Wooww, wat is er weer veel geschreven! heb geen tijd om alles terug te lezen.. dus maar even korte reactie van mij! Sprits, Gefeliciteerd! geniet van je zoontje! Hier gister weer een test gedaan en deze was duidelijker! Ook gister het aan me 2 nichtjes verteld en aan me tante.. Me tante vloog me aan van blijdschap, en 1 van me nichtjes ook en die begon zelf te huilen!! haha kei lief, dat had ik nooit verwacht! En me beste vriend verrast met het nieuws door middel van een slabbertje.. met daar de tekst op Wil jij mijn peetoom worden? Het kwartje viel een beetje laat bij hem haha.. omdat hij dacht dat ik pas officieel de 22ste mocht testen! Maar ook hij was super blij! Nou ik ga vlug weg.. want heb een verjaardag van mijn beste vriend en moet hier nog vlug stofzuigen en dwijlen! Liefs!!
Hallo meiden, Ik heb een hele tijd niet hier gekeken. Ik heb veel gewerkt en een paar dagen flink gebaald toen ik te horen kreeg dat ik nog 3 weken niet volledig mag werken (in de zorg). Sinds vanmorgen heb ik een doorbraakbloeding in de 4e week dat ik met de Cerazette bezig ben. Ben ook moe, terwijl ik dacht dat moeheid bij endo hoort en ze hadden toch alles weg kunnen halen? Boboke, wat erg! Fijn dat je niet gecurreteerd hoeft te worden. Steva, mooi aantal! Ik zal deze week eens goed bij gaan lezen en reageren. Fijn weekend allemaal!
@ Stiertje, *zwaai naar je* Wat leuk dat je weer even wat post! Ik moet nog regelmatig aan je denken! Goed dat je jezelf een beetje gedeisd houdt met het warme weer en dat het zo goed gaat!!! Je gaat nu al hard richting de 30 weken! Onvoorstelbaar eigenlijk he!!! Lekker van genieten, het gaat zo hard! @ Sprits! Wow dat is nog eens een geweldig mooi berichtje! Wat fijn dat alles goed gaat met de kleine! Ik hoop dat het met jou ook goed gaat, maar je zal het geluk wel van de daken kunnen schreeuwen! Gefeliciteerd meid en geniet van je gezinnetje!!! En blijf maar lekker veel knuffelen met je ventje, want jaaaa het is echt waar! Hij is er!!! Dikke knuffel! @ Steva, hoe is het nu??? Heb je nog last gehad van de punctie of heeft de pijnstilling goed zijn werk gedaan? Ik duim voor een goed bericht hoor morgen!!! Het is in ieder geval al fijn dat er 7 eitjes waren! Nu ga ik verder duimen voor veel Emmys! @ Sis, ik vind het wel heel erg fijn dat je de laatste tijd zo blij overkomt! Ik heb echt het gevoel dat de vakantie je goed gedaan heeft! @ Boboke, hoe is het met je wang? Is het inmiddels weer wat geslonken? Balen van je auto zeg! Dat zijn altijd vervelende dingen! Hoe voel je je verder? Gaat het wel lukken om binnenkort weer aan het werk te gaan? @ Mineraal, als je het nog leest . Geniet van je vakantie!!!! Ik hoop dat de echo er wat beter uitzag! @ xx, ik vond net als Boboke het hele IVF traject heel goed te doen. Ik heb tijdens de IUI veel meer last gehad van de hormonen. Dit had ik nu helemaal niet (alleen wat pukkeltjes, maar thats it) en verder vond ik het prikken ook echt geen punt. Natuurlijk ben je het soms snel zat en heb je af en toe even wat twijfel voordat je moet prikken (2 spuiten op een dag), maar je weet waar je het voor doet. En daar heb je een heleboel voor over. Zoek inderdaad niet te veel op internet hoor! Er staan heel veel gruwelverhalen op, maar je moet het toch vooral zelf ervaren! De punctie vond ik ook echt goed te doen, maar dit ervaart iedereen anders. @ fozzy, dat moet je echt leren hoor. En je weet het immers ook niet en denkt altijd dat de artsen het wel zullen weten toch?! Dat is ook een goed uitgangspunt, maar info inwinnen en soms op wat dingen aansturen zijn dat ook, haha! Hoe voel je je nu? @ zonnebloem, jij bent het echt goed in het endo-dieet, haha! Ik krijg gelijk trek!!! J @ Cindii, is de rust rondom je broertje weer een beetje wedergekeerd? Goed dat je je aangemeld hebt voor Moeders voor moeders! Ik ben alweer bijna klaar (stiekem ook wel lekker hoor), maar ik heb het graag gedaan voor alle mensen zoals ons. Hoe gaat je vriend met het super nieuws om? @ Lelie, hoi!!!! Fijn om weer wat van je te lezen! Mmmm jammer dat je een doorbraakbloeding hebt! Helaas hoor je dat toch best wel vaak! De vermoeidheid hoeft niet perse gelijk met de endo samen te hangen, maar houd het wel in de gaten hoor! Je gaat dus nu de komende 3 weken nog parttime werken?! Ik snap dat dat je teleurstelt, maar ik ga ervan uit dat ze doen wat het beste voor jouw lichaam is! Gaat het goed met je darmen?
