Chickie dan nogmaals gefeliciteerd ! Ik had begrepen uit 1 van je vorige berichten dat je gisteren jarig was. Bbq was lekker, visje en goed doorbakken vlees . Pien ik zag inderdaad op t weerbericht gisteren dat t er behoorlijk troosteloos uitzag bij jou . Maar voor vandaag in t noorden zon . Hopelijk heb je vannacht beter geslapen dan kun je overal ook weer wat beter tegen. En dat vroege opstaan voor die spuiten valt tegen op de vrije dagen he (ik moest om 6 uur op!), maar ik dacht bij mezelf altijd over een klein jaartje kun je waarschijnlijk ook niet meer uitslapen omdat de kleine me wakker houdt , kan ik er alvast aan wennen. Nog even volhouden meis! Knuffel Steva nog lekker genieten van de laatste 2 daagjes. Bruine laagje weer bijwerken ! Lelie wat vervelend dat t op t moment niet zo lekker loopt, maar wel goed dat jullie gepraat hebben en er aan gaan werken. Ik ben trouwens ook geen lid hoor van t faceboekclubje, ik zit nl niet op faceboek . Ik zou t ook jammer vinden als t zich naar faceboek zou verplaatsen ipv het forum. Cindii wat is er met t reutje ??? Neem aan dat t op faceboek stond.. Sissie wat ben je stil meis. Alles wel goed met je? Stiertje alvast succes de 23ste met je 20-weken echo . Ik ben vanaf morgen 3 daagjes weg met mn vriend dus tot over n paar daagjes . Fijne dagen voor iedereen!
Chick gefeliciteerd! Even een kort berichtje van mij.. Zoals jullie misschien al gelezen hebben in chick der reactie, is ons kleine mannetje helaas overleden, hij was te zwak.. Toch heeft hij flink voor zijn leven gevochten.. Hij heeft het bijna een heledag vol gehouden.. Het was akelig om te zien hoe hij zijn laatste uurtjes is door gekomen.. Ik denk dat hij niet volgroeit was.. Aangezien hij de helft van zijn zusjes woog.. De dames daar in tegen maken het heel goed.. Komen elkedag weer flink aan.. Normaal zouden ze dag 1 afvallen.. Maar deze dames hadden daar geen zin in en zijn netjes gewoon aangekomen in gewicht.. Daar ben ik heel blij om.. Kan niet wachten tot over ongeveer een dag of 7 dan gaan de oogjes open haha.. Geweldig! Qua nachtrust gaat het wel redelijk gelukkig.. De pups piepen bijna niet wat alleen maar goed is.. Want te veel piepen wil zeggen dat er iets aan de hand is met ze.. Mineraal, zorg maar goed voor je eskimotje Ik duim voor je! Voor diegene die meer foto's van depups wil zien.. Jullie mogen me toevoegen op Facebook als jullie willen.. Www.facebook.com/Cindii13388
Trouwens de bevalling is super gegaan! Pup 2 heeft aardig lang op zich laten wachten zoon 3 uurtjes.. En pup 3 was er voordat we het wisten.. Hadden niks door dat diva aan het bevallen was van pup 3 en toen gingen we kijken en daar lag pup 3..
