Oh noo chickie nog steeds niet gestopt met vloeien? Goed dat je gebeld hebt! Even naar laten kijken. Hoe kan dat zo 'ineens'? Wat zijn eventuele alternatieven (lucrin??) Vannacht de hele nacht geen neusspray gebruikt! Joehoe!! (Ben aan het afkicken )
Dat is handig Stiertje zo'n Nl arts! Haha heel goed Willeke! Morgen kun je beginnen met je nieuwe verslaving Net ziekenhuis gebeld. Word morgen teruggebeld door gynaecoloog. Geen idee wat andere opties zijn. Misschien een andere pil eerst proberen. Dit is nog de pil die samengaat met borstvoeding. Met migrogynon heb ik nooit problemen gehad. Hoop dat het ad hormonen in de pil ligt!
Dat weet ik niet zeker hoor, maar ik hoop het wel hihi! Wil dat zware geschut eigenlijk liever niet. Omdat dan misschien wel voor langere tijd zou zijn.
Stiertje: wat leuk dat je weer weet hoe ver je nu ongeveer staat Willeke: bijna starten meid, eindelijk is het dan zover Chickie: goed dat je gebeld heb voor dat vloeien arie: meid wat een gedoe met je vriend, ik hoop voor jullie dat er eindelijk eens een eind mag aan komen ego: gisteren naar de osteopaat gegaan en ik dacht dat het redelijk goed ging met mij, waar eigenlijk ben ik binnenin 1 blok stress. Alles zat letterlijk helemaal vast, ook binnen in mijn buik zat er heel wat spanning. Maar het goede nieuws is dat de osteopaat er wel een positief gevoel over heeft dat hij het in 3 behandelingen helemaal los zal krijgen.
Yaraah wat goed dat je daar heen bent gegaan! Zou ook wat voor mij zijn qua stress Arie Hoe is het met je vriend? Hebben ons geïnstalleerd in het gastenverblijf, super luxe zeg! Fijne avond iedereen!
Wat doet een osteopaat? Hoe ziet hij dat je stress hebt? Hoe behandelt hij dit ? Wat kost zoiets? Krijg je dit vergoed Door ziekenfonds? Een hoop vragen haha
Zo dat is weer een goede binnenkomer Ster Ik denk ook inderdaad dat het een goede stap is Yaraah! Het lijken soms wel tovenaars hè die osteopathen! Bij baby's schijnen ze ook veel te kunnen bereiken! Zo dan Willeke! Nou op naar een romantisch avondje daar dan! Ik had niet verwacht dat het luxe zou zijn!
Ster: een osteopaat gaat je bewegingsmechanisme gaan aanpakken. En proberen door duwen en trekken en kneden de doorbloeding te verbeteren. 1 behandeling is 50 euro. En je krijgt daar een stukje van terug. Hij ziet dat je stress hebt opdat er zich in je lichaam spanningen opbouwen en redelijk wat spieren vast gaan zitten
Hey meiden, we zijn gisteren officieel begonnen met spuiten. Bij de echo zag het er allemaal goed uit, de cyste was gelukkig nog steeds weg . Ze zag veel eiblaasjes klaarliggen dus vandaar dat is besloten de dosis gonal f te verlagen van 150 naar 125. Ze is anders bang dat het te hard gaat. Dus nu iedere avond spuiten, ben benieuwd hoe mijn lichaam erop gaat reageren. Volgende week zaterdag de volgende echo.
Spannend Willeke, nu is het dan echt begonnen!!! Succes!!! En een goed teken hoor dat er zoveel eiblaasjes klaarliggen!
Willeke succes! En fijn dat de cyste weg blijft. Yaraah fijn dat de osteopaat wat lijkt te helpen. Al is het maar om stress weg te nemen want dat krijg je toch in de mmm. Ik ben moe en ik heb pijn. De menstruatie is voorbij, maar weinig uit gekomen en zo te voelen is er veel in mijn buik terecht gekomen. Echt pijn links onderin mijn buik, heel vervelend en ook vermoeiend. Baal ervan dat ik nu dus niet meer kan leven zoals ik wil, leuke dingen doen zonder daarna moe te zijn. Dinsdag heb ik telefonische afspraak met de gyn, alles vertellen en alvast een spuit (deca of lucrin) bestellen voor de komende menstruatie. Fijne zondag dames!