Mineraal ik weet niet of je dit nog leest, maar heeeel veel plezier in Portugal!!!! Sprits van harte gefeliciteerd met je zoontje! XX klinkt als een leuk en gezellig weekend. Veel plezier! Cindii leuk he die verraste reactie . Geniet ervan meis! Lelie balen dat je nog niet mag gaan werken, maar je lichaam moet het natuurlijk wel goed aankunnen. Geniet nog maar even van het mooie weer . Die vermoeidheid kan die misschien ook komen door de pil? Misschien is die pil te licht voor je, dat je nu een doorbraakbloeding hebt? Anders even contact opnemen met je arts. Steva hoe is t meis? Al weer bijgekomen van je roesje? Heb je nog last van de punctie? Chickie met mijn wang gaat het wel goed hoor. Hij is nog steeds gezwollen, maar gelukkig geen pijn. En tja mijn autodeur is eigenlijk al 3 jaar aan t haperen, maar reparatie steeds uitgesteld . Nu moet het wel, anders komt ie niet door de apk. Hoe is t verder met jou? Bijna vakantie of niet? Ego. Vandaag een paar uurtjes op pad geweest voor vakantie spulletjes en daarna bbq met vrienden. Heel gezellig tot ik weer buikpijn kreeg en het vloeien ook weer hevig terugkwam . Ik heb maar een paar paracetamol genomen en gaan liggen op de lougebank, zitten ging echt niet meer. Dacht echt dat het ergste voorbij was, omdat ik al 2 dagen alleen een beetje oud bloed had bij t afpoetsen (sorry voor details), maar schijnbaar nog niet. Ga maandag maar even bellen of dit normaal is. Op de echo hadden ze gezien dat alles schoon was, dus waarom blijft het dan nog zoveel bloeden en zeer doen??? Op deze manier zie ik werken nog niet zitten, heb lichamelijk best zwaar werk en ben 12 uur per dag weg. Fijn weekend iedereen!!
Sprits gefeliciteerd! @chickie84 voel me niet meer zo raar buikpijn is weg maar wel echt pijn aan de zijkant van m'n boobs. maar meer ook niet knoop dat de komende dagen snel zullen gaan, nod is op de 25e hoop ik natuurlijk niet maar goed ff afwachten maar...
Meiden, Morgen ga ik uitgebreid antwoorden! Sprits Wauwww van harte. Kreeg helemaal een geluksmomentje toen je zei dat de kleine naast je ligt. Heerlijk! Geniet er van!! Je hebt het verdient! Hoe heet de kleine man? All we hebben iig 1 Emmy morgen wordt die teruggeplaatst om 3u! Dat worden een spannende 2 weken.. Morgen hoor ik ook de rest in het vu houden ze ervan om je in spanning te laten zitten Geniet van deze dag! Liefs
Nou Steva, ze houden het zeker spannend! Wel heel fijn dat je in ieder geval een terugplaatsing hebt! Dat geeft goede moed voor de rest van de eitjes! En wij slepen je wel door de 2 wachtweken heen hoor! Komt goed! Enne, ik hoop gewoon te horen als ik terug ben van vakantie dat je zwanger bent! Succes he morgenmiddag! @ Fozzy, ik had ook pijn aan de zijkant van mijn borsten aan het begin van deze zwangerschap. Het zou wel mooi zijn als het bij jou ook een voorbode is! (niet dat ik je valse hoop wil geven hoor, maar het zou wel geweldig zijn als het lukt!) @ Boboke, inderdaad verstandig om morgen even navraag te doen bij het ziekenhuis! En pas op je lijf hoor, niet te snel weer willen beginnen met werk! Ik heb inderdaad morgen vakantie (de eerste echte dag van de zomervakantie). Heerlijk hoor! Mij hoor je niet zeuren. Dinsdag ga ik nog even wat dingen doen op school en donderdagavond/vrijdagnacht gaan we al op vakantie, dus dat komt wel goed Wanneer ga jij op vakantie?
Steva heel veel succes morgen!! Chickie lekker hoor vakantie. En vrijdag is al zo . Wij gaan 7 augustus weg. 's Ochtends eerst nog naar de gyn voor bespreking en verwijzing voor DD vragen en daarna stappen we in de auto op naar het mooie Frankrijk!
