@ Mineraal, wat jammer dat het niet gelukt is! Begrijpelijk dat je er tijdens je vakantie aan blijft denken. Hopelijk komt het snel op gang en kun je nog voor de zomerstop een tp doen. @ Sissie, utrobollen zijn om het bm dikker te laten worden, voor een goede innesteling? Ik snap wel dat je deze dan wilt gebruiken, je wil toch alles aangrijpen om je licaam zo optimaal mogelijk te laten functioneren. Enne, beterschap met je verkoudheid! Snottie @ Pien, ik zou het gewoon aan die andere gyn vragen, is toch logisch dat je precies wilt weten oe het nu echt zit, de info die we krijgen is toch al zo vaag... @ Steva, heerlijk, lekker uit eten! Heb je er fijn van kunnen genieten? En hoe gaat het nu met je? Of is iedere dag weer anders? @ Chickie, wat leuk dat je de gyn zo met jullie meeleeft! Dat geeft echt een goed gevoel. Ego: Mijn lichaam hersteld heel fraai (letterlijke woorden) en binnen 3 weken wordt het stoma opgeheven. Ik doe het super! De arts heeft nogmaals benoemd dat het bijzonder is dat ik 4 dagen na een grote operatie alweer naar huis ging, en ook even de tijd genomen om te vragen hoe het nu écht met me gaat. Heel fijn. Morgen naar de gyn, voor het eerst na de operatie. Waar ik wel van baal is dat ik nu een soort van eenzaam gevoel heb. Het idee dat ik anders in het leven sta dan leeftijdsgenoten. En nu zaterdag zou ik graag wat leuks willen gaan doen, maar er is niemand die tijd heeft. En alweer in de tuin zitten heb ik op dit moment geen zin in. Ik heb nog 2 dagen om wat te verzinnen... Ach ja, komt vast wel goed, maar voelt nu gewoon even wat minder fijn. Misschien is het vanmiddag al weer over
Mineraal: Dus je hebt weer een negatieve test en geen ongi?!! Hoe frustrerend is dat!!! En dan die zomerstop!! Heel apart, bij het lumc gaan ze zelfs tijdens de kerst door. Ja de gyn zei ook dat bij 7mm innesteling plaats kon vinden, maar iets dikker is altijd beter. Ze kon mijn bms slecht onderscheiden omdat ik waarschijnlijk al een lh piek aan het opbouwen was. Het punt is dat ik al 9x een tp heb gehad met bms 7 en dat dat nooit gelukt is. Gister pregnyl gespoten, au au zeer pijnlijke plek en ook nog eens in mijn vinger geprikt. Ik ben mij niet beter gaan voelen van de pregnyl. Hopelijk geeft het mijn bms net even en zetje een mm bij te kweken. Cocktails: Mij wordt geadviseerd liever niet te drinken, maar het schijnt niet wetenschappelijk bewezen te zijn dat drank een innesteling tegen gaat. Misschien helpt het wel, je bloed wordt lekker dun hihi. Hoeveel mensen worden niet zwanger van een dronkenavontuurtje?? Mijn zus wist niet dat ze zwanger was en zat ook heerlijk aan de likeurtjes. Op een gegeven moment dacht ze hmmmm ik heb wel een erg lange kater en ja hoor zwanger. Dus tja .TE voorzichtig is ook niet goed denk ik dan. Pien: ben erg benieuwd wat jouw gyn zegt over de bms dikte. Steva: Nee hoor ik werk in Den Haag, mar was in het LUMC en dat is natuurlijk in Leiden hihi. Daar scheen de zon, thuis kwam ik in de mist terecht. Chick: Ik heb toen ook even het hartje gezien en ondanks het ernstige gezicht van de gyn was ik toch blij dat gezien te hebben. Ik kan mij voorstellen dat je je mond niet meer uit de lachhouding kon krijgen. Heerlijk. Om eerlijk te zijn snuit ik veel, maar wellicht dat neus ophalen beter is. Hihi. Nog steeds erg beroerd en zelfs lichte verhoging. Dus aan de aspirine om de koorts tegen te gaan. Mijn immuunsysteem is nu zo zwak dat het zich in ieder geval niet tegen mijn cryo kan keren hihihi. De pregnyl was weer als vanouds hihi. Maar liet de