@Willeke: mijn ongi zijn volop aan het doorzetten dus ik ga zo dadelijk eens een mailtje sturen naar mijn gyn. Normaal mag ik dan morgen of woensdag voor een startecho bij hem langs en als alles er goed uitziet, mag ik starten met spuitn
Willeke haha niet meer snoepen..scheelt echt mega. Merkte duidelijk verschil tweede keer daardoor. Sorry vind ik ook ego. Dan heeft ze echt geen benul wat het met je doet. Ik zou niet kunnen acteren. Lelie. Nou ik had geen behoefte aan seks hoor. 1 keer gedaan kreeg bloeding meteen. Meningen zijn daar ook over verdeeld. De een zegt gewoon doen ander zegt niet doen.. Maar op zich had ik niet hele dag last van utro hoor. Alleen als het er net inzat..dan moest het nog oplossen.
Willeke inderdaad een beetje vreemd verzoek om te doen alsof je blij verrast bent, dat zou ik ook niet kunnen hoor. Waarschijnlijk valt t niet eens op als je niet zo enthousiast reageert. Weten de andere aanwezigen ook van jullie kinderwens? Zo ja dan zullen ze er toch wel begrip voor hebben dat je niet zo blij kunt zijn? Lelie ik zal je nog sterker vertellen, bij mijn eerste zwangerschap hebben we geloof ik pas weer pas voor t eerst gemeenschap gehad vanaf de 8ste week en dan ook nog heel sporadisch, was veel te bang dat het niet goed zou gaan . Gelukkig had mijn vriend hier wel begrip voor. Na de punctie mag je geloof ik zowiezo een week niet ivm infectiegevaar. Met die utro vond ik het ook niet echt een gezellige boel hoor. Yaraah fijn dat je nu dan ook mag beginnen. En voor ik het morgen vergeet, gefeliciteerd met je verjaardag! Arie hoe was je eerste dag werken? Ego. Vanmiddag weer een echo gehad en als zo vaak ben ik weer een raadsel. Het goede nieuws is, dat wat het ook is, het is niet gegroeid dus ik mag starten ! De echoscopiste kon echter ook niet met zekerheid zeggen of het nu een cyste was. Het leek buiten mn eierstok te zitten Vanavond dus de eerste spuit erin en volgende week dinsdag eitjes tellen. Ben echt super blij dat het nu toch gaat gebeuren
Boboke goed nieuws. Rara raadsel. Hopelijk zie je er niets meer van straks. Vind sowieso lastig om te zien allemaal..bij mij door de endo klopt het niet helemaal geloof ik met al die verklevingen. Na ja. Jij kunt lekker starten. Eerste werkdag. Blegh..en iedereen vragen lekkere vakantie gehad haha. Ben nog door mails aan het werken..waren er dit keer maar 1200 hihi.
Meiden, de lucht is weer wat geklaard het lag gelukkig allemaal wat genuanceerder. Ze wil nl heel graag rekening houden met mij en snapt ook dat ik het soms even allemaal wat moeilijker vind. Ze heeft zelfs aangeboden om het de rest van de meiden afzonderlijk te vertellen, dus niet allemaal tegelijk. Ze begrijpt het helemaal gelukkig, ik schrok inderdaad ook even vanmorgen. Arie, hihi heb vandaag al een begin gemaakt, zo druk gehad dat ik niet eens geluncht heb! Nou dat gebeurd me nooit! Maar net wel een cakeje op oeps Zooo 1200 mailtjes das best een hoop!! Er al doorheen? Boek jij de artiesten bij het ZiggoDome? Boboke, ja die ene vriendin waar ik een tijdje geleden over schreef valt ook onder dat groepje, dus zij weet van onze kinderwens. De andere 2 weten van niets (als het goed is ) Dus tegenover haar voel ik me dan erg opgelaten. Maar ik ga me afmelden zaterdag, ik moet nu gewoon ff op mezelf passen, mn vriend vindt het totaal logisch en steunt me daarin. Wat fijn dat je door kunt!! Ben echt blij voor je!! Wel vaag dat het buiten je eierstok lijkt te zetten.. wat kan het dan toch zijn?! Bizarre lijven hebben wij toch allemaal bij elkaar Hoe is het met de rest??
Willeke gelukkig maar..zulke dingen moeten gewoon besproken kunnen worden. Goede beslissing om niet te gaan. Geeft denk ik heel wat rust. Haha moet kunnen maar mocht je het kunnen weerstaan je zult zien maakt veel uit. Zijn allemaal triggers op de een of andere manier. Wou dat iemand mij dat de eerste keer had verteld Emails oh das normaal hoor. Moet alles doorlezen om op de hoogte te zijn..ik doe import export en sales (incl reparaties) ineen oh en niet te vergeten doen ook omstebeurt balie en telefoondienst erbij. En dat van verschillende werelddelen samen met mijn collegas..voor de meeste landen in koppels. Als je dan 3 weken weg bent mis je gewoon veel. Dus ik lees eerst alles door en dan ga ik pas kijken wat ik moet oppakken. Je kunt er in ieder geval rustig inkomen dat wel.
