oh oeps dat bedoelde ik haal die ziekenhuizen altijd door elkaar woon zelf al heel lang niet meer in ehv. maar heb er vertrouwen in is echt een toparts! doet zelf ook veel wetenschappelijk onderzoek heeft bij m'n zus een experiment gedaan en zowaar bleven de baby's plakken en het is maar dagje later dus dat scheelt
Nou nee, ik geloof niet dat hij dat bedoelt. Ik krijg gewoon hetzelfde salaris, alleen de extra uren kan ik natuurlijk weer vrij voor nemen. Is wel fijn voor alle ziekenhuisbezoekjes, die moet ik nl in eigen tijd doen. Alleen voor de punctie heb ik me ziek gemeld. Hij is zelf echt niet vooruit te branden en doet bijna niks. Aangezien mijn andere 2 collega's 3 weken op vakantie waren moesten de zaterdagsdiensten opgevangen worden. Aangezien mijn baas geen diensten wilde draaien, omdat hij begin april een (kleine) buikoperatie heeft gehad, moest iemand het opvangen. Werk nl in een ziekenhuis met patienten dus het werk moet doorgaan. Op dat moment was de operatie van mijn baas al 10 weken geleden.... Maar ja ik erger me gewoon altijd aan hem, en ik niet alleen. Kan er hele boeken over schrijven . Ster fijn dat het maar 1 dagje scheelt . Sterkte met wachten en niet te veel piekeren (hier nog zo 1 ).
Boboke: ah echt zo'n hapsnurker waar je niets aan hebt dus... wel balen dat je het allemaal in vrije tijd moet doen. Kan ie makkelijk zeggen dat je niet teveel moet werken, als hij dat nou eens voor je regelde! Ik heb tot nu toe alle ziekenhuisbezoekjes in de baas z'n tijd gedaan. Alleen het rommelt zo bij ons op kantoor dat ik in 1,5 jaar tijd nu al 4 verschillende managers gehad. 3 weken terug de laatste wisseling die ik niet had aanzien komen... Dus die kan ik dan straks ook weer inlichten, ken hem helemaal niet, dus niet echt leuk. Dacht eerst: ik zeg het gewoon niet, hij merkt toch niet dat ik er niet ben. Ik boek mijn uren wel ergens op, weet hij veel... (we worden nogal vrij gelaten , kan ook prima hoor, ik neem mijn verantwoordelijkheden wel . Maar ja, komende week weer onder het mes dus ben daar hoe dan ook 1 hele dag kwijt mee, en wellicht wel 2 voordat het weekend is, dat valt misschien toch wel op .
Pien jeetje dat zijn wel heel veel wisselingen in zo'n korte tijd . Kan me voorstellen dat je niet je hele mmm elke keer wilt vertellen. Is t mogelijk om te zeggen dat het behoorlijk prive is en dat je het liever niet verteld? Ik zou als ik jou was wel rekening mee houden dat je tot het weekend wat rustig aan moet doen dus evt niet kunt werken. De verhalen over curretage zijn ook weer heel verschillend vwb de klachten nadien. Liever je lichaam goed rust geven, zodat alles sneller hersteld. Fijn dat je alles in de baas z'n tijd kan doen. Ik heb al behoorlijk wat uurtjes extra gemaakt voor ruim een jaar mmm . En inderdaad zo'n baas is het .
Ster, Dr schoot uit het catharina ziekenhuis is ook mijn gyn, Hij is een hele lieve man! En goed in zijn vak! Ik loop ook nog bij hem, ben geoppereert door hem, en nu 5 maanden verder Zwanger door middel van mijn 1ste Ivf behandeling. Probeer je vooral niet al te veel zorgen te maken! Je bent bij hem echt in goede handen! Bobo, Dankje voor je lieve woorden! En ben inderdaad een binnenvetter! Het is ook echt moeilijk om dit nieuws niet met me moeder te kunnen delen! Inderdaad gelukkig kan ik het volgende week iedereen laten weten.. heb echt moeite met het voor me houden! Dus tot 12 weken ken ik echt niet vol houden haha.. En inderdaad denk ook dat het eerder vervelend wordt om niet even gewoon naar de wc te kunnen.. maar we gaan het wel zien! Pien, Misschien is het wel goed dat ik er nu rekening mee moet houden haha.. wordt ik misschien wat sterker op dat gebied.. dus wacht wel tot over ander halve week ongeveer.. Ego, Nou ga maar lekker me bed opzoeken, en morgen me lief helpen met de tuin leeg halen! De tuin wordt voor 3 aug nog bestraat.. HEERLIJK eindelijk van de zandbak af!! Want het is geen bijhouden aan hier.. heb je net de bank af gedaan en gestofzuigd en gedwijlt.. is het weer zwart en vies.. bleeh Slaap lekker dames!
