Endometriose en in de Medische Malle Molen >>DEEL 2<<

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cindii, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Liz, hoe is het gegaan??? Hopelijk alle 6 kunnen prikken en op naar mooie bevruchtingen!

Stiertje, heb je een mooie teruggekregen?? Lekker de wachtweken in? ;)

Endo, woensdag echo om te kijken hoever ik erin zit ja. Maar pas 9 dagen na eerste dag menstruatie dus verwacht dat er nog niet veel te zien is.

Lessie, voor jullie ook spannend! Morgen een gesprek dus. En horen jullie dan ook wanneer jullie kunnen starten?

Knuff voor alle meiden!

2. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ja, ik heb een mooie blasto teruggekregen, en er zijn er 2 ingevroren. Nu begint het spannendste van alles: wachten!!

3. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Spannend Stiertje! De vreselijke wachtweken.... Als dat toch eens voorbij was voor je er erg in had...

Even een domme vraag voor de meiden die in het Vu lopen. Is het IVF gebeuren nog steeds in het noodgebouw? Of is er inmiddels een knappe ruimte :D

4. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Liz, hoe ging jouw punctie??

5. lessie

lessie Actief lid

3 dec 2012
    279
    0
    16
    NULL
    Wow stiertje een blasto :) heel veel succes!
    Tash ik zit ook bij het vu. Volgens mij (ik weet het bijna zeker) nog in het noodgebouw. Vind het zelf wel een fijn gebouwtje. Jij ook?

6. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    He meiden,

Ik vond de punctie behoorlijk pittig maar had me daar wel mentaal op voorbereid. Ik vond met name dat eerste gedeelte van schoonmaken en plaatselijke verdovingen plaatsten echt hels. De punctie zelf was zo snel en toen spot ze de morfine door dus dat was nog te doen vond ik. Uit mijn 6 blaasjes kwamen ook 6 eitjes en daar ben ik wel echt mega blij mee. Had mij voorbereid op de helft. Hopelijk worden ze nu allemaal lekker bevrucht :). Donderdag worden we gebeld en hebben eventueel ook gelijk een TP dus fingers crossed.

Stiertje hartstikke goed! zijn de cryo's dan ook blasto? Weet nog niet zo goed hoe dat werkt want volgens mij doen ze dat hier niet. Maar wel fijn dat je drie kansen hebt in elk geval. Hopelijk niet nodig!!

Tash morgen heb je een echo las ik spannend hoop dat je snel aan de slag kan hoor. Dat wachten is zooo lastig. Gelukkig heb je een kleine meid die je vast veel afleiding geeft ;)

Lessie ook een gesprek lees ik, ben benieuwd! Veel succes

Ik ga lekker weinig doen lig lekker op de bank met de laptop en ga mijzelf wat rust geven! Zodat ik donderdag klaar ben voor de TP

7. lessie

lessie Actief lid

3 dec 2012
    279
    0
    16
    NULL
    Wat fijn dat je die vervelende punctie achter de rug hebt & 6 van de 6 !:)
    Nu lekker uitrusten, wel verdiend, zeker na die pijnlijke stimulatie fase. Gaat dat nu beter? Succes morgen Tash!

8. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja ging gelijk beter na ik de laatste Puregon had gezet. Ik denk dat ik daar gewoon heel naar van werd. Want eergisteren moest ik naast de Ovitrelle nog wel Deca spuiten maar daar had ik eigenlijk geen last van. Hopelijk was het de laatste keer. Dan was het het helemaal waard!

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Wauw, goed gedaan Liz! En wat een topscore! Nu hopen op veel bevruchtingen en een goede tp.
    Mijn cryo's zijn inderdaad ook blasto's.

10. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Liz, wat een geweldige score!! Kon niet beter! ;) Nog lekker aan het bijkomen? Geef jezelf maar even rust inderdaad! Op naar het telefoontje van morgen.

Stiertje, jij ook een mooie uitkomst van je cryo's zeg! Zitten ze dan ook per stuk in een rietje?

Lessie, hoe is het gesprek gegaan? Ben je blij met de uitkomst daarvan?
    Bedankt voor je antwoord nog. Nu wist ik welke kant ik op moest! :D Ik vind het wel wat hebben, maar vooral omdat het inmiddels zo vertrouwd is. Toen ik vandaag op een krakende wc ging zitten dacht ik wel weer even: Oja.... :) Omdat er natuurlijk zoveel bijgebouwd is, hoopte ik wat dat betreft wel dat er eindelijk eens een waardige ruimte voor zou zijn.

