Even in twee delen. Waarom ben je niet tevreden over LUMC? en kan je niet alsnog overstappen naar Reinier de Graaf of heb je daar geen zin meer in? Je hebt dus al aardig wat moeten verzetten... ik vraag mij af of wij dan überhaupt wel weg kunnen dit jaar. Iedereen zegt maar ga er even lekker tussen uit even ontspannen en ja daar komt het vervelendste zinnetje weer dat ik kan horen: Probeer het los te laten, dan zal je zien dan ben je zo zwanger!!!!! Nou ik kan blijkbaar niet eens op vakantie omdat je hier moet zijn voor alle behandelingen, hoe kan je het nou los laten als je er straks elke dag mee bezig bent? Dat kan toch niet of ben ik nou gek... ?? Hebben jij een steva ook last (sorry dat ik het zo lekker ga vertellen jongens) skip het maar als je het niet wilt lezen Pijn helemaal eronder bij je perineum en vagina en dan van binnen echt onwijs diepe, scherpe, pijnlijke steken en dan ook bij je anus zelf. Heel raar gevoel kan het ook niet omschrijven, maar is een ontzettend scherpe pijn die helemaal doortrekt. Ik had eerst alleen tijdens mijn ongi last van mijn darmen en later ook tijdens mijn eiersprong en nu loopt het aan 1 stuk door vanaf mijn ongi tot na mijn eiersprong. En afgelopen maand heb ik het eigenlijk voor het eerst de hele maand gehad. Ik maak me nu al druk om aankomende zaterdag dan hebben wij een verjaardag van een vriend en die neemt iedereen mee uiteten naar een wokrestaurant. Ik kan daar dus helemaal niet tegen dan krijg ik zo'n pijn. Zie er al de hele week tegen op wat ik nou moet doen.
Steva, wat fijn dat de punctie goed is gegaan, Wat betreft de utro, ik heb in het begin ook jeuk gehad van onder, was toen bang dat ik een schimmel had omdat ik antibiotica slikte op dat moment ivm de endocyste. En probeer een beetje positief te blijven! En echt genieten doe ik nog niet echt.. vind het nog steeds zo onwerkelijk! Zei paar dagen terug nog tegen me vriend.. raar idee eigenlijk dat ik hier loop met iets in me buik en ik nog steeds niet ongesteld ben.. hahaha.. Chick, Ja de rust rondom me broertje is weder keerd.. hij zit nu vast tot halver wege sept.. Alleen nu heb ik last van gemiddeld 3 telefoontjes per dag!Het is net een hotel waar hij zit.. mag bellen wanneer hij wil.. laatst belde hij om half 12 snachts.. pfff.. Ja ik wil het ook doen om moeders te helpen die ook de poblemen hebben net als wij! Wij weten hoe belangrijk het is! Voor sommige is het moeilijk te beseffen wat het allemaal met je doet! Dat merk ik heel erg aan een vriendin van mij.. die is al moeder van 2 kinderen.. bij allebij was ze zo zwanger. Maar ze heeft nu een vriend (mijn beste vriend) en die is in het verkeerde lichaam geboren om het zo maar even te noemen.. en die willen ook samen nog een kind, maar die moeten dus iui gaan doen met een spermadonor, en ze praten er best makkelijk over, en ze wist zeker dat als ze er aan zouden beginnen het tegen niemand zou vertellen en als ze dan zwanger was het nieuws zou brengen.. maar ik weet dat mijn beste vriend het heel moeilijk vind om zijn mond te houden over de iui.. hoe gaat het verder met jou en je kleintje in je buik? Boboke, ja zeker leuk die verassende reacties haha.. Succes vandaag op het werk! Hoop dat het een beetje meevalt! Xxxx, Ja die verassing is tenminste best orgineel al zeg ik het zelf haha.. ik voel me nog kei goed, heb nog nergens last van, en dat baart me toch stiekem ook wel wat zorgen.. Pien, Welkom terug!! Fijn dat je toch nog een best goede vakantie heb gehad! Ik zou het denk ik ook niet weten waar ik voor zou gaan.. en wil er eerlijk gezegt ook niet aan denken! Wens je alvast heel veel succes morgen bij de gyn! Ego: Heb eigenlijk nog nergens last van.. aan de ene kant wel blij om, andere kant baart het me ook wel wat zorgen.. Heb afgelopen maandag gebelt naar het ziekenhuis of ik niet 1 aug al een echo mocht hebben, dit mocht wel maar er was geen plek dus kon me afspraak niet eerder zetten We willen het 3 aug met ons feest bekend maken.. ik en me vriend gaan een tshirt aan doen met deze tekst: A gift straight from heaven is coming our way, May it fill our life wit happines and joy everyday! Dan gaan we kijken bij die gene die het nog niet weten het belletje gaat rinkelen, ook gaan we in onze vitrine kast een foto doen van een cb test die dan hopelijk 3+ aan geeft. Heb eergister ook een cb digital weer gedaan.. met dit als resultaat: Dat stelde me wel wat meer gerust!
