Endometriose en in de Medische Malle Molen >>DEEL 2<<

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cindii, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Lelie, heel heel heel veel succes morgen! Ik snap je onzekerheid heel goed, maar laat het toch maar zoveel mogelijk over je heenkomen en hopelijk zijn je darmen weer snel helemaal in orde! Spannend meis!
    Ik denk aan je morgen en wbt dat je er even doorheen zit! Logisch, maar wel super fijn dat je vriend je zo goed steunt en dat je daar dus ook echt wel wat aan hebt! Koesteren die man!

@ Sis, je laat ons wel in spanning, ik hoop eigenlijk dat het of voor jou heel duidelijk is (positief) of dat je het nog steeds niet weet (maar dus ook niet ongesteld bent!).

@ Steva, wat leuk weer zo'n lang bericht van jou! Zo ken ik je weer :)
    Leuk dat je nog zo bezig bent om uit te zoeken wat er allemaal mag en kan bij dat winkelpand! Ik hoop dat het wat wordt en dat je het helemaal ziet zitten!!!!
    Ik ga er trouwens wel vanuit dat je waarden volgende week ook gewoon nog zo mooi laag zijn, vorige keer zag het er ook prima uit! Een mooie start voor de IVF zou ik zeggen!
    Ik heb btw nog geen babybuikje hoor, alleen als ik behoorlijk zwaar getafeld heb (nou eet ik wel wat meer dan anders, dus een bolling zie je wel af en toe, hihi;)). En de opgezette buik van de follikels begint iets af te nemen, dus dat is mooi!
    Ik ga het donderdag samen met een andere zwangere collega op werk vertellen, dus daarna laat ik mijn buik lekker hangen :D
    Oja enne Stef.... die eerste IVF baby.... ik zeg voorteken..... :D:):D

@ Mineraal, lukt het jou nog om ook nog een beetje buiten baby's om te denken? Ik vond dat altijd zo lastig in een tijd waarin ik zelf niets kon.

@ Jenn, het ziekenhuis is wel heel erg goed bezig hoor en ze nemen je erg serieus, fijn! Wacht inderdaad de uitslag MRI maar even af, ik ben benieuwd of ze alles kunnen zien op de MRI! Laat je even weten hoe het is gegaan vandaag! Ik ben benieuwd! Het gaat nu wel in een sneltreinvaart he!
    En denk gerust nog even over je opties na, dat kun je natuurlijk ook altijd samen met het ziekenhuis bespreken en anders zijn wij er altijd voor advies hoor! Het zijn ook geen keuzes die je zomaar maakt!

Knuffel voor Pien en Maui!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En zwaai voor de andere meiden!!!

2. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    Jen, Diegene die me echo gemaakt had die zei dat ik schoon was heeft het blijkbaar verkeert gezien.

Pien, De eerste keer was inderdaad teleurstellend. Nu is het nog niet echt dat ik zeg wauuww… ik had de eerste keer de gyn niet. Maar gister wel. Hij vond mijn resultaten juist goed voor iemand met endo.. wel moest ik de volgende keer als het nodig zou zijn meer hormonen spuiten.
    Aan de endo cyste doen ze volgens mij niks, maar het zou wel weg gehaalt moeten worden.. alleen wanneer ze dat doen en hoe.. dat is de grote vraag.

Sandy, Ja dit is mijn 1ste ivf poging.. Het was inderdaad een klap te horen dat ik een endo cyste had vooral omdat ik dacht dat ik “schoon” was. Het prikken is inderdaad niet fijn, maar goed we denken maar zo.. het hoort er bij. En het is voor een goed doel!
    4 follikels was wel een kleine tegen valler.. maar de endo cyste was een hardere klap in me gezicht.
    Jij heb ookal veel iui’s gehad.. pff echt vervelend.. in elk geval veel succes dadelijk met de ivf

Lelie, Heel veel succes met de terug legging! En dit is niet alleen een zwangerschaps forum ;) dus blijf gewoon lekker mee schrijven!