naald vallen recht mijn vinger in en vervolgens de grond in. Direct uit reflex vinger in mijn mond zit er nog pregnyl aan. Bah!!!!!!! Dat smaakte vies!! Wat gaaf dat ze zo met je meeleven. Dat is bij mij niet zo hoor. Ook erg lief dat je ze op die manier bedankt!! Lelie: Utrobollen maken je slijmvlies niet dikker, dan moet onder invloed van oestrogenen voor de eisprong gebeuren. Utrobollen zorgen ervoor dat het bms optimaal wordt voor innesteling en dat het niet vroegtijdig wordt afgestoten. Daarom kan het weleens voorkomen dat utrobollen je ongi uitstellen. Gonal f schijnt je bms wel te verdikken, maar dan rijp je tegelijkertijd meerdere eitjes en dat is bij een cryo tp niet de bedoeling natuurlijk. Ik heb nog wel wat gonal f. Misschien bij de volgende cryo (hopen dat het niet zover komt) een minimale hoeveelheid gonal f spuiten. Pfff ik word nu echt wanhopig. Wat jij zegt herken ik wel hoor lelie. Ik ben de enige nog zonder kinderen in mijn vriendenclub. Etentjes zijn er niet meer bij, want ze hebben geen oppas. Een strandtentje pakken is te koud of te warm, ze hebben al afgesproken met iemand anders (die ook kinderen hebben) etc. etc. Ik doe gelukkig veel met mijn man, en kan uren doorbrengen met mijn hondje. En ja tussendoor af en toe nog wat vriendinnenwerk. Ik ben geen stapper in die zin dat ik festivals afga. Ik ben meer een huismus. Een etentje , filmpje of drankje doen. Steva: Je hebt alweer zin gehad in een etentje. Dat is positief!!! Hou vol!
Mineraal balen meis ! En natuurlijk gaat t voor jullie ook lukken! Hoeveel cryo's heb je nog? Hopelijk komt je ongi snel door, zodat je nog voor de zomerstop een tp kan hebben. Knuffel Chickie super dat jullie ook een mooi hartje hebben gezien ! En de 20ste is ook al lekker snel. Sissie een super mooi eitje! Nu met de pregnyl nog een extra boost voor je bms en dan heeft je cryo een mooi nestje. Pien heel veel succes morgen bij de punctie!!! Ik zal hard duimen voor een mooie opbrengst. Steva knuffel Maui hoe is t gegaan? Weet je al iets meer over de bevruchtingen of een tp? Lelie super nieuws hoor! Echt fijn dat je stoma bijna verwijdert wordt. En je mag best wel trots zijn op jezelf hoor, dat je zo goed en snel bent hersteld! Cindii veel succes met alles uitzoeken voor t nieuwe huis! Fijne avond allemaal!
@ Mineraal, hoe is het met je? Ik hoop wel dat je nu niet weer zo'n lange cyclus hebt als vorige keer! @ Pien, heel heel heel veel succes voor morgen! Mijn duimen draaien voor je! Ik hoop ook dat het je meevalt! Maak je niet te druk. Ik heb echt weinig last gehad. Zelfs daarna niet. Alleen nu nog een bol buikje van de follikels. Maar ja, als dat alles is... @ Maui, dus het zijn drie Emmy's geworden. Gelukkig dat die ene toch mee heeft gedaan! Morgen krijg je de terugplaatsing toch?! Heel veel succes! @ Cindii, lukt het allemaal nog met je huis? En hoe is het verder met je? @ Sis, op zich is het feit dat je immuunsysteem plat ligt nog niet eens zo gek. Het kan zich dus ook niet verzetten tegen je Cryo! O, ik zie dat je dat zelf ook al zei Je was lekker aan het darten met de pregnyl! Wie weet hoe goed het nu in je lijf opgenomen wordt, haha. Aan drie kanten je lijf in (buik, vinger en mond.). Moet goedkomen toch! @ Lelie, wat doe je het toch ontzettend goed meid!!! Ik hoop dat je nog iets leuks kan verzinnen voor zaterdag! Dat heb je wel verdiend! En zeker de komende weken maar leuke dingen doen hoor, voor je het weet moet je weer het ziekenhuis in! @ Boboke, ja snel he! Wanneer mag jij weer? Voel je je verder nog goed?