Mijn echo was net op tijd. Op dag 10 al een mooi follikel van 18 bij 19,5. Dus voor de zekerheid bloed geprikt en urine gecontroleerd of de eisprong vandaag spontaan al zou plaatsvinden. Maar dit was nog negatief. Vanavond dus Ovitrelle zetten en de 23e hopelijk tp! Dacht ik met de kerst nog aan een wijntje te kunnen.... Niet dus! :)

11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Tash: met kerst broeden, da's toch veel mooier!
    Mijn cryo's zijn per stuk ingevroren. De arts wil niet meer 2 terugplaatsen bij mij, vanwege mijn keizersnee. Twee zijn te riskant voor het litteken.

12. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Heel goed resultaat dus Stiertje! Bij ons zijn alleen de beste alleen ingevroren. De rest per twee. Dus enorm cru als ze straks allebei goed ontdooien, dan 'gooien' ze er eentje weg... :( Maar ook hier inderdaad een spoedeisende waarbij mijn baarmoeder ook nog gescheurd is, dus dat risico willen ze dan niet lopen. Logisch wel, maar ergens hoop ik dan maar dat er maar eentje goed ontdooit. Klink wel stom als ik het zo zeg

13. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Belachelijk dat ze per 2 invriezen, maar er maar eentje willen terugplaatsen. Vries dan per stuk in, denk ik dan. Idioot eigenlijk he, dat je zelf zo weinig te zeggen hebt over jouw eigen embryo's.

14. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Dus jij had ook een spoedkeizersnee? Ik ook.

15. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Ja, echt jammer dat je er inderdaad zelf niks over te zeggen hebt... Voelt gewoon als weggooien... Dat ze per twee zijn ingevroren is omdat deze van 'minder goede' kwaliteit. De alleen zaten waren uitmuntend.
    Toevallig allebei een spoedkeizersnede dus! Bij mij kwam de ontsluiting niet op gang. Nadat de wee opwekkers erbij kwamen, kreeg (toen nog) baby het erg moeilijk. Ze moest direct na de geboorte ook op gang geholpen worden, hartmassage en beademing. Waarom werd het bij jou een spoedkeizersnede?

16. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Poeh, heftig zeg, hartmassage.
    Bij ons meiske zakte op een gegeven moment de hartslag bij iedere wee. En die dipjes werden steeds erger. Dus eerst besluit tot gewone keizersnee en later opgeschaald naar spoed. Rennen door de gang naar de OK. Best wel spannend. Toch eerst ruggenprik geprobeerd, maar die werkte niet snel genoeg in, dus daar overheen nog algehele narcose. Toen was ze er binnen 2 minuten. Gelukkig deed ze het meteen heel goed. Maar ik werd wel heel naar wakker: wist niet meteen hoe het met m'n kind was.

17. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Hè bah, wat een nare start... Gelukkig deed zij het goed, maar kan me voorstellen dat jij ontzetten in de war was! Bij Evi zakte de hartslag ook elke wee verder weg en herstelde niet meer... Meiden, doen jullie (kindjes) dat even beter aub? :) Volgend jaar een topic vol nieuwe gezonden kindjes hier!
    Ik vraag me wel eens af in hoeverre de endo een schuldige factor in de bevalling heeft gehad...
    Sorry meiden, we houden maar weer op over bevallingen en gaan weer terug naar het zwanger raken!

18. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Net een TP gehad en het viel het reuze mee. Beetje vervelend met die eendebek weer en een klein beetje kramp met het rietje er in zeg maar. We waren uiteraard al verheugd gebeld te worden voor een TP het is toch de eerste keer en je weet het nooit maar we kregen ook nog eens fantastisch nieuws dat 5 van de 6 eicellen mooie embryos zijn geworden. Heel erg blij dus!!!

19. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    O wauw, Liz. Jij hebt goeie embryo's!
    Nu duimen dat deze blijft zitten! Wanneer mag jij testen?

20. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Nou he hahaha:D ben gelijk een soort van trots haha het is de eerste keer dus ben vooral opgelucht. Maar inderdaad hopelijk kunnen we ze bewaren voor een brusje! Ik mag geloof ik de 30ste pas testen? 15 dagen na de punctie dacht ik. En jij?

Deel Deze Pagina