon, maar daarna ist ie verdwenen . Hoop dat ie nog even komt, zou zo graag nog wat zonnestraaltjes oppakken . Is het bij jullie beter?
Mineraal jippie!!!!! Nu weer lekker broeden. Wanneer mag je testen? Pien bewolking?! Waar?! Hier al de hele dag een strakblauwe hemel en loop in mijn korte broek met top. We steken straks zelfs de bbq aan . Hopelijk bij jullie ook nog wat zonneschijn.
O Boboke, het leven is niet eerlijk .... en dan zeggen ze straks op het journaal weer dat het zulk mooi weer is geweest in Nederland, om het noorden voor het gemak maar even te vergeten.... Hier serieus geen zon gezien, zwaar deprimerend.... we hebben wel een blokje gelopen, t'is niet koud, maar toch.
Lieve Mineraal, lekker broeden Meis! Ik denk aan je de komende twee weken en geniet nu in ieder geval van het embryo'tje dat veilig in je buik zit! Ik hoop dat we jou over een poosje kunnen feliciteren! Klinkt lekker hoor de hele dag de zon Boboke! Bij ons was het ook niet de hele dag zonnig hoor Pien (en ik woon niet eens in het hoge noorden), dus troost je ! Ik had vanmiddag met de visite buiten willen zitten, maar daar was het toch echt te fris voor. Maar het was wel erg lekker om de zon weer even gezien te hebben! Was het gezellig de bbq Boboke? Lekker doorbakken vlees gegeten ? Leuk hoor dat je twee weken samen met je vriend vrij bent! En lekker delegeren hoor die zware taken in de tuin Over een poosje kun je dan weer lekker zelf aan de slag! Pien, ik krijg morgen ook nog een beetje visite en 's avonds ga ik lekker met manlief uit eten. Zin in! Ik heb inderdaad nog getest hoor, kon het niet laten en ik moet zeggen dat ik er juist helemaal niet onzeker van word. Het is juist meer een bevestiging van mijn gevoel. De test gaf ook netjes 2-3 weken na bevruchting aan, dus klopt precies! Ik hoop dat je de aankomende nacht meer slaap krijgt en dat je lekker op tijd je bedje in bent gedoken! Er staat je nog een tijd prikken te wachten, dus probeer goed uit te rusten! Je lichaam is heel hard aan het werk! Gek is dat he dat je je in gezelschap veel beter gedraagt dan thuis op je eigen stekkie. Cindii, wat rot van het kleine reutje! Het was wel een heel klein manneke he! Mist moeder haar kleintje?
Meiden, mineraal wat moet het een fijn gevoel geven dat er weer iets in je zit! Mijn duimen draaien meis. Binnen houden boboke en chick doen jullie niet elk uur een dansje ik iig wel voor jullie hihi. Morgen alweer de laatste dag. Verder alleen maar goed weer gehad. Heet heel heet.. Heerlijk komen helemaal bij! Gister voor de tweede keer naar hammam geweest, deze keer in het hotel en het was super incl een uur massage. Bruine tint is wel wat lichter geworden verder heel veel lol met mn moeder. elke dag wel een slappe lach. liggend op de steiger in heerlijke lounge kussens, zon schitterend over de zee, favoriete muziek op... Dat is geluk meiden.. Ik ga een duikje nemen vloeien wordt gelukkig minder! En ik neem de zon mee!! Liefs
Chickie, beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Heb je een leuke dag gehad? Mineraal, jammer van de eerste maar hoop voor je dat deze het goed gaat doen. Wanneer mag je testen? Pien, hier in Limburg heeft het zonnetje geschenen tot een uur of 7 savonds, heerlijk! IVF is voor mij niet van toepassing, volgens de gyn zou ik na deze operatie binnen 3 maanden op de natuurlijke manier zwanger moeten worden. Moet de eerste menstruatie afwachten en dan begin ik meteen an de pil aangezien met stoma niet zwanger mag worden. De relatie met mijn vriend is wat minder goed, vandaar de twijfel bij mij... We hebben goed gepraat en hij doet nu meer zijn best dus even kijken hoe het loopt. Omdat ik (hoogstwaarschijnlijk) geen IVF ga doen heb ik me niet bij jullie Facebookgroepje aangemeld... Ben toch een beetje een buitenbeentje hierin. Wil niet zeggen dat ik niet aan jullie denk!!!
Oh maar lieve Lelie, we hebben niet echt een specifiek Facebookgroepje. In feite zijn we gewoon alleen facebookvrienden en kunnen we elkaar nu ook op facebook volgen. Dus je bent nog steeds van harte welkom, maar voel je ook niet verplicht! Ik hoop dat het tussen jou en je vriend de goede kant op gaat en ik snap dat je dus nu wat voorzichtiger bent met je zwangerschapswens! Een goede relatie is toch wel de basis voor je kinderwens! Maui heeft trouwens inderdaad wel een endofacebook groepje aangemaakt, maar daar is het nog wat stilletjes. Ik vind het heel lief Maui, af en toe zal daar misschien iemand best een korte kreet op posten. Maar ik vind het forum daarvoor toch makkelijker. Dan wordt iedereen er bij betrokken en dan kan ik wat meer uitweiden... haha Steva..... dat klinkt goed hoor!!!! Heerlijk! Hier regent het trouwens lekker, dat is voor jou misschien ook wel fijn om te horen (haha)! Geniet van je laatste twee daagjes! Lieve meiden bedankt voor de felicitaties! Dikke kus van mij! (Lelie, je bent trouwens netjes op tijd hoor, ben vandaag pas echt jarig!)
Chick van harte! Een mooiere verjaardag bestaat er denk ik niet geniet er van! Lelie fijn dat het goed met je gaat, en dat de stoma er binnenkort uit mag! Zal denk een fijn idee zijn . Moeilijk met je vriend op dit moment.. Hoop dat jullie er wel uitkomen of iig willen uitkomen samen. Zo niet, ligt de hele wereld, lees:mannen weer aan je voeten hihi. Hoe gek ik ook ben op mijn liefde, lijkt me heerlijk om af en toe een ander broodje te eten hihihi. Doe ik niet hoor.. Liefs