Hoi dames.. @ mineraal, balen zeg.. Hope dat het met de cryo's wel gaat lukken. @chickie, met mij gaat het wel goed hoor.. Baal alleen gruwelijk nu.. Maar ja.. Inderdaad fijn dat de pups het nu zo goed doen! Ben echt blij daarom.. E geniet er ook heerlijk van! Het kruipen wat ze deden wordt nu een beetje lopen wat je lopen noemt hahahaha.. Ja echt heel irritant die symptomen alleen helaas had het deze maand weer helemaal niks met een zwangerschap te maken. Wat heerlijk ook dat jij een mooi hartje heb zien kloppen! Heb je veel last van symptomen? @pien, 22mm wauwwww, hoop dat het een goed teken is! Succes! @sis, te voorzichtig doen lijkt mij inderdaad ook niet goed.. Maar ja drank drinken terwijl je probeert zwanger te raken.. Ik weet het niet.. Al moet ik zeggen dat ik ook wel 2 glaasjes gedronken heb een paar dagen terug.. Puur omdat ik er dit keer niet al te veel mee bezig wou zijn en ook gewoon een keer even wou genieten.. @boboke, dankje! Dat lukt wel hoor.. De gordijnen zijn ookal uitgezocht nu alleen de verf nog.. Maar we weten wat we willen dus dat is niet zo moeilijk haha.. Ego: Ik heb nu al spijt dat ik GEEN ovu testen gedaan heb.. Want ik ga nu net naar de wc.. En heb de duivels weer gespot.. Maar zou met me cyclus van afgelopen 2 maanden eigenlijk pas zondag ongesteld moeten worden.. Ook heb ik nog nergens last van gehad.. Maar ja dat kan eigenlijk ook niet want sta strak van de paracetamols en ibuprofens.. Ivm een flinke kiespijn al een week.. En moet eigenlijk naar de tandarts, maar ik ben als de dood voor mijn tandarts.. Fijn is dat :s maar ja we gaan morgen toch maar even met flinke lood in me schoenen, en dan ga ik meteen vragen of hij me niet door kan sturen naar de kaakchirurg.. Om al mijn kiezen er uit te laten halen onder narcose.. Aangezien bijna al me kiezen waar een vulling in zat de vulling er al enige tijd uit zijn.. En ik dus doods bang ben om ze allemaal weer op te laten vullen en ik denk dat het ook bij veel een wortelkanaal behandeling gaat worden en dat zie ik dus echt niet zitten.. En dan wil ik vragen om een soort van gebitje.. Alleen dan van alleen me kiezen en niet me voor tanden. Ik weet het ben pas 25 maar ja een slecht gebit zit in de familie en heb geen zin om elke keer met hartkloppingen van hier naar denhaag naar de tandarts te gaan.. Al zou ik het liefste natuurlijk gewoon me eigen kiezen willen behouden. Nou dames ik ga slapen.. Ik heb niet zo heel uitgebreid op jullie gereageerd.. Maar dat komt omdat ik via de iPad reageer en dan is dat niet zo heel makkelijk hahahaha.. Slaap lekker!