@ Cindii, kijk die test is lekker duidelijk! Ik vond dat toen ook wel fijn zo'n test in letters! Heb me in het begin ook suf getest . En ik voelde ook helemaal niets hoor, dus maak je geen zorgen dat hoeft helemaal niets te zeggen. Leuk dat t-shirt! Wat zal het een mooie verrassing zijn! Ik vond de eerste echo ook heel erg lang duren, maar het is ook wel beter als het niet TE vroeg is, want dan zie je misschien het hartje nog niet en dan maak je je daar weer zorgen over! Hoever zou je zijn bij de echo? Toch wel heftig hoor van je broertje! Jeetje gewoon tot half september vastzitten! Maar het brengt voor jullie wel wat rust (op die telefoontjes na dan). Met mijn kleintje gaat het volgens mij heel goed. Ik ga na mijn vakantie (op 12 augustus) weer naar de verloskundige, even het hartje luisteren enzo. Kijk er nu al naar uit! Ik ben vanochtend even op de weegschaal gaan staan (ging toch mijn koffer wegen) en ben al 1,5 kg al aangekomen. Dus dat is wel een goed teken denk ik. @ XxX Jij hebt dus niet zulke goede ervaringen met Gouda. Zo kun je zien dat het bij iedereen weer anders is. Ik ben daar namelijk super goed behandeld!!! Vervelend dat jij de pech hebt gehad dat het niet zo is gegaan. Bij welke gynaecologe ben je daar onder behandeling geweest? (ik denk dat we dan bij elkaar in de buurt wonen trouwens, grappig!). Fijn dat je nu wel zo op je plek zit in het Reinier de Graaf! Die pijn die jij omschrijft heb ik trouwens ook gehad, maar ik denk wel in mindere mate (en zelfs toen vond ik het al vreselijk!). Wat kun je je dan druk maken om uitjes die gepland zijn he! Het beperkt je leven zo! Rotziekte! En dat loslaten wat mensen altijd zo makkelijk roepen is echt de grootste onzin. Ik kan daar nog boos om worden grrrrrr :x. Als dat nou eens zou helpen. Dan zouden we ons allemaal wel een paar weken opsluiten op een onbewoond eiland en dan zwanger terugkomen. Helaas zit de natuur niet zo in elkaar. @ Sis, je tekst staat er hoor Misschien moet je toch eens een carrière switch overwegen Is de ongi pijn nu weer helemaal verdwenen? @ Steva, heb je het ziekenhuis al gebeld?