Hey Cindii Das toevallig dat we dezelfde dokter hebben. Wat voor soort operatie heb je gehad? Laparascopie of laparatomie ? Hoe lang was je herstel periode? Ben je daarna nog aan de hormonen gegaan? Geeft hoop dat zoveel mensen zeggen dat dr schoot goed is en iedereen uiteindelijk wel zwanger wordt. Succes vandaag met de tuin opknappen! Hey pien. Kan me voorstellen dat je niet steeds je verhaalt wilt doen. Zeker niet aan iemand die je niet kent. Je weet nooit hoe iemand reageert. Hopelijk is je baas een beetje begrip vol. Hey boboke Piekeren en ongeduldig zijn haha ooohhhh dat wachten elke keer maakt me gek. Je leert hier vanzelf om geduldig te zijn. Al is dat soms knap lastig. Ego ik ga vandaag weer voor de eerste keer in 1 1/2 jaar sporten (schaam) dus zal morgen (of misschien vanavond al) waarschijnlijk wel spierpijn hebben. Heb heerlijk het weekend vrij. Dinsdag pas weer werken. Fijn weekend allemaal
Ster, Ik zou een laproscopie krijgen en zouden ze al me verklevingen en endo weg halen, maar ze hebben een snee moeten maken onder in me buik, omdat ze een stuk darm moesten verwijderen van 6cm.. die was helemaal versteend door de verklevingen en endo.. mijn herstel was best snel.. althans.. ik ben nog wel aan het herstellen van me wond.. maar da kan lang duren, niet dat ik er heel veel last van heb.. soms is het wat gevoelig rond me wond onder op me buik.. maar echt pijn doet het niet.. ik heb geen hormonen gehad.. moest ik eigenlijk wel, maar heb zelf er voor gekozen om dit niet te doen want we wouden zelf proberen zwanger te raken aangezien mijn kansen van 0.0 naar 40 tot 50% was gegaan.. alleen het werd een MOET en daar had ik geen zin meer in.. dus gekozen om een maad eerder te starten met ivf met goede afloop succes vandaag met sporten!!
Cindii: succes met de tuin leeghalen! Wel rustig aan en tuinhandschoenen dragen he . Ster: sport ze vandaag ! All: ga nu richting festival. Duimen dat er geen gedonder van onder komt .
Echt, zó frustrerend! Ik had vanmorgen een hele lap tekst getypt, volgens mij net zoveel als Sissie een paar blz terug, wil ik het plaatsen moest ik opnieuw inloggen en was alles weg!! Was zo chagerijnig dat ik maar ben gaan shoppen Poging 2 maar dan ingekort: Chickie, mocht je dit nog lezen: Fijne vakantie! Ster, ik heb ook dr Schoot! Ben er heel tevreden over, hij is echt heel goed. Hij legt alles duidelijk uit, neemt ook de tijd voor je. Oke, zijn spreekuur loopt vaak uit maar zijn toewijding maakt alles goed. Hij heeft mij 1 keer zelf geopereerd (kijkoperatie & tubatest) en 1 keer met dr. Daams omdat er ook een stuk darm verwijderd moest worden. Heb toen ook een stoma gekregen die dr Daams een week of 4 geleden weer heeft opgeheven. xxx, domme opmerkingen van andere mensen storen mij ook, en al helemaal dat je het los moet laten want dan lukt het... We zijn er juist op een positieve manier mee bezig! Daar krijg je geen stress van, juist mensen die dat soort opmerkingen maken geven stress! En van die dozen die door de pil heen zwanger worden... Ik kan er niks aan doen maar ik kan daar echt niet aardig tegen doen. Heel gemeen maar ik denk toch echt dat je (bij een normale anticonceptiepil) iets niet goed hebt gedaan. Steva, een mini in je buik!! Wat leuk! En spannend... ik hoop dat je ons eind volgende week goed nieuws te melden hebt! Pien, fijn dat je hebt kunnen genieten van je weekje Denemarken! Is de mk nog niet op gang gekomen? Je zou toch beginnen met medicatie of heb ik dat niet goed gelezen? En hoe gaat het hierna verder? Sissie, fijn dat de vakantie je goed heeft gedaan! Het warren ook heerlijke foto's, lekker relaxed, ontspannen genieten.... Echt geweldig! Zoiets heb je eigenlijk regelmatig nodig, om tot jezelf te komen. Hoe zit het nu met je te hoge ijzerverzadigingspercentage? Is er misschien een natuurlijke manier om deze te verlagen? All; De doorbraakbloeding heeft 5 dagen geduurd en was niet echt een menstruatie te noemen. Wel had ik roodbruine slijmproppen (sorry). Ik voel me verder best goed, ook de frequentie van ontlasting is lager. En minder last van buikkrampen, bijna niet meer! Gaat dus echt de goede kant op. Genant is wel dat ik altijd vochtig toiletpapier bij me moet hebben.. Ik ga eens googelen of daar geen kleinere reisvariantjes voor zijn. In oktober moet ik terug naar de Gyn en chirurg/oncoloog. Omdat 2 littekens helaas hypertrofisch worden (simpel: lelijk, dik, rood/paars en pijnlijk) heb ik scarban gekregen, helpt goed. Ik ben nu ook meer bezig met het endometriosedieet, ik wil toch steeds meer een gezonde balans in mijn lichaam creeren. Ik voel me daar ook goed bij, al leef ik nog niet zoals het precies hoort. Achja, je moet ergens beginnen. En misschien... is het ook wel omdat we misschien toch dit jaar al voor een kindje willen gaan... Ben erover aan het denken om rond september te stoppen met de pil. Dan hebben we ook vakantie dus misschien is het dan de goede tijd om te proberen. Fijn weekend allemaal!!!