Pien: Lig je al in de punctiehouding. Hoop dat het meevalt voor je. Heb je er een muziekje bij gekozen? Ik hoop op op een mooie oogst en belangrijker nog kwalitatief goede emmy's!! Ik houd fb goed in de gaten!! Door de zenuwen vergeet je vast te vragen over je bms dikte... Chick: Whahahaha ja gedart met de pregnyl.Ik zie het gaatje nog in mijn pink....gelukkig is de smaak weg...en dan te bedenken dat ik eigenlijk iemands urine in mijn mond heb gehad ik heb overigens flink last van die pregnyl. Een soort spierpijn in mijn onderbuik alsof ik net een punctie achter de rug heb, een heel vol gevoel en heel gevoelig bij lopen fietsen etc, ook een soort spierpijn... Zou pregnyl de endo aan kunnen wakkeren...nee toch het zwangerschapshormoon zorgt juist toch voor 'verbetering' van de endo?? Vandaag zou volgens de pregnyl mijn ei moeten ontploffen .....wat als ik vanavond even mijn man probeer te verleiden...heb ik dan dubbele kans. (Alhoewel dat een pijnlijke bedoeling gaat worden met die gevoelige buik).. Er is wel een pluspunt....eindelijk groeien mijn borsten weer eens Morgen begin ik met de utrobollen. En als ik voor de tp ga spoel ik het van binnen gewoon even schoon met een vaginaaldouche met water. Ik begreep overigens dat je bms doorgroeit tot aan de eisprong, wellicht kom ik dan nog op 8mm uit, zeker met de pregnyl. Kan niet anders dan hopen op een goede ontdooing. Even vraagje. Lumc plaatst ook cryos terug die niet delen na ontdooien. Omdat dat altijd nog op gang kan komen in de baarmoeder. Volgens mij is dat lariekoek....weten jullie iets van dat protocol af? Mineraal: Deelde jouw cryo zich weer na ontdooien en voor tp?. Ik heb weleens gehad dat een cryo een cel verloor tijdens het ontdooien en niet doordeelde. Door het verliezen van een cel was die cryo 'ten dode'opgeschreven en hebben ze een tweede ontdooit. Wat bleek de volgende ochtend was de 'ten dode' opgeschreven cryo plotsling doorgedeeld en groter geworden dan zijn broertje/zusje. Ze zijn toen overigens beide teruggeplaatst. steva: Mag ik concluderen dat je doorzet met ivf ??? Mag de laatste lucrinmaand maar snel voorbijgaan voor je!!! Lelie: Ben jij er al een beetje uit of je 'straks' met de pil gaat stoppen en voor een kindje gaat proberen na de operatie? Cindi: Toch maar ovulatietesten dan. ik raad je de digitale aan van cb. Ik heb nu 4 dagen urine ingeleverd van cd 11 tot cd 14 en in het ziekenhuis konden ze geen lh piek vinden, vandaar dat ik uiteindelijk pregnyl moest spuiten. Geeft overigens wel aan dat mijn eisprong later is dan ik altijd dacht! Ik dacht op dag 14. Nu dus kunstmatig op dag 15 (vandaag dus ). Zonder pregnyl misschien wel dag 16 of 17. Ik heb een cyclus van 28 dus mijn luteale fase zou wel lang genoeg zijn voor innesteling. Wat ik wil zeggen is dat het nog niet zo makkelijk is je eisprong ofwel lh piek te vinden. Met de digitale testen werd het mij toen allemaal veel duidelijker. Maar ja het kost wel wat. 33 euri voor 7 testen. Kennelijk had je nu een vroege eisprong. ego: Pieterburen is hier nog steeds geopend......hoop dat Leny t Hart vanmiddag weer een harinkie voor me heeft. Voel me wel al ietsje beter. Heb ook een heerlijke zwoele stem...als ik mijn mannetje vanavond daar niet mee kan verleiden......dan weet ik het ook niet meer hihihi Meiden ga nu weer even aan het werk. om 13 uur vrij!! dus heerlijk genieten van de zon. Lekker met mijn hondje op de fiets....vitamine d opdoen.......
