Endometriose en in de Medische Malle Molen >>DEEL 2<<

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cindii, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Balou ben je voor je rug ook wel eens naar een orthopeed of neuroloog geweest? Ook wij fysio's (ja ik ben er ook 1) kunnen niet alles vaststellen. Misschien een ct of mri laten doen?? Denk alleen maar mee, misschien heb je dit allemaal al gehad. Lijkt me in ieder geval heel vervelend om hier last van te hebben.
    Hopelijk wordt de pijn van de endo ook steeds minder, want alleen draaglijk klinkt ook niet echt fijn ;)

Lelie het schiet op voor jou!

Chickie hoe denk je dat die verlovingsring er is gekomen :). Hebben hem samen uitgezocht ongeveer 2 maanden geleden. Over 2 weken ben ik jarig dus wie weet...

Arie welkom terug! Hoe gaat t nu? Las in DD-topic van je auto-ongeluk. Jeetje dat zal wel flink schrikken zijn geweest. Zijn jullie niet gewond? Auto dus total-los? Hoe zijn jullie dan naar huis gekomen? Hopelijk gaat t goed met je.

Willeke en het ziekenhuis al platgebeld ;):D?
    Heb je er nu een beetje vrede mee? Ik zou er ook ontzettend van balen, je stelt je zo in om te gaan beginnen en dan dit weer! Gelukkig heb je er wel een maandje lucrin vanaf gekregen ;)

Ego. Dubbel goed nieuws hier vandaag. Het belangrijkste: mijn ongi is netjes vandaag begonnen dus vrijdag uitgangsecho en vanaf zaterdag de eerste spuit erin :D
    Ten tweede: we hebben besloten toch voor het huis te gaan en zijn bij ons originele bod gebleven (hadden geen zin meer in gedoe en het is al ruim 20.000 onder de vraagprijs) en het is geaccepteerd!

Rest zwaai!!

2. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Boboke, jeeeeeeehhhhh!!!! Jullie hebben het huis!!!! Dat wordt klussen.... Wanneer zal de overdracht ongeveer zijn?
    En dan krijg je ook nog eens over 2 weken een aanzoek ;):D... Hihi!
    Succes weer met het spuiten meis! Hopelijk nu een goede ronde!!!

Arie, jeetje een auto-ongeluk! Daar schrik ik van zeg! Hopelijk heeft het geen erge gevolgen gehad!

3. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    jeej boboke dan toch een huis... en zaterdag starten met spuiten... ik ben blij voor jullie

4. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Willeke ook bij mij zat het in de weg maar groeide pas zo enorm tijdens stimuleren met gonal f. Risico is denk dan ook groter bij jou.

Lelie. Goed aantal follikels hoor. Jeetje bij jou ook al weer cystes gegroeid. wat een rotziekte is het toch he!
    Hoe gaat het nu verder.

Boboke gefeliciteerd met jullie huis en succes weer met de nieuwe ronde ivf.

Klopt we zijn aangereden in dtsl op de terugweg van onze vakantie.
    Wij waren een van de vele ongelukken want het was vrijdag een bende op de weg.
    We stonden net stil in de file toen er iemand achterop is geklapt waardoor wij ook op een ander zaten en nog 1 auto ervoor. Auto ws total loss. Met huurauto naar huis gereden. Nu afwachten wanneer auto naar nl komt. Gelukkig wij ok behalve vriend last nek rug en hoofdpijn af en toe. Hij wordt dus onderzocht op wiplash maar kan wel functioneren. en gelukkig auto all risk verzekerd.
    We hadden deze week nog een relaxte week willen hebben maar helaas niet gelukt hierdoor. Daarnaast morgen naar dd en ik twijfel nog steeds wat ik wil.
    Meer bezig met stoppen dan doorgaan. Ook tijdens vakantie daar mee bezig geweest. Dus helaas de ontspannen vakantie is het niet geworden.
    Daarnaast hoe lief ik mijn schoonouders ook vind nooooiiit meer met ze zolang weg. Toch teveel ergenissen en teveel rekening met elkaar houden. Vakantie moet vind ik ontspanning voor iedereen zijn maar wij delen hun manier van vakantie vieren gewoon niet.
    De hele strand liggen, luieren en rondslenteren over de boulevard.
    We werden gek..nou ja zij hebben een heerlijke vakantie gehad :)

5. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Haha bedoel de hele dag strand liggen

6. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Boboke wat fijn dat goede nieuws! Een huis!! Jullie huis!