Wat leuk om dat op die manier te vertellen! Je hebt wel goede ideeën he! Wat is er met je broertje aan de hand als ik vragen mag? Fijn ook zo'n test om dat te kunnen zien, ik zou denk ik elke dag zo'n test doen het is zo onwerkelijk volgens mij als je je nog geen dikke buik heb. Ik denk dat iedereen die moeilijk zwanger wordt de eerste maanden en misschien zelfs de hele zwangerschap moeilijk kan genieten omdat de angst ook zo groot is. Eigenlijk zou je zelf thuis gewoon zo'n echo apparaat moeten hebben zodat je elke dag even kan kijken of alles nog goed gaat, haha. Veel plezier in ieder geval met jullie feest 3 aug! Zijn jullie jarig?? 3 aug heb ik weer een babyshower Chickie: hahah wat grappig dan wonen we vast heel dicht bij elkaar!! Ik word hier wel nieuwsgierig van hoor haha! Ja, het is voor iedereen weer anders denk ik. Ik had dr. Lagroo. Ja inderdaad op naar het onbewoonde eiland! Ja het is een hele nare en rare pijn. Kan het ook niet goed uitleggen Fijn dat je bijna weer naar de verloskundige mag! Laat je het ons ook weten straks met 20 weken wat het geslacht is? Of willen jullie het niet weten? Geniet van je vakantie meid! Ik ga nu eventjes lekker lunchen met een vriendinnetje. Om 2 uur kan ik de gyn bellen spannend!!!!
Sissie: je moet er ook geen aanstootgevende dingen in zetten he . Apart hoor... Slaan jullie deze ronde over wat betreft cryo tp? XXX: jeetje een schoonmoeder die geen oma wil worden, wat idioot zeg! Maar goed, je moet er inderdaad maar geen aandacht aan schenken... Erg jammer, maar denk gewoon maar goed om jezelf. Kan je niet adviseren voor die pijn. Zo erg heb ik het zelf niet, gelukkig. Ik heb 'alleen' 2 kleine endocystes. Voor zover bekend geen andere endoplekken. Heb in 2011 een kijkoperatie gehad en toen is niets gezien. Ik hoop dat je etentjes niet verpest wordt in elk geval. Lijkt me echt heel zwaar zoveel pijn te moeten doorstaan iedere keer . En over dat loslaten: kwam mijn moeder ook weer aan: 'ja je hoort toch vaak dat als ze het niet meer verwachten dat het dan ineens raak is he.' Toen ben ik daar even vel op ingegaan en mijn statement gemaakt dat het echt de meest grote onzin is die daarover vertelt wordt: die mensen hebben dan gewoon heel veel geluk gehad! En die mooie verhalen blijven altijd maar hangen. Veel meer mensen die uitbehandeld zijn blijven met lege handen achter. Daar hoor je niemand over... Kan zo slecht tegen dat geneuzel over loslaten. Slaat echt nergens op. Alsof vruchtbare mensen totaal gedachteloos zwanger zijn geworden. Is ook niet waar. En als ik nu tussen 2 IVF behandelingen door spontaan zwanger zou raken, is dat puur geluk en toeval en mag ik in mijn handjes knijpen, maar het is dan niet gelukt omdat 'ik het even niet verwacht had'. Zo, daar! . Cindii: heel mooi meid die test . Probeer je maar niet teveel zorgen te maken, hoewel ik het wel begrijp natuurlijk, zou ik ook doen . Alleen ik hoefde het niet te doen, want ik wist het niet. Zou super geweest zijn als ik er met 7 weken achterkwam dat ik wel gewoon zwanger was . Scheelt weer een paar weken stress . Maar goed, heb ook wel wat alcohol gehad, waar ik me dan weer schuldig over had kunnen voelen... Ik gun je van harte een onbezorgde zwangerschap meid, met lekker weinig kwaaltjes, maar een super gezonde beeb! Boboke: hoe snel kwam jou miskraam op gang? Jou vruchtje was toch ongeveer 7 weken? Denk dat de mijne van 5-6 weken is hooguit. Als ik die medicijnen neem, zie ik wel op tegen de pijn, maar ik vind het nog het lastigste dat ik niet weet hoe lang het gaat duren en wanneer het precies begint. Je kunt zo niets plannen. Zaterdag ga ik de hele dag naar een muziekfestival, dus dan kan ik het niet nemen. Volgend weekend heb ik ook al weer de hele zaterdag vol gepland. En komende week moet ik gewoon aan het werk, dus dan durf ik het ook niet aan . Zoiets komt toch nooit goed uit? Hoe lang duurde het bij jou voordat je lichamelijk er weer wat bovenop was?