Sis, ovulatie testen is niet meer nodig en had ook in het begin die cb testen, daarna heb ik de zw&k gehad vond ik ook wel fijn, en waren een stuk goedkoper.. Ego: Ik had vandaag de ivf afdeling gebelt, met de vraag wanneer mijn punctie en tp zou zijn als ik vandaag zou beginnen met de hormonen, omdat wij 4 juli 12 dagen naar denhelder gaan ivm de kermis. Nou zou ik als alles loopt zoals het gemiddelt loopt het weekend van 28/29 juni mijn tp hebben, dus heb besloten vandaag te gaan beginnen met de hormonen.. ik start vandaag vanuit de deca, en volgende week vrijdag moet ik naar het ziekenhuis voor de echo en dan als alles goed is met de menopur starten.. nu gaat de spannende tijd beginnen!! ben benieuwd!! half juli weten we het.. spannend!!
Lelie: dat eenzame gevoel is wel herkenbaar hoor. Hier ook alleen maar vriendinnen met kinderen... althans de vriendinnen die ik het meest zie. Het lijkt soms dat zij ook gewoon niet meer weten hoe het leven zonder kinderen is, alsof dat nooit bestaan heeft. En dan hebben ze ook nog eens geen idee hoe het is als het niet lukt om kinderen te krijgen... Is het gevoel al weer wat minder? Boboke: dankje meis! Hoe is het met jou? Al wat minder last van de benauwdheid? Sissie: voor jou schiet het ook al weer op he. Was je baarmoederslijmvlies dikker dan toen je wel zwanger raakte? Misschien is het inderdaad door de pregnyl nog wat doorgegroeid. Maar volgens mij moet 7 ook wel voldoende zijn hoor. Je weet nooit zeker wat de reden is geweest toen het ineens wel even lukte en ook niet van al die keren dat het niet lukte... Ennuh ik was helder genoeg om het nog even over de dikte van mijn baarmoederslijmvlies te hebben . Hij had nog nooit gehoord dat te dik een probleem was... dus nou ja, dan moet ik het maar weer even aannemen he . Ze hadden muziek van Racoon aan staan trouwens. Erg naar mijn smaak toevallig, maar als het me niet aanstond, mocht ik wat anders kiezen. De gyn vertelde dat hij ook wel eens moppen had gehad op de radio. Wel grappig. Met al die echo's enzo niks geen gezelligheid en met die punctie wordt je helemaal in de watten gelegd. Deze gyn is erg aardig, maar ook wel erg grappig. Hij hield het erg luchtig allemaal. 'En hebben jullie er zin in?' Ja ik hou daar wel van hoor. Niet te serieus en eng doen allemaal . Cindii: goh jeetje meid, dus jij bent nu ook officieel met het IVF traject begonnen. Spannend meid! Ik hoop dat je niet te veel last krijgt van de bijwerkingen. Mij is het achteraf wel meegevallen, alleen tussen dag 3 en 10 voelde ik me erg moe, maar daarna ging het wel weer beter. Succes meid! All: nou ja het moge wel duidelijk zijn dat het me dus allemaal erg meegevallen is. En ik vond het ook erg leuk dat ik iemand van dit forum trof. We hebben de hele ochtend gekletst. Op die manier had ik ook geen tijd om na te denken over of het allemaal wel goed ging met manlief. Of hij niet toevallig de eieren verloren was ofzo . Moet zeggen dat ik toen ik aan het traject begon, wel iets meer eitjes had verwacht dan 6, maar goed. Het is nu zoals het is, ik hoop maar dat er bevruchtingen uitkomen. Dat is nog het spannends. En als er dan nog cryo's mogen zijn, zou helemaal mooi zijn, maar ik probeer daar maar niet teveel op te hopen. Het meisje naast me was al met haar derde poging bezig, maar al met al had ze nog maar 2 terugplaatsingen gehad. Dat is toch wel sneu hoor, want zo heb je maar zo weinig kansen. Ze had voor haar doen nu een goede opbrengst en haar man had voor zijn doen ook goed zaad, en ze doen ICSI. Ik hoop voor hun van harte dat het dit keer raak mag zijn. Ik heb vanmiddag ook de eerste urtrobolletjes ingebracht. Ik had er inbrenghulsen bij gekregen, maar dat werkte voor geen meter. Het was allemaal wat stroevig daar beneden en ik kreeg dat ding amper naar binnen. Vervolgens haalde ik het er weer uit, zaten die bolletjes dus nog mooi in die buis.... Toen heb ik ze er maar met mijn vinger in geduwd, dat bleek veel gemakkelijker. Scheelt ook weer, want ik zie me al met die inbrenghuls over de gangen van het werk lopen... Doen jullie het ook met de hand? De gedachte dat ik morgen weer kan uitslapen vind ik heerlijk . Met die utro komt het toch niet zoooo precies dat ik dat dan weer perse om 7 uur moet plaatsen? Als het maar een beetje verspreid over de dag is toch?