Chick, Ja ik had inderdaad 4 grote eiblaasjes eerste echo.. de 2e gelukkig al weer wat meer.
    De cyste kan eventueel wel de boel negatief beinvloeden bij het aanprikken, als ze niet makkelijk langs de cyste af konden gaan.. maar volgens de gyn konden ze er makkelijk langs af, maar de cyste kan niet een zwangerschap beinvloeden volgens de gyn gelukkig maar..
    Heb best wel wat last gehad er van.. als de pijnstiller was uit gewerkt flinke stijve kaak.. en eten gaat nog niet zo makkelijk haha.. maar het is allemaal voor een goed doel :)

Steva, Het gaat wel goed met me gelukkig ;) Ik weet nog niet wanneer mijn punctie ongeveer geplant staat maar denk zelf donderdag.
    Balen van je blaasontsteking! Hoop dat het snel minder wordt voor je! Succes er mee!

Mineraal, Nee die trekt niet zelf weg volgens de gyn helaas.

Ego, Had gister de 2e echo (zondag), Ik had gelukkig me eigen gyn dat was wel heel fijn, en hij was ook zo klaar met de echo.. De echo was best goed verlopen, had al wat meer follikels gelukkig!!
    Rechts: 2 van 14mm 3 van 15 mm en 1 van 17mm Links: 1 van 16mm en 1 van 17mm Ook even gevraagt hoe me bms was, en deze was van 6mm naar 7mm gegaan.
    De gyn was blij met mijn resultaten.. hij vond het goede resulaten voor iemand met endo.. dus dat stelde me wel met rust.. wel zei hij als we de volgende keer moeten spuiten, moet ik wel meer hormonen gan spuiten.. maar ja we hopen natuurlijk dat dat niet nodig is! Ook moest ik nog even door stimuleren.. dus dat doen we dan maar.
    Ook had ik even na gevraagt over de endocyste, of het kwaad kon voor een eventueele zwangerschap, maar dit was niet zo.. ook heb ik gevraagt of de endo cyste vanzelf weg trok net als bij een gewone cyste.. maar dit gebeurde niet.. de endo cyste moest een keer verwijdert worden… maar hoe wat waar en wanneer.. dat weet ik niet.
    Ik heb morgen weer een echo.. en ben benieuwd of ik dan donderdag me punctie krijg wat ik al langer verwachte.. aan de ene kant hoop ik dat ik nog even door mag stimuleren.. omdat donderdag ook de dag is dat we de sleutel krijgen van ons huisje.. dus dan zou het mooi uit komen als we zaterdag de punctie zouden krijgen.. maar aan de andere kant ben ik het stimuleren ook wel al weer zat.. en ben ik blij als de punctie achter de rug is.. want dat is het enigste waar ik echt wel een beetje tegen op zie! Maar goed nogmaals.. het is voor een goed doel dus daar doen we het allemaal voor!

Nou ik ga vlug slapen.. morgen me vriend naar zijn werk brengen om kwart over 8 en dan alleen naar de ikea een ontbijtje pakken, en door naar het ziekenhuis voor de echo om 10:20uur

Liefs! xx

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Cindii: ik zou als ik jou was nog even vragen of je anti biotica krijgt tijdens de punctie. Dat horen ze te doen als je een endocyste hebt. Als ze die aan prikken, per ongeluk of juist met opzet, dan kan dat ontstekingen opleveren en met die anti biotica gaan ze dat preventief tegen. Ik had 2 cystes en die heeft de gyn leeggezogen. Niet dat dat betekent dat ze daarna definitief weg zijn hoor, want follikels en cystes stromen na de punctie zoviezo weer vol met bloed. Maar in het goede geval lost het lichaam dat zelf weer op. Juist in mijn eierstok met de cystes zaten de meeste follikels ;). Ik hoop dat je snel aan de beurt bent!

4. jenn88

jenn88 Niet meer actief

@steva: heey ja het gaat gelukkig weer goed geen last meer van de operatie en heb ook geen pijnstilling meer nodig. ik heb nog wel pijn maar het is goed te doen zonder, en ja ze hebben het tussenschot weggehaald gelukkig. zitten nog 1 of 2 hechtingen en als die opgelost zijn kunnen we weer eindelijk:D
    eigenlijk is alles een geluk bij ongeluk geweest als ik er over nadenk, als ik een jaar geleden dat ongeluk niet had gehad hadden ze nooit een ct scan gemaakt en had ik het ws nu nog niet geweten. het is bizar dat een ongeluk zo een ketting reactie kan veroorzaken.
    bij de volgende operatie willen ze de endometriose gaan weghalen.
    ik heb ook zoiets elke zkh bezoek brengt me dichterbij het zwanger worden, maar het is gewoon een lange weg( maja dat hoef ik jullie niet te vertellen natuurlijk;))
    en spannend joh je mag bijna aan de ivf beginnen:D
    nee ze zijn bij mij niet begonnen over lucrin denk dat ze eerst zoveel mogelijk info willen verzamelen ofso heb geen idee voor de rest.

