Boboke wat fijn dat het mee viel! Jammer dat het er maar 5 zijn, hopelijk krijg je mooie embryo's. Chickie, dat vind ik ook het moeilijkste, geen cryo's en de verse tp mislukt. Zo ben ik wel heel snel door de 3 pogingen heen... Schattig fijn dat het goed gaat!
Lelie dikke knuffel meid, balen dat er geen cryo's zijn... Schattig fijn om te horen dat het goed met je gaat en leuk dat je dat met ons wil delen
Yaraah, succes vandaag! Misschien ben je al geweest?? Nou ik heb gebeld hoor! Ik durfde En ze was dit keer wel aardiger gelukkig Ze gaf aan dat ze momenteel aan het puzzelen is maar dat de puzzel nog niet helemaal af is. De 7e volgende week zit sowieso al vol, tenzij er natuurlijk iemand uitvalt, dan kan ik inspringen. Ze verwacht dat het allemaal wel in juli gaat gebeuren, maar wanneer is nog onzeker gezien andere dames die wél een cyclus hebben. Maar ze heeft me nog steeds op haar netvlies zei ze toen ik zei 'nou ik hoop je dan volgende week weer te spreken' zei ze 'ik ga mn best doen!' Dus nou ja, duimen maar dat ik snel gebeld gaat worden..! Chickie, ik vind het aardig zonnig op het moment hoor speciaal voor jou!
goed dat je gebeld hebt Willeke, ik hoop voor je dat je snel gebeld wordt hoor ego: net terug van Gent, punctie op zich viel wel mee, er zijn 10 eicellen gevonden, maar er zaten heel wat onrijpe bij, de prof wist ons te zeggen het aantal zeker nog zal halveren. Morgenmiddag wordt ik opgebeld hoeveel eicellen er nu uiteindelijk zijn en hoeveel bevruchtingen er zijn. Dan wordt ook de dag en het uur van de terugplaatsing vastgelegd.
Yeah Willeke! Goed gedaan! Girlpower! Fijn dat die mevrouw je nu een beetje beter begreep! Hopelijk krijg je haar volgende week weer aan de lijn, maar nu omdat zij jou belt! Thanks voor je zonnedans! We hebben vanochtend fietsen gehuurd. Ukkie in de bakfiets en 34 km gefietst. Zo leuk om dat koppie te zien stralen! En nu zit ik in bikini in de tuin! I love it! Ik zal voor jou een beldansje doen Yaraah, hoe voel je je nu? Rustig aan doen nu hè! Ik hoop dat de dokter ongelijk krijgt! Succes morgen! Lelie, hoe is het met jou meissie?
@Chickie: ik heb eigenlijk geen last, gewoon wat menstruatieachtige pijn, maar ik doe het rustig aan hoor, zit lekker met de IPad in de zon te niksen
Yaraah, fijn dat het achter de rug is en gelukkig viel het mee! Wel jammer dat je gyn nu al aangeeft dat meer dan de helft gaat afvallen dat wil je liever niet horen! Hopelijk valt het mee en wordt je snel gebeld met positief nieuws.. Chickie, oooh lekker joh! Wat een eind zeg!! En wat schattig dat mini-chickie ook lekker genoot! Ik zie het al voor me!! Mijn werkdagje zit er ook weer op, drukke dagen met bestellingen, fotograferen etc! Maar das wel leuk natuurlijk. Nu ook lekker van het weer genieten in de tuin, ondanks de lucrin lukt dat meestal wel hoor Jaa ik hoop dat je beldansje gaat helpen hihi! M'n vriendin zit alleen al in de stress want straks is het in die week van 15 juli, dat weekend daarna hebben we vriendinnen weekend in Katwijk (zitten in zo'n strandhuisje) Met 2 wondjes lijkt me dat niet handig met al dat zand Vraagje, wat voor tel gebruiken jullie voor dit forum? Mag volgende week een nieuwe uitzoeken en zit sterk aan de Samsung s4 of s5 te denken (heb nu een iphone4 en die is zooo traag) gebruik meestal wel de computer maar soms ook m'n tel.
Ik de samsung s3 mini. Werkt perfect! Zit nu op de iphone van mijn man, (mijn bundel is bijna op, oepsie!) maar moet zeggen dat die het ook wel goed doet. Fijn dat je toch van het weer kon genieten Willeke! En wbt je vriendinnenweekend.... Tsja dat is inderdaad afwachten of het wat gaat worden! Anders moeten ze het weekend maar naar jou brengen! Goed dat je weinig last hebt Yaraah en rustig aan kan doen!
Lelie heel erg veel sterkte. Jij dus ook een paar dagen voor nod ongi ondanks utro. Ik ook elke keer.. je kunt eventueel vragen voor ondersteuning na tp. Ik zou dit keer suprefact blijven spuiten en pregnyl wordt ook toegepast na tp ter ondersteuning..heel herkenbaar al je vragen. In het begin was ik ook zo. Uitpluizen wat ms gemist zou worden. Ik werd er gek van..nu doe ik dat niet meer. Heb je nog last van ongi? Ster knap dat je een stapje terug hebt gedaan. Ik heb er ook vele malen aangedacht maar qua financien enz dat zou andere dingen weer lastiger maken. Was dat bij jou niet een voorspelling geweest? Meen me te herrinneren dat je zoiets had laten doen? Wanneer mag je weer een tp? Yaraah duim voor je. Hopelijk een paar mooie bevruchtingen Willeke gewoon blijven stalken hoor. Datum kan niet meer ver in zicht zijn. Btw ik was alleen eerste 2 dagen echt te bed. Daarna ben ik al heel snel dingen gasn doen..ben niet zon stilzitter. Je lichaam geeft het wel aan wat wel of niet kanenne zou me ook niet zo druk maken om zand. Het zijn kleine wondjes. Ik heb er totaal niet opgelet en met een week al de hechtingen eruit getrokken..wel heb ik 2 a 3 weken lang geen dichte broek aangeknund. Altijd knoop open en rits los. Maar bij mij is een eileider en blindedarm verwijderd. Hopelijk bij jou alleen schoonmaken. Ik heb een htc mobiel..werkt prima. Boboke 5 eitjes zo slecht is het nog niet hoor..bij mij max 3 en wel altijd bevruchtingen gehad. Ms met menopur wel betere kwaliteit. Duim voor je. Schattig niet bezwaard voelen..gewoon schrijven. Blij voor je met een goede echo. Gefeliciteerd. Chickie uh bikini? Waar hihi. Hier valt het tegen hoor. Lekkere vakantie gehad?