Cindii wow wat super dat je gelijk kan beginnen!! en wat fijn dat je daarna lekker ontspannen met je emmy op vakantie kan. Succes met de spuiten! Pien gelukkig is de punctie je meegevallen. Tja ik kan me voorstellen dat je meer had gewild (wilde ik ook ), maar hopen dat het nu wel allemaal topeitjes zijn met mooie emmy's als resultaat. Heb je dan zondag of maandag de tp? Ik was trouwens ook zo blij dat ik weer kon uitslapen dat ik de utro gewoon verdeeld heb over de uren die er over waren in de dag. Een beetje inschatten wanneer je naar bed gaat en dan gaat dat ook prima hoor. En ik kreeg er geen inbrengshuls bij dus ook altijd vingerwerk hier . Met mij gaat t goed, benauwdheid is zo goed als over gelukkig. Het enige waar ik aan merk dat ik zwanger ben, zijn mn borsten (groot en gevoelig ) . Sissie wat fijn dat je cyclus zich gewoon helemaal netjes aan je vakantie aanpast en gelukkig voel je je ook weer iets beter. Als ik jou was zou ik trouwens geen vaginaal douche doen van te voren, dan verstoor je de hormonale balans daarbinnen! Ik zou dan gewoon de avond van te voren geen utro meer gebruiken en direct na de tp verder gaan. Veel plezier nog vanavond ! Chickie ik mag vrijdag 14 juni weer. Is eigenlijk ook een paar dagen vroeger dan ze wilden, maar anders had de gyn geen plaats. Moet ook naar een andere gyn, want de mijne heeft pas 26 juni plek. Fijn en zonnig weekend !
Pien, ik hoop ook inderdaad dat ik niet te veel last krijg van de bijwerkingen, maar ja als het wel zo zou zijn heb ik het er graag voor over! Dankje! Boboke, ja inderdaad fijn dat ik meteen kon beginnen, echt ontspannen vakantie is het niet helaas haha, het is een werk vakantie.. Mag 10 dagen lang bij de wc gaan zitten haha.. Maar ja hopelijk houdt het me gedachten een beetje weg bij de Emmy! En gaan de dagen lekker snel..
Pien, Wat fijn dat het is meegevallen! En leuk dat je iemand van het forum trof, dat is altijd gezellig All: Vanmorgen ben ik bij de gyn geweest. Alles ziet er prima uit, ik moet alleen overstappen op een andere pil. Heb van de andere gyns microgynon 30 gekregen en hij heeft liever cerazette, dat schijnt beter te werken? Hij geeft aan dat het helemaal niet erg is als ik niet meteen voor zwanger worden wil gaan, hij gaf zelf aan dat het ook fijn is om de relatie even rust te geven. Heb niet doorgevraagd wat hij daarmee bedoelde maar klopt wel. Het eenzame gevoel is minder, toevallig belde vanmiddag een vriendin of ik nog niks gepland had zaterdag, want ze had toch wel zin om van dit goeie weer te genieten. Ik blij! En ik heb fijn gepraat met mijn vriend, vanmiddag had ik weer ineens het gevoel dat dit het niet is en dat ik het maar beter uit kon maken... (korte versie). Gelukkig was hij thuis toen ik thuiskwam, en zodra ik hem rook wist ik weer dat hij het toch echt wel voor me is .