bedankt allemaal lieve meiden het gaat vandaag iig beter qua dat ik niet meer huil. pijn heb ik nog wel weet geeneens meer hoeveel pijnstillers ik ingenomen heb, gebruik tramadol 50mg die gebruik ik jaren vanwege andere erfelijke ziekte die ik heb waar m'n gewrichten uit de kom gaan ook heel leuk. maar goed lig lekker in bed vandaag. ik ga vanaaf bbqen dus daar heb ik wel zin kn. werk zelfstandig dus kan op dit soort dagen gelukkig rustig aan doen. het helpt idd om hier op t forum berichtjes te lezen vooral de positieve geven me hoop! en ook de berichten die minder positief zijn lees ik graag omdat je toch ziet hoe we ons voelen en hoe heftig dit kan zijn. @cindii mooie test! hoop er ook snel een in m'n handen te hebben geniet er van! hopelijk gaat de tijd snel em. heb je de eerste echo. @ pien oh dat gezever over spontane gelukjes irriteert me ook. krijg hele tijd te horen het lukt vast niet omdat je gestresst bent blabla. als je er echt mee bezig bent kan je pas weten hoe zwaar dit is. zo kheb ook echt behoefte aan vakantie maar dat zit er voorlopig nog even niet in. v degene die wel gaan geniet er van!xx
Ster: haha, ja dat moet soms even he Fozzy: dat is wel prettig ja dat jezelf je tijd in kan delen en eigen baas bent, maar maakt de pijn niet minder natuurlijk. Sterkte, hopelijk vanavond pijnvrij bbq-en! Chickie: fijne vakantie meid, geniet ervan!! Steva: oh sorry, weet ook niet hoe ik erbij kwam, vond het ook al weer rap, want je was net op vakantie geweest hihi.
Fozzy: Als je zussen endo hebben en jij hebt een verkleefde eileider dan zeg ik 1+1=2 !!! ik ben ook zon watje bij de arts! Zelfs na 10 jaar sta ik nog niet op mijn strepen. Komop he. We moeten dat gewoon gaan doen!!! Ik ben wel een keer van ziekenhuis veranderd . Misschien ook voor jou een optie? Ahh lees nu dat je ongi bent geworden met alle ellende die daarbij komt kijken! Ik ben deze maand ook toevallig na een klusavond 3 dagen te vroeg ongi geworden. Dat heb ik eigenlijk nooit. Ik begrijp de tranen hoor. Gister bartse ik nog in tranen uit midden op het terras omdat ik mijn hond (al bijna half jaar geleden) in moest laten slapen. Dat was een genante vertoning. Maar ja soms is er net die druppel he Sprits: Zooooooo blij voor je!!!! Geen woorden voor. Geniet!!! Zonnebloem: sorry kan ook niet teruglezen. Jij was geopereerd aan endo he? En nu probeer je het zelf. Je bent niet bang dat de endo terug komt. Komt dat doordat je zo overtuigd bent van het endodieet? Ik heb zelf na een mislukte zwangerschap kunnen genieten van 3 pijnvrije ongis, maar uiteindelijk is de endopijn er toch gewoon weer hoor. Ik ben al zo lang zoveel bezig met al het gedoe rondom mijn endo en onvruchtbaarheid dat ik het niet op zou kunnen brengen ook nog eens rekening te moeten houden met mijn eetpatroon. Lekker uit eten met mijn man en vrienden is nou net wat mij op de been houdt. Of een bbq met familie. Als ik dan ook nog eens met endo bezig moet zijn pfff. Ik vind het knap van je hoor!! Ik heb er uiteraard naar gekeken, maar wat je allemaal niet moet laten . Stier: Leuk je weer te horen!!! Wordt er nog gekeken naar het niertje van de kleine meid? Of laat je het niet meer controleren? Lelie: Het is denk ik niet gek dat je nog moe bent hoor!!! Je wilt natuurlijk weer lekker deelnamen aan het leven. Dat begrijp ik wel. Kan een doorbraakbloeding vergeleken worden met een menstruatie?? Heb je er veel last van?
