Endometriose en in de Medische Malle Molen >>DEEL 2<<

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cindii, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Hallo dames, hier weer even een berichtje van mij. Lief dat jullie naar mij vragen. Het gaat goed hier. Buik begint al aardige omvang aan te nemen en met het mooie weer van vorige week was het inderdaad leuk om leuke jurkjes aan te trekken. Kleine dame begint ook al aardig te schoppen. Zonet zag ik gewoon mijn buik bewegen, zo grappig. Over 5 weken krijgen we weer een echo en gaan ze weer naar het niertje kijken. Ik probeer me er maar niet te ongerust over te maken en ik ben blij dat ik haar elke dag nu voel schoppen. En verder zijn we bezig met het voorbereiden van de babykamer (moet nog afgetimmerd worden) en het verzamelen van spulletjes. Nog steeds moeilijk voor te stellen dat er straks een kindje is ...

Ik zie dat hier weer verschillende meiden bezig zijn met behandelingen. Ik wens jullie veel succes en ik hoop dat jullie mij snel zullen volgen!

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Lelie: goh ik kende dat effect van sla niet zo, maar is dat misschien vooral zo als je een stoma hebt? Ik bedoel, ik kan me wel een effect van bruine bonen bedenken ;). Maar fijn dat je weet hoe je het op kunt lossen in elk geval! En inderdaad nog maar eventjes, super!

Mineraal: je klinkt wel redelijk berustend. Vind ik wel knap hoor. Hoor jou niet klagen en miepen. Maar je mag best klagen hier hoor, tis gewoon r*k dat het zo gaat... Ik hoop voor je dat de rust je goed doet en dat je lijf vanzelf weer op orde komt. Denkt de gyn dat dat vanzelf wel weer komt zonder kuurtje? En wat voor cyste is het? Een endo of een 'gewone'? Een gewone gaat na een menstruatie vaak vanzelf weer weg. Dus hopelijk is het zoiets.

Boboke: he meid, hoe ist me jou? Lief dat je naar iedereen vraagt hier :). Tsja, hoe ik me voel met emmy? Eigenlijk geen idee. Ik wil zo graag wat voelen, iets voelen wat ik nog nooit gevoeld heb en waar ik positiviteit uit kan halen ;). Mijn buik is nog wel wat gevoelig, maar dat zijn volgens mij toch nog m.n. mijn eierstokken. En mijn darmen rommelen wat, maar dat doen ze regelmatig, dus dat zegt ook al niets. Ik heb ook wat gevoelige borsten al lijkt dat al minder te worden. Maar dat had ik al voor de punctie ;). Dus ook dat zegt niets... Wat ik ook heb is een koortsblaar op mijn neus, sinds gisteren. Daarvan vraag ik me af of het een goed of een slecht teken zou zijn ;). Dus nee, ik ben er helemaal niet mee bezig verder :p. Vanavond zijn we even een eindje gaan wandelen, want het was zulk lekker weer. Dat was wel ff lekker, anders zit ik toch maar steeds wat op dit forum rond te sneupen... En daarna de eerste aflevering van Borgen deel 3 gekeken. Ben fan van die Scandinavische series :). Dus ik kan in elk geval 10 avonden vooruit! Dan zijn we al een stuk dichter bij de testdatum in elk geval.
    Hoe voel jij je? Nog steeds helemaal happy? Of toch ook wel onzekerheid?

Stiertje: super dat je je kleine meid zo goed voelt :). Lijkt me echt maf als je buik heen en weer beweegt! Oh en wat leuk om met de babykamer bezig te gaan. Geniet er van he, dat zijn mooie momenten!
    Wij hebben ook nog een kamertje die nog niet verklust is... zou zo graag daar direct een babykamer van maken i.p.v. logeerkamer o.i.d...

Sissie: ik ben anders ook wel aardig ad rem, maar op dit gebied dus niet... ach ja... het overkomt me niet zo heel vaak meer moet ik zeggen. Paar jaar geleden hoorde ik het meer. Misschien dat mensen uiteindelijk zelf hun invulling er wel aan geven. Nou ja, laat ze maar doen dan. En ik denk dat mensen het van jou inderdaad ook niet meer gaan verwachten als ik je uitspraken zo hoor ;).
    Goh jij hebt gewoon een 12 cellige in je lijf :). Hoever zou die van mij nu dan zijn? Ook zoiets denk ik? Da's toch wel grappig he. Ik hoop dat die van mij zich wat redden kan in al dat slijmvlies ;). En ik hoop dat die van jou ook een mooi plekje bij jou vindt, een beetje emmy heeft aan 7 mm genoeg zeg ik!
    Ik vind het ook gezellig zo, af en toe hier wat voor de lange verhalen en tussendoor wat op facebook :).

3. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het is inderdaad wel een heel gezellig cluppie zo meiden! Ik heb dat ook hoor, doordat je nu beter weet met wie je 'praat' kun je ook meer met iemand meeleven. De persoon gaat ook meer voor leven (tenminste voor mij dan).

