Endometriose en in de Medische Malle Molen >>DEEL 2<<

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cindii, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Van de 8 eitjes 6 bevruchtingen en de mooiste zit erin!
    Ben daarna gaan shoppen, uitverkoop. Nu van een lekkere smoothie genieten en dan naar huis.
    Mijn man is ook mee geweest, ik heb hem op zijn werk opgehaald en later terug gebracht.

2. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Goede score zeg!! En nu maar broeden. En een beetje lief zijn voor jezelf. Wanneer testen?

3. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Spannend Lelie! Succes met broeden!! Hopelijk over 14 dagen 2 streepjes!!

4. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Lelie: mooie score, duimen voor een dikke vette streep over 14 dagen

Ego: startecho was goed. Endo is weg. 7 eicellen zitten er klaar aan elke kant waarvan 1 die al iets groter is. Vandaag starten decapeptyl en vanaf morgen puregon erbij en dan volgende week vrijdag echo.

5. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn Lelie! Nu ga je weer een spannende tijd in! Zoek maar lekker veel afleiding en het shoppen is daar een mooi begin van!

Fijn dat je man (went het al.... 'man' i.p.v. vriend?) mee kon trouwens!

Hoor je nu ook nog hoeveel er uiteindelijk ingevroren worden? Of zijn de overige 5 ingevroren?

Yaraah, voor jou gaat het nu ook echt beginnen! Succes!

6. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Over 16 dagen testen!.
    En binnen 2 weken krijg ik een brief met daarin het aantal ingevroren embryo's. Dit is al een mooi begin dacht ik zo... er is wel wat vocht uit gelekt vanmiddag, niet veel maar wel een beetje. Zag dat toen in de bollen inbracht.

Hoelang hadden jullie een opgeblazen buik? Het is al wat minder maar ik kan nog niet alle broeken aan.

Yaraah goed begin zeg!

Chickie, ik typte eerst vriend... toch maar veranderd! Het went wel steeds beter. Krijg nu ook post voor mw [naam man]-[meisjesnaam]

7. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi! Het went snel genoeg hoor je nieuwe naam! Mijn ouders vonden het wel nog lange tijd raar klinken.

Ik had een opgeblazen buik tot een week of 12 van mijn zwangerschap. Maar had wek een lichte vorm van overstimulatie.

8. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Lelie gefeliciteerd..hele goede score.
    Ik heb nooit opgezette buik gehad..heel veel drinken meer kan je niet doen

9. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Bedankt voor jullie reacties!
    Gisteravond veel last van krampen gehad, geen menstruatiekrampen maar anders. Van onderbuik t/m maag. Lekker warm gehouden met een pittenzak en op tijd naar bed gegaan.

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Warm houden is altijd goed. Met sokken aan slapen bijvoorbeeld ook.

11. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Lelie137:Das een super mooi aantal.en nu hopen dat deze mooi blijft zitten

12. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Arie jeetje dat zijn wel heel veel mails :$. Heb je ze ondertussen al een beetje weg kunnen werken? Hoe gaat t verder? Al weer een beetje uit je dalletje gekropen?
    Hoe gaat t nu met je vriend? En is de auto al terug in Nl?
    Lief van je collega dat hij je even apart heeft genomen. En wat bizar dan spontaan zwanger van een tweeling! Ik wil ook :)

Willeke gelukkig heb je het kunnen uitpraten met je vriendin. Ik vind t wel lief dat ze zo veel rekening met je houdt. Groot gelijk dat je je hebt afgemeld voor zaterdag. Je moet jezelf ook niet meer kwellen dan nodig is.
    Nog steeds niks gehoord van je operatiedatum?

Lelie en Yaraah nog gefeliciteerd met jullie verjaardagen! Hebben jullie een leuke dag gehad?

Lelie wow dat is een mooie score hoor. Nu lekker broeden. Ze zeiden bij mij ook na 2 weken een brief, maar wij hadden m al binnen een week op de mat liggen (ik heb ook de tp in Catharina). Ik heb trouwens ook nooit een inbrenghuls gehad. Wel naar gevraagd bij de apotheek, maar daar hadden ze er nog nooit van gehoord ;). Zonder gaat prima.
    Niet te veel nieuwe kleding kopen hè, want straks pas je er niet meer in ;).

Schattig alles goed met jou?

Hoe is t met de rest? Ster, Balou en iedereen die ik vergeet?

Hier gaat t goed met spuiten. Het mengen van de menopur is nog wel even lastig en dan vooral het breken van de ampullen.

13. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Boboke. Vriend heeft galsteentjes. Dus nu verder horen of galblaas eruit moet.
    Ook bij arbo geweest. Heel rustig opbouwen met werk..niet tillen trekken duwen en autorijden maar ja nu galblaas dus wie weet hoe het gaat lopen.
    Auto komt volgende week terug..ja ben door mijn mails.
    Ben een beetje uit mijn dalletje..gaat echt flink op en neer.
    Ja rot he dat mixen menopur! En dat moest ik 2 keer per dag doen totaal 6 ampullen.
    Maar dat breken moet je op het stipje doen en dan zo naar achteren knakken.
    Met b12 moet ik dat ook doen nl. Is ff een handigheidje.
    Had je nog wat van jouw b12 gehoord?

14. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    De rest is idd heeeel erg stil.
    Mineraal ster hoe gaat het met jou?

15. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Arie jeetje ook nog galstenen erbij, het kan niet op :(.
    Gelukkig gaat t met jou iets beter. Denk dat t normaal is dat t op en af gaat. Heb ik in ieder geval ook.
    Ook al weer hekemaal in t werkritme dus.
    B12 was 290 dus gelukkig wel goed. Wat ik heel vreemd vind is dat mijn vit d bijna niet is gestegen, van 82 naar 95 ondanks al ruim n half jaar 2000 ie per dag slik. Ook aangekaart bij gyn, maar valt binnen de norm dus is in orde ;). Waarom het niet meer stijgt had hij ook geen antwoord op. Wordt weer lekker meegedacht hè.

16. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Hey meiden, even een vraagje: ik mag vanaf vandaag 150E puregon spuiten, de gyn twijfelt echter wel of dat genoeg zal zijn. Mijn AMH waarden werden getest voor de laparoscopie en op basis daarvan had hij 150E ingesteld. Nu zegt zijn verstand dat ik beter meer zou spuiten, maar dan vreest hij voor overstimulatie. Hoeveel eenheden moeten jullie spuiten???

17. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Ik heb 225 eenheden Menopur moeten spuiten. 2 weken later al de punctie, 4 follikels rechts 6 links en bij punctie 8 eicellen gevonden. Ze kunnen toch ook met 150 beginnen en na 5 dagen ipv 1 week echo doen, en dan zo nodig hoger bijstellen?

18. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb maar 100 eh puregon gespoten. Had 12 follikels, waarin 10 rijpe eicellen. Uiteindelijk 8 bevruchtingen.
    Ik had hiermee zelfs al lichte overstimulatie.

Ik ben het wel met Lelie eens. Na een eerste echo kunnen ze altijd de eenheden bijstellen.
    Waarom zegt zijn verstand dat je misschien meer zou moeten spuiten?

19. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yaraah ik heb bij de vorige ivf 150eh puregon gespoten, 11 eitjes en 7 bevruchtingen. Nu spuit ik weer 150eh maar dan menopur. Dit ondanks mijn amh van 0,39!
    Ik ben het met de andere meiden eens, ophogen kan altijd nog als de echo vroeg wordt gemaakt. Afbreken wegens overstimulatie wil je ook niet!
    Het is altijd lastig om een dosis te bepalen als je daarvoor nog nooit gestimuleerd bent, maar met 14 follikels die klaarliggen lijkt me een hogere dosering niet nodig.

20. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Boboke 290 is op zich prima ja.
    Ik zal op ondergrens.
    Qua vitamine d. Ik slikte afgelopen half jaar 1600 eenheden.
    En steeg van 57 naar 70. Het gaat met die eenheden tergend langzaam. Dat is normaal. Van jou is netjes idd. Liefst boven 80.
    Ik moet nu elke winter slikken. Nl is zwaar achterhaald. In frankrijk krijgt men standaard een grote dosis in de winter.
    Mijn ijzer blijft bijv ook laag. Slik ik ook bij.
    Kunnen me ook niet vertellen waarom. Ik ga nu gewoon elke 3 maanden laten prikken.
    Ja zucht zoveelste ding erbij. Galstenen is vervelend gelukkig makkelijk op te lossen.
    Nu rollen omgedraaid straks. Mmmm wie is er sterker.

Yaraah. Met 14 follikels is idd denk voorzichtigheid op zijn plaats.
    Ze kijken sowieso met 1 week hoe of wat met ophoging.
    Ik ben slecht vergelijkmateriaal ik reageerde alleen op hele hoge dosis gonal f en moest niet teveel afgeremd zijn door lucrin enz.
    Laatste keer 450 menopur en ik reageerde helemaal niet.
    Het is afwachten hoe je reageert.
    Hoe laag was jouw amh dan?

Deel Deze Pagina