Ego zoals gezegd lees wel mee maar probeer er minder mee bezig te zijn. Nog 2 maanden en dan dd en dan beslis ik. Voor nu doe ik keihard mijm best om me beter te voelen. Met het betere weer gaat het iets beter en voetbal geeft momenteel ook afleiding. Beetje kop in het zand effect. Vriend nog steeds uitslag echo vaag. Knobbel kraakbeen op borstbeen? Iig weer verder kijken hoe of wat ook met gal. En we wachten weer. Auto retour dtsl hele hoge kosten van de schade dus zal wel total loss verklaard worden. Vriend ook nog steeds thuis door gebroken nekwervel..voelt geen verbetering. Maandag weer na laten kijken.. pff echt van het zkhgedoe naar het andere. Gelukkig hadden we dd verzet denk ik maar.
net telefoon gekregen van UZ Gent, van de 10 eitjes die ze gevonden hebben, waren er 3 goed om ICSI mee te doen, maar daar zijn geen bevruchtingen uitgekomen.
arie: ik werd zonet opgebeld door mijn gyn ook, hij vindt het zelf wel vreemd, kan ook zijn door de laparoscopie ik de maand daarvoor ondergaan heb. Zaterdag mag ik langsgaan bij mijn gyn en gaan we een ander behandelschema bespreken.
Sjee Yaraah dat komt hard aan! Jeetje wat moeilijk... Had er niet bij stilgestaan dat geen bevruchtingen ook een optie kon zijn. Hoe nu verder, krijgen jullie een evaluatiegesprek? Lieve Yaraah, dikke knuffel!!
Oh crosspost. Yaraah fijn dat je gyn gebeld heeft en heel fijn dat jullie zaterdag gesprek hebben. Hopelijk is er dan wat meer duidelijkheid...
Oh Yaraah, jeetje wat erg! Dat is even een flinke tegenvaller!! Fijn dat je zaterdag al terecht kan en er gekeken wordt naar een oplossing..! Kan dat door de laprascopie komen dan? Te snel daarna ofzo?
Jemig dat is een domper! Alles voor niks! Fijn dat de gyn zo met je meedenkt! Succes zaterdag en voor nu een dikke knuffel!
Schattig fijn dat alles goed gaat en gewoon blijven schrijven hoor! Willeke goed dat je gebeld hebt en ook erg fijn dat ze nu wel aardig was. Ik vind t wel vreemd dat het eerst als voordeel wordt gezegd dat je geen cyclus hebt, maar nu lijkt t erop dat de dames met cyclus wel voorgaan Ik duim met je mee voor een snel telefoontje. Ik typ trouwens altijd op mijn laptop. Ik vind het op de telefoon echt 3x niks. Chickie de vakantie zit er dus weer op? Nog maar een paar maandjes en dan moet je ook al weer aan het werk. Zie je er tegenop of ben je er nog helemaal niet mee bezig? Arie je hebt de laatste tijd ook behoorlijk wat op je bordje gekregen, geen wonder dat het allemaal zwaar valt. Hopelijk kan je de komende 2 maanden een beetje tot rust komen en ga je het gesprek in DD positief in. Laat je vriend lekker rustig aan doen. Yaraah ook hier een dikke knuffel en sterkte met het verwerken van dit nieuws
Nee de vakantie zit er nog niet op hoor Boboke! We hebben nog een weekje, heerlijk! Ik moet inderdaad over 2 maandjes weer aan het werk en ben nu ook alweer aan het voorbereiden. Blegh! Heb er zo geen zin in! Komt ook omdat ik al langer twijfel of ik dit werk nog wel wil. Ik heb besloten het nog 1 jaar aan te kijken en anders toch iets anders te gaan doen. Arie, dat struisvogelen kennen we wel ja. Je blijft wel sterk overkomen hoor! Je hebt de laatste tijd zoveel te verwerken gehad! Wat naar voor je vriend! Houd hem goed in de gaten hoor! Na de zomer dus weer naar dd. Ben benieuwd!
Chickie oh lekker nog een weekje en dan met dit weer . Gaat t wel goed met de kleine meid met dit warme weer? Ik dacht dat jij je werk juist heel leuk vond ? Ook al enig idee wat je dan zou willen doen? Lijkt me ook wel heel erg wennen na een jaar thuis te zitten om dan weer in het werkritme te komen en de kleine te moeten afgeven. Geniet nog even van je vakantie Ego. Ik ben net gebeld en er zijn gelukkig 2 topemmies ontstaan. Ik zat hem toch wel een beetje te knijpen na Yaraah haar bericht. Om 11.50 uur de tp