maar ik vind het nu allemaal zo snel gaan, dat ik een btje een doemdenker begin te worden. gister ook zoiets ik ging die mri laten maken, heb een half uur in dat ding gelegen( het zou een kwartiertje duren,mocht gelukkig op me buik dus kon makkelijk naar de andere kant kijken scheelt een hoop;)), ik naderhand naar de gyn poli voor een afspraak voor de uitslag, krijg ik te horen dat me gyn volgende week volgepland staat en daarna niet beschikbaar is, die is weg voor scholing en dat ik over 3 weken terug moet komen. nadat ze iets van aantekeningen zat te lezen is ze aan het schuiven in de agenda en nu kan ik volgende week donderdag terecht.
    ik vind het gewoon allemaal raar, ik krijg het gevoel dat ze me iets niet vertellen. niet dat ik ze niet vertrouw, want dat doe ik wel maar het is gewoon een bepaald gevoel dat ik krijg dat me niet alles wordt verteld
    ik weet wel dat ze bang waren dat er iets met me nieren was vandaar ook o.a die mri. pfff die onzekerheid bezorgt me koppijn zeg.

ciindi: owh lkkr handig van die echoscopiste, oeps foutje bedankt.
    ben benieuwd wat ze met die cyste gaan doen meid suc6 iig.

5. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @chickie: ja soms lukt het wel, soms wordt het ook erg moeilijk gemaakt, ik ben verpleegkundige en draai ook wel een uitleenspreekuur. Ik heb dus altijd de zwangere vrouwen die klossen komen lenen! Maarja...het hoort erbij.

@Cindi: voor jou spannende dagen! Sleutel van je huis..en dan ook nog de punctie. hoe plan je het? ;)
    Hoop dat er geen 2e keer komt voorlopig!

@Jenn: probeer positief te blijven ook al is het moelijk, anders maak je jezelf gek. Sterkte meis met het wachten!
    Had je een ongeluk gehad?had je dat al getypt of heb ik dat gemist?

@ego: nog steeds niets...volgende week is het een maand geleden. Ik zit even te twijfelen of ik volgende week een echo wil of de week erop.

6. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Mineraal: ik doe me best positief te blijven maar ja heb soms van die dagen dat alles gaat ratelen en ik me zo onzeker voel......
    Ik heb een auto ongeluk gehad(auto was total loss om een paal heen gevouwen) en daar is alles mee begonnen eigenlijk, dus echt geluk bij een ongeluk. ;) en nee hoor je had niks gemist heb het nog nooit gezegd. Had er nog nooit over nagedacht tot ik het van de week met vl erover had, dat we eigenlijk geluk hebben dat we er nu achter komen i.p.v over 5 jaar

7. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Mineraal, ja lekker dan als je die zwangere vrouwen net aan jouw balie komen. Zal best even slikken zijn...
    Mmm nog steeds geen bloed te bekennen bij jou... Volgens mij sla jij gewoon een maand over nu! Ik ben wel benieuwd of het weer uit zichzelf op gang komt.

@ Jenn, jij hebt ook weer een aardig ziekenhuisbezoek achter de rug. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, zeker als je nu toch opeens weer zo snel terecht kan. Ik had dat ook hoor, mij hadden ze van de MRI afdeling zelfs aangeraden om aan te dringen op een snelle afspraak. Nou toen had ik het ook niet meer. Maar dat was omdat ze heel veel zagen op de MRI en dat niet herkenden als endometriose. Voor mijn gynaecoloog was dat helemaal geen gek beeld, dus die kon me weer een beetje gerust stellen.
    Is dit balletje bij jou aan het rollen gebracht door een (auto) ongeluk, jeetje das ook wat!

@ Cindii, heel veel succes morgen bij de echo, ik hoop dat het er al heel mooi uitziet en dat de punctie snel gepland kan worden. Goede tip van Pien trouwens over die antibiotica!

@ Pien, hoe is het met jou meis???

Sis houdt ons en zichzelf wel in spanning he!

8. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden. Ik heb heel snel jullie berichten gelezen. Wifi hier in de Spaanse bergen valt steeds weg. Helaas vanochtend ongesteld geworden. Ben in en in triest. Zie niet meer in waarom het bij mij zou gaan lukken. Dit was een 12 cellige topcryo!!! Waarom blijft t niet plakken??!!&#128542;&#128542;&#128542;&#128542; zelfs hier in het zonnige Spanje zie ik geen zonnetje meer!! &#128546;

9. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Owh sissie wat rot meis. Ik wou dat ik een antwoord voor je had meid waarom het niet blijft plakken. Dikke knuffel en probeer nog een btje te genieten van je vakantie meis.

10. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    Sis: wat een nieuws..dat wilde we niet horen, waarom lukt het idd niet! Hoop dat je de kracht vindt om je weer te herpakken. Hoe is je vriend eronder?
    Hele dikke knuffel, ben er verder stil van..

@Jenn: ah gelukkig, je mist soms nog wel eens wat dingen. Maar dat is idd geluk bij een ongeluk dat ze er nu achter komen. Heb je weinig overgehouden aan het ongeluk verder?

@chickie: ik dacht idd ook dat ik een maand zou overslaan.
    Heb nu pijn aan de linker onderrug. Dit is dezelfde pijn als na de punctie dat mijn eierstokken wat vergroot waren....
    Ik ga morgen even bellen voor een echo maandag of dinsdag volgende week. Dan wil ik aan de pillen en kunnen we weer opnieuw starten met een nieuwe cyclus. Ik ben bang dat ik een tp nog niet aandurf...ik wil eerst dat mijn lijf het doet. Nu is het toch zomerstop tot half augustus dat komt dus mooi uit.

11. Sandy1

Sandy1 Lid

8 sep 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sissy: Jeetje meid wat vervelend. Je mag er best wel even de balen van in hebben hoor. Hopelijk gaat het Spaanse zonnetje voor jou nog wel schijnen deze vakantie en kun je toch nog een beetje genieten.
    Heb je nog cryo's??

@ chickie: heerlijk al 10 weken zwanger. Geniet er van!! hopelijk volgen er snel meer meiden.

@ Jenn: wat fijn dan je vorige week ineens ingepland kon worden voor een MRI scan en dat het ziekenhuis zo hun best heeft gedaan om je eerder in te plannen voor de uitslag. Hierna kun je weer verder een plan maken met de gyn.

@ cindii: wauw 8 follikels. Super. Weet je al wanneer je de punctie hebt.?? ik ga voor je duimen dat er mooie embryo's uit komen en natuurlijk een mooi zwangerschap.

@ Lelie: Hoe is de operatie gegaan meis? Hopelijk heb je niet veel pijn en mag je snel weer naar huis. Hoe is het met de toiletgang. Moet je 12 keer per dag naar het toilet rennen? hopelijk valt het mee.

@ pien: Is het zondag goed gegaan met je schoonouders en voel je je al weer wat beter?? Wat een ellende elke keer die menstruatie he.
    Ben blij van jou te horen dat aan de kant waar de cystes zaten de meeste follikels groeide. Mijn linkereierstok is helemaal omringt met verklevingen en ik ben er eigenlijk van uit gegaan dat er aan die kant niet veel of eigenlijk geen follikels zullen groeien. De afgelopen 17 iui's zat er telkens recht een follikel. Misschien is er dan toch nog hoop voor de linker eierstok.

@steva: je mag bijna gaan stimuleren. Wat fijn, ben je al aan het aftellen.
    Ik heb nu twee weken Lucrin achter de rug en het gaat tot nu toe goed. Ik had vandaag wel hoofdpijn, iets wat ik normaal eigenlijk nooit heb. Maarja het is voor een goed doel. Ben de weken naar het stimuleren wel al aan het aftesten.

@ all: Ik heb voor donorzaad gekozen, omdat ik al lange tijd geen relatie heb en mijn kinderwens steeds sterker werd. Ik heb dus gekozen voor het BAM ouderschap. Ondanks dat ik er alleen voorsta krijg ik onwijs veel steun van mijn lieve familie, vrienden en collega's. Ik ben er vanaf het begin af aan heel open over geweest en heb tal van positieve reacties gehad. Toen ik deze beslissing had genomen had ik dit hele traject ook niet verwacht. Steeds opnieuw ga je een stapje verder. De ene keer ben ik nog heel positief en denk ik met de Icsi heb ik pas een reele kans op een zwangerschap en het volgende moment bedenk ik dat het ouderschap voor mij misschien niet weg gelegd is en houd ik er ook wel ernstig rekening mee dat deze wens nooit in vervulling zou gaan. Dit herkennen jullie waarschijnlijk ook wel.

12. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Sis, geen woorden voor! Ik blijf het zo oneerlijk vinden!!!!
    Gisteren zag ik je nog stralen op de foto, maar wat zul je nu intens verdrietig zijn!
    Sterkte meis!!! Laat je maar heel veel knuffelen door je mannetje!
    En ga in Spanje dan maar een soort van proberen uit te waaien met je hond!
    Dikke zoen!!!

@ Mineraal, he wat raar dat je nu die klachten krijgt! Goed dat je zelf even het ziekenhuis gaat bellen over de echo.
    Ik zou hetzelfde hebben als jou hoor, pas een tp als je lichaam het weer doet. Lijkt me dat het anders ook gewoon minder kans van slagen heeft!
    Hopelijk komt het in de zomer allemaal weer in het ritme en kun je er eind augustus/begin september weer tegenaan!

@ Lelie, hoe is het gegaan meis??? Ik hoop zo dat je gaat zeggen dat het je meevalt! Maar ik vind het wel spannend hoor, je lijf moet het toch weer zelf gaan doen!!!

@ Sandy, wat vind ik je een sterke meid! En wat fijn dat je zo gesteund wordt in je beslissing door de mensen die je liefhebt!! Top hoor zulke lieve mensen om je heen!
    Maar zo had je deze weg natuurlijk niet voorgesteld!
    Ik hoop dat je alleen een mega omweg moet nemen en dat de wens wel degelijk uit gaat komen!

En lieve meiden, dat gun ik jullie allemaal zo!
    We spreken nog steeds af dat iedereen eind 2013 sowieso zwanger is!!!

@ego,
    Ik heb as. vrijdag het eindgesprek met mijn gynaecoloog. Voelt bijzonder na zoveel jaar bij haar onder behandeling te zijn geweest. Dan horen we van haar of we onder behandeling blijven in het ziekenhuis of dat we 'losgelaten worden' en naar de verloskundige mogen.
    Ik ben benieuwd, mij maakt het niet zoveel uit. Voel me in het ziekenhuis ook prettig.

Ik ga btw bijna een weekendje weg, dus dan zal ik niet zo lang/veel reageren hoor.
    Mijn ouders zijn op vakantie in Drenthe en wij gaan daar een paar daagjes langs vanaf vrijdag, wel erg gezellig!

13. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Even een ego bericht hoor meiden sorry,

Wat voel ik me beroerd zeg. Ben doodop giga wallen onder me ogen, weer pijn in me rug, pijnstillers helpen niet, bloed in me urine, heel veel vocht verlies.
    Wat is er toch aan de hand:$:(
    HA gebeld urine ingeleverd was geen ontsteking te zien wel duidelijk bloed aanwezig, nu op kweek gezet morgen terug bellen. Pfff ik dacht dat het eindelijk btr ging nou dus niet. Ik kan wel huilen van de pijn.:( ik begrijp er niks van:x

14. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje Jenn, dat is echt balen! Hopelijk kun je vannacht een beetje slapen meid!
    Bloed in je urine vind ik ook wel heel vreemd! Goed dat je er gelijk naar hebt laten kijken! Ik hoop dat je morgen snel bericht krijgt!
    Sterkte hoor meis! En houd jezelf een beetje rustig!!!

Ik heb vandaag het nieuws op werk verteld. Wat een spektakel! (als je op facebook kijkt op de pagina van kiezel en kei, dat is de school waar ik werk, dan kun je een paar reacties van ouders zien.) De foto hadden mijn collega en ik gemaakt voor de andere collega's en de directeur vond het wel een mooie stunt om het als raadsel op social media te zetten, morgen volgt de oplossing in de nieuwsbrief (wel grappig!). Ik heb aan de kinderen een klein cadeauzakje met roze/blauwe hartjes meegegeven en ze vonden het geweldig. Ben overstelpt met vragen en dikke zoenen van ouders en kinderen. Zo leuk! En de collega's waren vooral heel erg blij voor ons, heel lief!