Arie, een auto/ongeluk! Dat is schrikken.... Wordt je vriend nu wel in de gaten gehouden? Een collega van mij had ook deze klachten en na 4 weken werd het erger.... heeft uiteindelijk 2 jaar thuisgezeten en kan nu niet meer fulltime werken.
    Jammer ook van je vakantie, schoonouders zijn dan toch wat minder fijn als je wil ontspannen. Wij zijn ooit een weekendje met schoonouders weggegaan en zouden 1 dag apart van elkaar dingen doen en 2 dagen samen. Nou, het was continu samen... Niet fijn nee ik snap wat je bedoeld!

7. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Lelie ja heeft vandaag ct scan gemaakt..geen wiplash voor zover bekend maar toch wel een breukje in nek..advies niet te zwaar tillen cq belasten.
    Kan wel verder gewoon werken bewegen maar aangezien hij koerier cq vrachtwagenchauffeur is moet hij bedrijfsarts inschakelen.we moeten beiden maandag weer werken..als ik dat van jouw collega lees brr...
    Zolang hij pijn voelt moet hij zich hier aanhouden en dan nog te bedenken dat onze k.... Dokter (sorry maar zoveelste geknoei ook met mij) hem alleen maar scan liet maken omdat hij aandrong..ze vond het niet nodig.
    Enige voordeel wat ze ook denkt als je het wilt verwijst ze je wel.
    Ook voor de verzekering moest dit ivm letselschade.
    Qua vakantie..we zaten gelukkig niet hele dag aan elkaar geplakt maar toch hele dag rekening houden met en zelfs samen vluchten met eten lukte niet.
    Ja ik weet heel goed wat je bedoelt :(
    Zullen dit ook niet meer doen maar mijn schoonouders hebben een top vakantie gehad en daar hebben we het ook voor gedaan. Zijn al 70 gepasseerd en door vele familiegedoe aan hun kant hebben ze al heel lang dit niet meer gedaan.
    Dat houd ik dan maar in mijn hoofd..
    Maar hoe gaat het met jou?

8. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Hoe is het met de rest?
    Yaraah ster mineraal schattig, chickie en balou?

9. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Ik ben op den duur ook naar mijn huisarts gegaan, dit zijn mijn klachten (...) ik denk dat het endometriose is, mijn zusje heeft het ook en ik wil doorverwezen worden.

Morgen kan ik meer vertellen over hoe het gaat, en wanneer de pu ctie is. Zondag ga ik trouwens naar Guus Meeuwis!!

10. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ahhh leuk Lelie naar Guus! Ik ben 3 jaar achter elkaar geweest en ga dit jaar voor het eerst niet. Ik vind de sfeer altijd erg gezellig. Heb je goede plekken?
    Houdt er wel rekening mee dat je niet droog thuis komt (bier!).

Arie, jeetje wat goed dat jullie aangedrongen hebben op een scan! Je zou anders gewoon doorlopen met een breukje!
    Goed op hem letten hoor! Je wilt niet zulke taferelen net zoals die collega van Lelie!
    Wel heel fijn dat je schoonouders het zo leuk gehad hebben, dat gun je ze dan ook wel weer en jullie hebben je van je goede kant laten zien! Volgende keer maar weer anders doen!
    Arie, tsjee wat een twijfels he over wat je nu moet doen. Het lijkt mij zo moeilijk om definitief te stoppen. Hoe staat je vriend hier in?

Succes morgen Lelie!!!!

Oja, vergeet ik het bijna nog.. met mij gaat alles goed hoor! Lief dat je het vraagt Arie!
    Over twee weekjes 5 jaar getrouwd en we hebben net nog een vakantie geboekt naar de Veluwe voor 14 dagen (ook over 2 weken). Zin in!

11. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Lelie jeetje je zusje ook. Mijne denk ik ook maar ze heeft nooit onderzocht en kind door pil heen gekregen.
    Spannend..heel veel succes morgen en veel plezier zondag.
    Ok durfde helemaal niets te plannen in ivf periodes. Jij klinkt iig relaxed hoor

12. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het is wat he, die stomme endo ook!
    Voor je zus wel fijn dat ze makkelijk zwanger kon raken Arie! Stom dat het bij jou dan niet zo gaat!