Bobo: Haha ja ik schreef veel ,maar weinig over mijzelf hihi. Met mij en mijn man gaat het erg goed. De vakantie (helaas met een mislukte terugplaatsing) heeft ons erg goed gedaan. Een goede combi tussen praten en genieten. Dat had ik niet verwacht, maar het heeft ons supergoed gedaan even uit alle ziekenhuisbeslommeringen te zijn. Ik ben een stuk positiever terug gekomen. Dit weekend drie dagen te vroeg ongi geworden met helaas weer alle endopijnen die ik 3 maanden niet heb gehad (waarschijnlijk omdat ik vanwege de zwangerschap drie maanden niet ongi ben geweest, een soort natuurlijke lucrinkuur zeg maar). Bij een toevalligheid zal ik maar zeggen ben ik erachter gekomen dat ik een te hoog ijzerverzadigingpercentage (hemochromatose) in mijn bloed heb. Dat kan leiden tot uitval van lever, alvleesklier en hartspier en infertiliteit (!!!). Mijn huisarts is op vakantie, maar na zijn vakantie wil ik mij daar voor een tweede keer op laten prikken. De behandeling is overigens vrij simpel als je er op tijd bij bent (ook al heb je het vanaf je geboorte). En ik ben er naar alle waarschijnlijkheid op tijd bij. Maar toch weer even een dingetje boven op de endo. Doordat mijn cyclus ineens afwijkt kan ik deze maand geen tp laten doen. Dat red ik niet ivm een weekje ardennen. Maar wellicht ook beter om eerst even die bloedwaarden weer te laten prikken alvorens een tp te doen. In september hopelijk een tp. In oktober staat alweer een vakantietje gepland. Hoe is het met jou?? Las dat je weer een bloeding had. Het kan je menstruatie zijn natuurlijk! Is wel snel na een miskraam, maar sommige cyclussen pakken de draad snel weer op. Ik heb heel lang pijn gehad na de miskraam. Toen 3 pijnloze ongis en nu weer een hele pijnlijke ongi. Hopelijk blijft in Frankrijk je ellende bespaard!! Hoe gaat t verwerken van de miskraam? 7 aug naar DD. Ga je daar aan AH doen of de bevruchting langer . O lees nu de opmerking van je zus. In een ruzie met mijn zus heeft ze een keer tegen mij geschreeuwd . Wip (het daadwerkelijke woord mag ik kennelijk niet plaatsen van de moderator) zelf een kind , (kan dat wel op het forum hihi) Mijn zus weet van niets, maar ik hoor het haar nog zeggen. Heel pijnlijk was dat.
Ster: Is er tijdens jouw operatie ook endo verwijderd? Kan ik even niet terug vinden. En waarom een MRI? om te kijken waar het precies zit?? Ga je nog verder geopereerd worden of start je direct met iui/ ivf? Pien: De vakantiefotos zagen er heerlijk uit. Fijn dat je zo genoten hebt. Gelukkig geen miskraam tijdens je vakantie. Want dat is geen pretje. Ben benieuwd wat je gyn zegt. Over de miskraampillen heb ik weinig goeds gehoord .zeg maar veel slechts!! Ik zou toch voor curretage gaan, maar het blijft jouw beslissing. Steva: ik heb iedere maand een opgezwollen buik. Heel naar, zit ook echt in de weg. Na een punctie kan het duiden op overstimulatie, en overstimulatie na de tp kan duiden op een zwangerschap. Wat heb je vroeg getest!!Hoe bedoel je testdrang hihihi Was de test helemaal wit?? Ik had wel een licht streepje verwacht door je pregnyl. Hoe lang is dat geleden. Blijft toch 10 dagen in je bloed??? Twee dagen na je tp maak je zelf nog geen hcg aan, want er is nog geen innesteling toch. Hopelijk vandaag je brief op de mat met 4 cryos!!! Nou meiden heb de schade nu wel ingehaald geloof ik .