@chickie84 ik durf echt niet meer te hopen heb nl altijd van die zere borsten en dan dag v m'n nod is het als sneeuw verdwenen. ik wil het zo graag! m'n neefje was blijven logeren dit weekend mannetje is bijna 1 en zo lief dan denk je echt ik wil ook zo'n hummeltje! @ Steva succes morgen! morgen wordt v mij een lekker ontspannen dagje strand hihi
Hoi meiden wat is t rustig hier! Iedereen aan t werk of van het mooie weer aan het genieten ? Steva hoe is het gegaan met de tp? Hoe voel je je? En weet je al of er nog cryo's zijn voor een brusje ? Fozzy ik had ook pijn aan de zijkanten van mn borsten... Lekker genoten van een dagje strand? Ego. Gisteren bij mijn ouders geweest voor een bbq en mijn zus was er ook. Ik sloeg echt steil achterover van een opmerking van haar "ben je afgevallen?" ehhh ik had 12 1/2 week een baby in mijn buik en nu niet meer.... Echt hoe lomp kan je zijn en dat van mijn eigen zus. Zat er gisteren ook echt even doorheen. Voor de rest gaat het steeds beter. Ga donderdag weer aan het werk. Kan ik er even 2 daagjes inkomen en dan weer weekend. Daarna nog 1 week werken en dan vakantie .
Ik geniet volop van het weer en ga vandaag nog even 1 dagje wat rommelen in mijn klasje! Goed om te horen dat je je beter voelt Boboke! Heb je het ziekenhuis eigenlijk nog gebeld over het bloedverlies? Hele tactische opmerking had je zus.... ai! Pijnlijk zeg! @ fozzy, het liefst wil je zo'n logeetje lekker houden hè! En moed houden hoor, je weet het nooit! @ Steva, hoe is het? Loop je steeds zo trots als een pauw rond met de emmy in je buik?
Chickie ja ik had nog gebeld en het was normaal. Kan tot 2 a 3 weken na de miskraam duren . Mijn zus is niet een van de tactischte mensen. Nu botsen we zowieso al heel veel, maar dit vond ik toch wel erg ondoordacht en kwetsend. Groot gelijk om te genieten van het mooie weer! Heb je nu ook al meer last van de warmte door je zwangerschap? Rommelse vandaag en daarna lekker vakantie!
wat een pijnlijke opmerking van je zus, boboke. sommige mensen hebben echt niet door, wat zo'n soort opmerkingen met je doen. en het is nog pijnlijker als je eigen familie zoiets zegt. dan voel je je al helemaal onbegrepen. heb je er wel nog met je zus over gepraat ? of laat je het er gewoon bij? goed dat het wat beter met je gaat. lekker weer werken dan heb je even wat afleiding. chickie zo te horen gaat het goed met je. wat fijn voor je. geniet je lekker van je zwangerschap? fijn om te horen dat er ook succes verhalen zijn dat geeft me weer wat moed. ik heb vrijdag mri scan gehad. een aparte ervaring om dat een keer mee te maken. heb 5 augustus pas weer een afspraak. ik neem aan dat ik dan endelijk te horen krijg wat het traject gaat worden. duurt allemaal zo lang al dat wachten.
@boboke jemig wat een opmerking zeg. dat lijkt me echt niet leuk en al helemaal niet van je zus. gelukkig gaat het beter met je. kheb zeker van het strand genoten nu weer aan het werk in die hitte pff m'n nod is donderdag en kheb altijd het gevoel dat rond deze dagen de tijd zo erom traag gaat pff. iemand tips hoe je hier niet aan moet denken?
hey fozzy erg he die laatste paar dagen voor de nod. steeds weer naar de wc om te kijken of de ongie al komt, alle kwaaltjes interpeteren als misschien zijn het zwangerschaps verschijnselen..... ik heb hier helaas geen tips voor. misschien proberen leuke dingen te doen, bioscoopje pakken, boekje lezen, bij vrienden op bezoek gaan, zorgen voor afleiding. maar het blijft spannend. voel je al iets denk je ? hopelijk is het geklukt
@ster ik voel niet heel veel alleen buikpijn hier en daar in m'n onderbuik geeft mij nu een onzeker gevoel kheb een test liggen ergens verstopt in de badkamer en heb de neiging om te testen maar vind van mezelf dat dat echt niet mag. wilde vanochtend even tempen want daar zie ik t meestal ook aan is de temp ineens kapot pff. wachten dan maar...