@ cindii, ik lees net dat je spuit er in zit! Goed gedaan meid!!! Rot he als de rem er vlak voor je buik opgaat! En dan moet je nog best wel lang! Je kan het hoor!

@ Mineraal, jeetje meid! Ik kan me wel vinden in de vragen van Sis, die borrelden bij mij ook allemaal op. Hoe kan je baarmoederslijmvlies nu al zo dun zijn??? Nou ja, het is nu eenmaal zo daar kun je niets aan veranderen. Maar het is wel mooi balen zeg! Eigenlijk een verplichte stop, want je lijf is niet echt klaar voor een terugplaatsing! Tsjee zeg! Vind het zo naar voor je!
    We gaan je door die maanden heen slepen hoor en ik hoop na de zomer je lichaam weer helemaal op kracht is en gelijk klaar is voor een succesvolle terugplaatsing!

@ Sis, wat is het toch onwijs fijn dat je zo'n mooie Emmy teruggeplaatst hebt gekregen! Heerlijk hoor, dit is toch wel een heel mooi begin! Heb goede hoop (en dan loop ik maar een maandje voor, haha leuk zeg)!
    Het zou wat zijn als je straks 2 hartjes ziet kloppen haha! Dan ga je toch denken hoe die tot stand zijn gekomen....
    En toch wel fijn dat deze gyn. ook zeker was van de 7 cm. Het is vast een lekker nestje voor je Emmy en blijf maar lekker kauwgomballen uitdelen, dat kan geen kwaad ;)
    Ik hoop dat we snel allemaal als oempaloempa's rondlopen, hihi!

@ Pien, neuh het houdt je inderdaad helemaal niet bezig, hihi! Daar kun je gelukkig niets aan doen en is heeeeel normaal! Duik maar lekker in de serie de komende avonden en zoek heel veel afleiding, dat helpt hopelijk een beetje! Dit zijn echt de ergste weken!
    Lukt het allemaal een beetje met de utrobollen?
    Tjsa adrem reageren op zo'n opmerking is altijd lastig, omdat je niet voorbereid bent. Hij moest eens weten wat er in je buik allemaal gaande is! ;)
    En lekker je blouse laten vieren hoor, hihi! Over een poosje show jij ook trots je buik.
    De buik die ik heb is vooral van de follikels echt niet normaal. Maar ja, je krijgt wel blikken vooral omdat ik eigenlijk nooit een buikje gehad heb. Haha, ja mensen ik heb heeeeeeeel zwaar getafeld :D

@ Stier, leuk dat je weer even wat stuurt! Jeetje je hebt gewoon je meisje kunnen zien trappelen. Wow! Wat gaaf zeg! Dan is het pas echt!
    Lekker trots rondparaderen met je buikje hoor! En wat je zegt... maak je maar niet teveel zorgen, dan duren 5 weken erg lang en richt je lekker op de babykamer en je meisje dat lekker schopt!

@ Maui, hoe was het vandaag op werk?

@ Boboke, ach die reserves vindt je Emmy alleen maar heel fijn! Poe jij hebt best zwaar werk zeg! En het zal inderdaad wel lastig zijn om bepaalde dingen te omzeilen! Het wordt over een poosje wel makkelijker als iedereen het weet. Wanneer ga jij het grote nieuws brengen? Je hebt wel al weer snel de echo, fijn!
    Ik heb hem de 20e, dus dat schiet ook al op!
    Ik merk wel dat de kinderen door hebben dat mijn buik lekker bol is en ze zijn erg geneigd om over mijn buik te aaien. Lekker handtastelijk tijdens het knuffelen. Ach, de meeste weten nog dat ik aan mijn buik geopereerd ben, dus ze denken vast dat ik nog een beetje een 'zere' buik heb. ;):D
    Tis trouwens wel bizar he dat je helemaal niets meer van de endo voelt! Het zal niet bij iedereen zo zijn, maar ik vind het een topmedicijn!

Zwaai voor steva en mf!!!

ps. dan heb je een heel verhaal en dan heb ik nog het idee dat ik op de helft van de opmerkingen niet gereageerd heb ;)
    Oja, Sis jij hebt gewoon WIFI daar op de bergen!???! Hoe hip! Wel gezellig! Maar niet teveel op kijken hoor, alleen op moeilijke momentjes of om even te laten weten hoe het is. Verder lekker genieten!

4. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    Steva,
    Het spuiten ging de 1ste 3 dagen goed, alleen gister durfde ik in 1x geen spuit meer te zetten.. en begonnen me hormonen al op te spelen.
    Heb van ellende maar de dokterspost gebeld.
    Schaamde me zo erg dat ik gewoon begon te huilen :$
    Fijn dat het met jou alweer wat beter gaat, en die opvliegers is inderdaad vervelend.. had ik ook last van maar gelukkig niet zo vaak. Succes nog met de laatste spuit!

