Endometriose en in de Medische Malle Molen >>DEEL 2<<

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cindii, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Meiden bedankt voor de antwoorden. De Amh voor de laparoscopie was zeer goed, maar de gyn zei dat die waarde wel zou gedaald zijn door de operatie omdat ze dan altijd een aantal goed eicellen ook vernietigen blijkbaar.

2. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Boboke, nee nog niets gehoord van de datum helaas.. Heb een voorgevoel dat het begin juli gaat worden ;)
    Hoe gaat het bij jou met spuiten?

Arie, jeetje dat is ook tobben nu met je vriend! Inderdaad jullie wisselen elkaar af qua mmm ;)
    Fijn dat je je wat beter voelt! Misschien dat werken je lekker wat afleiding geeft! Hoe is het nu met je cyclus? Ben jij nu aan de pil en slik jij die door ofzo?

Yaraah en lelie, nog van harte meisjes! Dat het een prachtig, vruchtbaar jaar mag worden!

Chickie hoe is het met jou?

Yaraah geen ervaring mee dus kan je daarin niet adviseren! :) wel fijn dat het nu echt snel gaat gebeuren allemaal! Ook fijn dat je gewoon kan mailen met je gyn! Volgens mij kan dat bij die van mij niet!
    Ik had deze week nog een paar vraagjes dus ik werd 2,5 dag later terug gebeld met het antwoord want ze moesten eerst even mijn dossier uit het archief halen (ik werd gek! Bestaat er niet zoiets als een digitaal dossier?!)

Ego, spuitje vier van lucrin zit er weer in :(
    Mijn gyn verwacht dat de operatie ca 120 min gaat duren! (Vond ik ff interessant om te weten) vond het best lang eigenlijk! Was dat bij jullie ook zo lang?

3. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Yaraah nog nooit gehoord dat een operatie invloed heeft op je amh.
    Heeft nl met je algemene kwaliteit en afname eicelvoorraad te maken.
    Mijne is veel te laag t.a.v..mijn leeftijd.
    Eerlijk gezegd vind ik het een rare uitspraak.
    Met 14 heb je een goede voorraad hoor.

Willeke. Haha nee echt alles in 1 grote map op papier.
    Heb mijne wel eens meegenomen naar andere afdeling.
    Mijne is beetje dik haha.
    Ik ben non stop aan de pil.
    Werkt op zich goed

4. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Willeke, ze hebben inderdaad wel dingen digitaal, maar er gaat volgens mij ook nog veel in een map. Die van mijn moeder is een keer 'kwijt' geraakt na een fout bij een operatie (toevallig!).

Haha Arie, ik zie jou al lopen met je map op een kruiwagen ;):D

Mijn kijkoperatie duurde ongeveer 2 uur Willeke en mijn grote operatie heeft ruim 6 uur geduurd. Gek idee he dat je dan zo lang op een tafel ligt.

Met mij gaat alles verder goed hoor! Geen bijzonderheden, lief dat je het vraagt.

5. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hahaha ik zie je al gaan Arie met je kruiwagen :D

Zo chickie 6 uur zeg!! Das lang! Ik vond 2 uur al méga lang hihi! (Ter vergelijking, m'n ok in jan duurde maar 20 minuten en mijn neusoperatie ook maar 20!)
    Tis idd een gek idee dat je daar dan gewoon 'ligt'
    Nu snap ik die wachttijden ook wel íetsje beter (wil ik eigenlijk niet toegeven want vind het nog veeeels te lang duren ;)) want per ochtend kan hij er maar 2 Max 3 doen!

6. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Goeiemorgen dames! (Nou ja het is al bijna middag)
    Ik vroeg me af welke zwangerschapstesten jullie gebruikt hebben en het fijnste vinden? Clearblue wil ik best halen maar niet als enige, is me iets te duur om vaak te kopen.

7. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb er veel van Aanbiedingen  - Zwanger & Kids gedaan. Zijn niet duur. En ook die van het kruitvat zijn prima.
    Die van clear blue deed ik vooral als ik echt zekerheid in woorden wilde. En ook toen ik al zwanger was om te weten of t goed bleef gaan. Het aantal weken werd dan aangegeven. Die testen zijn duur hè!