hoi dames ook bij mij is er endometriose ontdekt. was wel effe schrikken voor mij en ook voor mijn man. ik heb een endometriosecyste in mijn eierstok en op 19 augustus wordt deze verwijderd. de cyste is per toeval ontdekt omdat mijn uitstrijkjes steeds pap 2 waren, kreeg ik een inwendig onderzoek bij de gyn. het eerste wat ze zag was een cyste van 10 cm! ze schrok er zelf van geloof ik dus heeft ze niet meer verder gekeken, wel gelijk bloed moeten prikken en 6 weken later nog een keer want de waardes waren te hoog. dus afgelopen donderdag weer naar de gyn en daar de uitslag endometriose gekregen. wel fijn dat ik er met meerdere dames er over kan praten hier op het forum. ik wens iedereen verder heel veel sterkte toe en veel succes met de kinderwens! veel liefs witroosje
Hoi witroosje Je hebt het forum gevonden zie ik. Welkom. Hoe lang zijn jij en je man al bezig voor de kinderwens? Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent van de diagnose. Gelukkig is er wel vrij veel aan te doen. En de meeste meiden raken uiteindelijk wel zwanger. 19 aug spannend voor je! Ben je erg zenuwachtig ?
Hoi lelie Wat heftig een stoma. Was je daar niet van geschrokken? Heb je daar veel last van gehad? Gelukkig ben je daar nu vanaf. Wat fijn dat je je weer wat beter voelt en het endometriose dieet daarbij helpt. Wat leuk voor jullie dat je dit jaar nog voor een kindje gaat. Spannend ! Heb je iets Moois om naar uit te kijken
Witroosje: welkom hier. Balen natuurlijk van de endo, ik hoop voor je dat ze een goed behandelplan voor je cyste kunnen maken. Heb je veel last van je menstruatie of valt dat wel mee? Er zijn meiden met endo die er weinig last van hebben, maar sommige hebben enorme last. Ik heb zelf 2 kleine cystes, die hoeven daar niet weg en zitten op zich niet in de weg. Hoe staat het met jullie kinderwens? Zijn jullie al een tijdje bezig? Lelie: dat klinkt positief meid . Gaat dus erg de goede kant op! En wat leuk dat de kinderwens toch weer boven is komen borrelen, spannend ook! Ik krijg trouwens woensdag een curretage, want de mk is niet uit zichzelf gekomen. Ik krijg geen medicatie. Mocht wel zelf kiezen, maar dit leek me dan toch beter. Weet ik zeker dat het in een ochtend achter de rug is, zonder al te veel pijn, hopelijk .
Ster, nee ik was niet geschrokken van het stoma. Ik wist dat ik 30% kans had daarop, en vanuit mijn beroep werk ik veel met stoma's dus ik wist wat me te wachten stond. Het hebben van een stoma is me reuze meegevallen! Ja Pien, ik ga toch nog met jullie mee met de kinderwens! Ik hoop dat het woensdag snel en goed gaat en dat je weinig pijn hebt... lijkt me toch spannend.