Willeke spannend. Goed teken veel follikels..nog geteld? Chickie hoe is jouw gesprek afgelopen? Nog andere pil? Lelie bah. Heel herkenbaar je reactie. Ik denk dat rust nu heel belangrijk is met de hormonen. Vraag anders even om een echo. Ik heb het de laatste keer ook weken gehad met die bloedcyste. Of ms is niet alles eruit van je mk of ma (sorry weet niet zo goed hoe je het moet noemen) als het bij jou ook zo zwaar verkleefd zit dan kan dit allemaal zo heerlijk drukken en pijn geven.. we weten helaas zo goed hoe je je voelt. Moe en pijn. Bah. Overigens een van de grote redenen waarom ik eigenlijk wil stoppen. Bang voor die pijn elke dag..ik behoud doorbloedingen. Vandaag ook weer..wel krampen gehad maar niets gevoeld. Nou maar goed dat ik thuis was.. Pil houd absoluut niet tegen! Heel veel sterkte lelie.
Arie, ik had geen idee dus ik vraag net aan mijn vriend 'heeft ze eigenlijk geteld hoeveel eiblaasjes er klaar lagen? Nee zeker?' Zeg tie dood leuk, ja aan de ene kant sowieso 7 en aan de andere kant een stuk of 7/8/9 en toen stopte ze met tellen. Dit is totaal even langs mee heen gegaan geloof ik! Maar natuurlijk even afwachten hoeveel er mee gaan doen. Voel soms wat steekjes links en rechts en dat associeer ik gelijk met 'niet goed' maar dat is nu natuurlijk niet erg en juist normaal. Heb je nog nagedacht over dd? En ga je nog een afspraak in het vu maken om te kijken of ze daar nog wat voor je kunnen betekenen? Lelie oh meid wat rot dat je je zo klote voelt.. echt niet leuk dat je pijn hebt. Wat heeft je gyn vandaag gezegd? Chickie thnx girl Yaraah ja zo'n osteopaat kan toveren, zo lijkt het wel. Mijn nichtje is zwanger was zó ziek, kon helemaal niks. Een bezoekje in de 19e week aan de osteopaat en ze was er serieus vanaf. Bizar!
Willeke das mooi qua aantallen..logisch dat ze dan de dosering omlaag schroeft. Anders kan het altijd nog omhoog..was pas eerste meting dus je krijgt het vanzelf wel door en hopelijk heb je genoeg aan 1 ronde. Ik wil stoppen..geen puf meer en angst voor de endo. Hele dag ook ongi gevoel gehad en nu idd helder bloedverlies. Pil doet niet zijn werk dus ik durf het met de endo niet aan.. qua vu is wel handig om weer een keertje te laten kijken hoe het ervoor staat ms zwaardere pil maar ja is ook weer zon troep. Probeer voor nu rust te creeeren.
Tsjee het is wat Arie, de endo gaat op deze manier wel echt volledig je leven en je gezondheid beheersen! Ik snap wel dat je het eigenlijk niet meer aandurft! (hoe hard je hart misschien wel iets anders roept!) Hoe is het met je vriend? @ Willeke, het zijn wel echt mooie aantallen hoor van de eiblaasjes! Toch fijn dat je dan met z'n tweeën bent he, wat de een niet hoor kan de ander mooi weer doorgeven. @ Arie, ja inderdaad gelijk stoppen met de cerazette en zonder stopweek afgelopen vrijdag gestart met Microgynon. Na 1 pil geslikt te hebben floep! Bloedverlies weg! Nu hopen dat hij op de lange termijn zijn werk blijft doen, maar dit is vast mooi meegenomen. Ik merk ook dat de endopijn nu weer gaat afnemen. @ Lelie, goed dat je even een babbeltje gaat maken met je Gyn. Je hebt toen toch een hartstikke pittige operatie ondergaan, bizar dat het zo alweer aan het rommelen is he! Knuffel!
Arie rust is heel belangrijk! Snap dat je wil stoppen, die pijn en telkens maar moe zijn ben je op een gegeven moment helemaal zat. De gyn wil dat ik het nog even zelf probeer om zwanger te worden, tegen de pijn mag ik nu 4x daags naproxen 500 innemen (als ik ongesteld ben). Lukt het niet dan wil hij me graag weer zien nog voor het einde van het jaar.
Lelie, ik snap eerlijk gezegd niet dat je arts je het nog zelf laat proberen. Het is toch duidelijk dat de endo weer z'n schadelijke werk aan het doen is? Zonde van die grote operatie die je hebt ondergaan. Ik zou zeggen: meteen aan de lucrin (oid) en van daaruit ivf gaan starten.
Lelie nee ik snap dat eerlijk gezegd ook niet van je gyn? Dit is toch funest voor de endo? je klachten zullen ook alleen maar erger worden denk ik, je hebt een snel groeiende vorm toch? Ben het met stiertje eens, zou het toch even in overweging nemen..