@ iedereen die het gevraagd heeft, ik heb het hier heerlijk! Denk dat ik hier maar blijf We hebben een leuk klein hotel. Verder is het erg heet. Zo rond de 39 graden, maar in de schaduw en het water is het goed vol te houden. M'n buikje is de enige dag iets aanweziger dan de andere dag. Morgen gaan we lekker varen, zin in! Boboke voor jou gaat de vak. ook opschieten! @ mineraal, hoe was de echo? @ Pien, tsjee dat is ook wat! Het zou mooi zijn als dit alles was. Ik hoop dat je vannacht niet al teveel last hebt en laat het morgen nog maar even goed checken! Ik denk aan je meis! Hopelijk is dit het einde van dit en kunnen jullie door met de start van iets heel moois! @all zwaai!!
Pien, ik hoop voor je dat dit het is geweest en dat je niet gecurreteerd hoeft te worden! In ieder geval sterkte meid...
Nou meiden, dat was zeker niet alles . Ik had het nog niet gepost en de volgende 'lading' kwam en daarna kwamen er nog wel een stuk of 15 x er om de 5-15 minuten dikke stolsels uit. Duurde al met al tot half 3 vannacht... Heb niet de hele tijd op de wc gezeten. Ik dacht steeds: nou zal het wel klaar zijn . Maar dan lag ik weer even in bed en dan voelde ik weer een kramp opkomen en weer iets 'aandringen'. Hup snel weer naar de wc en dan kwam er weer zo'n dikke flats. Sorry . Het was gelukkig niet super pijnlijk, ik heb het gered op 2 paracetamol. Maar wel een waar bloedbad. Nu probeerde ik net de poli te bellen, maar die zijn pas vanaf half 9 bereikbaar en het spoednummer bellen heeft ook geen zin kennelijk, die zeggen: je moet om half 9 bellen. Ja, lekker dan. Nou goed, dan moeten ze maar zien hoe ze mij voor die tijd dat ik voor de curretage sta gepland, nog een echo geven. Ik hoop echt dat het nu wel klaar is. Kan me haast ook niet voorstellen dat er nog meer in mijn baarmoeder zou kunnen zitten . Ik heb me echt verbaasd over de hoeveelheid stolsels en bloed. Je zou zeggen dat het wel een 4-ling is geweest . Ondertussen moet ik nu nuchter blijven, maar heb al wel trek in wat...
Lelie: Jeetje zeg wat een verhaal, wat kunnen dokters toch ook eikels zijn he! Logisch dat je toen niet zwanger wilde worden, je moet ook dit eerst eens allemaal verwerken en het is niet niks om een stoma te hebben. Hoe gaat het nu met je? Pien: Super zeg! Normaal gesproken wil je dit niet, maar dit is een ander verhaal dit moest er wel uit en nu kan je weer verder gaan. Het was nu maar wachten... Ik hoop dat je schoon ben en niet zo'n curettage moet ondergaan want dat lijkt mij ook geen pretje. Heb je ze al kunnen bellen? Ik ga zo ook even bellen voor de uitslag van de opzwemtest! Hopelijk is die er al. Chick: Ik ben jaloersssssssssssss, heerlijk zeg! Veel plezier op je boot trip!
Naja! Bel ik dus voor de uitslag van de opzwemtest, krijg ik iemand aan de telefoon die ten eerste de Nederlandse taal niet voldoende beheerst. Maakt mij niet uit, maar word dan niet boos als ik niet wijs word eruit en vriendelijk vraag wat er bedoeld wordt. Daarnaast is ze super pinnig en kortaf. Ja, u mag hier niet naar toe bellen. Dus ik zeg nou mevrouw op mijn formulier staat dat ik: "Op zijn vroegst twee dagen na het onderzoek kunt u naar het IVF- laboratorium bellen voor de uitslag." Dit doe ik dus ook. Nee kan niet. Oké en waarom kan dat niet? wat moet ik dan doen? Ja, u man mag alleen bellen. Oké, prima dan vraag ik of hij kan bellen. Nee kan niet arts mag alleen hierheen bellen. Huh???? Oké en waarom staat er dan op mijn formulier dat wij zelf kunnen bellen. Nee dat is fout formulier, wij hebben ander formulier. Je moet bij arts op bezoek komen die verteld uitslag. Laaaatttt maar dacht ik toen! Ik heb vriendelijk bedankt en opgehangen. Vervolgens heb ik de gyn afdeling maar gebeld. Gelukkig waren ze daar een stuk aardiger! Volgens hun moet je gewoon naar het lab kunnen bellen voor de uitslag, maar in mijn geval staat er inderdaad achter mijn naam dat de arts de uitslag wilt bespreken met ons. Ik word daar sowieso altijd weer zenuwachtig van! Waarom kan dat niet telefonisch? Is er dan iets mis of wat is er anders aan ons?? Daarnaast is de arts op vakantie tot 12 aug, nog langer wachten en in september is er pas plek om voor een afspraak langs te komen!!!!! Ik wil gewoon die klote uitslag weten Gezeik steeds met dat wachten. Zo moest even mijn hart luchten meiden, sorry! Ik weet ook niet of dit geplaatst word aangezien ik er volgens mij een "scheldwoord" in heb staan.