Chick: super super (2x dus hihi ) gefeliciteerd!! Vanavond dus met z'n drietjes uit eten? Het wordt vast geen sushi...geniet ervan! Wie weet heb jij net als je vriendin ook een tweeling! Kan je weer meeprate Ik heb altijd hetzelfde met moedervriendinnen. Ze praten alleennog over hun kindje..... en ik dan??? Bobo: ook lekker met z'n drietjes naar Duitsland . Geniet ervan!!!! Steva. Nog steeds in bodrum???? Ik hoopte gister ook nog op een zonnetje en terrasje, maar je waaide uit je onderbroek.....koude wind.....vreselijk. Neem jij please een zonnetje mee? fijn om zo iets met je moeder te kunnen doen. Ik zou na 5 minuten niets meer te zeggen hebben vrees ik. Ik zie jullienop helemaal liggen. Pien: ik kom er wat laat mee, maar ik kon niet meer sporten met al mijn eieren . Elke stap voelde ik in mijn buik, linksonder net als iedere maand rond de eisprong. Slaapje al wat beter. Ik had ook van de de deca hoofdpijn. Inderdaad een hele vage pijn. Ik mocht geen ibuprofen en paracetamol werkte niet. Wanneer begin je met stimuleren? O pien even voor de troost. Hier gister ijskoude wind en in de middag alleen maar bewolking en 12 graden. Vandaag weer een grijze boel. Ik heb zoooo de zon nodig. Lelie. Je bent welkom hoor bij op fb. Alleen mondje dicht over IVF. Dat is mijn geheime missie. Chick on a mission hihi. Je bent geen buitenbeentje. Zo voelt het niet voor mij! Mag ik vragen hoe oud je bent? Is er gezien je leeftijd geen 'haast' met kindjes?? O meiden we gaan...vriendlief staat al klaar.... Wordt vervolgd....geniet van jullie vrije dag O nee eerst jou nog even succes wensen mineraal!!!! Op naar een plakbeeb. Vit d schijnen goed te zijn . Heeft bij iig geholpen. Gebruik je ' stiekem' utro??? Moe nu echt gaan....ff klussen in de tuin bij mij ouders???
hoi meisjes, Lelie wat sneu voor je? Spanningen thuis? Ik hoop dat jullie er snel uitkomen hoor meid!! Ik denk aan je...Hoe gaat het verder met je, nog veel last van je operatie? Aloha, ik heb 7 zoladex spuiten gekregen, zwaar hoor, maar nu was het men laatste dus nu vrijdag bloed om te kijken of ik mag starten, ik hoop het is wel spannend, en ook weer een beetje stress erbij he...Eerste poging bij nieuwe dokter! En jij hoe gaat het met je? Chick lieve meid, ik hoop dat je een super verjaardag gehad hebt! Het kan alvast niet meer stuk he voor je...Ik ben echt oprecht blij joepie, is echt fantastisch he...Ik kan mij goed voorstellen dat je soms euforisch bent en dat je het niet geloofd...Bij mij zou dat ook zo zijn, ik kan het mij gewoon niet inbeelden dat ik zou zwanger zijn eigenlijk...Raar he...bij veel vrouwen, hup ze zijn zwanger, en ze zijn blij maar daar stopt het ook, ze nemen dat vanzelfsprekend, en bij mij ik zou het gewoon niet knn geloven, ik zou ontploffen denk ik van blijdschap!!! Maar als jij zwanger bent ook met zo'n zware endo is dat heel goed ons voor te weten dat het mogelijk is...Dus ik ben echt heel erg blij voor je en ook voor boboke natuurlijk!!! Hoe gaat het met je boboke? Alles ok? Nog niet ziekjes? Oh ja chick ivm met groepje, ja ik vond het gewoon leuk om te maken, gaat misschien makkelijker om te praten enzo, je kan ook direct reageren als iemand iets zegt, ik dacht het is misschien makkelijker dan het forum. Maar als jullie het niet willen enzo ja dan kan ik het ook weer verwijderen hoor, geen probleem. Maar het is in ieder geval wel heel veilig... Ik zit in nog een gesloten groep op fb ivf mama's bij dokter decleer, en iedereen schrijft er vanalles op, en is makkelijk vind ik, je kan beter meevolgen...Nu ja it's up to you... Jip naar mil ziekenhuis geweest, niet veel opgebracht. Ik deed mijn verhaal tegen dokter en hij zei je bent perfect gezond???? Ik zo van???? Ja zegt hij buiten die endo en beetje rugpijn!! Allee komaan ik ben al een heel jaar ellendig en dat zegt hij je bent perfect gezond. Ivm mijn werk dat ze zo lastig doen zei de arbeidsgeneesheer in brussel: vraag een overplaatsing op medische gronden met een brief erbij van je dokter waarom. Pfff dus ik mag meer aanvragen enzo en opt werk als ze dat gaan weten gaan ze weer moeilijk doen he zeker weten en als het dan niet lukt wordt de situatie gewoon nog erger...Dus nog even denken wat ik ga doen. Het zou toch veel makkelijker zijn moest de arbeidsgeneesheer op t werk in zeebrugge gewoon bellen naar een of andere hogekop in Brussel, maar die heeft er precies niet veel zin in om dat te doen... Sissie, hoe gaat het me je? Wanneer ga jen nu de tp hbb of weet je het nog niet? Steva, geniet van de zon en je reis...ik ben stiekem jaloers hoor! Cindi, gefeliciteerd met je puppies, wat zien ze er allen schattig uit, ik weer stiekem jaloers!!! Hier gaat het redelijk, nog steeds pijn in de rug...woensdag voor ct scan, waarschijnlijk ontsteking op mijn bekken...We zien wel...