Pien er stond inderdaad kennelijk een aanstootgevend woord in...ik heb dat netjes veranderd in wip hahahahaha....
de laparascopie was alleen diagnostisch, ze mochten alleen kijken hoe het er van binnen uit ziet en ze wilden dmv tuba test de eileiders doorspoelen. toen ze me "open maakte" zag de arts dat ik zo verkleefd was, ze kon de eileiders niet eens zien, en de baarmoeder ook niet, dus ze konden toen ook niks doorspoelen en hebben me toen dicht gemaakt zonder iets te doen. met de mri wilde ze kijken waar de verklevingen precies zitten. 5 aug bespreken we de uitslag. ik weet nog niet wat het vervolg is, misschien nog een operatie om verklevingen wet te halen, of misschien hormonen of misschien ivf..... is spannend wat ik te horen krijg
Ik zie je reactie na mijn reactie niet staan Sissie of ik ben blind Hemochromatose hoe ben je daar achter gekomen dan? Ik heb daar nog nooit van gehoord, maar het is wel balen is toch weer wat extra's boven op je endo wat je zelf al noemt. Alsof je daar niet al genoeg ellende van heb. Maar als ze hier iets aan doen kan het dan zo zijn dat daar het grote probleem misschien wel gelegen heeft ofniet? of weet je dat zelf ook nog niet moet je dat nog bespreken met je huisarts? Hee Pien! Jaa idioot he! Ze wilt ook niet dat wij gaan trouwen Ze vond het ook onwijs lastig om mijn vriend los te laten. Ze wilde maar dat hij thuis zou blijven. Zijn broer is 32 volgens mij inmiddels en woont nog steeds thuis. Die bemoeit zich er ook steeds mee en vind dat zijn broer veel te jong is en nog lekker moet genieten en niet aan kinderen moet beginnen. Wij zijn 25 geen tieners meer! Ik heb in al die jaren al zovaak om mijn schoonmoeder gehuild steken onder water kan ze ook heel goed geven. Even klaag momentje hoor, hahaha! Laatst ook vroeg ze aan mij hoe het in het ziekenhuis geweest was dus ik vertel dat zo allemaal en mijn vriend was buiten en toen zei ze jaa nou kan je toch niet beter wachten ermee. Jullie zijn nog zo jong en je kan beter leukere dingen gaan doen en blalbllalbllalbla. Zitten we vervolgens aan tafel vraagt ze heel schijnheilig aan mijn vriend hoe was het in het ziekenhuis dus hij vertelt zo, zegt ze ooo ik hoop zo dat het voor jullie lukt, ik vind het zo vervelend voor jullie Nou daar valt je mond toch van open! Ach en ik kan hier wel pagina's vol schrijven met dat soort dingen dus tegenwoordig probeer ik er zo min mogelijk te komen. Ik heb al een keer eerder twee maanden geen contact gehad met haar. Toen deed ze ook heel blij in ons gezicht toen we vertelde dat we voor een kindje gingen en achter mijn rug om naar mijn vriend gegaan om te zeggen dat hij daar echt niet aan moest beginnen etc etc. Toen zei hij dat ze zich er niet mee moest bemoeien dat dit onze keuze was toen is ze naar mijn moeder op onze verjaardag gegaan om te gaan zeggen dat mijn moeder het ons maar uit ons hoofd moest praten. Nouuuuuu toen was ik zoooo kwaad! Zo ik ben uitgeklaagd! Of nee bijna! hahahah Ik was dus gezellig lunchen met een vriendinnetje toen ik de gyn tussen door moest bellen voor onze bloeduitslag. Die overigens goed is dus top! Maandag mag mijn vriend de opzwemtest doen krijg net het idee alsof hij naar zwemles gaat haha. Toen begon zij ook dat ik hoe moeilijk het was het toch echt los moest laten. Toen zei ik ook hoe dan?? Dat kan je makkelijk zeggen, maar dat gaat echt niet. Ja, toch meer dingen gaan plannen naast een mogelijke zwangerschap dus andere dingen die jullie heel graag willen bereiken en je dan daarop gaan richten. Pfff.... goed bedoeld allemaal, maar dat lukt gewoon niet. Nu ben ik wel klaar met klagen hahaha! Ster! Ik ben echt heel erg benieuwd naar 5 aug. Spannend zeg! Dan ben je behoorlijk verkleefd dus als ze zelfs niks kunnen zien. Duimen in ieder geval dat het zo goed mogelijk allemaal is.