@ Lelie, dat is een goed gevoel, fijn! Hou dat gevoel vast! En wat super dat die vriendin je eigenlijk precies op het goede moment belde, ze moest eens weten! Ik hoop dat die andere pil je gaat bevallen, ik heb er geen ervaring mee. @ Pien, ik vind het een mooi resultaat hoor! Nu hopen op veel bevruchtingen en heerlijk dat het er zo relaxed aan toe ging bij je punctie. Bij mij was het een vrij klinisch gebeuren, maar het gebeurde ook in een ander ziekenhuis dan waar ik normaal was. Aan de andere kant maakt het me ook allemaal niet zoveel uit hoor. Ik vond de punctie ook heel erg meevallen en ze hebben hun werk goed gedaan, hihi Ik nam de utrogestan wel heel stipt om de 8 uur in, maar dat was meer voor mijn eigen gevoel. Het was trouwens wel erg grappig toen we een aantal dagen weg waren en een fietstocht aan het doen waren.... nergens een wc/cafe of zoiets te bekennen en wij fietsen joh! Manlief kreeg er gelijk stress van, die was volgens mij bang dat Emmy er gelijk uit zo vallen, haha! Bij mij was het ook gewoon met m'n vingers hoor. Ging heel makkelijk. Had ook zo'n huls, maar heb die nooit gebruikt. Je moet wel lang wachten he tot je wat hoort zondag.... spannend (bij mij was het trouwens precies zo). @ Cindii, zo spannend hoor. Jij dus nu ook gestart met de echte IVF! Hoop dat het jou ook veel moois brengt! @ Boboke, wel leuk alweer zo snel een echo. Dat is gewoon al over een weekje ! De borsten dat herken ik wel, ik vind het wel een leuk gevolg van de hormonen . Ik heb vandaag trouwens voor het eerst een enorm vermoeid gevoel. Heb de hele week heel veel en lang gewerkt en ben nauwelijks thuis geweest. Dat eist nu zijn tol. Straks lekker mijn bedje in en uitslapen! @ Sis, voor jou wordt het dus een lange nacht.... Heb je manlief al zover kunnen krijgen met je 0900 stem ? Ik zou die zeehond wel even de laan uit sturen, dat is niet zo zwoel... Je hebt helemaal gelijk dat je met de utrobollen gaat starten! Elk beetje helpt! Het zou mooi zijn als de pregnyl niet alleen invloed heeft op de grote van je borsten, maar ook op je baarmoederslijmvlies. Wat kan die dikte dan per persoon verschillen he! Je vroeg trouwens naar het doordelen van ontdooide cryo's of juist het niet delen. Maar ik zou het echt niet weten. Het lijkt mij eigenlijk dat zo'n cryo die buiten je lijf niet deelt, dat in je baarmoeder ook echt niet meer gaat doen. Maar zou het verder niet weten hoor. @ Mineraal, is er al wat op gang gekomen bij je? @ Steva, moet je nu met het mooie weer nog veel werken of kun je ook een beetje de rust pakken om tot jezelf te komen?
Chick, ja ik ben net ongeveer 15 min geleden officieel gestart met de IVF behandeling de eerst deca spuit zit er in! Inderdaad heel spannend!