Kijk zo kan het ook..werd net apart geroepen door collega. Hij en zijn vrouw zouden ivf starten en wij hadden elkaar daar al een paar keer over gesproken. Hij stuiterde enorm. Bleek voor start ivf zwanger van 1 eeige tweeling. Hij wilde mij het als een van de eerste vertellen voordat ik het via via zou horen. Alhoewel ik stik jaloers ben en nu wel wat pijn voel kon ik hem nu echt gewoon oprecht feliciteren..voelde zo anders en zo fijn dat hij dit zo deed. Nu nog mijn mond houden hihi. En zo schattig hij was zo blij. Ze waren ook al jaren bezig.
Arie, jeetje dat is bijzonder!! En dan ook nog eens een tweeling!! Bizar zeg, de wonderen zijn dan de wereld nog niet uit Weet je wat het is, bij mensen die ook al zó'n traject achter de rug hebben, heb je veel meer begrip omdat ze ook weten hoe het is als het niet vanzelf gaat! Wel bijzonder dat hij je dat even speciaal kwam vertellen!
@arie: ik zou ook wel jaloers zijn, maar het is wel lief dat hij het speciaal aan jou kwam vertellen zodat je het niet viavia zou horen. Ego: morgen om 7u30 naar de gyn voor startecho.
Lelie en yaraah gefeliciteerd. Lelie weet je al hoeveel er bevrucht zijn of hoor je dat morgen pas? Yaraah. Spannend..ben benieuwd wat ze morgen zien
Gefeliciteerd jarige jetjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zooo even bijlezen hoor, hihi! Wat fijn dat je mag starten Boboke! Jeeh! Je bent wel steeds een mysterie voor ze hoor! Vaag! Maar goed, maar even niet aan denken en je lekker storten op deze (hopelijk laatste) poging!!! Arie, wat een onwijs lieve collega! Ik denk dat hij dit zo doet omdat hij zelf wss ook wel heeft ervaren hoe het ook anders kan gaan. Bijzonder dat het toch nog spontaan is gelukt bij hen! En dan ook nog een tweeling! Jaloerse gevoelens mogen er zijn hoor, dat is alleen maar heel erg normaal! Succes met doorlezen van al je emails! Pffft! Ik vind 4 al veel hihi! Yaraah, succes morgen! Willeke, fijn dat je er nog even met je vriendin over gesproken hebt! Volgens mij probeert ze erg haar best te doen, maar het zal niet altijd even makkelijk zijn om zich in te leven denk ik waardoor ze misschien iets zegt wat net niet zo lekker overkomt. Je hebt gelijk dat je zaterdag even voor jezelf kiest!
Hoi Mimi! Ik heb even op je pagina gegluurd hoor, want ik zag je meelezen! Jij hebt je portie ook wel gehad zeg! Als je het fijn vindt ben je welkom om hier mee te schrijven hoor! Kijk maar of je er behoefte aan hebt!
Arie wat fijn dat die collega je op deze manier op de hoogte brengt! Hij weet hoe het is. Morgen tp en hoor ik hoeveel er bevrucht zijn. Hoe deden jullie het eigenlijk met de utrobollen onderweg of op het werk? Inbrenghuls in plastic zakje mee? Op het werk grenst de wc aan de grote ruimte, helaas zien collega's dan dat ik iets meeneem naar het toilet
Lelie oef nog ff spannend nog. Ik zette mijn wekker 3 x per dag want het moet zo gelijkmatig mogelijk elke 8 uur. Maarre ik deed zonder huls hoor. Gewoon ff bolletjes in verpakking in broekzak. Het inbrengen vond ik niet zo moeilijk eigenlijk. Houd je het nog vol? Ja was echt heel blij dat hij dit zo gedaan heeft.
Ja, zo deed ik het ook met utro: gewoon in de broekzak (in verpakking), zonder applicator, en dan naar de wc. Eerst behandeling heb ik wel de applicator gebruikt, maar da's inderdaad nogal een onding om ff ongezien in je zak te stoppen. Bij mij wist iedereen het wel, maar toch: ga ook niet opzichtig met tampons of maandverband naar de wc lopen, is net zo'n genant gevoel Lelie: succes met de tp morgen. Spannend! En dan maar broeden! De jarigen: op de valreep nog gefeliciteerd!!
Ik deed het ook zonder inbrenghuls. Dat is goed te doen hoor Lelie. Wij waren toentertijd op vakantie en hebben weleens (tijdens een fietstocht) een hele zoektocht gehouden naar een wc. Het was maandag en veel was gesloten. Had het bijna opgegeven en was al van plan om dan maar in de bosjes te duiken toen we gelukkig een cafe vonden dat open was Heel veel succes morgen! Ik duim voor je, maar er is er vast 1 bevrucht! Toch hoop ik met je mee op veel broertjes en zusjes in de vriezer.