Chickie en is t nog gelukt met die 2 kilo?? Helemaal klaar voor de vakantie?? Heel veel plezier in ieder geval. Is waarschijnlijk (tenzij jullie nog meer op vakantie gaan) de laaste keer met z'n tweetjes . xx heb je de uitslag al van de test? Oh ik lees net dat alles goed is, dus nu zwemles voor je vriend . Het invriesbeleid is heel verschillend per ziekenhuis. Ook of ze per stuk of per 2 invriezen bv. Enne onze Cindii is HET bewijs dat het ook met een 4-cellige kan ! Inderdaad wel vreemd dat je sm geen oma wil worden . Of vindt ze zich nog te jong misschien?? Wel erg vervelend als ze zich tegenover je vriend dan elke keer poeslief gedraagt. Gelukkig staat je vriend sterk in zijn schoenen en trekt zijn eigen plan! Ik heb trouwens ook geen pijn door de endo, alleen toen ik een cyste had. Steva dank je wel meis . Doet me toch goed om te horen. We zijn nog druk campings aan het bekijken, natuurlijk in zonnige oorden. Eerst nog beslissen waarheen en dan nog hopen dat er ook een plekje vrij is voor ons. We zijn best veeleisend ook nog...mijn vriend wil perse internet (vind ik niet heel erg, kan ik tenminste af en toe spieken ) en we hebben veel plaats nodig, want we hebben een tent gekocht met het oog op toekomstige gezinsuitbreiding van 1 a 2 kindjes... Maar het gaat vast wel lukken. 2 dagen na tp testen is geloof ik wel een record hier . Ik geloof dat rond de 10 dagen voor t eerst een positieve test mogelijk is. Sterkte nog met wachten!! Sissie t heeft wat moeite gekost vandaag he ?! maar gelukkig wel weer een heeeeele hoop geschreven. Balen dat je nu toch weer zoveel last hebt van de endo . En wat fijn om te horen dat de vakantie jullie zo'n goed heeft gedaan en dat jullie goed hebben kunnen praten. Ga je toch wat ontspander richting de volgende cryo. Zo te lezen ook nog een paar leuke uitstapjes gepland staan, gezellig . Het is denk ik na zoveel jaren ook wel fijn om dat voor te laten gaan en dan die cryo maar een maandje later. Je hebt al zo lang alles om de behandelingen heengepland. Lijkt me ook wel verstandig om eerst je bloed nog te laten controleren en evt een behandeling starten. Het is trouwens echt nog een bloeding geweest van de miskraam hoor. Bij de echo was ook nog te zien dat mijn bms nog verdikt was. Ik begin langzaam uit mijn coconnetje te kruipen en weer contact te maken met de buitenwereld (buiten jullie dan ). Het helpt ook wel dat we bijna op vakantie gaan en daar nog veel voor moesten regelen en uitzoeken. Vanaf vandaag weer aan het werk dus het echte leven is weer begonnen. 7 aug heb ik een afspraak met de gyn in Nl. oa. om een verwijzing voor DD te vragen en onze dossiers opvragen. Een nabespreking nav de miskraam vonden ze eigenlijk niet nodig, maar ik vind het toch wel fijn om na te bespreken. Afspraak in DD is 27 aug. Cindii herken het wel het ongeloof dat je nu echt zwanger bent . Zelfs na mijn echo's vond ik het nog steeds onwerkelijk... Hopelijk komt toch snel het besef en kan je echt gaan genieten. En die test zegt toch genoeg . Pien mijn vruchtje was 9+2. Ik vond het vooral een