Endometriose en in de Medische Malle Molen >>DEEL 2<<

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cindii, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Heavy nieuws voor mij: 'de ontwikkeling van de na uw ivf-behandeling overgebleven embryo's is helaas onvoldoende gebleken. Om die reden konden geen embryo's voor u ter bewaring worden ingevroren'

2. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Boboke, yeeaaahh gefeliciteerd!!! Super leuk dat jullie gaan trouwen!!
    Hebben jullie al nagedacht wanneer? Dit jaar nog of 2015?

Lelie, oh jeetje meid dat is een tegenvaller! Hoeveel embryo's had je?
    Hopelijk heb je nu een plakkerd! Wanneer mag je testen?

3. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    O, da's idd niet zulk leuk nieuws, Lelie! Je hoopt natuurlijk altijd op een paar eskimo's. Ik hoop echt zo dat je ze niet nodig hebt!
    Boboke: gefeliciteerd met het aanzoek! Neem tenminste aan dat je ja hebt gezegd :)

4. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    @Boboke: gefeliciteerd met je verjaardag en met het cadeau ook... 5 is idd niet super veel, maar hey je zegt het zelf, je hebt er maar 1 nodig

@Lelie: oei dat is niet echt leuk nieuws... dan maar hopen dat het nu een plakkerd is...

ego: ik spuit dus nu al van vorige week donderdag 150E puregon en tot en met vandaag decapeptyl. Ben wel blij dat vandaag de laatste decapeptyl spuit erin gegaan is, want het werd met de dag moeilijker om die spuit erin te krijgen. Puregon lukt wel aardig... Heb wel last van pijnlijke borsten en ze zijn ook gegroeid... ahja dat hoort erbij zeker...

5. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jaja!!!!! Daar was het aanzoek dan!!! Lief!!! ook daarmee gefeliciteerd!!!
    Fijn dat je de startecho zo goed bekijkt! Zo is het ook, je weet in dit vroege stadium toch niet hoe het gaat lopen.

Lelie, dat is echt geen leuk nieuws! Je hoopt toch altijd op nog een voorraadje in de vriezer!

@ Yaraah, yup dat hoort er allemaal bij! Die deca spuiten zijn niet prettig he! Ik vond het ook schelen uit welk doosje ze kwamen, de ene serie was botter dan de andere.

6. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Chickie, was jij trouwens direct na de eerste verse tp van jullie eerste ivf zwanger?

7. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja klopt Willeke, ik heb onwijs veel geluk gehad.

Wel ook IUI gehad, maar dat had geen enkel effect.

8. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Nou, vanmorgen terug gebeld door de verpleegkundige. Het kwam op mij over alsof ik de zoveelste niet goed oplettende dramapatient was. Ze zei dat het invriezen een zeer ingewikkelde handeling is die vaker niet dan wel lukt. Ik gaf aan dat je toch vaker hoort dat er 1 of 2 ingevroren konden worden, dat lees ik vaker dan geen. Volgens haar was dat echt niet zo. En in mij zijn de beste omstandig en de teruggeplaatste embryo was de beste dus ik moest niet zo hard van stapel lopen, eerst dit afwachten en dan 'moet je het maar met de arts bespreken'.

Ik moet proberen het los te laten en dat zal ik ook proberen, maar het doet toch pijn. Ik lees hier al meer dan 2 jaar mee en heb beduidend vaker gelezen dat wél iets ingevroren kon worden dan niet.

9. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat is waar Lelie, dat ben ik met je eens. Soms zijn het er wel minder die ingevroren kunnen worden, maar zeker een aantal.
    Bij ontdooien gaat het dan soms ook nog wel mis helaas. Natuurlijk zijn de procedures heel gevoelig. Maar dit bij jou is wel heel veel pech!

Stom dat zo'n vrouw niet echt vol empathie reageert. Waarschijnlijk heb je net de verkeerde getroffen.

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ja, die verpleegkundigen zijn niet altijd even invoelend, helaas. Stukje beroepsdeformatie denk ik: te veel technisch bezig en te weinig op menselijk vlak. Jammer.

11. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Oh dat is een beetje tactloos inderdaad Lelie! Ben het met stiertje eens, die dames kunnen soms heel lief zijn, maar soms ook zonder inlevingsvermogen. Alsof ze niet snappen dat jij al weken/maanden/jaren in onzekerheid leeft...
    Maarrr we duimen nog steeds op een mooie beeb bij jou binnen! Wanneer mag je testen?

Hoe is het met de rest?
    Hier niet veel nieuws, nog steeds wachtende op de ok-datum...

12. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Toen ik iui's deed in het UMCG, zat daar ook zo'n dame die de telefoon opnam: zo tactloos. Dan belde ik weer eens dat het mislukt was, en dan zo volstrekt zakelijk weer meteen over een nieuwe afspraak beginnen, en niet even zeggen: goh joh, wat vervelend voor je. Ik zag er dan al tegenop om te gaan bellen. Bah!

13. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    4 juli mag ik testen. Ik zou nu het liefste al eerder willen testen, hopend op een streepje zodat ik weet dat het kleintje zich heeft ingenesteld, dat dat wel mogelijk is bij mij.

14. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Stiertje, oh dat is ook niet echt heel leuk inderdaad :( Aan de ene kant snap ik het wel, want ze krijgen natuurlijk iedere dag deze situaties aan de telefoon en kunnen ook niet met iedereen mee gaan zitten janken :D maar als het jezelf betreft dan is het inderdaad echt niet leuk!!
    Ik zit nu ook met die planningsdame in mn maag, ze zette me echt ff op mn nummer ('Je hebt vorige week OOK AL gebeld zie ik' zei ze twee weken geleden tegen me) dus ik durf nu ook haast niet meer te bellen... Maar ben zo bang dat ze me vergeet :):)

Lelie, spannend! Ik zou nog maar even wachten inderdaad, veel te vroeg lijkt me?? Maar ik snap dat het liefst al wel even spiekt ;)

15. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel weer voor de felicitaties :)

Willeke als het lukt willen we graag nog dit jaar trouwen. We houden het klein en intiem. Gezien de verbouwing van het huis moeten we even gaan kijken of het wel gaat lukken dit jaar.
    Ik zou anders volgende week bellen (begin juli) dan kun je zeggen dat de operatie begin juli zou zijn en dit is het nu ;). Maar ze zal je vast niet vergeten hoor. Irritant dat wachten hè?!

Stiertje ik heb inderdaad ja gezegd ;):D

Chickie bij de eerste ivf was de eerste echo ook niet echt heel goed dus ik hou nog hoop.

lelie hè bah wat een k- nieuws. Je hoopt toch altijd op een reserve. En wat een medeleven weer van die verpleegkundige bah. Dikke knuffel meis

16. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Lelie buiten het feit dat ik het zo ongelofelijk k..voor je vind heb je ook nog eens te maken met zon botte trien..ben je lekker klaar mee.
    Ik had ook absoluut wel bij jou verwacht dat je wat ingevroren zou hebben.
    Btw ook 1 van de redenen dat ik naar dd ben gegaan.
    Daar vriezen ze vaak sneller in en kan je er 2 terugkrijgen..
    Bij mij is er ook bij de tweede poging "weggegooid" .
    Zon hel gehad om ze te krijgen en dan net zoals bij jou floep weg.
    Bah meid vind heel naar voor je. We duimen natuurlijk nog heel hard voor je dat je niets meer nodig hebt maar het is gewoon fijner idd als je nog wat hebt.

Boboke ik had idd veel klachten..heb ze nog vaak omdat elke keer kennelijk vitamine d en ijzer weer naar beneden knalt.
    Nu dus elke 3 maanden prikken want ik voel me echt beter zo.
    Was heel moe en tintelingen en dronkemansgevoel overal tegenop lopen.
    Kon zo in slaap vallen en moeilijk concentreren.
    Heb heel hard moeten vechten om b12 zelf te mogen spuiten.
    De rest is gewoon via huisarts.
    Moet weer eens op controle bij internist.
    Was bij mij toeval allemaal dat ik er achter kwam. Dacht door de endo.
    Maarre gefeliciteerd. Enne ff nieuwsgierig hoe gevraagd? :)
    Jammer dat je maar 5 follikels hebt. Ms door menopur?
    Maar je hebt de juiste instelling hoor. Las altijd bij dd dat menopur betere kwaliteit moet leveren dus wie weet gouden middel icm synarel.
    Heb je dit eigenlijk gehad volgens dd instructies?

Willeke ach gewoon bellen. Je ziet haar toch nooit.
    En anders volgende week..ms had ze een verkeerde dag haha.
    Helaas ken ik wel een dame die niet goed op de lijst was gekomen..maanden voor stront gewacht..niet dat dat bij jou gebeurd hoor maarre ik bedoel gewoon bellen als je dat fijn vind. Je kan wel door de lucrin sneller tussendoor.
    Hoe gaat het met de warmte?

Hoe is het met de rest eigenlijk?
    Zie mineraal en ster ook niet meer?

