Endometriose en in de Medische Malle Molen >>DEEL 2<<

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cindii, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lelie: Mijn hondje is eigenlijk mijn enige fijne afleiding. Bakken is ook leuk, maar de gebakken koekjes en dergelijke verdwijnen dan weer in mijn buikje en dan word ik op aan andere manier dik dan dat ik zou willen..hahaha J Met vriendinnen afspreken heeft weinig zin, dan zit ik tussen de babies en de zwangeren. Ik ben de enige zonder kind (ja het is niet te geloven) helaas en ik voel mij niet altijd meer op mijn plek met hen, in ieder geval niet als ik in een dipje zit zeg maar . Het zijn ook geen meiden die begrijpen wat het is om niet zwanger te kunnen raken, want bij iedereen was het in 1 keer raak. Als ik voor iedere keer dat iemand dat verkondigde een tientje zou krijgen was ik nu rijk hihi.
    Mineraal: Ik heb bij geen enkele tp last gehad van bruinverlies en ik heb er heel wat gehad. Bruinverlies (oud bloed) hoeft niet direct iets negatiefs te beteken heb ik mij laten vertellen. Zondag was je tp …..3 dagen later de innesteling…denk jij wat ik denk J
    Cindii: Hoe is met papa Riko?? Ik hoop echt dat het beter gaat met je kereltje!! Zo zielig!! Sterkte!!
    Steva: Bedankt voor het zonnetje!!! Misschien kan ik vandaag mijn vitamine d eens laten staan hihi
    Chick: Het geboortekaartje staat met foto op het raamkozijn. Achter een plant J Ach met je kop in t zand zie ik t toch niet staan. Ik voel mijn ongi (alsof de duivel ermee speelt) niet aankomen. Ik heb rond de 14 dag altijd pijn en zo’n twee dagen voor de ongi. En ja 12 vantevoren die komkommer he. Ik hoop dat ik vrijdag 24 ongi wordt dan kan ik de poli nog bellen voor een afspraak.
    Stier: Succes morgen!!

2. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Sissie, ja dan snap ik wel dat het moeilijk is... Goh al je vriendinnen zo snel zwanger en mama... Nee leuk is anders!
    En dan werkt het weer ook nog eens niet mee... Bah wat is het koud vandaag! En morgen nog kouder! Het is mei, ik wil die winterjas nou onderhand wel opbergen!

3. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    ego: het bruine bloedverlies is helaas alleen maar meer geworden, inlegkruisje is niet voldoende. Ik doe het nu met maandverband. Zhuis gebeld, assistente aan de lijn, tja ze kan niets doen. Innesteling is vaak een paar druppels. Ze zei: is het veel: tja wat is veel he?! Maandverbandveel, geen inlegkruis meer. Als het rood wordt moet ik bellen. Dan gaan ze kijken, voor nu moest ik het maar even zo laten...:(

@cindi: jammer dat het mannetje overleden is. Fijn om te horen dat de dames het goed doen! wat voor ras was het ook al weer?

@sisise: dikke knuffel van mij! Ik zit ook een beetje in een dipje...ik denk dat ik mijn kop maar weer in het zand steek ;)
    Ik weet niet meer wat ik moet denken, het kan idd, maar ik las dat het ook weer juist pas 7 a 8 dagen na een tp kan, het innestelen? en dan zou het niet zoveel moeten zijn. Ze heeft wel met de tip van de katheter mijn baarmoedermond geraakt, (ze heeft een tunneltje gelegd) maar ook dat moet niet nu pas komen...
    Hebben overigens een vakantie geboekt! Zondag gaan we, toch even iets leuks doen.

4. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Sis, ik hoop dat die plant heel goed in bloei komt te staan, hihi! Dan kun jij je hoofd weer een piepklein beetje boven het zand uitsteken!