Chick, ik denk dat we allemaal hopen dat we dit topic kunnen sluiten in dit jaar.. haha
    En inderdaad fijn dat het maar bij 1 dag is gebleven die hoofdpijn, alleen merk nu wel dat me hormoontjes aan het op spelen zijn.

Pien, Nee het is gister helaas niet gelukt zelf.. weet echt niet wat me bezielde.. fijn die hormonen.
    ga me maar niet vertellen welke zeer deed.. want dan durf ik die dadelijk ook echt niet meer te zetten.. haha..

Mineraal, dat diep zuchte hielp echt niet.. heb ruim 15 min zo gezeten.. maar durfde het gewoon echt niet.
    Balen dat een cyste de boosdoener is, en goed van je dat je wacht tot na de zomerstop.
    Hoop voor je dat die cyste dan weg is.. snap best dat je er van baalt!
    Het is inderdaad wel vervelend als je elke keer een andere arts krijgt.
    Ik zou daar ook echt niet blij mee zijn, elke keer inderdaad je verhaal opnieuw vertellen enz.

Boboke, Ja die hoofdpijn is wel gezakt.. was maar 1 dag.. nu af en toe een beetje hoofdpijn, maar denk dat dat ook veel komt van het prakiseren..
    Ja ik ga het hopen dat het volgende week al een stuk beter gaat.. gister was echt een “hel” voor mij.

Sis, Ja het was echt niet dat ik vertijfde door dat ik dacht dat het pijn deed, want ik weet dondersgoed dat het niet pijn doet.. ik weet gewoon niet wat het was, dus dat ijsklontje tip.. dat zal op zown moment denk ik niet echt helpen hahaha.. maar toch bedankt voor de tip ;)

Stiertje, Fijn dat het goed gaat met jou en natuurlijk je kleine meid en dat je der goed voelt!
    Spannend de volgende echo.. ik zal duimen voor je dat het goed is!
    Veel plezier met de laatste dingetjes van de baby kamer, geniet er maar lekker van ;)

Ego: Gister is het spuiten dus niet zelf gelukt.. heb de dokterspost maar gebelt.. achteraf wel spijt van! Want het was me een stom wijf.. sorry..
    Ik belde op, schaamde me dood.. maar goed die spuit moest er toch in en was al 2 uur bezig om hem zelf te zetten maar lukte gewoon echt niet!
    Die vrouw die ik aan de telefoon kreeg was heel aardig en heel mee levend.. ik barste in tranen uit toen ik vroeg of ik langs kon komen om de spuit te laten zetten en zei dat ik me enorm schaamde! (fijn die hormonen).
    Ze zei meteen dat ik me niet hoefde te schamen en dat het altijd kon gebeuren dat het een keer niet lukte, en dat ze me graag wouden helpen ze zou haar collega bellen die hier bij de dokterspost zat.. dus ik kon meteen aanrijden.

Nou zo gezegt zo gedaan, ik helemaal over me toeren de auto in, en op naar de dokterspost.
    Daar aangekomen meld ik me bij de balie, en ze vroeg naar de spuit, dus ik gaf die.. en zei die moet RECHT in me buik gezet worden.. kreeg ik als antwoord, ja dat dacht ik al dat die in de buik moest.
    Nou toen moesten we naar een kamertje zodat ik op het bed kon liggen en dat ze hem kon zetten.. wat doet ze… zet ze hem SCHUIN in me buik! En niet zown beetje ook.. nee zo schuin dat heel de spuit bijna op me buik lag.. en het deed nog best zeer ook toen ze de vloeistof er in 1 teug in spoot..
    Maar goed.. hij zat er in en we konden weer naar huis.. thuis aan gekomen kijk ik op me buik… heb ik gewoon een bult van de vloeistof zitten.. pfff dus dat doe ik ook niet snel meer..
    Ik schaamde me echt dood dat ik het niet durfde.. en voelde me echt een aansteller.. en was echt aan het janken.. me vriend moest er in eerste instantie gewoon om lachen, tot hij zag dat ik echt sirrieus was. Ook zei hij steeds toen ik zown moeite had met spuiten.. kom op zet die spuit er gewoon in.. de andere dagen heb je het ook gewoon gedaan.. ja uuuhhh zet die spuit er gewoon in.. is makkelijker gezegt als gedaan.. en dan na te gaan dat hij zelf bang is voor naalden.. pff daar voelde ik me ook best wel rot om dat hij dat zei. Maar toen hij zag dat het sirrieus was.. dat ik er echt mee zat.. stelde hij mij gerust.. althans.. probeerde hij met lieve woorden.
    Net had ik ook best wel weer moeite met de spuit zetten.. maar heeft gelukkig maar iets van 5 a 10 min geduurt en toen zat hij er toch eindelijk in..
    Eigenlijk moet ik gewoon niet zo zeuren.. want zoveel hoef ik niet te spuiten, omdat ik maar iets van 3 weken hoef te spuiten, zoals ik het nu uitgerekend heb, en zoals het gemiddeld zou gaan.. zou ik vrijdag met de menopur mogen starten, en dan de dag dat wij de sleutel krijgen van ons nieuwe huis op 27 juni de punctie hebben, en dan 30 juni de tp dus eigenlijk hoef ik maar 3 weken te spuiten, en heb ik maar een traject van ongeveer 5 weken tot we kunnen testen.
    Maar ja.. ik moest hier even me verhaal kwijt.. dus sorry voor me lange ego bericht!

5. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ah geeft niet hoor Cindii! Wat een avontuur! Helemaal niet gek meid!
    En nu ben ik helemaal trots dat je het vandaag zelf gedurfd hebt!:)

6. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    Haha lief van je chick! Ja ben er ook wel trots op hoor haha je moet alleen niet vragen hoe het gelukt is.. Maaaaaaaaar het is gelukt!!!! Haha! Lieve reactie trouwens van je op Facebook!

7. steva

steva Actief lid

29 jun 2012
    375
    0
    0
    Meisjes,

Chick.. Lijkt me ook heel moeilijk te beseffen dat het nu echt zover is! Hoe vind je vriend het allemaal? Hoe moeilijk het misschien is probeer er lekker van te genieten, elke dag opnieuw. Je hbet er zo lang op moeten wachten en voor moeten doorstaan. HET IS ECHT WAAR JE BENT ZWANGER!! Over een maand of drie kan je ook lekker showen met je dikke buik! Wanneer ben je uitgerekend? ;) Ook zo gek he hahaha

Pien komt goed &#61514; Ik doe mn best hihi. Heb je nog een opgeblazen buik? Dit zijn de moeilijkste weken. Tijdens de bijeenkomst is verteld dat ze een onderzoek hadden gedaan naar de IVF periode en de ervaringen en emotionele belasting die erbij komt kijken. Mannen en vrouwen vinden de wachtweken na de tp het ergst! De hormonen en punctie is daar niks bij… Ik duim hard meis.

Mineraal Je bent gelukkig heel positief! Toch k.t nieuws… Ook al is het misschien beter. Ik denk persoonlijk van wel. Even je lichaam rust geven en je opladen… en idd even voor jezelf kiezen.. Wanneer is de zomerstop voorbij? CA125 is eigenlijk een waarde die ze prikken bij verdenking van een tumor maar ook bij endometriose. Hoe hoger de waarde, hoe actiever de endo… Bij ‘normale’ vrouwen zonder endo moet die waarde altijd onder de 35 zijn. Bij vrouwen met endo is die hoger. Mijn gyn had gezegd dat 150 wel 1 van de hoogste was… Bij mij is die net na mn ongesteldheid 98 geweest en zonder ongi was die 48. Uitstrijkje kan idd onder invloed van hormonen een verkeerd beeld geven.. Misschien over een maand of twee nog een keer laten doen.. Net voor je weer verder gaat.

Boboke: Idd zolang ik aan de Lucrin ben ga ik mezelf denk niet helemaal terug vinden hihi. Probeer me erbij neer te leggen en het gewoon te nemen zoals het komt. Hahah beetje raar gezegd maar je snapt me wel ;) Fijn dat je geen last meer hebt van benauwdheid! Spannend en moeilijk zeg op je werk.. Maar wel een super super leuk geheimpje ;) Mag je niet zwaar tillen in het begin van je zwangerschap? Wist ik niet… Ik heb altijd gezegd dat als mijn lichaam het toelaat ik doorwerk tot aan de bevalling hihi We zullen hopelijk snel gaan zien ;) Lijkt me heerlijk om aan iedereen te kunnen vertellen dat je zwanger bent! Nog even en het is zover. Dan kan je het van de daken schreeuwen.

Sis: Wat een toppertje heb je in je buik! Misschien zelfs twee… Hoe voel je je erbij?Waarom heb je het niet aan de gyn gevraagd van die utrobollen? Ik heb er nog geen ervaring mee maar als ik geloof dat iets werkt ga ik de kamer niet uit voordat ik een receptje in mijn handen heb hahahah. Gelukkig heb je ze in het illegale circuit kunnen krijgen ;). Vind het ook super leuk dat facebook! Maar als ik het goed begrijp zit boboke er dan nog niet bij? Hihi heb je mij weerr harrie in de warrie… Als het aan mij ligt spreken we ook snel een keer af.. Ben zo benieuwd naar de meisjes in het echt! Snap wel dat sommige daar misschien niet op zitten te wachten hoor hihi. Ja als het goed is ben ik dan net begonnen &#61514;&#61514; en ben jij zwanger! En alleen effe geen wijntjes? Haal dat effe maar weg worden negen lange maanden geen wijntjes hahaha.

Stier: Wat een mooi verhaaltje. Als ik dit zo lees dan denk ik ja… Daar doen we het voor! Dat wil ik ook… Wat moet dat een heerlijk moment zijn geweest. Je kleine meisje voor het eerst hebben gevoeld, en dan nu ook nog je buik zien bewegen! Droom helemaal mee…

Cindii Wat een verhaal van de dokterspost. Kan het me wel goed voorstellen hoor het is ook allemaal niet niks al die junk dingen die je moet doen.. ;) Nog even doorzetten en dan denk je was dit het nou..