Bij mij ook niet veel aktie.
    Ik ben alleen vreselijk onstabiel op het moment.
    Gisteren ook eerder naar huis gegaan.
    Het voelt op het moment allemaal vreselijk zwaar.
    Overbuuf ook nog zwanger en het is hier mega gehorig dus bah.
    Was weer een diep gat in duiken.
    Gelukkig kan ik hier praten en op het werk lieve collegas.
    Hoelang ik het volhoud geen idee.
    Vriend ook nog eens gedoe.
    Ze gaan toch verder kijken..wel galstenen maar ook bobbeltje bovenin buik onder zijn ribben. Denken scheurtje maag of buikwand ofzoiets.
    Weer echo en gesprek. Galblaas wachten ze mee?
    Vind allemaal raar. Helaas was ik niet bij gesprekken.
    Dus ga ff dingen opschrijven voor zijn telefonische consult.
    Zegt ie ook doodleuk dat zit er al,jaren en dacht dat is normaal.
    Echt zou je hem niet! Met al die rotziektes om ons heen negeert hij een bobbeltje.
    Pfffff. Was dus boos.
    Iig we wachten weer af :(

17. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sjonge Arie, snap dat je even nijdig bent geworden op je vriend! Het is toch schrikken als je het hebt over een bobbeltje op een plek waar die niet zou moeten zitten.
    Ik ga duimen dat het makkelijk te verhelpen is en dat het meevalt!

Wbt jezelf! Het is ook allemaal behoorlijk heftig, wel goed dat je het gevoel toelaat en dat je het op je werk ook gewoon kunt laten weten. Ik ga je een digitale knuffel geven, het zal vast niet helpen, maar het is wel fijn :D

Willeke, ik zou inderdaad gewoon volgende week weer even bellen. Dat wat Boboke zei klinkt goed toch wbt juli en anders kun je altijd nog zeggen dat je in juni had gezegd dat je volgende maand terug zou bellen :D;):D.
    Vergeten zullen ze je niet, maar je wilt gewoon weten waar je aan toe bent!

18. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Boboke, leuk joh, en weer even wat leuks om naar uit te kijken! Klein en intiem klinkt goed! Dat zou ik ook wel willen ooit! Alleen ik ben bang dat ook heel het voetbalelftal bijvoorbeeld moet komen van vriendlief :p
    Ja ik denk dat ik maar 2 juli ga bellen, mocht ik nog niets gehoord hebben. Wat jullie ook al zeggen, het is dan een nieuwe maand! :D

Arie, oh meid niet leuk.. :( ik begrijp dat je niet lekker in je vel zit door alles wat je overkomt. Knuffel!! Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen en genoeg afleiding in je werk en andere leuke dingen kunt vinden. Kijk je al een beetje uit naar DD of ben je daar liever niet echt mee bezig?
    Met de warmte gaat het de afgelopen dagen wel redelijk! En ze geven weer regen op dit weekend toch? :D haha gemeen he ;) Had trouwens de eerste twee weken na de spuit ook echt last van dat zeurderige gevoel in mn eierstok(ken), maar dat heb ik nu de afgelopen week nog helemaal niet gehad??
    Ik zei nog tegen mn vriend, is het heel gek als ik nog om een inwendige echo vraag voor de OK? Straks is dat ding tóch op eens weg en maakt tie me voor niets open! :D Wat denken jullie?
    Arie, hoe hoorde jij eigenlijk dat je voor de OK moest? Toen je belde of werd je zelf gebeld of kreeg je een brief? En weet je nog hoe lang van te voren je dat hoorde? Die dame zei max. 7 dgn van te voren tegen mij.
    Oh nou lekker dan bij je vriend!! Typisch mannen door dat even tussen neus en lippen door te melden! Hopelijk valt het mee en inderdaad, begeleid hem maar even goed :p

Chickie, knuffel! Thnx voor je tip!

19. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    @Arie: jeetje ik zou ook heel erg boos zijn op ml als hij zo maar zegt dat die knobbel er al een tijdje zit... Mannen...

@Willeke: ik zou in jouw plaats nog een inwendige echo vragen, dan weet je waar je aan toe bent.

ego: morgen echo om te zien of de hormonen aanslaan...

20. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Yaraah, succes met de echo zo!!

Arie, had jij toevallig gister een personeelsfeestje? ;) kennis van mij werkt nl ook daar als hostess (teamleider dacht ik) en zag dat op FB voorbij komen dus dacht gelijk aan jou!

Deel Deze Pagina