@chickie: hij heeft mij idd duidelijk gemaakt dat ie mij niet inruilt! Maar denk dat we allemaal wel eens zo onze momenten hebben dat we dat denken... Fijn dat er een knipperlichtje was!! @Pien: heb idd vandaag een heerlijk rose'tje op! Ben helemaal geen alcoholdrinker, zo af en toe een glaasje is prima. Fijn dat het meegevallen is, ik heb ook de inbrenghuls niet gebruikt. Onhandig leek mij dat. @Lelie: fijn dat de stoma al zo snel opgeheven gaat worden! Hoe is het nu? gevoel weggegaan? @boboke: ik heb er nu nog 2.. @Sissie: goede vraag, ik heb geen idee, hij was niet goed ontdooit wat dat inhoudt..dat heb ik niet gevraagd. dubbel kans zeker benutten! succes! @cindi: wohoe! gestart!hoe voelt het? ego: vandaag had ik het even wat minder, ik heb gebeld naar het zhuis omdat de ongi nog niet gekomen is. Ik kan dus voor een echo komen of een gesprek. Heb in eerste instantie maar voor de echo gekozen. Ze wilde weten of ik toch voor een tp ga nog voor de zomerstop..ik twijfel daaraan. Het is sowieso een beetje krap allemaal, als ik nog aan de opwekkers moet. Ik wil dat mijn lijf in goede staat is als er weer teruggeplaatst gaat worden. Anders lijkt het net alsof ik zo de embryo in de vuilnisbak gooi. Ik snap ook gewoon niet waarom mijn ongestelheid niet komt...wat is er mis. Ik heb ook een pap 2 gehad en moest na 6 mnd weer een keer gecontroleerd worden, heb ik nog niet gedaan. Dinsdag moet ik voor een echo, dan bekijken we daarna wat we doen. Ik ga ook starten met acupunctuur...baat het niet dan schaadt het niet. Volgende week mijn eerste keer..ben benieuwd.
Mineraal, ja ook eindelijk gestart kon geen maand meer wachten.. Het voelt wel goed maar ook heel spannend! Voor jou ook wel spannend die echo.. Hoop dat het niet veel bijzonders is.. En dat je menstruatie als of door zet voor maandag!
Even een echo berichtje, Na 1 spuit al meteen de ochtend daarop een bijwerking.. HOOFDPIJN En niet zown beetje ook lijkt heel erg op migraine kan me ogen bijna niet open houden zown hoofdpijn.. Maar ja.. We moeten het er maar voor over hebben hopelijk krijgen we er iets moois voor terug..
@ Cindii, is de hoofdpijn al wat gezakt? Vervelend zeg dat je daar zo'n last van hebt! Had je nou het ziekenhuis gebeld? @ Mineraal, dat is helemaal zo hoor. Dat gevoel komt helaas bij mislukkingen bij wel meer van ons boven borrelen! Gelukkig zijn de mannen het daar vaak niet mee eens! Ik vraag me wel af wat er in jouw lichaam zo zit te rommelen dat je niet ongesteld wordt, nu alweer. Dus ik denk ook wel dat het goed is dat je voor de echo hebt gekozen. Een gesprek kan altijd nog en dat kan ook bij de echo En ik snap je wel hoor wbt een terugplaatsing voor de zomer. In je hart wil je dat heel graag, maar je lichaam moet er wel klaar voor zijn! Helemaal mee eens, hoe moeilijk dat ook is! Wil je ook voor een controle gaan vd pap 2? Denk ook dat je daar niet te lang mee moet wachten. Waarschijnlijk is alles gewoon goed, maar dan weet je dat maar zeker! Ik ben benieuwd hoe je de acupunctuur gaat vinden! Laat je het even weten? Succes dinsdag! (maar ik hoop stiekem nog voor je dat de echo niet nodig is. Alhoewel het misschien niet zo gek is om hem alsnog te doen).
Chick, nee heb de dokter niet gebelt ben niet zown dokter lopert haha.. Maar nu gaat het wel weer met de hoofdpijn. Pien, wat fijn toch nog 4 bevrucht!! Mag je ook echt wel blij om zijn! Succes met de tp!!!