All: Spuit bij de apotheek opgehaald. Morgen even de vervangende dokter bellen of ze hem wilt zetten. Dacht vanmiddag ‘zal ik het zelf gewoon doen’ maar weet helemaal niet hoe het moet. Die vervangende dokter vind ik niet zo leuk.. Maargoed we zien wel &#61514; Trouwens even heel iets anders, zit te denken om een eigen zaak te beginnen. Wil uiteindelijk niet in de bloemen (psychologie gestudeerd) maar wil wel eigen baas zijn hahaha. Een bloemenwinkel is een makkelijke opstap. Het lijkt me ook wel een uitdaging. We zijn vorige week naar een winkeltje wezen kijken. Op het eerste gezicht leuk maar niet voor een bloemenwinkel. Nu is mn vader weer van gedachten veranderd en ziet die het wel zitten daar (voor mij dan) Op woensdag en zaterdag is er een grote markt waar ‘mijn’winkel aan grenst. Dus op die dagen kan ik wel een goede omzet draaien.. Het is alleen moeilijk want stel nou dat ik zwanger wordt.. en mijn gezondheid is natuurlijk niet al te best de laatste tijd.. Moeilijk moeilijk. Ik wil zes dagen in de week open. Ben niet vies van hard werken maar moet wel de huur van mn huis kunnen betalen, dus ik moet wel wat overhouden. Kan het me niet veroorloven om de eerste maanden niks te verdienen.. En straks als ik zwanger ben wordt het misschien wel zwaar.. hahaha even iets anders dan zwangerpraat ;)

Liefs!

8. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo Steva, je hebt weer je best gedaan op een bericht!
    En wat een lief berichtje weer!!!

En wat een gaaf idee om een eigen zaak op te starten! Ik vind het heel stoer hoor! Ik ben echt een bangerd, zou zoiets echt niet aandurven.
    Ik vind het voor jou wel een lastig moment om nu een in zaak te stappen (mag ik wel zeggen toch?!). Maar dat gaf je zelf ook al wel aan, want ik hoop natuurlijk dat je snel zwanger bent. Aan de andere kant is er dan ook wel weer een oplossing voor te vinden. Maar het zal best pittig zijn en mocht een zwangerschap nog uitblijven dan krijg je misschien achteraf spijt dat je de stap niet gezet hebt.

De omstandigheden voor de winkel (ligging enzo) klinken wel heel goed. Heeft je vriend een beetje financiële zekerheid?
    Het scheelt wel al dat je vader heel veel ervaring heeft in de bloemen en dat je er zelf ook al wel aan aardig tijdje in meedraait.
    Dussss als je er zelf helemaal klaar voor bent en alle voors en tegens tegenover elkaar hebt gehad en de voors zwaarder wegen dan de tegens zou ik zeggen... DOEN!!!
    Dan kom ik een bossie bij je kopen :D

Oja jij vroeg nog wat aan mij... Mijn man (blijft toch gek klinken man, haha maar hij is het toch echt). Is ook helemaal in de wolken. Hij is heel erg zorgzaam en loopt de benen uit zijn lijf voor me. Heel lief!
    De uitgerekende datum staat nu op 19 januari. Ik ben benieuwd of dat ook zo blijft na de metingen. Maar veel kan het eigenlijk niet afwijken..

Mineraal, hoe is het met je meis?

Cindii, gaat het lukken vanavond met prikken?

Pien, heb jij een beetje afleiding gehad vandaag?

Sis, zijn de koffers gepakt??? Geniet van je vakantie he meis!!!
    'Even' lekker met z'n drietjes weg ;):D

Ik ga trouwens het aankomende weekend ook weer een paar daagjes weg. Nu met 3 collegadinnetjes. We gaan naar Egmond aan Zee, dus dames duimen voor de zon :D

9. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden.....koffers zijn bijna gepakt!!! Ook een koffertje voor de hond. M'n neefje is zoooo verdrietig datbik wegga. Hij kan maar niet slapen.....ach wat voel ik me schuldig.....maar ik heb hem beloofd om met hem in augustus een midweekje center parcs te gaan doen. Samen met mij en m'n moeder. Kijk ik net naar de prijzen &#128527;......mmmmm misschien kan ik even bijklussen in jouw nieuwe zaak steva???&#128521; Heel stoer een eigen zaak....ik durf dat niet....ben veel te behouden. Maar jij hebt al zo veel ervaring!! En joh in een winkel ben je soms net een psycholoog. Als het een kans is.....dat moet je die grijpen. Maar uiteraard alles op een rijtje zetten !!! Het liefst NADAT de lucrin is uitgewerkt he. Ik denk ook wel dat wij een keer met z'n alle op het terras zitten hoor. Gezelli!!!
    Chick....we gaan met z'n vieren. Man me hond en Emmy &#128521; jij en emmy gaan ookweerop pad ....heerlijk!
    Pien en maui.....hoe gaat t broeden. Ik hoop verder te broeden in de zon. Morgen is onze eerste stop bij metz. Daarna Spaans- Franse grens en zaterdag komen we echt aan in Spanje. Dat moet Emmy al ingenesteld zijn he! En verder groeien in de zon....
    Mineraal. Kan niet meer terug lezen, maar had je al bloed geprikt? Of nog niet. Iig goed aansterken.....goed in balans komen deze zomer.
    Cindi. Gaat t prikken al beter? Waterkant je je achteraf lullig voelen he! Nets van aantrekken.....neus omhoog en verder gaan.
    Voor de rest zwaai zwaai&#128075; ik blijf waar t kan meelezen en schrijven hoor.....nu ff verder met de koffers.....

10. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    Lees straks de rest...sis geniet van je vakantie, heel veel plezier. Ik blijf duimen dat jullie met 3 terug komen.

11. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    Boboke ben net terug van vakantie ;) Maar wie weet gaan we nog een keer.

Sis 4 weken is best lang hoor...ik zou dan ook weer graag thuis zijn denk ik. Vakantie is erg leuk maar je eigen huis is ook fijn :D
    Af en toe een glaasje kan geen kwaad hoor. Altijd goed jouw vragen houd mij ook scherp. Ik ga t aanvragen ;)
    Ze hebben geprikt op hormonen, progesteron enz. Bmw was minimaal 7 mm.
    Zomer stop is ook1 aug volgens mij. Anders 12 aug.

12. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    Even in 2x anders ben ik straks alles kwijt. Op de tab werkt t toch anders.
    Voor mij geld t ook...fijn om te zien wie achter de namen zitten en ervaar ook echt steun :D

Stier fijn dat het goed gaat. Geniet je er toch een beetje van?

Pien klopt ik sta er toch nog nuchter in, ik heb mijn momenten dat ik het even niet meer zie zitten of wil klagen, en dat doe ik dan ook. Ik vind dat dat mag ;) Mijn vriend zegt ook elke keer weer dat ie het zo knap vindt dat ik zo sterk ben...sta er soms ook versteld van:D het komt goed dat hou ik mezelf voor!
    Hoe voel jij je? Oo ik les het al.

13. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    3x anders;)

Cindi het knijpen ook niet? Fijn dat ze zo meeleefde. Kan je vriend hem niet zetten?misschien scheelt dat?

Steva ga t eens aanvragen of ik geprikt ben op ca125. Leuk een eigen zaak, komt wel veel bij kijken. Zet de voor en nadelen naast elkaar. Je gezondheid werkt niet mee op dit moment, heb je dan goede achtervang?

Chick klaar om weer nr ziekenhuis te rijden

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Mineraal: zo jij hebt in elk geval weer een goed aandeel gehad in berichtjes plaatsen :). Fijn dat je het zo oppakken kunt. Wel lief dat je vriend dat ook zegt. Als je maar wel om jezelf denkt he.

Cindii: goh meid wat een toestand met dat geprik zeg. Lukt het inmiddels wel weer wat beter? Tis helemaal niet raar of gek hoor. Er zijn vrouwen bij die durven het uberhaupt niet te proberen. Zo vanzelfsprekend is het toch ook weer niet dat je jezelf pijn doet ;).

Steva: leuk een eigen zaakje! En je bent psycholoog? Heb je geprobeerd om daar wat mee te doen of was het misschien te lastig werk vinden of wilde je er eigenlijk toch niets mee doen? Ik heb uiteindelijk ook heel iets anders gestudeerd dan wat ik nu doe hoor, zo loopt het soms he ;). Kan me voorstellen dat het lastig is om die keuze nu te maken. Maar als je durft, moet je het toch maar nu doen. Ik ben heel besluiteloos al sinds wij met onze kinderwens bezig zijn. Weet niet goed of ik nu wel of niet op zoek wil gaan naar een andere baan. Ondertussen ben ik wel een keer van functie veranderd binnen de organisatie en wel doorgegroeid zeg maar, maar dat is min of meer op mijn pad gekomen, heb ik niet doelbewust voor gekozen. Ik ben er zelf slecht in, maar ik zou een ander altijd adviseren om vooral het leven niet stil te laten staan: lekker doen waar je nu zin in hebt! Een leven met een kind redt zich vast wel weer. Wie dan leeft, wie dan zorgt!

All: oooo ik zou zo graag iets voelen in mijn buik waarvan ik denk: ja dat zal wel de innestelling zijn... ;). Misschien niet helemaal realistisch, maar toch ik heb slechte ervaringen met 'niets voelen', want dan is er ook nooit iets... heel af en toe voel ik mijn eierstokken nog een beetje, maar dat zegt me niets. Mijn borsten werden wat pijnlijk vlak voor punctie, maar dat neemt nu ook langzamerhand af. Dus dan blijft er weer helemaal niets over... geen gekke steken of krampen... Boboke en Chickie: hadden jullie wel iets in de gaten of ook niet? Verder ben ik er wel redelijk rustig onder hoor. Ik zie het wel. Heb afgelopen dagen lekker veel afleiding gehad op en naast het werk. Dat bevalt met toch het best. Lekker bezig blijven!

15. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pien ik moet zeggen dat ik eigenlijk helemaal niks voelde. Maakte me hier ook heel veel zorgen over, omdat ik van alle kanten hoorde "als je zwanger bent dan voel je t wel, hoef je eigenlijk niet meer te testen". Niet dus ;). Grootste indicatie was dat ik 14 na de punctie nog geen teken van ongi had (normaal al 1 dag vantevoren bruinverlies) waar ik normaal een luteale fase van 10-11 dagen had.
    Rond die tijd had ik wel t idee dat mijn borsten groter werden, maar dat kon ik me ook verbeelden omdat ik t zo graag wilde :D.
    Dus meis, geen zorgen maken. T kan echt ook al heb je geen klachtjes of kwaaltjes. Wanneer mag je testen en wanneer ga je testen ;)? Succes met die moeilijke wachtweken! Knuffel

16. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    Hey dames,
    Hier weer even een berichtje van mij!
    Zal eerst even op jullie antwoorden!

Steva, Door zetten doen we inderdaad ook! Wil het.. maar het moet ook anders komt onze grootste droom niet uit denk ik!
    Was het nog gelukt met de spuit?
    En wat leuk dat je een eigen winkeltje wil openen!
    En denk inderdaad dat een bloemenwinkel wel een mooie opstap is naar iets groters in de toekomst ;) Inderdaad wel moeilijk die keuze ivm je gezondheid de laatste tijd, en de hopelijk snelle zwangerschap.
    Snap inderdaad wel dat je 6 dagen open wil in de week, want je moet er inderdaad wel wat aan over houden ;) Maar je moet doen wat je zelf het beste lijkt natuurlijk!

Chick, Het spuiten is goed gegaan hoor gister.. heb het laten doen hahaha.
    Wat fijn even een weekend weg met de collega’s!
    Heel veel plezier! En hoop voor je dat je lekker weer hebt!

Sissie, ga het vanavond weer zelf proberen! Gister heb ik het weer laten doen, maar niet om de reden dat ik het niet durfde ;) En ja je kan je achteraf heel lullig voelen ja als je het een keer niet gedurft hebt! Maar inderdaad gewoon neus omhoog en doorgaan!

Mineraal, Mijn vriend is bang voor spuiten, dus durf het niet aan om hem een spuit te laten zetten bij mij haha, misschien in de toekomst als het nog nodig zou zijn, wat we natuurlijk niet hopen!!!

Pien, Het is inderdaad niet van zelfsprekend om je zelf elke dag te prikken, maar ja toch voel je je eigen wel heel lullig en kut als je het een keer niet durft.
    En je eigen niet zo druk maken :) is ook niet goed heah voor de emmy!

Snap het wel zou het ook hebben denk ik.

hopelijk heeft het niks te betekenen dat je niks voelt!

Ik duim voor je!

Ego: Gister een heel druk dagje gehad, alles wat we in de planning hadden om te doen ivm de verhuizing is niet door gegaan.. maar goed er komen nog 2 weken aan ;)
    Gister een gezellig avondje naar de gooise vrouwen bingo geweest!
    Was echt super gezellig, en was met een vriendin.. en we gaan nu elke 2/3 maanden een keer daar heen een lekker vrouwen avondje houden ;)
    Gister heb ik me laten prikken door mijn beste vriend, die doet een opleiding in de zorg, en die moet “oefenen” met prikken.. en ik was met zijn vriendin naar de bingo, dus zag me kans dat ik het zelf niet te hoeven doen haha.. niet dat ik niet durfde, maar anders zou het ook te laat worden, moet rond half 11 11 uur spuiten, en de bingo was om 11 uur afgelopen, en ben toen mee naar hun gegaan omdat mijn vriend daar ook zat.. dusja waarom dan niet laten prikken door iemand die het moet oefenen.
    Vandaag hebben we eindelijk het officieele huurcontract getekent. JOEPIEEE :D hahaha
    Nog 2 weekjes en dan krijgen we eindelijk de sleutel.. Hoop dat ik wat van de officieele sleutel overdracht mee ga maken, aangezien ik waarschijnlijk dan mijn punctie ook heb.