Cindii ach wat zielig . Gelukkig dat de twee dametjes t wel goed doen. Vast heel bijzonder om mee te maken zo'n bevalling. Is Diva weer een beetje hersteld? En mist ze d'r kleine pup? Sissie fijn om weer even van je te horen . Veel plezier in de tuin, hopelijk niet te nat .
Jeempie zo ineens weer een hoop verhalen hier . Chick: fijn dat de test 2-3 aangaf, kan me voorstellen dat je daar juist weer zekerder van wordt. Maar het lijkt me ook zo spannend weer om te doen, dat je dan bang bent dat de uitslag ook anders kan zijn... Maar goed, jij klinkt hartstikke zeker over je zwangerschap, volgens mij is dat alleen maar goed. Knap hoor, ga zo door! Steva: geniet nog ff van je laatste dagen in Turkiestan. Heerlijk toch die zon . Er staat je een hoop kou te wachten hier in NL dus grijp je kans zo lang het kan ! En fijn trouwens dat het vloeien minder wordt. Lelie: lastige situatie meid. Sorry dat ik over IVF begon, was vergeten dat dat voor jou nog helemaal niet aan de orde is. Ik hoop dan ook dat je zo snel mogelijk kunt beginnen met op de natuurlijk manier zwanger te worden en vooral natuurlijk dat je dat vol vertrouwen samen met je mannetje kunt doen! Ennuh op facebook gebeurt eigenlijk niets. Degenen die facebook hebben zijn nu gewoon op die manier ook aan elkaar verbonden. Gewoon ook leuk om te zien hoe de meiden hier er in het 'echt' uit zien . Dus je bent alsnog altijd welkom, wat je situatie ook is hoor. Boboke: o ja vandaag zon? Hmmm dan moet ie nog van ver weg komen . Het is vandaag fietselfstedentocht, en het miezerd al de hele tijd. Echt sneu voor die mensen die meedoen... Oei 6 uur joh? Da's nog vroeger... Maar je hebt gelijk over dat vroege opstaan, dat heb je natuurlijk ook als er een kleintje is. Maar goed, ik sta denk ik toch liever op voor mijn kleintje dan voor een spuit . Veel plezier in Antwerpen!! Cindii: ach wat sneu dat het kleine mannetje het niet gehaald heeft . Wel fijn dat het met de meiden goed gaat. Geniet je er wat van? Sissie: beter laat dan nooit: ja dat idee heb ik ook dat als je zo vol eitjes zit dat het sporten dan nooit echt fijn meer kan zijn. Nou ja, we zien het wel. Komende donderdag begin ik pas met stimuleren, dus tot die tijd zal het sporten nog wel gaan. Als ik niet te veel last heb van de deca. Maar het lijkt al ietsje beter te gaan nu. Ja we hebben gewoon zon nodig he! Dan is het ook makkelijker om positief te zijn. Met die deprimerende wolken en regen is het wel wat moeilijker . Succes met de tuin van je ouders! Hoe gaat het verder met je? Maar voor Chick en Boboke kan ik me voorstellen dat het geen ruk meer uitmaakt wat voor weer het is. Ik zou volgens mij steeds heel blij zijn (naast onzeker zijn ). Maui: goh lekker dat zo'n arts dat tegen je zegt als