@stiertje ik ook👍🙈 ben er nog niet zo lang bij maar mega nieuwschierig en we zitten toch allemaal in hetzelfde schuitje.
Vreemd, iemand van de Lucrin - gebruikers die het volgende herkent? Buikpijn krijgen, echte krampen en daarna een lading slijm verliezen. Dit heb ik nu al 3 dagen. Vandaag wel minder vaak maar ik herken het niet van de andere keren dat ik Lucrin had. Vooral die buikpijn niet, meer slijm wel maar dit is direct na de krampen. En daarvoor of daarna niet.
Dank jullie wel voor het meeleven lieve meiden! Pfff ben echt even uit het veld geslagen... Helaas zullen sommigen dit wel herkennen. Hopelijk kan ik me snel herpakken en komt de menstruatie snel. Lelie nee geen ervaring mee met wat je beschrijft
@Willeke ik kan het me voorstellen, al dat wachten en dan geen resultaat. Veel sterkte @Lelie nee ik ken het niet. Ik hen eerder 6 mnd Lucrin gebruikt en nooit veel slijm.
Ja willeke dat kan ik me voorstellen. Je wilt het zo graag en je hebt er zo veel voor gedaan, ik zelf zit nog in de onzekere tijd van het wachten en ik moet ook nog niet denken aan een negatieve test Lijkt mij ook echt frustrerend. Lelie ik heb daar ook geen ervaring mee. Werd juist heel droog van de Lucrin. Ik kreeg wel heel veel slijm na een paar dagen bij het gebruik van Gonal F. Heeft iemand van jullie misschien hier ervaring mee? Ik zit nu op dag 5 na de tp en als ik hoest voel ik echt enorme kramp onderin in mn buik. Dus nu durf ik niet zo goed meer te hoesten Kent iemand dit gevoel? of weet iemand wat dit kan zijn?
Innesteling? Weet het niet hoor, heb het zelf nooit gehad. Maar na de tp waaruit ik zwanger ben geworden, heb ik de longen uit m'n lijf gehoest. Toch zwanger. Je hoest het embryo er niet uit hoor!
Hahah nee dat weet ik ook wel stiertje maar ik wordt een beetje para Bij alles denk ik ... zou ik dat wel moeten doen? Wat nou als? gek wordt ik van mezelf. Zit niets anders op dan het gewoon af te wachten tot de 25e
Vanmorgen ging het eigenlijk redelijk weer met me. Totdat ik net nog contact gehad heb met een fertiliteitsarts. Moet 6 weken aan de pil (2 strips), dat vond ik dus bizar lang maar omdat ik endo patient ben moet dat. Als de tp van de cryo niet lukt, moet ik weer 3 maanden aan de lucrin om met een verse ivf te gaan beginnen. Ik begin het vertrouwen in het VU te verliezen en ga informeren in dusseldorf hoe het daar werkt. Sommigen van jullie hebben daar ook ervaring toch?
Endo: ik ken dat gevoel. Gisteravond had ik het plots ijskoud en dacht ik zou het kunnen... Wachten duurt altijd lang hé Willeke: ik zou in jouw geval ook eens ergens anders informeren hoor. Ik heb zelf geen ervaring met Düsseldorf
Ja, ik ben in Düsseldorf geweest en daar is mijn dochter uit ontstaan. We gaan volgende maand voor een brusje, ook weer met behulp van DD. Ik ben erg te spreken over hun persoonsgerichte aanpak. Iedereen krijgt een behandelplan op maat, terwijl ze in Nederland iedereen met hetzelfde protocol te lijf gaan. Daar was ik zo klaar mee! Nadeeltje: in DD zijn ze niet heel erg bezig met endometriose. Meestal krijg je het korte protocol en hoef je niet aan de pil, laat staan lucrin. Bij mij was dat wel te doen, omdat ik weinig pijnklachten heb en ook niet zo'n agressieve vorm van endo. Maar ik kan me voorstellen dat als je dat wel hebt, dat wat lastig is. Toen ik voor een second opinion in DD kwam, had ik verwacht dat ik eerst aan de lucrin zou moeten, net als in NL, maar daar doet hij weinig mee. Dat wilde ik je wel even meegeven. Maar ik ben dus heel tevreden over DD!
Stiertje, ja ik weet dat het bij jou gelukkig positief heeft uitgepakt. Ik kan eind januari terecht in DD, helaas niet eerder. Heb de afspraak in ieder geval staan en als ik uiteindelijk toch niet wil, kan ik altijd afzeggen gaf ze aan. Ik ga natuurlijk eerst nog voor de cryo hier in het VU dus misschien is het helemaal niet nodig )) Ik heb ook bijna geen pijnklachten dus dat is wel mijn geluk, maar heb wel een redelijk ernstige vorm omdat het bij mijn darmen zit. Dus dat plat leggen dat snap ik natuurlijk wel, alleen gelijk 3 maanden niks doen voordat ik verder mag?! Dat vind ik gelijk weer zo extreem... Ach ik weet het gewoon ook ff allemaal niet, het is nu nog allemaal zo vers.. moet het even allemaal laten bezinken denk ik...