Endometriose en in de Medische Malle Molen >>DEEL 2<<

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cindii, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Stiertje hoe bedoel je de volgende je hebt toch net pas een TP gehad...weet je daar de uitslag al van? Sorry heb er misschien over heen gelezen....

2. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Liz: test was negatief ... En we gaan dus meteen door voor een cryo tp.

3. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ok stiertje wat vervelend voor jullie! Hopelijk gaat het helemaal goed komen in 2015!

4. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    2015 moet ons jaar worden. In april 2016 word ik namelijk 43 ...

5. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Zo, iedereen de kerstdagen goed doorgekomen??

Stiertje, niet gelukt dus.... :( Dat is echt heel erg jammer zeg, balen! In het nieuwe jaar aan de gang met de cryo's? Hopelijk komt het dan helemaal hield. Kan me voorstellen dat de druk van je leeftijd niet echt meewerkt. Mag het dan niet meer of vergoeden ze dan niet?

Liz, benieuwd hoe het bij jou gaat! Heb je later nog van die rare krampen gehad? Je hoopt natuurlijk toch dingen te voelen die een goed teken zouden kunnen zijn. Nog een paar dagen, dan kan je testen. Genieten in Normandie?

Knuff voor iedereen!

6. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Tash: vanaf 43 vergoeden ze niet meer. Als je dan nog goed te behandelen bent, zul je dan dus zelf moeten betalen. Naar weet niet of wij die grens zullen overgaan hoor...

7. lessie

lessie Actief lid

3 dec 2012
    279
    0
    16
    NULL
    Hey stiertje wat balen zeg.. nou sterkte en hopelijk kun je snel verder. 2015 duimduimduim !
    Liz en Tash ben ook aan het duimen voor jullie !

spannend hoor :)

Hier valt het wachten mee. Nog een week dan tel. afspraak maar nog niet zeker of ik dan ook mag beginnen.

nou dames toitoi

8. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb vandaag ook negatief getest met Clearblue vanaf 1-2 weken :x NIET ZWANGER stond er dus vrees het ergste. Morgen officiele test datum maar lijkt me sterk dat ik dan wel ineens zwanger ben.

Lessie spannend hoor lekker aftellen inderdaad

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ach wat balen Liz!! Nee, denk ook niet dat de test dan morgen nog positief zal zijn. Op naar de cryo!

10. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Onee Liz!! Je had zo'n goede hoop... :(
    Ik verwacht morgen eerlijk gezegd ook niet veel anders dan dit.

Lessie, nog een week wachten op het telefoontje dus! Hopelijk mag je meteen beginnen.

Hier begin ik inmiddels pittig de tijd uit te zitten en te twijfelen wanneer we willen testen. Ik moet (als ik niet ongesteld word) 5 januari pas heen voor een bloedtest. Maar we willen voor het weekend eigenlijk testen omdat vl van vrijdagochtend tot vrijdagmiddag weg is... En ik wil heel graag samen zijn als we meer te weten komen.
    Maar te vroeg testen is ook niet handig natuurlijk.... ;) Vorige keer waren we ook vrieg en toen een knaltest, maar dat zegt niks over een volgende keer.

11. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ongesteld :(((

12. lessie

lessie Actief lid

3 dec 2012
    279
    0
    16
    NULL
    o nee....
    sterkte..

13. endo3

endo3 Actief lid

7 mei 2014
    341
    48
    28
    NULL
    NULL
    Liz en Stiertje beiden niet gelukt:( ... wat ontzettend balen. Heel erg jammer. Stiertje heel veel succes met de komende cryo terugplaatsing. Liz wat zijn voor jullie de volgende stappen nu?

Tash wat spannend weer! Nog een paar dagen wachten dus ... Ik hoop voor jullie dat 2015 maar mooi beginnen mag.

14. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik ben heel erg in de war. Ik ben toch niet ongesteld mijn tampon was vanmorgen hagelwit. Na douchen gister veegte ik bloed af aan mijn handdoek maar twijfel nu of dat misschien een wondje was. Ik heb net getest en zie een streepje? Heel licht maar zie het wel. Hoe plaats ik een foto dan kunnen jullie mee oordelen want ik denk zo langzamerhand dat ik gek aan het worden ben.

15. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    O jee, wat een verwarring.
    Voor foto moet je als je de reactie aan het typen bent, volgens mij op het paperclipje klikken.

16. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.515
    13.803
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Liz: snap dat je compleet in verwarring bent, maar laten we hopen dat het wel positief uitpakt voor je!!

Good luck meis! :)

17. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ben wel benieuwd naar de foto!

18. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Stiertje wat balen zeg, toch een tegenvaller.

Liz ook ik ben benieuwd naar de foto!

19. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ja lelie, dat was het zeker! Ik had stiekem een beetje hoop, want ik werd niet ongesteld voor de testdatum (in het verleden altijd wel). Maar toch niet gelukt dus. Nu gaan we voor de 2 cryo's.
    En hoe is het met jou?? Ben benieuwd. Ben je nog bezig?

20. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Oh Liz!!! Jeetje meid! Zit jij even in een achtbaan!!
    Ik zou ook heeeeeel graag een foto zien! Onder bij 'plaats reactie' kan je bestanden bijvoegen. Daar kan je een Foto uploaden en kunnen wij meeturen :D

Deel Deze Pagina