je al zo'n vreselijk jaar achter de rug hebt. Maar goed, het is een positieve benadering he. Misschien was het op die manier wel bedoeld? En vervelend dat je het niet goed kunt regelen met je werk. Moet zeggen dat ik niet helemaal begrijp hoe het zit, want je Vlaams maakt het voor mij soms volgens mij wat lastig te volgen . Althans als je zeg maar spreektaal gebruikt. Ik vind het overigens wel weer leuk om te lezen hoor . Is weer eens wat anders . Hoop dat je er uit komt met je werk! All: vandaag lijkt iets beter te gaan. Heb in elk geval nog geen paracetamol hoeven gebruiken voor hoofdpijn. Ben alleen nog wel wat duf, maar ja, dat mag ook, hoef ook niet veel vandaag. Heb op zich wel goed geslapen, dat is ook wel fijn . Hoop dat het zo weer droog is en dat we er nog even uit kunnen. Even in de stad kijken of er nog wat te beleven valt.
@ Boboke, geniet van je daagjes weg!!!! Lekker hoor! @ Sis, stond je niet tot je enkels in het water in de tuin? Het heeft hier echt de hele dag geregend en echt niet te zuinig ook! pffft! Hoe voel jij je verder? @ Mineraal, is de eerste dag met je beeb in je buik goed gegaan? @ Steva, goede terugreis he! En echt die zon meenemen hoor!!!! Heb echt weer behoeft aan warmte op mijn gezicht. Wij gaan as. weekend een paar daagjes met mijn schoonfamilie naar De Eemhof van Center Parcs, maar tot nu toe geven ze maar 10 a 11 graden op... brrrrr.... Dat wordt gewoon openhaard blokken branden @ Pien, en was er nog iets te beleven in de stad? Mooi dat je de paracetamol nog even achterwege kon laten! Hopelijk blijft dat zo! Ik heb ook een hele lange periode steeds de wekker moeten zetten voor een thermometer in mijn achterste (moge, lekker wakker worden ), dus snap heel goed dat je het nu al spuugzat bent om eens lekker wakker te worden en een spuit in je buikkie te knallen! 'Gelukkig' mag je morgen weer aan de slag en gaat de wekker toch al... dat is toch maar mooi een voordeel van werken @ Cindii, het reutje zal inderdaad wel een flinke ontwikkelingsachterstand hebben gehad! Gelukkig dat de twee dames het zo goed doen! Hoe is het verder met jou Cindii? @ Maui, dus jij bent perfect gezond Tjsa als je het zo bekijkt is dit een kerngezond groepje, op zich heel mooi om het zo te bekijken. Maar daar schiet jij dus niets mee op... Vervelend he die bureaucratie! En wat voor overplaatsing zou je dan aan kunnen vragen? Wil je dat zelf ook? Of wil je liever aanpassingen binnen het werk wat je nu doet? Heel veel succes woensdag bij de CT-scan! Die ontsteking zou een hoop verklaren, maar toch wel weer spannend! Laat je weten hoe het is verlopen woensdag! Meiden, fijne avond he!
@boboke: thx, vind het wel spannend hoor! Zal heel blij en opgelucht zijn als 't allemaal goed en gezond is!