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik had meestal die van kruidvat (2 stuks voor 5 euro). En toen ik zeker wist dat ik zwanger was, heb ik voor de leuk nog een clear blue digitaal met week-indicator gekocht. Dat vond ik ook wel heel bijzonder. Maar die zijn idd wel duur!
    Hou je 't wachten nog een beetje vol, Lelie?

9. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Arie dat zijn inderdaad nog lagere waardes. Voelde jij er ook iets van qua klachten? Beterschap voor je vriend, hopelijk hoeft hij niet geopereerd te worden.

Willeke mijn laparoscopie zou maar een half uurtje duren, maar werd uiteindelijk anderhalf uur, omdat de cyste zo vast zat aan mijn eierstok en ze die dus heel voorzichtig moesten verwijderen.
    Ik hoop met je mee dat het begin juli is, dat is al bijna :)

Yaraah mijn amh is wel gedaald door mijn operatie, maar dit kwam dus omdat ze een deel van mijn eierstok moesten verwijderen. Vandaar dat ik rechts wel goed te stimuleren ben met een normale dosering (150). Is jouw dosering nu nog aangepast of is het bij 150 gebleven?

Lelie ik heb ook altijd de goedkopere varianten gebruikt (kruidvat 2v5, action en z&k) Pas bij een positieve test cb met wekenindicator. Wanneer ga je testen?

Hier gaat t spuiten en dan vooral het mengen steeds beter en sneller. Ik ben wel blij dat ik dit keer 's avonds mag spuiten, want dat geklungel is niet zo prettig om half zes 's ochtends ;). Dinsdag echo. Ik hoop wel op goed nieuws, want ben dan ook jarig...

Fijne zondag allemaal

10. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    4 juli mag ik pas testen. Ben me aan het voorbereiden :D

Boboke fijn dat het mengen en spuiten beter gaat. Je krijgt er vanzelf handigheid in! Spannend zeg, op je verjaardag echo. Weten ze dat je jarig bent? Zou leuk zijn als ze daar rekening mee houden.

Ik heb zo'n zin in minifrikandellen en bitterballen! En we hebben geen frituurpan.... de winkel is wel open maar de frituur nog niet :(

11. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lelie begint wel vroeg hoor de aparte eetgewoontes die horen bij een zwangerschap ;) :D. Hoe laat gaan ze open? Eet smakelijk alvast :p

12. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Haha Boboke dat kan echt geen zwangerschapskwaaltje zijn hoor! Volgens mij veel te vroeg voor... denk wel dat het met hornonen te maken heeft want zulke vreetbuien ken ik van mezelf niet. En 3 dagen flink vreten is al op de weegschaal te zien en aan mijn broeken te merken :(
    Vanaf vandaag maar verplicht gezond eten.

13. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi Lelie! Ik moet er stiekem wel om lachen! Wat hormonen allemaal met je doen hè!

14. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Boboke, dat is zeker wel fijn ja! Ik spoot ook altijd 's avonds, maar hoefde niets te mengen. Dan maakt het niet zoveel uit.
    Succes morgen! Ennnnn alvast gefeliciteerd!!!

15. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Boboke succes morgen oftewel vandaag. En gefeliciteerd!

16. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Hiep hiep hoera!
    Fijne verjaardag Boboke!
    En veel succes!

17. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Happy birthday Boboke!!
    Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden voor je!! :D

18. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Boboke: gefeliciteerd!!

19. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hi meiden dank jullie wel voor de felicitaties :). Vanochtend vroeg al mijn verjaardagskado gehad....een ring + aanzoek :D. Vanavond lekker uit eten om te vieren.
    Echo iets minder resultaat vergeleken met de eerste ivf. 5 follikels rechts en links helemaal niks. Maar ja we hebben er maar eentje nodig. Vrijdag weer terug.

20. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    BOBO!!
    Geweldig nieuws meid!!! Wat ben ik blij voor je zeg!! Feestje hihi!

Wat betreft de echo, er kan altijd nog wat bij komen en watbje zegt, je hebt er maar 1 nodig ;)

Deel Deze Pagina