Xx dan vraagt een andere arts die uitslag toch?? Gewoon nog een keer bellen meis! Is toch achterlijk! Het is jouw uitslag.. Daar ga je geen twee maanden op wachten en het lijkt me dat ze dat bij de poli ook wel snappen toch?! Ik vind dat zoooo irri hahaHa Liefs pien hoe is het met je? All ik ga niet testen, durf niet meer hihi
Hee Steva! Jaa belachelijk toch! Ik heb ook gevraagd of iemand anders het niet kan zien of wat er dan mogelijk is en of ik echt zolang moet wachten. Maar helaas zij kunnen er op dit moment echt niks aan doen en ik zal echt moeten wachten tot mijn eigen arts terug is van vakantie en het met ons bespreekt. Het enige wat ze kon doen is vragen of hij 12 aug ons wilt bellen erover. Dus ik heb gezegd dat ik dat heeeeeeel graag wil! hhaha. Ik hoop dat ik hem dan kan overhalen om de uitslag telefonisch te vertellen en dat ik daarna wel in september kom om het te bespreken. Weet je wat het gekke eigenlijk is, ik zou dan met de IVF beginnen eind aug want dan is mijn ongesteldheid, maar als hij pas in september plek heeft hoe wilde ze dat dan gaan doen? Kijk ik moet nu toch ineens 2,5 maand nog wachten vanwege die hooikoorts pillen, maar als dat niet zo geweest was dan vraag ik me af hoe het dan gelopen was, toch? Waarom durf je niet meer te testen? Bang dat er nog niks te zien is? Wanneer mag je wel echt testen?? Spannend hoor! Wat is je gevoel wat denk je? Of durf je niet meer te denken
Meiden, ik word wel gecurreteerd helaas. Moet alleen erg lang wachten. Was bijna aan de beurt toen er een keizersnee tussendoor kwam... en ik heb trek!
*** zeg! Na zoveel bloedverlies was je dus nog niet helemaal schoon... Ik hoop dat je snel aan de beurt bent meid!! Sterkte en succes zo!
pien wat vervelend dat je alsnog een curretage moet doen. zie je er erg tegen op ? heel veel sterkte meid. over een paar uurtjes is het gedaan. is je man er wel bij ? of moet je het alleen doen ? dikke knuffel voor je
hey xxxx wat een rot nieuws van die hooikoorts pillen. 3 maanden wachten, jeetje zeg, alsof het wachten al niet lang genoeg duurt. en ook vervelend dat je 12 aug pas de uitslag krijgt. je geduld wordt wel erg op de proef gesteld zo he
hoi dames zit hier nu effe met flinke tranen...... het is soms ook erg oneerlijk, ik heb net een bericht gekregen van een vriendin (die net een paar maanden bezig was voor de tweede) dat ze in verwachting is........ heb het nu effe heel erg moeilijk..... :`(
Meiden! Ik heb weer getest en zie een heeeeel licht streepje!!! Sta te springen hier, nog nooit een licht streepje gehad!! Vriend komt zo thuis.. Kan het niet geloven en durf het ook nog niet te geloven ben zo bang dat het morgen weg is! Voel me helemaal niet zwanger! Geen pijnlijke borsten of iets helemaal niks, behalve af en toe wat ongi krampen pfffff
Witroosje sorry! Zie nu pas je berichtje ik snap het helemaal! Dat is zo oneerlijk en al helemaal als het de tweede is weet ze wel dat jullie bezig zijn?? Huilen mag! Dikke knuffel
Witroosje. Ik voel met je mee meid! Ik ben ondertussen nog de enige in mijn vriendenkring zonder kinderen, dus heb ook al tig x gehoord dat iemand zwanger is. En het went nooit. Ik ben dagen van slag geweest. Nergens zin in en heel verdrietig. Ik heb ervoor gekozen om niemand te vertellen dat ik met IVF bezig ben. Sterker nog niemand weet dat ik kindjes wil. Hopelijk zijn er mensen in jouw omgeving die je er doorheen kunnen slepen. Het blijft een keiharde wereld. Je bent nu 14 maanden bezig begrijp ik uit je onderschrift? Mag ik vragen hoe oud je bent. Ik ben zelf meer dan 10 jaar bezig en ben 36. Sterkte witroosje Steva. Ik zag t fb! Maar ben nu echt benieuwd...hoe voelt een innesteling...