Zo daar was ik weer na een paar dagen drukte. Chick en boboke nog steeds zwanger dus dat gaat de goede kant op! 3 en 5 juni de echo's check! Spannend! Cindii wat een dropjes! En wat sneu van het mannetje.. ik heb even op je fb gespiekt en zag dat de mama nu opgenomen is voor infuusje? sneu.. ik zou trouwens wel je link uit je bericht weghalen want je weet nooit wie en wat het leest of er iets mee doet.. ik nodig je zo even uit op fb Fbgroepje is trouwens wel leuk vaak.. het is afgeschermd als het een geheime groep is. Niemand ziet dan dat je lid bent of word en dat de groep bestaat is ook niet te zien. Menig hecht topic gaat over op een fb groep omdat je dan makkelijker via je telefoon enz ook kan berichten en er gezichten bij ziet blabla. Je bespreekt dan ook vaak wat persoonlijkere dingen die voor het forum teveel zijn zeg maar.. Mineraal lijkt me een heel bijzonder gevoel dat te weten. Hopelijk blijft het brotje zich lekker delen en zoekt het een warm knus plekje in je baarmoederwand op wanneer mag je testen? stiertje op de helft zie ik! Gefeliciteerd! Bijna de GUO zie ik.. wat is de reden van een guo ipv normaal? Als je dat niet wilt delen of ik het gemist heb sorry.. maui pfff je zou er toch echt hopeloos van worden. Frustrerend. Heel veel succes morgen! Hier op wat spotting na van het bloed weer af. Nu weer bijkomen en de lekkerste week van de cyclus in. Daarna begint het eigroeipijn gedoe weer zucht. Ik wacht nog steeds op de oproep van fert. heb even gebeld bleek iets fout gegaan te zijn met de verwijzing dus als het goed is krijg ik vandaag of morgen dan nu wel echt bericht. Ik zou zo nog maar eens bellen of het nu binnengekomen is.
Even snel berichtje van mij.. Chick, denk idd dat het reutje een flinke achterstand had in zijn ontwikkeling.. Met mij gaat het wel goed hoor.. Geniet vollop van de 2 dames! Ze doen het echt super! Aloha, het is niet de mama van de pups, maar de papa die opgenomen is, hij had flinke koorts gister al 40.1 en vanmorgen nog dus moest hij even blijven daar.. Zit nu in zenuwe te wachten of ik hem straks weer op mag halen.. Tussen 12 en 2 zouden ze bellen hoe het met riko ging.. En wat verder.. Het zit ons niet mee.. En ja ik ga de link nu ook verwijderen, had het even gedaan zodat niet iedereen me pb hoefde te sturen.. Ik zie je verzoek wel verschijnen!
@aloha: ja, ongelofelijk, 20 weken alweer. Reden voor GUO is dat 1 van de bloedwaarden van de combinatietest niet helemaal optimaal was. En dan gaan ze op de echo nog even specifiek op die dingen checken ...
Maui: Wauw je mag dus bijna weer starten. Bij een nieuwe dokter. Waarom bij een nieuwe dokter? Al wat rustiger op je werk, ga je van werk wisselen? En wat houdt dat dan precies in. Ik zou zeggen alles voor een kindje hoor. Ik meld mij ook weleens illegaal ziek hoor , als ik geen vrij kan krijgen. Mij behandeling gaat voor alles! Mijn terugplaatsing is hopelijk net voor de vakantie. Ik ga 13 juni weg. Ik hoop 25 mei ongesteld te worden. 