@ Mineraal, tjseempie ik dacht ook aan een innesteling. Bij mij zeiden ze dat het 3 dagen na de terugplaatsing zou zijn... Hoop zo dat dat bij jou het geval is. Maar wat is dit gekmakend zeg voor jou! Heb jij weer... :)
    Lekker dat je jezelf even hebt verwend met een vakantie! Leuk! Dat kun je wel gebruiken!
    Waar gaan jullie naar toe? Toch wel ergens waar de zon schijnt?

Wij gaan dit weekend een weekendje weg met mijn schoonvader, schoonzusje, zwager en neefje (baby) naar de Eemhof (centerparcs). Dus ik denk dat ik me maar opsluit in het subtropisch zwemparadijs :D
    (@ Lelie, mijn winterjas is opgeruimd hoor :D Hihi hoe bedoel je struisvogelpolitiek ;) 'het is niet koud' het is niet koud' ;))

Oja vanavond is de voorlichtster van moeders voor moeders langsgeweest. Ik mag maandag starten.

Stier! ik duim nog steeds voor je hoor! Succes morgen!

5. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Oh Mineraal, ik hoop dat het toch meevalt...
    Wel fijn dat je vakantie geboekt hebt, fijn er even tussenuit!

6. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Nou dames, vandaag heb ik een dipje en dat ligt niet alleen aan het weer... Hier op het werk is iemand die binnenkort papa wordt en collega's vragen continue 'En, hoe is het? Nog heen nieuws?' Hij is een hele fijne collega en ik gun hem dit van harte, maar k voel me ook zo verdrietig en buiten spel staan... Heb er net even een traantje om gelaten. Dan denk ik, waarom is het mij niet gegund? Wat is er mis met mij dat het niet gewoon kan, waarom heb ik juist deze aandoening?
    Ik kan ook nergens over meepraten, als ze op het werk met een groepje ouders/bijna ouders bij elkaar zitten. Dan ga ik het liefste apart zitten, hoor er dan toch niet bij.

7. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een rot gevoel is dat hè Lelie! Dan voel je je echt in je Remi op werk!
    Hele dikke knuffel!

8. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Dankjewel Chickie!
    Is echt een rotgevoel en je kunt er op dat moment met niemand over praten. Vraag me ook wel eens af of ze voor mij wel of niet zo enthousiast zullen zijn. Moet er eigenlijk niet over nadenken!

9. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    Lelie jammer dat je dat gevoel hebt, ik snap t wel. Voor jou zouden ze ook enthousiast zijn!

Chickie idd heb ik weer...het lijkt niet te stoppen. Ik wil positief blijven maar soms wordt het zo genadeloos afgeslacht. Ik steek mijn kop nog in t zand...hou mijn winterjas aan ;)

10. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mineraal: Mij is wijs gemaakt dat de innesteling rond dag 3 of 4 moet gebeuren. Dat frusteerde mij nog. Ik dacht op dag 5 al, nou laat mij maar weten of het gelukt is of niet. Houd je nog een beetje hoop? Of is de moed in schoenen gezakt? Enig idee hoe dik je baarmoederslijmvlies was bij de tp? mineraal waar gaat de reis naartoe?? Je moet dus (ook) testen op vakantie.
    Lelie: Ik herken je gevoel zooooooo goed. Zowel op t werk, maar vooral met mijn vriendinnen op het terras. Alles gaat over zwangerschapskwaaltjes en kinderen, flesjes, krampjes, geen oppas hebben en noem maar op. Als ik langzaam zou weglopen denk ik dat niemand het op zal vallen. Je voelt je moedersziel alleen. Ik spreek ook niet meer zo regelmatig af hoor. Ik word er echt oprecht verdrietig van. Ik steek mijn tijd iets meer in mij en manlief samen(is ook wel nodig) en natuurlijk in mijn hondje. Toen ik even zwanger mocht zijn vond ik het geweldig tussen die meiden te zitten, naar het werk te gaan (met de zwangerschapsverlof in mijn achterhoofd). Ik straalde en was intens gelukkig. Zwanger worden is echt onze remedie. En dat is ut um nou net he!!!
    Stier. Hoe ging de 20 w echo??
    Chick: Er staat een leuk weekend voor de deur!! Ben ook eens in de Eemhof geweest. Erg leuk! Helaas veel regen voorspeld. Maar in de aquadome is het lekker warm hoor!!