Ook hebben we vandaag nog meer goed nieuws gehad, mijn beste vriend en zijn vriendin komen een paar deuren van ons vandaan wonen in de zelfde straat!! Dat is een hele tijd onzeker geweest, omdat het huis eigenlijk al verhuurt was.. alleen hadden die mensen de ene keer een salaris waarmee ze net aan de norm zaten en de andere keer eeen te hoog salaris voor de norm, en toen hadden ze vorige week een brief gehad dat ze met papieren moesten komen en dat ze tot gister de tijd hadden om het in te leveren.
    Het ergste was nog, toen wij klaar waren vandaag met het tekenen van het contract, stond dat vrouwtje van die woning die onze vrienden nu hebben met een papier die ze in moest leveren.. dus was al bang dat het hele feest niet door ging, toen kreeg ik ook nog te horen dat de vergadering waarin besproken werd of onze vrienden de woning kregen uit gesteld was.. dus zag het al helemaal niet meer gebeuren dat ze de woning kregen en heb flink in spanning gezeten!! Maar gelukkig hebben ze het.. en hoeven we niet meer zover te rijden als we naar elkaar toe willen, dan is het een deur of 10 verder lopen en we zijn bij elkaar hahaha..

Owja, ik krijg morgen me echo, om te kijken of alles rustig is en of ik mag starten met de menopur.. daar zie ik best wel tegen op omdat het als het goed is 3 spuiten per dag zijn.. heb nu al moeite met 1 laat staan met 4 op 1 dag! maar ja het hoort er bij!

En als ik morgen mag starten met de menopur, dan hebben we volgende week vrijdag de 1ste echo om me eiblaasjes te zien!
    Nou heb me hartje weer even gelucht hier.. ik ga nu snel wat opruimen hierzo, en afwassen, om half 10 komt er iemand hier naar de flat kijken, en dan moet het er wel redelijk uit zien ondanks de verhuizing.
    Dus we hopen dat hij de flat accepteerd, en ook de spullen over neemt dan hebben wij bijna niks te doen met de verhuizing!

Fijne avond dames!

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Boboke: dankje voor je ervaring meid :). Altijd goed te horen dat niet iedereen er iets van voelt. Dan is er nog hoop! Niet dat ik de hoop compleet verloren heb hoor, maar toch, vind het wel moeilijk vertrouwen te houden...

Cindii: ha da's wel toevallig dat je iemand trof die moest oefenen :) kwam mooi uit! En wat leuk dat jullie goede vrienden zo lekker dichtbij komen wonen!
    Hoeveel menopur ga je spuiten? Ik spoot 150 eh en kon dat 1 in spuit kwijt. Waren wel 2 ampullen, maar die passen in 1 spuit met 1 ampul vloeistof. Die spoot ik dus 1 x per dag. Dus misschien hoef jij ook maar 1 keer de menopur te spuiten, zou weer een prik schelen he ;).

18. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    Pien,

Ja dat is inderdaad wel fijn ja dat ik iemand ken die moet oefenen met spuiten, maar ze wonen nu zown 10 a 15 km verder op dus ga ik er niet makkelijk iedere avond heen.
    Dus is het inderdaad ook heeeeel fijn dat ze dadelijk paar deuren verder wonen, niet alleen ivm het spuiten want hoop dat ik dat niet meer hoef dan.. maar ook gewoon om het contact te onder houden!

Ik weet niet hoeveel eh menopur ik moet gaan spuiten, weet alleen dat ik 10 doosjes heb met in ieder doosje 5 ampullen met 1ml oplosmiddel en 5 spuiten waar 1 ml in kan.. dus moet ieder ampul in een nieuw spuitje doen :( maar we horen het morgen wel!

19. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even snel, want ik moet mijn tas nog pakken :)

Mineraal, je bent echt een sterke vrouw!!! En daar mag je best trots op zijn!

Pien, don't worry!!! Ik had net als Boboke nergens maar dan ook nergens last van en heb ook niets gevoeld wat maar een beetje op een innesteling leek.
    Bij mij namen de gevoelige borsten ongeveer een week na de punctie af en bleven mijn eierstokken gevoelig (zijn dat nu nog). Maar op de 12e dag na de punctie werden mijn borsten weer wat gevoeliger en had ik zelf het idee dat ze groter leken. En tsja dat is eigenlijk ook gebleven. Ik hoop dus dat het bij jou ook weer terug komt! Maar wat duurt wachten dan lang he....

Cindii, wat gezellig van je vrienden! Leuk hoor en zo te lezen hebben ze best mazzel gehad!
    Handige vriend trouwens, was voor hem gelijk een mooie oefening! Succes vanavond met zelf spuiten!

Boboke, heel veel succes morgen bij de echo! Ik hoop dat je weer een mooi knipperlichtje ziet en dat je Emmy goed is gegroeid!

Meiden, ik weet niet of ik de komende dagen (veel en/of lang reageer) maar ik denk zeker aan jullie hoor!
    Dikke knuffel en een zwaai voor de andere meiden waar ik nu niet apart op gereageerd heb!

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Cindii: je kunt met 1 vloeistofje 2 ampullen oplossen. Dus je houdt uiteindelijk vloeistof en spuitjes over. Had ik ook. Ik zou het als ik jou vast even navragen, want waarom 2 x spuiten als het ook in 1 x kan? Sommigen lossen zelfs 3 ampullen op in 1 vloeistof...

Dank Chickie :). Misschien komt het nog en misschien ook niet, maar ook dat zegt niets he ;). Ik weet het wel, ik moet wachten.... ;)

Deel Deze Pagina