ik ben sinds januari bezig, maar ik wilde 4 jaar geleden al heel erg graag, helaas wilde manlief wachten en heb ik heel veel geduld moeten hebben maar in januari er toch voor gegaan. dit jaar wordt ik alweer 30 dus voel me al een beetje laat..... bijna iedereen in de vriendengroep weet dat we bezig zijn en een aantal weten nu ook van de endometriose en de ziekenhuisbezoekjes. ik heb een hele goede vriend en vriendin waar ik alles aan kwijt kan, mijn vriendin begrijpt me zelfs maar al te goed, zij heeft zelf al 3 miskramen gehad (heeft wel al een dochter) en zit er zelf ook erg mee dat het bij hun niet wil lukken... @steva die vriendin weet dat we in de mmm zitten en van mijn situatie, ik ben nml ook de eerste aan wie ze het heeft verteld. wel zo fijn natuurlijk maar doet evengoed pijn.... ik duim voor je dat het echt raak is! heel veel geluk ermee! alvast een voorzichtige proficiat.
Meiden dit is zo bizar, ik heb opeens zulke erge endo pijn! Alsof ik elk moment ongi kan worden.. Kontpijn ook weer terug dit voelt niet goed! Lig nu ook op bed.. Hoe blij ik net was, hoe bang ik nu ben Liefs
Witroosje: ik begrijp je zoooo goed iedereen hier vast wel! En het doet iedere keer weer pijn. Ik word nu zelfs bang als vriendinnen wat willen vertellen dat ik denk o nee niet weer 1 he. Steva: jeeeeh een licht streepje ! Jij bent echt wel zwanger! Jaa vertel eens hoe voelt zo n innesteling?
Sandy welkom terug! Fijn dat je geen last hebt van bijwerkingen van de lucrin, dat heb ik hier wel eens anders gelezen . Kan me wel voorstellen dat je nu uitkijkt naar de ivf. Steva oh wat spannend!!! Je had toch eerst witte testen dus pregnyl is het zeker niet?! Ook alvast een voorzichtige felicitatievan mij meis, nu moeten de testjes alleen nog donkerder worden. Ik ben als kind altijd met mijn ouders gaan kamperen en ook altijd met een tent dus ik ben het wel gewend . En voor kinderen is kamperen geweldig. Ik werk als fysiotherapeute . Oh lees net je laatste berichtje...niet fijn dat die komkommer er weer is, maar een streepje is een streepje dus de hoop nog niet opgeven meis! Sterkte en een dikke knuffel Fozzy bijna 2 augustus!! Is je lijstje al klaar ?? Alvast succes. Ben benieuwd wat er uit het gesprek komt en wat de volgende stappen gaan zijn. Sissie je kan t toch niet tegenhouden die kriebel hè?!!! Ik moet zeggen dat door het lezen van alle meiden die er volop inzitten ik niet kan wachten om weer te beginnen. Ja nog 2 daagjes werken en dan hebben we vakantie. We vertrekken pas volgende week woensdag na ons gesprek met de gyn. En dan heerlijk 2 weken weg. Cindii mooi hè dat kado van mvm. En wat leuk dat je oma daar ook al aan meegedaan heeft. Ik wist ook niet dat dat toen al bestond . mijn moeder heeft er ook aan meegedaan, dat wist ik ook niet.. Wel lief van je vriend dat hij je niet te hard laat werken. Hoe gaat t verder? Nog geen misselijkheid of zo? Pien jeetje meis, wat een ellende . Fijn dat het uiteindelijk wel vanzelf kwam, maar wel balen dat je baarmoeder nog niet schoon was. Ik had ook elke keer zoiets van dit moet het nu toch wel geweest zijn, maar het bleef maar komen... Hoe is t gegaan met de curretage? Hopelijk knap je snel weer op. Dikke knuffel xx het zit je ook niet mee hè? Wel een beetje vreemde gang van zaken... Hopelijk heb je in ieder geval 12 augustus duidelijkheid en hoef je niet tot september te wachten. Witroosje dit soort berichten hakken er altijd flink in . Sterkte! Mineraal hoe was t bij de gyn? Chickie niet te veel in het zonnetje hè?! Je wilt geen zwangerschapsmasker...Veel plezier! Ster 6 augustus komt ook al dichterbij