Ego: Nog geen teken van ongi. Ik baal baal en baal. De komende twee weken ben ik alleen op mijn werk (de rest heeft vakantie en vrije dagen). Ik zou dus gezien vrij nemen helemaal geen echo en tp kunnen doen, want dan is er geen bezetting op het werk. Maar ik ben er klaar mee. Zodra mijn ongi doorbreekt plan ik een afspraak op de poli en meld ik mij op de dag van echo en tp gewoon ziek. Ik hoop zo dat ik nog een tp kan doen voor de vakantie!!! Ik ga ook digitale ovulatietesten kopen. Dan kan ik zelf al een beetje voorrekenen wanneer mijn eisprong is en dus mijn tp. In het ziekenhuis doen ze het met driedaagse urine en bloed prikken op dag 13. Maar ik wil het eerder weten. Kan ik gelijk checken of die testen wel werken. Maar eerst wil ik Bloed Zien!!!!

11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ladies, vandaag 20-wekenecho gehad. Ik kopieer ff mijn verhaal uit het DD-topic:
    En dan het GUO-verhaal. Bijna het eerste wat we zagen was dat we een dochter krijgen!!! (De voorspelling mbv de NUB-theorie klopte dus.) Super, daar ben ik heel blij mee!
    Vervolgens ging de echoscopiste zo goed mogelijk alle dingen bij langs: hartje, buikje, hersens. 't Meeste bleek goed, alleen bij de niertjes bleef ze hangen. Het rechter niertje blijkt niet helemaal goed te zijn. Er zitten cystes in. Toen ging ze eerst even verder kijken, maar ze kon het gezichtje niet zien, omdat meiske helemaal met het koppie naar beneden lag. Dus: eerst koffie gedronken en een eindje gelopen. Toen we terugkwamen was er nog een andere arts bij om even samen naar de niertjes te kijken. Het rechter niertje lijkt uit een boven- en een ondergedeelte te bestaan, waarbij in het bovenste deel cystes zitten en ook een extra 'leidinkje' naar de blaas (was in de blaas te zien als een soort 'bubbeltje'). Linker nier lijkt normaal. Nierfunctie is ook normaal, want er is genoeg vruchtwater en de blaas van het kindje was ook gevuld.
    Ze denken dat het een op zichzelf staand probleem is, want alle andere checkpunten zijn goed: hersentjes, hartje, buikje, gezichtje, armpjes/beentjes. Alles zit waar het moet zitten en ziet eruit zoals het eruit hoort te zien. Tien vingertjes, tien teentjes.
    Over 8 weken willen ze ons terugzien voor opnieuw een echo, dan ook met een kindernefroloog erbij, om te kijken hoe de situatie dan is.

Nou ja, beetje dubbel allemaal. We zijn blij dat de meeste dingen goed zijn. Maar natuurlijk wil je het allerliefst gewoon 100% goed nieuws. Nu lopen we WEER met een vervolgafspraak de deur uit.

12. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Mineraal, goed blijven broeden!

Sissi, deze gevoelens en ook wat jij laatst schreef heb ik voorheen alleen gehad als iemand van kennissen zwanger werd. Toch erg dat je hier zo intens verdrietig om kunt zijn... Boos ben ik absoluut niet!
    Helpt ook niet dat ik vandaag veel te lang heb gewerkt en dus royaal over mijn grens ben gegaan.

Ben zó ontzettend moe maar kan niet slapen. Lig daarom maar onder een deken op de bank met een glaasje wijn (zal vast wel mogen na net geen 5 weken).

Stiertje, wat jammer dat het niertje niet helemaal goed is, geeft toch een stukje onzekerheid. Wel fijn dat ze verder gezond is! Ik zal voor je duimen dat het bijtrekt!

13. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden daar ben ik weer :D. We hebben een paar leuke dagen gehad, ondanks de regen.
    Weer een hoop gekletst hier zeg!

Stiertje een dochter wow :D! Wel even schrikken van het rechter niertje. Hebben ze er nog meer over gezegd vwb eventuele gevolgen of behandelmogelijkheden of wachten ze daarmee tot over 8 weken? Is er nu nog iets gezegd/gezien mbt die afwijkende bloedwaarde? Hoe kijk je er zelf tegenaan nu?

Sissie zul je altijd zien dat je ongi niet komt als je heel graag wilt dat ie komt! Hopelijk komt t morgen nog. En inderdaad alles gaat voor de behandeling. Bij mijn werk kwam de gehele punctie en tp eigenlijk ook niet goed uit door ziekte van mijn baas, maar gelukkig heb ik nog een hele lieve collega die zei dat hij t wel zou redden alleen en dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken :).
    Hopelijk voel je je snel weer wat beter. Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen, maar meer dan een digiknuffel gaat helaas niet :(.

Mineraal jeetje wat een onzekerheid voor jou zeg. Wanneer zou je mogen testen? Is t nog steeds alleen bruin? Zolang er geen rood is, blijven we nog hopen. Sterkte meis! Duimduimduim.

Lelie jij ook al zo'n dip :(. Ik denk dat iedereen die in de mmm zit deze periodes kent. Op zulke momenten lijkt t echt of iedereen zomaar zwanger is of bevallen is. Maar meis ook voor jou komt die tijd een keer. Ik weet t, t zijn maar woorden en er is geen garantie, maar we mogen nooit de hoop verliezen. knuffel meis.

Chickie fijn dat je mag starten voor MvM. En lekker een weekendje weg. Ik hoop wel op beter weer dan wij hadden...
    Ik had de winterjassen ook al uitgewassen en in de kast gehangen, maar ik was toch blij dat we ze mee hebben genomen.
    Hoe gaat t verder?

Pien hoe is t meis! Nog zon gezien ;)?! Vandaag de eerste menopur gezet? Nu gaat t snel hoor. Voor je t weet heb je al de punctie! Wanneer is je eerste echo?

Cindii hoe gaat t met de dames? En papa hond? En met jou natuurlijk ;).
    Krijgen jullie niet bijna de sleutel van jullie huis?

Aloha heb je nog iets gehoord van de fa? Eigenlijk te gek voor woorden dat je je verheugd op 1 pijnvrije week in de maand :cool:. Hopelijk krijg je snel bericht en mag je ook snel starten.

Maui ik kan t me ook nog steeds niet echt voorstellen hoor. Dat komt denk ik pas als we onze eerste echo hebben gehad. Ik heb ook geen klachtjes of kwaaltjes (op een paar dagen druk in mijn baarmoeder na) dus dat maakt t nog onwerkelijk.
    Hoe was jouw ct woensdag? Heb je de uitslag al daarvan? Wanneer ga je nu starten?

Steva waar ben je meis? Toch al terug van vakantie?

Ego. Morgenmiddag komt er iemand van MvM langs (ik hoef gelukkig mijn ochtendurine niet zo lang te bewaren ;):D).
    Dan is de rust weer voorbij en gaan we weer verder met de tuin voor zover het weer een beetje meewerkt :cool:.

Fijne avond allemaal!!

14. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @boboke: ze willen eerst over 8 weken kijken hoe het zich ontwikkelt. En dan is er ook een kindernefroloog bij. Denk dat ze dan meer kunnen zeggen. 't Is nu nog wat vroeg in de zwangerschap.
    Ze hebben alles bekeken wat afwijkend kan zijn bij trisomie 13, 18 en down. O.a. hartje, hersentjes, buikje. En ook hoe de handjes en voetjes eruit zien. Alles zag er goed uit, dus er is geen reden om aan te nemen dat ons kindje nog meer afwijkingen heeft dan alleen het niertje.
    Die bloedwaarde (PAP A) die afwijkend was (te laag) duidt er ook wel eens op dat de placenta niet helemaal goed werkt, dus ook daar hebben ze nog extra goed naar gekeken, en de placenta werkt goed. Dus voorlopig geen reden tot veel extra zorgen.
    En over 8 weken weer een echo. Dus ze houden het goed in de gaten.

15. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Stiertje dus eigenlijk (behalve dan t niertje) heel goed nieuws. Gezien de zorgen die je had en een eventuele bloedtest in t buitenland of zelfs vruchtwaterpunctie die je overwogen had. Toch een hele opluchting denk ik voor jullie. Gelukkig met minder zorgen naar huis! Ik hoop dat je me begrijpt want natuurlijk zijn er nog de zorgen voor haar niertje.

16. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ja, 't is net wat je zegt. Dubbel. We hoopten nu helemaal van de zorgen af te zijn, maar dat is toch niet zo. En aan de andere kant: geen andere ernstige dingen gevonden, dus ook opluchting.

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Stiertje: wat leuk een meisje :)! Ik kan me je dubbele gevoelens wel wat voorstellen hoor. Je wilt het liefst nu gewoon van de zorgen af zijn, en nu is er toch weer een klein puntje van zorg. Wel fijn om te weten dat ze het goed in de gaten houden en dat het een op zichzelfstaand iets lijkt te zijn. Het is vast goed te behandelen mocht dat nodig zijn.

Lelie: meid ik voel met je mee. Hier precies zo'n collega, maar dan een jonge meid met een dikke buik. Waar ik afgelopen maanden heel veel mee heb samengewerkt: overal waar je met haar komt wordt er naar gevraagd. En dan zit je er maar bij he... ik snap wat je bedoelt! We moeten hoop houden dat ooit wij daar zitten en de aandacht trekken met onze dikke buik :). Lekker vaak tevreden over onze buik heen wrijven, puffen dat we vooral niet te veel moeten doen, dat we het zwaar hebben, dat we niets meer kunnen, aandacht nodig hebben etc. :p. (dat vind ik nu super irritant van zwangere vrouwen, maar dat komt natuurlijk omdat ik jaloers ben ;).

Boboke: lief dat je het vraagt. Inderdaad vandaag de Menopur gespoten. Gepruts, maar het ging me wel makkelijk af. Was wel vergeten tegen het ampulletje te tikken, waardoor ik achteraf dus iets te weinig vloeistof heb gebruikt om de menopur in op te lossen... lekkere dikke mix in mijn buikje gespoten dus ;).
    Leuk MvM op bezoek! En succes nog in de tuin, hopelijk werkt het weer een beetje mee, in die zin dat het droog is, want meer kunnen we niet verwachten tegenwoordig he...

Mineraal: hoe ist met het bruinverlies? Al gestopt of minder geworden? Ik had trouwens regelmatig bruin/roze/roodverlies na en voor IUI's. Kan toch zijn dat ze wat geraakt hebben, of dat hormonale schommelingen voor bloedinkjes zorgen. Hoeft denk ik niets te zeggen. Althans, bij de IUI's verzekerden mijn artsen me dat het bloedverlies na IUI echt niets over het resultaat zei, tsja tenzij je echt ongesteld was geworden natuurlijk. Maar ik hoop voor je dat het stopt, want je wordt er alleen maar onzeker van, niks aan! Ik ben trouwens wel een slecht voorbeeld, want ik bloed om het hutjemutje ;).

Hoe ist met de rest?

18. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Stiertje!!!! Jeeeeh een meisje!!! Daar ga ik toch echt mee feliciteren hoor! Maar wat een tweestrijd! Je maakt je toch zorgen over de gezondheid van je kleine meid! Gelukkig heeft ze er nu waarschijnlijk geen last van en ik hoop dat je over 8 weken meer duidelijkheid krijgt over de eventuele gevolgen voor haar na de bevalling (waarbij ik hoop dat je hoort dat ze er weinig last van zal hebben)!
    Wel heel fijn dat ze verder goed gecheckt is! Laat ze haar maar goed volgen hoor! Dat geeft toch weer wat meer zekerheid en vertrouwen!

@ Pien, dus jij hebt een lekker pappie in je buik! :D You go girl! Het echte begin is er!!!! Nu lekker eitjes kweken!
    Irritant he al dat geklaag van zwangere vrouwen, hihi! Ik heb dat nu zelfs nog! Jaloers zijn mag best hoor!!!
    Ik krijg vandaag een berichtje van een kennis of ik al misselijk was en ik zei dat dat niet zo was. Toen begon ze een heel relaas over hoe erg zij het had gehad en bla bla bla alle andere klachten passeerden ook de revue. Toen heb ik maar even gezegd dat ik al genoeg ellende heb gehad en dat ik hoop dat het nu mee gaat vallen, maar als ik wel klachtjes heb dat ik de laatste zal zijn die daar over klaagt omdat ik het er graag voor over heb. Zo punt uit! :p

@ Boboke, wat fijn dat je het leuk gehad hebt! maar brrr wat fris he!!! Mijn tasje staat klaar. Morgen eerst werken en dan op pad.
    Leuk dat de MVM mevrouw morgen bij je langs komt! Het duurt niet zo lang hoor, dus je kan weer snel de tuin in! Hopelijk valt de regen de komende vrije dagen van jou mee! Je hebt niet echt de beste weken zo!

@ Sis, ik ben nog nooit naar de Eemhof geweest. Schijnt heel groot en leuk te zijn.
    Hmmm nog niet ongesteld!?! Zit je er eens een keer op te wachten.. Komt het niet! Balen! Hoop niet dat je in de knoei komt!
    Wel drukke weekjes voor de boeg meid! Maar je hebt gelijk hoor wbt werk. Voor jezelf kiezen en de rest komt wel weer na je terugplaatsing!

@ Mineraal, hoe is het?

@ lelie, smaakte het wijntje? Ik hoop dat je je weer wat beter voelt meid! Mag best hoor die emoties toelaten! Heel herkenbaar!

@ Steva.... turkie turkie! Waar ben je??? Of ben je gelijk in winterslaap gegaan?

19. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Boboke, leuk MvM op bezoek!

Chickie, het wijntje smaakte goed, voel me vandaag een stuk beter. Of ja beter, ben nog erg moe van het teveel werken gisteren, maar buiten dat gaat het goed.

Mineraal, hoe is het nu met je??

20. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @sissie: ja...waarom moeten we 2 weken wachten als het zo snel innestelt :p Ik kreeg bloedverlies op dinsdag. Zondag teruggeplaatst dus het zou kunnen...
    Mijn baarmoeder was meer als 7. Ik ga naar griekenland. Maandag moet ik bloedonderzoek laten doen, dan zijn we weer terug :D
    Ik hoop dat je ongi snel gaat komen! dan kun je verder!

@bloedverlies: het is gelukkig minder geworden. Woensdag nog oud bloed, daarna werdt het bruine afscheiding. Nu niets meer sinds vandaag. Hiervoor heb ik het ook gehad, ik heb erg lang last gehad van bruine afscheiding na die menstruatieopwekkers.
    Ik heb een test klaarliggen (houdbaar tot mei 2013) dus waarschijnlijk neem ik die maar mee. Maar wie weet ook niet...
    Ik hoop dat je ongi snel gaat komen! dan kun je verder!

@Stier: Leuk een dochter!!!wat zou het voor de toekomst kunnen betekenen met het niertje?

@lelie: een glaasje mag wel..soms heb je dat gewoon even nodig!

@pien: geeft toch wel een hoopgevoel als ik jou verhaal hoor met bruin/roze enz

Deel Deze Pagina