8 juni (cd 15) een eisprong te hebben. En dan 3 dag later de tp. Dat is dan op 11 of 12 juni. 13 juni ga ik om 12:00 uur richting de costa blanca. Op 8 juli hoop ik met zn drietjes terug te komen J succes morgen met de ct scan!! Mineraal: Hoe voel jeje??? Chick: We waren verzopen in de tuin. Zijn maar met zn allen geeindigd aan tafel met stokbrood sateh. Cindii: Knapt papa Riko al op? Vreselijk als je hondjes ziek zijn. Het zijn echt mijn kindjes hoor ..my children have paws!!! Steva: Waar blijft je beloofde zonnetje ..ben bijna door mijn prozac heen!!! Zit op t werk dus ff snel gereageerd J Kom maar moeilijk uit mijn dipje. Negatief gevoel. Kan t moeilijk uitleggen. Ben overigens niet echt aan de prozac hoor meiden hihi. Wel aan de foliumzuur, visolie, tarwekiemolie en vitaminde d. En ja hoor gister weer een geboortekaartje in de bus. Ik leeg mijn postvak voorlopig maar even niet meer .kan mijn kop nog dieper in het zand??? Hahahaha
Sis, ik heb nog niks gehoord! Pff ben gewoon misselijk van de zenuwe en de tijd gaat zoooooo langzaam! En idd erg als je hondjes ziek zijn! Het zijn ook echt mijn kindjes! Moet er niet aan denken dat ik ze kwijt raak bah.. Nog ongeveer 45 en dan moet de dierenarts wel gebelt hebben.. Hoop ik tenminste.. Anders ga ik me nog meer zorgen maken.. Ben echt bang pfff
Ik heb de dierenarts gebelt.. Tempratuur is gezakt.. Gelukkig.. Alleen zijn oog is slechter als gister.. Er zit waarschijnlijk een ontsteking IN zijn oogbol.. Ze gaan dadelijk weer een testje doen.. En we mogen nog 2 uur afwachten.. Bah..
Na lang twijfelen... denk ik dat ik me toch wel wil aanmelden voor het Facebookgroepje. Aanmelden kon via een pbtje hier op het forum? Sissie heb je geen afleiding? Als ik een dipje heb ga ik voor zon of gezelligheid met een vriendin, of heel hard leuke muziek opzetten en bakken of poetsen. De baksels dump ik op het werk, zijn ze altijd heel blij mee (en daar krijg ik weer goeie zin van).
Ik heb nog niet alles gelezen...doe ik morgen even. Even ego..ik voelde mij niet zo lekker net (uit eten geweest) en heb net bruin bloedverlies gespot....hoeft niets te zijn...maar toch vaag. Wachten t maar weer af. Iemand ervaring mee?
Cindii, zo sneu he als 1 van je dieren zo ziek is! Lijkt me ook knap pijnlijk wat hij heeft! Ach! Steva...... ben je weer geland? Nog aan het nagenieten van de vakantie? De IVF gaat nu ook opschieten meis! Wat een baggerweer vandaag zeg. De kinderen waren vandaag ook niet te genieten en ik maar geduldig blijven (nou, het is nu helemaal op! Sis, heb je nog een pilletje over? of doet zo'n stokbroodje ook wonderen ) Sis, merk je al dat je ongi er aan zit te komen? Zou nu misschien niet zo erg zijn als het iets eerder komt. Enne blijf jij maar lekker in het zand zitten hoor, dan kunnen die kaartjes lekker overvliegen. Blijft confronterend he! Lelie, wat leuk!!!!! Jeeeeeh nog een facebookvriendinnetje! Als je ons een pb'tje stuurt met je naam voegen we je toe! Stier, heel veel succes morgen! Ik denk aan je en ik hoop dat alles goed is met de kleine en de kleine even naar je zwaait! Blijft spannend denk ik! Laat je weten hoe het was? Aloha, lekker even zo'n tussenweek om op adem te komen. Tis eigenlijk te gek voor woorden he! Maar je gaat het wel waarderen, de pijnvrije momenten. Mineraal, dat is niet zo fijn. Ik had ook bruinverlies na de terugplaatsing, maar dat kan bij mij ook nog nasleep zijn geweest van de punctie. Ik hoop toch dat het voor jou snel weg is. Of het moet innestelingsbloed zijn, maar misschien is dat nog wat vroeg. @ ego, bij mij komt morgenavond de MVM mevrouw langs. Moet ochtendurine bewaren, mmmm jammie zal lekker ruiken 's avonds hihi Ik *zwaai* even naar de meiden die ik niet apart genoemd heb