Endometriose en in de Medische Malle Molen >>DEEL 2<<

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cindii, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Lief dat je er aan denkt Lessie! Ben gister helaas ongesteld geworden. Had een paar dagen bruinverlies dat ook weer stopte. Dus eerst hoop weg, toen kwam het weer terug omdat het bruinverlies stopte, maar gister echt doorgebroken dus. We mogen 7 feb al weer heen voor de eerst fm. Nog 1 rietje...

2. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ahh, jammer Tash!
    @ego: nog steeds niet ongesteld geworden. Wil ook graag weer verder! Nog 1 cryo van deze eerste poging. Hopen dat we nu meer geluk hebben!

3. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Tash; das balen, wel fijn dat je snel voor de volgende ronde kan.
    Dikke knuffel!!!

Stiertje: ik hoop dat je menstruatie snel komt en dat je dan kan klaar maken voor de volgende ronde

4. Willientje

Willientje Niet meer actief

Dat is mooi om te horen, dat je erg tevreden bent... ik hoop het ook, want aan zo'n gyn heb je ook niets aan. Ik ben benieuwd wat ze nu precies bij mij gaan doen.
    Ik zie dat je een kindje hebt gekregen, dus dat is helemaal mooi om te lezen... :D

5. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    @ Tash :( wat onwijs naar voor je meid!!

6. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Stiertje wat gek? Heb je wel getest?

7. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Valt mee hoor Liz! Valt even tegen natuurlijk, maar heb gelukkig nog een rietje! Dus de hoop is hier nog goed aanwezig ;)

Stiertje, ik dacht hetzelfde.... Vreemd dat het zo op zich laat wachten anders

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Gisteravond ongesteld geworden. Dus vandaag kan ik weer beginnen met de progynova.

9. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Op onze laatste cryo's Stiertje! ;) Zullen we afspreken dat die lekker blijven zitten? :D

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Lijkt mij een uitstekend plan!

11. lessie

lessie Actief lid

3 dec 2012
    279
    0
    16
    NULL
    Tash wat balen.. maar gelukkig nog een rietje!
    dat februari een mooie maand mag worden.:):):)
    Ik ben vandaag gestopt met de laatste pil in de strip..
    het gaat zo snel.. prikken met de deca valt mij nu mee.
    bij mijn eerste ivf deed ik daar veel moeilijker over.
    @liz inderdaad het lange traject (omdat ik doorbraak ongi had)

nou girlz hang in there.

Endo3 heb jij je 20 weken echo al gehad? Hoe is het gegaan?

12. endo3

endo3 Actief lid

7 mei 2014
    341
    48
    28
    NULL
    NULL
    He lessie,

Ja donderdag 20 weken echo gehad. Alles zag er goed uit en we hebben te maken met een klein druktemakertje:D

Succes allemaal meiden met jullie behandeling op het moment!
    Dat ik hier binnenkort maar weer positieve verhalen voorbij mag zien komen.

13. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Meiden , heb ff jullie mening nodig..
    Z'huis gebeld dat ik graag een andere pil wil.. zou Donderdag gebeld worden..door miscommunicatie van het z'huis niet gebeld. Vrijdag gebeld,kreeg ik te horen dat mij dokter pas Dinsdag weer aanwezig was. Ik denk,ik bel vandaag..zodat ik morgen weer een pil kan krijgen want die is op het moment op.. nu ben ik dus alweer ongi..en door de endo en geen pil die ik normaal doorslik nu al zoveel bloedverlies/stolsels en veel pijn.. Woensdag kan de dokter mij pas terug bellen en een tijd weten ze niet precies omdat de dokter spoeddienst heeft. Als ik morgen met nog meer pijn en bloedverlies wakker word,zou ik dan gewoon weer het z'huis bellen omdat het gewoon niet gaat? Of tot woensdag afwachten? Ben vandaag vrij,maar moet morgen weer werken! &#128546;

14. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Gewoon bellen hoor. Zij hebben tenslotte een fout gemaakt.

15. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @endo: fijn zeg, dat de echo goed was. Je bent gewoon al op de helft, bizar he. Hebben jullie het geslacht ook kunnen zien, of willen jullie dat niet weten?

16. endo3

endo3 Actief lid

7 mei 2014
    341
    48
    28
    NULL
    NULL
    Stiertje dankjewel! Inderdaad bizar, had dit een half jaar geleden nog niet verwacht. Ook soms niet het gevoel dat het toch echt zo is. Heb de placenta voor liggen dus voel ook nog niet veel beweging. Maar het is toch echt zo zag ik donderdag weer. We wilden het niet weten. Doordat je door middel van icsi zwanger bent geraakt wat natuurlijk super is, is ook alle spontaniteit van een kindje krijgen weg. Dus we wilden heel graag nog tenminste 1 verassing in het hele traject. Maar als je dan in het ziekenhuis komt voor echo en ze turen 1,5 uur op het scherm naar je kleintje wordt je toch ineens heel nieuwsgierig. Dus konden ons niet meer beheersen:D ... het wordt een meisje.

Hoe gaat het met jou? Is de volgende cryo tp alweer dichtbij?

17. Willientje

@ endo, wat leuk dat je een meisje krijgt... :D

@ woman, ik zou ook gewoon weer bellen, dit is ook niets... sterkte!

@ de rest, hoe is het met iedereen??

18. Willientje

Ik wil voor de zekerheid toch even een zwangerschapstestje doen, aangezien ik vorige week zondag misschien een eisprong heb gehad en we precies die ochtend nog onveilig (zonder condoom) hebben gevreeën. Ik had echt van die plakkerige afscheiding en ik heb al de hele tijd zere borsten. Ik weet het zeg allemaal niets, maar door het verkeerd gebruik van de pil enzo en aangezien ik medicijnen gebruik die je beter niet tijdens de zwangerschap kan slikken. Wil ik het toch even zeker weten en zit het me niet lekker.
    Mijn vraag is: vorige week zondag heb ik waarschijnlijk een eisprong gehad, vanaf wanneer kan ik dan het beste testen??

19. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Geweldig endo, een meisje! Belangrijkst natuurlijk dat ze gezond is.
    Ik verwacht de cryo tp rond 16 februari, dus vandaag over 2 weken. Maar ik heb een beetje last van m'n buik, morgen ff laten checken of er niet een cyste in m'n eierstok zit.
    Willientje: als je een cyclus hebt van 28 dagen, dan zou je kunnen testen 2 weken na de eisprong, dus as. zondag.

20. Willientje

Bedankt Stiertje. Ik ga zaterdag een dagje naar disney met mijn werk. Kan ik ook vrijdag al een testje doen of is dat te vroeg??

Deel Deze Pagina