Ik had een heel verhaal geschreven maar toen viel de stroom hier overal uit en het is pas net hersteld en nu zijn we weer op weg naar een bbq bij mijn broer, schoonzus en nichtje dus ik plaats het vanavond even als ik thuis ben.( Het staat namelijk op de laptop.) Fijne dag nog iedereen! Xx
Cindii:Wat super dat je dat mvm gaat doen zeg! Je moet dan elke ochtend je ochtendurine in die flessen doen toch?? Hoe gaat het verder met je meid? En de kleine!? Is het nog gelukt met de tuin? Want het regende super erg, lekkere modderpoel... Pien: Jeetje een curettage dat is ook wat! Zie je er tegen op? En nu ook weer een wisseling van manager, poeh! Weet je al wat je gaat zeggen tegen hem? Hoe komt het dat er zoveel wisselingen zijn? Presteren ze allemaal niet of is het werk niet leuk of gaat het met het bedrijf gewoon slecht? Hoe was het festival!?! Ster: Ik snap heel goed dat je je druk maakt meid ( zou ik namelijk ook doen!). Ik kan wel zeggen dat je het niet moet doen, maja dat zal waarschijnlijk niet helpen Wat wel super fijn is is dat ze nu gelijk een goede arts voor je regelen. Dan zit je gelijk goed! En het schijnt een goede arts te zijn wat ik hier lees! Dus we gaan gewoon duimen op de beste uitslag die je kan krijgen!! Boboke: Lekkere baas heb je zeg! Ik snap dat je daar dood aan irriteert. Wat wil hij trouwens met die opmerking bereiken? Gaat het ook een beetje op je werk? Ben je er alweer een beetje ingekomen? Wat is nu het vervolg met tp enzo bij jou? Lelie: Ik geloof eerlijk gezegd ook niet meer echt in dat soort ongelukjes! Wat is jouw verhaal als ik vragen mag? Ik lees namelijk in je stukje over een stoma? Ook heftig zeg! Witroosje: Welkom! Wat heftig zeg dan schrik je ook kapot! Heb je ook een kinderwens? Ego. Morgen moet mijn vriend voor de opzwemtest, spannend!! Ik ben benieuwd Daarna is het denk ik wachten tot ik ongesteld word en dan starten met het injecteren. Gek normaal wil je niet ongesteld worden en nu hoop je dat je zo snel mogelijk ongesteld word, zodat je kan starten. Vrijdag op kraambezoek geweest bij een vriendinnetje, wat een lief mannetje!!! Mijn vriend heeft hem onderhand de hele avond op zijn schouder gehad slapend. Wat kan je daar toch verlangend naar kijken. Zaterdag gingen we met een verjaardag van een vriend uit eten die had 32 man op zijn kosten mee uit eten genomen. Was super gezellig met zo'n super grote groep uit eten te gaan! Ik zag er een beetje tegenop vanwege mijn moeilijke darmen waar meer meiden hier last van hebben door die rot endo, maar het ging gelukkig goed! Heb goed opgelet met wat ik nam qua eten. Vandaag lekker thuis op de bank gehangen en daarna naar mijn broer gegaan om te bbq-en ons kleine nichtje word in sep 1 en zoo gelachen! Heerlijk met haar gespeeld en haar eten gegeven en vervolgens mochten mijn vriend en ik haar samen in bad doen en klaar maken voor het slapen. Genieten! Hoe was jullie weekend meiden!? En wat is jullie week vooruitzicht?? Xx
hoi we waren nog niet zo lang bezig om zwanger te worden, pas sinds januari. de endo is ook per toeval ontdekt, gelukkig. scheelt een hoop jaren van plaren voor ons! haha ben best een beetje zenuwachtig voor 19 augustus ja, ben nog nooit geopereerd. donderdag moet ik weer naar het ziekenhuis naar het pro-operatief bureau. heb er niet zo veel last van alleen met de eisprong en de menstruatie.
Ooo ik ben even heel verdrietig.. Mijn vriend is net voor de opzwemtest gegaan en we zouden in aug mogen starten met onze eerste IVF poging. Nu kregen wij twee weken geleden te horen van de arts dat wij niet meer onze hooikoorts medicatie in mochten nemen. Nu hoort hij net op het lab dat dit drie maanden niet mag als wij het beste resultaat willen van de IVF, uiteraard wachten we dan natuurlijk want we willen het beste resultaat, maar ik ben er zo verdrietig van. Ik had me al helemaal ingesteld op aug en nu moeten we gewoon drie maanden wachten, drie maanden zijn lang als je iets zo graag wilt... Jank momentje
Witroosje: Het maakt niet uit hoelang je bezig ben elke maand is voor je gevoel al te veel als je zo graag een kindje wilt Spannend je operatie zeker als je nog nooit geopereerd bent. Word het een laproscopie? Gelukkig kan je hier even van je afschijven en het delen en erover praten, dat helpt echt!