Volgens mij heb ik lucrin ook wel eens bij de lokale apotheek gehaald hoor! Maar misschien valt dit onder de vernieuwde regelgeving mbt medicijnen die je voor ivf nodig hebt? Die moet ik nu ineens allemaal (!) zelf voorschieten. Nou, dan red je het niet met 1000 euro hoor ...
Heeft inderdaad met vernieuwde regelgeving te maken, Lucrin was eerst geregistreerd als behandeling van kanker maar nu ook als medicijn bij vruchtbaarheidsbehandelingen. Ben benieuwd of ik het voor moet schieten... Nog iets vreemds, ik heb maar heel weinig bloed verloren! En de buikpijn viel ook mee. Heeft iemand dit al eens gehad. Vind het heel vreemd, kan het met een inlegkruisje doen. Gisteren toch maar testje gedaan en die was negatief dus zwanger ben ik niet.
Lelie, ik heb dit ook al gehad, maar de dag erna brak het dan toch goed door en had ik toch iets meer dan een inlegkruisje nodig...
Maandag was ik 'medium' ongesteld en gisteren 'spotting'. Normaal blijft het medium of light. Vannacht niks en nu een drupje. Raar lichaam!
zonet telefoon gekregen van UZ Gent: van de 14 eicellen, waren er 11 rijp en zijn er uiteindelijk 7 bevrucht... zondag 12/10 mogen wij om 9u gaan voor een terugplaatsing.
He yaraah, wat spannend! En wat een goed aantal 7! Ik zit nog te wachten op het telefoontje ... Erg spannend allemaal
Yaraah dankjewel ik denk dat het duimen geholpen heeft. Van de 19 eitjes waren er 17 rijp en zijn er 11 bevrucht!! Vrijdag terug plaatsing.... oooh kan nu al niet wachten tot het eind oktober is. Maar dat gevoel ken jij wel denk ik.
Klinkt goed Yaraah en Endo3! Fijn hoor! Op naar de terugplaatsingen! Kreeg vandaag de brief thuis en de 2 cryos die ontstaan zijn zitten samen in een rietje ik baal echt vreselijk, van 2 extra kansen naar 1 extra kans ben echt verdrietig...
Goed zo Yaraah en Endo! Op naar de tp! Willeke betekend dit dat je bij de tp er 2 krijgt ipv 1? Lucrin zit er bij mij in...
Nee ik heb dat even gevraagd en ze gaf aan dat de kans dat ze beiden goed ontdooid worden is heel erg klein. Vandaar dat ze samen zitten. Zodat de kans op een goede ontdooiing van 1 cryo het grootst is. Tja ik denk dan ook, stel dat ze toch allebei goed ontdooien? Gooien ze er dan 1 weg? Misschien zeggen ze dat dan wel niet..
Willeke zo jammer dat ze samen in 1 rietje gedaan hebben. Ik vind wel dat ze ze dan beide moeten terugplaatsen als ze beide goed ontdooien, het zal toch niet zo zijn dat ze er dan 1 in de vuilbak moeten gooien. Endo echt een super aantal meid, op naar die tp en die wachtweken... we gaan elkaar door die weken heen sleuren
Yaraah en endo goed nieuws meiden. Willeke chips was er al bang voor. Nee helaas ze plaatsen er geen 2 terug zover ik weet gaat de ander idd ahum "weg" Dit is dus 1 van die nadelen van vu beleid
Tja ik doe er weinig aan ben ik bang.. Mocht ik ze nodig hebben (wat ik natuurlijk nog steeds niet hoop ) en ze ontdooien beiden dan kan ik natuurlijk net zo lang in die stoel blijven liggen totdat ze hem erbij terugplaatsen 😆 weggooien slaat echt nérgens op! Maar de embryoloog gaf aan dat die kans niet heel groot is dat ze beide overleven. Moet zeggen dat ik emotioneel echt van de ene naar de andere kant geslingerd wordt. Het ene moment zie ik het allemaal maar somber in en denk ik dat het nooit goed komt en het volgende moment heb ik weer alle vertrouwen in mijn embryotje hierbinnen de strijd is nog lang niet verloren zeg maar. Had verwacht iets stabieler te zijn �😊
Willeke nee je doet er niet veel aan. Mag van de verzekering niet dus kan niet. Pas bij ivf 3.. Maar over dat goed ontdooien..mmmm zijn toch wel hoge kansen hoor. Maar we duimen gewoon dat je het niet nodig hebt. Leuk he die emo's. Vond het ook makkelijker gezegd dan gedaan om gewoon normaal te doen. Stiertje. Lekkere vakantie gehad? Alles goed gegaan? 11 superscore. Marge hier is 35 dus. Ik heb maar 1 x 11 gehaald helaas na maanden lucrin. Jij mag weer aftellen! Lelie beetje dubbel maar wel beter dat het er weer inzit. Ff alles weer tot rust laten komen. Btw apotheekzorg is via het vu. Had ik ook. Bij sommige verzekeringen zoals zilveren kruis dan mag je hun diensten ook gewoon gebruiken. Ze leveren het bij de deur af.
@Willeke: ik snap dat je hier heel verdrietig van wordt. Voor mij weer een bevestiging dat ik het wel gehad heb met de protocollen van de Nederlandse klinieken. Geef mij Düsseldorf maar! Ik hoop heel hard voor je dat je nu gewoon lekker zwanger bent en die cryo's nog heel lang niet nodig hebt! @arie: ja, heerlijke vakantie gehad. Had ik ook wel echt even nodig. Ben idd wel blij met die CA125-waarde. Nu aftellen naar begin november. Ben er ook wel weer aan toe om te beginnen. En hoe gaat het met jou? En met vriendlief?
Dankjewel Yaraah dat gaan we zeker doen! Ik blijf het maar herhalen dat het zo spannend nu is allemaal. Willeke ik duim heel hard voor je dat die cryo niet nodig zal hebben!
Ik krijg ook Lucrin van Apotheekzorg vandaag toevallig binnen. Ik kreeg nog drie spuiten maar hoef nog maar twee injecties dus heb er een over...ik moet toch wennen aan dat zelf injecteren. Ook een datum voor de info avond en intake sessie met verpleging en arts 4 nov! Ik kan niet wachten?! Vreemd gevoel! Wat goed dames die getallen van bevruchte eitjes! Echt super veel? Of is dat normaal? Ik maak me toch wel druk omdat ik maar 1 eierstok heb..ik neem aan ( maar heb er te weinig verstand van) dat ik daar dan de helft van die aantallen uit kan krijgen. Willeke hoop van harte dat je niet verder zorgen hoeft te maken Over de overgebleven embryos ik denk dat de zorgen en stress ook niet goed voor je zijn. Concentreer je op nu! Ik hoop het iig van harte!!