Mijn moeder heeft het ook. Ook in erge mate en is ook dmv hormoonbehandelingen zwanger geworden.

13. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Chickie hij laat mij de keuze maken. Niet echt makkelijk.
    Zie je komt meestal wel meer in de familie voor.
    Moeder en oma (overleden) vermoedelijk ook maar er is verder nooit naar gekeken. Die begonnen jong met kinderen. Denk dat dat ook uitmaakt voor ons.
    Alweer 5 jaar. Ga je over 2 weken feliciteren en heerlijk ff weg dan.
    Als het zulk mooi weer is als nu dan ben je helemaal blij.
    Maar las ik nou wel merk gewisseld pil?

14. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Er schijnt inderdaad toch wel een stukje erfelijkheid mee gemoeid te zijn.

Poeh moeilijk hoor om dit alleen te beslissen. Maar ik snap je vriend ook wel weer. Het is immers jouw lichaam!

Ik ben niet echt van pil gewisseld, maar heb vd apotheek een pil gekregen met hetzelfde stofje, maar een andere merknaam.
    Bij de overgang van de 1 naar de ander had ik even wat klachten, maar die zijn nuggelukkig verdwenen.

15. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Ok let daar heel goed op met die merknamen..
    Ik kan bijv alleen de echte hebben..ander merk werkt niet goed bij mij.

Is ook moeilijk ja. Als hij nl veel duidelijker kan aangeven wat hij wil dan neem ik dat ook mee in de beslissing. Maar snap hem ook wel.. mijn lijf en ik moet bijna alles doorstaan

16. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Goeiemorgen allemaal,
    Zou vandaag naar dd gaan. Heb de afspraak verzet. Zon zware tegenzin. Nieuwe poging in september. Ben er nu nog niet klaar voor helaas.
    Dames geniet van deze mooie dag! Ga ik ook doen

17. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik denk dat mijn 2 jongere zusjes ook wel eens endo zouden kunnen hebben. Zij hebben ook altijd pijnlijke menstruaties (jongste zusje ging ook regelmatig onderuit). Maar zij zijn (nog) niet met kinderwens bezig. Zij weten uiteraard van mijn situatie, dus als ze ooit aan kinderen willen beginnen, zullen ze niet zo lang hoeven doormodderen als ik. Heeft dat in ieder geval voor hen enige zin gehad.

18. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Stiertje hoe vervelend het ook is dat zij het ws ook hebben..wel weer handig dat ze weten wat te moeten doen. Dokter zal daar dan ook wel sneller op inspringen.
    Precies geen jaren aanmodderen.

19. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Mijn zusje heeft het niet zo erg, zij heeft vooral cystes. Gelukkig maar :) Mijn moeder heeft het waarschijnlijk ook gehad maar dit is nooit door een arts uitgesproken.

Guus M: de kaartjes zijn vorig jaar al gekocht. En dit jaar komt mijn kaartje op marktplaats terecht want.... zondagochtend punctie! 9.30 kwakje inleveren, 10 uur punctie. Ben benieuwd hoe het gaat, hopelijk kan ik goed ontspannen. Hebben jullie genoeg gehad aan de paracetamol, naproxen en diazepam vantevoren? Of is het handig om smorgens vroeg al paracetamol extra te nemen?

En morgenavond zou ik mijn verjaardag vieren, heb het nu afgezegd. Een aantal mensen komen wel die weten dat we bezig zijn en die maken het dan niet te laat.

Arie, ga je nu dan aan de pil? Of valt dit onder zelf proberen?

20. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even ego. Net echo gehad en ik heb nu al 1 dominante folikel van 1.2 cm :(. Maandag weer terug om te kijken of die nog verder gegroeid is. Zo niet mag ik alsnog gaan spuiten anders wordt de poging afgebroken :(:(.
    Zit er nu echt even doorheen. Het kan gewoon nooit goed veelopen bij mij. Hoe is t mogelijk om op dag 3 n follikel te hebben van die grootte :(

Lelie succes met de punctie

Deel Deze Pagina