Ster klinkt nog ver weg 5 augustus, maar het is nog geen 2 weken meer. Maar ja elke dag is te veel als je erop wacht en je wilt verder.. Ik heb t er verder niet meer met mijn zus over gehad. Onze communicatie verloopt altijd al wat moeizaam. We zijn echt 2 totaal verschillende persoonlijkheden qua karakter en leefstijl. Ik ben daarnaast ook nog iemand die niet graag zo'n gesprek aan gaat . Fozzy ja die laatste dagen zijn altijd moeilijk. Ik heb helaas ook geen goede tips. Proberen zoveel mogelijk afleiding te zoeken, maar met dit weer blijft er niet veel energie meer over... En zul je altijd zien dat dan thermometers stuk gaan. Hopelijk donderdag goed nieuws, zodat je heel het circus niet mee hoeft te maken van de mmm.
@ fozzy , jeetje thermometer stuk, zul je altijd zien ja. wat een pech. de dag vandaag is alweer bijna voorbij, dus nog 1 dag volhouden en dan kan je testen. boboke zegt : hopelijk donderdag goed nieuws dan hoef je het hele circus niet mee te maken van de mmm . Ga je anders iui / ivf in als het deze maand niet lukt ?
dag is idd al weer voorbij! misschien maar eens een filmpje kijken vanaaf om de avond wat sneller te laten gaan haha. ik heb 9 aug pas een afspraak bij de gyn krijg dan uitslag van de bloedwaardes (progesteron en Cat-test) aan de hand daarvan gaan we verder. duurt in mijn hoofd nog een eeuwigheid! maar die gyn deed zo alsof t allemaal niks voorstelt dus als ze weer zo droog gaat doen ga ik een second opinion aanvragen. wil gewoon weten of we extra hulp nodig hebben. ik wil liever het mmm circus niet mee maken maar deze onzekerheid is ook echt slopend.
Heee meiden!!! Steva, wat top zeg dat er in ieder geval 1 is!! Ik hoop zo dat je straks zwanger bent. Het geeft in ieder geval goede moed! Vind je het spannend? Weet je al of de andere ook gelukt zijn? Cindii, wat leuk hoe je het vertelde aan je beste vriend! Hoe voel je je verder?? Chickie84, ja dat is misschien ook wel zo. Elk lichaam/persoon is toch weer anders, maar ik wil altijd zo graag altijd overal op voorbereid zijn. Kan natuurlijk niet maar toch probeer ik het In ieder geval bedankt voor je uitleg meid! Boboke, hoe gaat het nu? Wat zei de dokter? Is het bloeden al gestopt of bloed je nog steeds? Wat een ontzettend stomme opmerking van je zus zeg (sorry)! Ik verbaas me er soms over wat mensen zeggen. Dan denk ik echt meen je dit nou serieus?! Mensen denken totaal niet na over wat ze zeggen en dat kan zo kwetsend zijn. Ik had dat een keer in een winkel ik ging van die pillen halen met foliumzuur en alles erin, maar ik ben een twijfelaar en ik kon niet kiezen. Kwam er een verkoopster aan en die vroeg of ze kon helpen dus ik zei dat ik niet kon kiezen en de beste wilde. Toen zei ze ach meid die pillen hoef je helemaal niet te kopen. Als er iemand al naar mij kijkt ben ik al zwanger en ik heb nooit die pillen geslikt. Dus daar heb je echt geen pillen voor nodig. Toen zei ik nou sorry maar ik ben niet zo vruchtbaar en ik heb wel die pillen nodig! (daarnaast zijn die pillen gewoon belangrijk voor de ontwikkeling van een kindje dat daarnaast) Ik ben die zaak uitgelopen, trut dacht ik toen ik naar buiten liep! Ik heb de hele middag lopen mokken om dat stomme mens. Ik vraag daar toch niet na, ik kom gewoon voor die pillen. Mensen denken vaak zo makkelijk over het krijgen van zo'n klein mooi wondertje. Fozzy, nog twee daagjes dan kan je testen meid! Ik snap je heel goed met je neefje! Ik heb het zelf ook moeilijk met dat soort dingen. Algemeen: Ik zit net met vriendinnetjes een weekendje weg te plannen aangezien mijn vriend elk jaar met vrienden een lekker weekend er tussen uitgaat. Dacht ik vandaag ik wil ook weleens lekker ouderwets met mijn vriendinnetjes weg, maar dan zit ik dus gelijk te denken jaa maar hoe ga ik dat doen als ik met de IVF begin? Ik ben nu net klaar met mijn ongesteldheid en zal dan eind aug weer ongesteld worden en daarna begin je denk ik direct met de prikken? Mijn vriendinnetjes willen het liefst in september weg, maar ik weet totaal nog niet hoe het IVF traject bij mij in elkaar zit. Kan ik wel een weekend weg of moet je vaak naar het ziekenhuis? Of weet je van te voren al precies hoe die maand gaat lopen wanneer je moet komen etc. Ik stel weer lekker veel vragen, sorry meiden! Gaan jullie verder nog leuke dingen doen deze week? Slaap lekker alvast!!