15. Sandy1

Sandy1 Lid

8 sep 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Jenn: Jeetje Jenn wat een ellende. Hopelijk komt de HA snel met een uitslag en voel je je snel beter.

@ Chickie: Super al die reacties. Wisten je collega's ook dat je in dit traject zat. Geniet er van he!!

Ik ga nu lekker slapen.

16. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Sandy, een gedeelte wist ervan, een gedeelte had een vermoeden en een aantal mensen wisten niets, hihi!

@ Cindii, ik hoop dat bij jou alles goed is gegaan!

en Lelie, ik hoop snel iets van jou te horen meis!

Slaap lekker meiden!

17. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Chickie: heb ff gekeken op fb bij kiezel en kei..... wat leuk gedaan zeg :D
    En wat lief dat iedereen zo met je meeleeft. :D:D:D

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Chickie: volgens mij ben je het gelukkigste meisje op aarde nu :). Super mooi voor je!

Jenn: goh wat een ellende toch, en dan die pijn, niets aan zeg! Ik hoop dat ze snel weten wat het is en wat ze er aan gaan doen! Gaat het vandaag weer wat beter?

Sandy: respect voor je keuze! Vind het heel knap dat je dit in je eentje doet. En zeker omdat het je ook nog eens helemaal niet gemakkelijk afgaat om zwanger te worden. Ik hoop dat de Lucrin je een beetje mee gaat vallen. Maar als je je ineens zwaar depri en ongelukkig voelt en alles niet meer ziet zitten, weet dan dat het van de Lucrin kan komen. Steva hier weet er alles van. Dus hou vol meid. Hopelijk gelijk de eerste IVF/ICSI raak!

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hoi hoi!

Zonet even met het Nij Barrahus gebeld. Ik kreeg een vriendelijke dame aan de lijn. Uiteraard hebben zij ook klanten nodig, maar ze gaf aan dat de gyn daar graag met je meedenkt en dat het zeker verstandig is om eens een second opinion te laten doen. Ik vind het wel spannend en dubbel hoor. Ik ben best tevreden over mijn huidige ziekenhuis. Aardig personeel, de behandelingen zijn op zich goed gegaan. Alleen ze onderzoeken niet verder, de deur is wat dat betreft compleet op slot. Ik weet natuurlijk niet meer wie ik wel en niet geloven moet, maar het lijkt me wel prettig dat ik in elk geval de indruk heb dat er nog iemand verder met me meedenkt, iets verder dan de protocollen gaan... Moet dan nog wel even een verwijzing voor second opinion vragen bij mijn huidige ziekenhuis en mijn medisch rapport opvragen ;). Ik weet dat het gewoon mijn recht is, maar toch ist niet echt makkelijk om te doen.

Sissie: meisie hoe gaat het met je? Is er nog een wazig zonnetje in de verte te bespeuren daar in Spanje? Wil jij ook niet eens verder kijken, b.v. in Dusseldorf of Gent? Ik weet het, het is een takke-eind rijden, maar misschien krijg je daar wel antwoorden?

Maureen: had je dat gedichtje op fb zelf geschreven of had je het ergens gevonden? ik vond het erg mooi en treffend!

20. sissie77

sissie77 Actief lid

4 jun 2012
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden. Ik heb weer bijgelezen!!! Kan niet wachten dat ik thuis op de bank weer lekker met jullie kan kletsen . Op die mobiel metriek rotwifi wordt t niets. Ik lees veel ellende!! Bah. Sandy word jij gezien je leeftijd BAM moeder ?? En jenn wat een ellende jij zeg!!! Welk ziekenhuis zit je als ik vragen mag . Wauw chick wat moet jij je intens intens gelukkig zijn . Heerlijk meis!! Lelie hoest met jou?? En Steva je was weer lekker in je pen geklommen. Zo kennen we je weer. Thuis ga ik ook weer los hoor!! Ik ben van binnen wel klaar met mijn vakantie hoor! Wat een domper weer die mislukte tp. Ik weet niet meer wie t vroeg, maar ik heb nog 4 cryos . De eerstvolgende tp wordt waarschijnlijk in augustus. Stev pien en Maaui jullie ook??? Samen weer ?? Morgen gaan we naar de plaats colera ( precies zoals ik me voel&#128521;) . Meiden voordat ok eruitklap stop ik. Dikke x en bedankt voor jullie lieve woorden...

Deel Deze Pagina