naar idee dat ik dus al 3 weken met een dood vruchtje in mijn buik rondliep . Hierdoor wilde ik ook niet langer wachten dan nodig is en heb toen voor de cytotec gekozen (curretage zou pas een week later kunnen). Na het inbrengen van de tabletten begon de kramp na ca 4 uur. Dit werd steeds erger tot het echt weeen werden. Dit hield ca anderhalf uur aan en dan elke 2 minuten. Op een gegeven moment, klinkt heel vreemd maar zo voelde ik het, braken een soort van mijn vliezen. Was ook helder wat er uitliep. Toen was de pijn ook gelijk al een stuk draaglijker. Kort daarop begon de echte miskraam op gang te komen. Ik kon echt de wc niet verlaten (een keer gedaan en alles zat onder ). Uiteindelijk door het vele bloedverlies bewustzijn verloren en naar het ziekenhuis gebracht. Ik had gelukkig geen nacurretage nodig omdat mijn baarmoeder wel schoon was. Het waren echt een paar verschrikkelijke uren. Hopelijk komt er geen volgende keer, maar dan zou ik toch voor curretage gaan. Ik hoop dat ik je nu niet te veel schrik bezorg... Ik ben nu vandaag na 2 weken thuis weer gaan werken. Ik had het lichamelijk wel iets eerder gekunt, maar zeker de eerste week niet. Je zult ook na de curretage niet gelijk kunnen werken of naar een festival dus er zal iets moeten wijken ben ik bang.. Succes morgen bij de gyn. Knuffel fozzy gelukkig gaat het wel al iets beter met je. Hopelijk kan je een beetje van de bbq genieten. Ego. Zo nu nog een stukje over mezelf... het ging eigenlijk verrassend goed mijn eerste werkdag. Ik heb het zowaar droog gehouden . Er is ook niet veel gevraagd. Wel van velen een knuffel gehad. De kop is er weer af. Nu weer aftellen naar mijn vakantie...
Boboke: jeetje meid, nou was ik in in elk geval niet zo ver als jij, maar wat jij beschrijft lijkt me vreselijk... Ik hoop ergens dan toch maar op een curretage geloof ik... en als de mk niet vanzelf op gang komt, dan ga ik zaterdag maar gewoon naar dat festival. Die pillen kan ik later dan ook nog wel nemen en die curretage zal ook wel niet gelijk te plannen zijn. Ik hoor het morgen hopelijk. Fijn dat jou eerste werkdag er weer op zit en dat het goed ging. Heb je dat ook maar weer gehad. Nog eventjes en dan al weer vakantie, da's wel een fijn vooruitzicht! Sissie: o, o, o, vieze woorden he. Dit is een nette meisjes forum, dat weet je toch . . xxxx: gooi het er maar even uit hoor, dat kan hier allemaal. Erg frustrerend zo'n schoonmoeder zeg! Negeren is inderdaad het beste, maar niet altijd makkelijk...
Hee meiden, Te jong mag hopen van niet! Ze is al 64 of 65 inmiddels hahah. Mijn ouders daarentegen kunnen niet wachten! Mijn broers hebben allebei al een kindje. Mijn broers zijn oo 7 en 8 jaar ouder dan ik. Mijn jongste nichtje wordt in sep 1 jaar en de ander in aug 5 jaar. Fijn dat je dag zo goed verlopen is meid! Dat is een opluchting! Wel naar om te horen hoe je miskraam liep. Echt heel heftig! Hahah ja heerlijk even klagen pien! Negeren is niet makkelijk ze kan zoo kwetsend zijn. Het is een troost dat het niet persoonlijk is. Ze vind niemand goed genoeg voor haar kids.